Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: ..
Komppaan täysin. :komp: :komp:
Ja nimenomaan, kun sen on vielä kirjoittanut Nainen niin se antaa jotain lisäerotiikkaa tekstille.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ootte te miehet vaan niin... Miehiä.
Eipä sillä, kyllä mäkin kiihotun naisen tekstistä _yleensä_ enemmän.
isohaara

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:Ja tässäkö pitäisi vielä tehdä töitä tuon tarinan jälkeen. Voi pojat.
Nih, rupes korvat punottaan siihen malliin et piti laittaa toimiston ovi kiinni. :oops:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Ootte te miehet vaan niin... Miehiä.
Eipä sillä, kyllä mäkin kiihotun naisen tekstistä _yleensä_ enemmän.
Kyllä yleensäkin naisten tekstit erotiikasta ovat hiukan erilailla kirjoitettu, kun vertaa miesten vastaavia. Ovat ns. pehmeämmin kirjoitettu vaikka voivat olla yhtä kovia tekstejä kuin miesten.
Plääh, miten tänän nyt ilmaisisi oikein. Kääk.. Toivottavasti ymmärrätte.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

typoilen tai kone juntturassa, whateva.
editeditedit argh.
killkill

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Geetzu kirjoitti:kyllä mäkin kiihotun naisen tekstistä _yleensä_ enemmän.
Naiset kirjoittavat niin eri tavalla. Mies keskittyy aika usein kuvailemaan näköaistimuksiaan tyyliin "D-kuppi, tiukka perse". Naiskirjoittajat malttavat usein kuvailla muitakin aistimuksiaan kuten tuoksua, tuntoaistia. Samaten naisen erilainen näkökulma seksiin ja seksuaalisuuteen kiinnostaa, miesnäkökulman kun tietää jo ;)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti: Samaten naisen erilainen näkökulma seksiin ja seksuaalisuuteen kiinnostaa, miesnäkökulman kun tietää jo ;)
Hahaa, kiinnostaa varmasti, sillä naisten selostukset ovat yleensä paljon yksityiskohtaisempia kuin miesten. Kyllä monella miehellä alkaisivat korvat punottamaan ja hiki valumaan, jos tyttöjen välisiä keskusteluita kuulisitte. 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:naisten selostukset ovat yleensä paljon yksityiskohtaisempia kuin miesten.
Miesten keskustelu:

1. Saitko?
2. Oliko posliini?
3. Nuolitko pannun?
4. Ottiko suihin?
5. Montaks varvia vedit?
6. Oliks hyvä?
7. Annoitko puhelinnumeron?
killkill

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lilo kirjoitti:Kyllä monella miehellä alkaisivat korvat punottamaan ja hiki valumaan, jos tyttöjen välisiä keskusteluita kuulisitte. 8)
Pyh. Kun on luojalta saanut lahjaksi tällaisen atleettisen pantterivartalon, ison pesäpallomailan mittaisen pelivälineen ja Hartwall-areenan kokoisen egon, ei itseeni kohdistunut arvostelu - niin epätodennäköinen ja naurettava koko ajatus onkin - juurikaan yöuniani voi häiritä ;)
1108

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Miesten keskustelu:

1. Saitko?
2. Oliko posliini?
3. Nuolitko pannun?
4. Ottiko suihin?
5. Montaks varvia vedit?
6. Oliks hyvä?
7. Annoitko puhelinnumeron?
8. Lähetään kaljalle, sinä tarjoat.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

killkill kirjoitti:Kutsukaa vaan rajoittuneeksi tosikoksi, mutta jos aikuisella miehellä ei ole keskusteluyhteisöön muuta kontribuutiota kuin huonolla, omintakeisella suomen"kielellä" kerrotut selostukset paneskeluistaan, pistää väistämättä ajattelemaan että a) kaveri on karvanverran pakkomielteinen ja vähän yksinkertainen b) kaverilla on jotain selvittämättömiä issueita itsensä kanssa.
Kutsukaa vain rajoittuneeksi hupiveikoksi, mutta joudenin kaltaiset tyypit ovat virkistäviä tällä tosikoiden foorumilla. Kyllä hänen suomen "kielestäänkin" selvää saa. Kyllä sinä varmaan Andy McCoynkin puhetta ymmärrät kohtalaisen hyvin...hupsista zataa nääs jou poks, vai mitä?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

killkill kirjoitti:Kutsukaa vaan rajoittuneeksi tosikoksi, mutta jos aikuisella miehellä ei ole keskusteluyhteisöön muuta kontribuutiota kuin huonolla, omintakeisella suomen"kielellä" kerrotut selostukset paneskeluistaan, pistää väistämättä ajattelemaan että a) kaveri on karvanverran pakkomielteinen ja vähän yksinkertainen b) kaverilla on jotain selvittämättömiä issueita itsensä kanssa.
Mikähän tässä paistaa jälleen kerran läpi. Jospa jättäisit muutenkin noi neitimäiset vässykkälässytykset vähemmälle ja keskittäisit ne voimasi johonkin ihan muualle, vaikka siihen piparin ihanuuteen. Ja jos et nyt jostain kumman syystä ymmärtänyt rivejä etkä niitä välejäkään, niin otathan psyykankirjan ja hiukan tutkailet sitä ja ehkäpä sulle vielä jokin aukeaa, vaikka pillunhuulet!!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

martza kirjoitti:Siitä puhe/kirjoitus, mistä puute. :wink:
Noh, en tiedä mitä "jouden-za:n" päässä liikkuu, kun pitää ns. "omia seksikokemuksiansa" tänne kirjoittaa ja vielä niin yksityiskohtaisesti. Jos jokainen alkaisi tänne retostelemaan omia panojaan, jokaista yksityiskohtaa myöten niin ainakin lapsilla olisi hauskaa ja voisivat runkkien lukea näitä kirjoituksia.

Jokainen pätee omalla tavallaan :lol: :lol:

Nii eikö tämä ollutkaan erotiikka-osasto, johon voisi kirjoitella erotiikasta. Ja kun veikkaan vahvasti että säkin olet semmonen vässykkä jolta ei löydy yhtään ainutta tarinaa tältä saralta, mutta varmaankin tiedät tietsikkahommeleista enemmänkin, joten menepäs kirjoittelemaan sille osastolle jotain mukavia nii eiköhän se siitä.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Elukka kirjoitti:
killkill kirjoitti:Kutsukaa vaan rajoittuneeksi tosikoksi, mutta jos aikuisella miehellä ei ole keskusteluyhteisöön muuta kontribuutiota kuin huonolla, omintakeisella suomen"kielellä" kerrotut selostukset paneskeluistaan, pistää väistämättä ajattelemaan että a) kaveri on karvanverran pakkomielteinen ja vähän yksinkertainen b) kaverilla on jotain selvittämättömiä issueita itsensä kanssa.
:komp: Niinpä.
Jouzka on toinen niistä Kitisijöistä joiden 100 rivin tekstiblokkeja vailla minkään sortin kielioppia tahi oikolukua[1] en yleensä viitsi kahlata paria ekaa riviä pitemmälle.
Sen toisen puolustukseksi on todettava, että hänen slämähdyksissään sentään on yleensä joku ns. pointti tai muuten omintakeinen ajatus taustalla. :2cents:
Joumänin jutut taas näyttävät keskittyvän ainoastaan ja yksinomaan teeman "...ja sitten me nussittiin :jouden: "[2] ympärille.

[1]Ihan noin niinku ilmanen vinkki tiäx sillee jou pox: Siitä "esikatselu" napista pääsee kätsysti kurkkaamaan, josko tekstissä on välimerkit ja yhdys_sanat kohdillaan tai edes sanojen kirjaimet oikeissa järjestyksissä. :wink:
[2]Huomaatkos jouzeni, tonkin voi sanoa tollai ihan lyhyesti yhdellä lauseella. Ei tartte käyttää 300 sanaa sen kertomiseen, varsinkaan jos ei kerran osaa kirjoittaa. :wink:

..kuten sanoin Pikku-Gee joskusKin aikoinaan että kaikella on aikansa..tosin ehkä tää nyt ei mee Joululahjana mut jotn..

..eli tapailin erästä varattua naista 2003, tai mitään tapaillut vaan lähinnä nuzzittiin. No oli Juhannus tulossa ja olin lähdössä Naantaliin. Ja tämä tytsi oli ohimennen puhunut eräälle toiselle naiselle musta niitä näitä. Ja tämä ystävänsä oli vain maininnut että hän menee Turkuun, johon tämä mun tytsi sanoi että myös minäkin olen menossa sinne päin, eli Naantaliin.

No toki musta oli puhuttu varmaan yhtä jos toistakin, myös ehkä tuntomerkkinikin oli tullut varsin selväksi. Ja naiset tuntien niin yllättäen ystävänsä oli päättänyt myös tulla Naanataliin heh.

Ja mähän en tästä tiennyt nada. Ja kun vietimme eräällä terdellä iltaa, niin huomasin kun eräs daami väijyy mua tuon tuosta ja sillä silmällä. Meni jonkun aikaa kun muut mestarit olivat daamia puhuttaneet, niin menin sanomaan hänelle jotain ja niitä näitä vaan heittelin hetken ja jatkoin frendieni kanssa höpinöitä.

Siinä illan aikana sitten meno tiivistyi ja eräskin oikein nussittavan näköinen daami tuli sanoo melkein suoraan että lähtisinkö luokseen panemaan. Hymyilin ja kohteliaasti kieltäydyin ja jatkoin että täällä on varmasti monta isäntää jotka kyllä mielellään lähtevät matkaan.

Ilta jatkui ja tämä ns daamini ystävä alkoi tosissaan mua pommittaa useaan otteeseen ja tokihan kohta jo lämpenin ja aika lailla iholle menimme..ja meininki oli jo siinä vaiheessa muista välittämätöntä kiimailua..imuteltiin ja kädet harhailivat kokeillen välillä persettä, samalla todeten että sähän taidatkin olla aika kiimainen narttu ja taidat ilmeisesti hiukan kaivata munaa.

Tytsin silmät suurenivat ja sitten taisikin rattaat pyörähtää lopullisesti. Ja hän kysyi että voitaisko lähteä panemaan. Johon sanoin että se ois ihan jees mutta mä aion nauttia kesäillasta vielä ja muutaman sidunkin vielä juoda tässä mestassa, joten käy vähän pyörähtelemässä ja kattelemassa muita kundeja nii eiköhän se siitä.

Daami meni ja tuli kohta takas ja muutenkin väijy mua hiukan intensiivisesti. Ja kohta taas tuli mua lämmitelee, imuteltiin, hieroi mun kyrpää housujen päältä ja tunsin kuinka se alkoi pullistumaan ja panetuksen määrä alkoi nousta nopsaan. Daami vielä työnsi lantionsa mun munaa vasten ja pyöritti sitä samalla ja tämä tuntui ihan ok:lta. Eikä aikaakaan kun hivutti kättään mun housujen sisään, mutta siihen sanoin että otetaas nyt ihan rauhallisesti ja että minkälaisena sä oikein mua pidät yms.

Ilta oli mennyt siihen saakka ihan kivasti ja tunnelma oli mukavan eroottinen ja melkein tunsin tuon naisen piparista lähtevän kiiman tuoksun. Ja ajattelin siinä vaiheessa että saatanhan tätä tytsii ehkä nussiakin tai jotain mut en vielä vaan ehkä myöhemmin, sitten kun mulle sopisi.

Jossain vaiheessa iltaa lähdimme kanssaan kävelee paikalliseen diskoteekkiin ja siinä matkalla oli mun mesta jossa yövyimme. Saavuimme sen kohdalle ja sanoin että tässä on mun mesta ja pitäiskö käväistä vaikka juomassa jotkut juomat. Tytsi sanoi että mennään vaan, johon minä että eiköhän ole parempi et jätetään väliin. Siinä vaiheessa huomasin tytön kysyessään että oli tosissaan kun kysyi että mennäänkö vai ei.

Luepas hiukan tuota ja mieti oikein syvällisesti ja kerropas mulle että kuinka paljon tuossa vaiheessa oli nussittu.

Tästä vielä puuttuisi se että rupeaisit opettamaan mua vielä nussimaan.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

killkill kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:mähän oon se toinen, joka tämmösiä tekstejä tänne ILMAN MAKSUA hullu kirjoittelee
Ja tiedätkö minkä takia minäkin niitä luen mutta jouzszxkan juttuja en?
a) sinulla on kieltä ja osaat kirjoittaa elävästi
b) osaat kirjoittaa muustakin kuin "siitä yhdestä ja samasta asiasta", vaikket ehkä aktiivisin asiakeskustelija olekaan
c) jostain kieroutuneesta syystä 20+ näpäkän näköisen likkalapsen eroottiset eskapaadit kiinnostavat hippusen enemmän kuin nelikymppisen nahkakuulan naijjanapsauttelut. En kyllä yhtään ymmärrä minkä takia :D
Turhaan enää lässytät mitään, onhan se selvää.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:En mäkään kyllä ymmärrä, en mitenkään :D

Must on ihkua ku jouska tälleen muistelee irtopanojaan. Nythän se on niin tossutettu ja lääpällään, yhteisiä viikonloppureissuja pikkunarttunsa kanssa matkailee ja sellast. Ei lovejutskii voi kuitenkaan kitinään tuottaa, kyllä tarttee ihmisen olla tyylilleen uskollinen. :]

Dänks mussukka, tosin en ole todellakaan tossutettu, no piparin alle kylläkin melkein jokapäivä olen sitä saanut 5kk:n ajan joten pysymme tällä saralla kiitos.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Dänks mussukka, tosin en ole todellakaan tossutettu, no piparin alle kylläkin melkein jokapäivä olen sitä saanut 5kk:n ajan joten pysymme tällä saralla kiitos.
Hmm, miksi minulle tuli olo, että sinulla on tarve todistella, ettet ole tossutettu. Oletko varma, ettet ole, edes ihan pikkasen?

Mites on horon laita, onko nainen skorpioni, vai valitsitko jonkun helpomman merkin?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja alja »

jouden-za kirjoitti:Ja ajattelin siinä vaiheessa että saatanhan tätä tytsii ehkä nussiakin tai jotain mut en vielä vaan ehkä myöhemmin, sitten kun mulle sopisi.
:evil:

miesten ylivaltaa! vttu! ei tollasta! :laatta:
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Dänks mussukka, tosin en ole todellakaan tossutettu, no piparin alle kylläkin melkein jokapäivä olen sitä saanut 5kk:n ajan joten pysymme tällä saralla kiitos.
Hmm, miksi minulle tuli olo, että sinulla on tarve todistella, ettet ole tossutettu. Oletko varma, ettet ole, edes ihan pikkasen?

Mites on horon laita, onko nainen skorpioni, vai valitsitko jonkun helpomman merkin?

No kuules hyvä Kiksaus, no olen kait sitten koska kyllähän se on saanut mun tykkäämistunteet heräämään aika lailla. Tosin Tämäkin skorppari on niin hauska tapaus kun luulee tosiaan että sillä sexin voimalla mua voisi pomputella. Ja muutenkin täytyy myöntää että kait mä vähän olen jollain tasolla tossun alla kun esim kuuntelen sen skorpparimaisia kiusaamisia.

Ja kyllä varmaan itsekin tiedät mitä tällä meinaan..niin juuri sehän tietysti liittyy sexiin. Tiedätkö, varsinkin kun tää tytsi ottaa drinksuu joskus, niin silloin rupee mua kiusii kertoen muista miehistä ja aika yksityiskohtaisestikin. Itse olen kertonut että tapailin kerran yhtä ja tätä rataa.

No erehty sitten Jussina kertoo NAUTTIEN jostain kaverista liittyen johonkin puheenaiheeseen, niin siten että sanoi että "no sen viikonlopun aikana runkkasin sitä 3 kertaa ja otin imutukset loppuun saakka 4 kertaa.

Sanoin että "no eihän siinä mitään" ja että miksi sille sitten muka suutuit häh ja höh. Kun homma meni niin että tämä daami luuli että noilla imutuksilla saisi miehen itsestään NIIN paljon kiinnostumaan yms.

No olen hiukan tyttöä opettanut mm. siinä että jos haluat OIKEAN kunnon parisuhteen, niin tokihan olet tosi kaukana siitä jos rupeet sitä sexii heti tarjoamaan/ ottamaan...silloin käy niin ja varsinkin varmaan tässä tapauksessa että kundi piti vähän hauskaa ja sitten vielä huomasi että onpa aika hurja daami, joten no can do.

No joo siis tytsi mulle kuitenkin kertoi tollasen jutskan ja sanoin että olimmehan (hän ehdotti) sopineet että ei niistä vanhoista säädöistä enää puhella mitään, joten miksi yrität mua taas ärsyttää..ja jatkoin että nyt istut siinä kuuntelet kun ensimmäisen kerran kerron sulle kesätarinan.

Muistatte varmaan kun kerroin siitä kivan näkösestä blonditytöstä Mikkelin yössä joku vuosi sitten: Eli homma meni lyhkästi niin että tapasin kihlatun tytön ja loppujen lopuksi Hotlaan ja siellä nussiittiin lähes tulkoon yhteen kyytiin melkein 6 tuntii..ja tytsi oli niin kiimoissaan että pillusta lensi kiimanesteet suihkuna. Ja panin perseenkin ja tietysti paljaalla ja vitun hyvin imu mun munankin pari kertaa tyhjäksi yms semmosta kivaan.

Ihme juttu mutta ei mun skordari halunnut kuulla. Jatkoin että jos kerrankin vielä kerrot vastaavia juttuja mulle, niin tämä kaveri häipyy PISTE.

Olen kait vähän kuitenkin siis tossun alla, mut sou not.

Ja mitä siihen sun mainitsemaan helppouteen tulee, niin voin vielä mainita että aika mustis on, vaikka en ole edes kertonut enkä koukeloinut ollenkaan, kuten eivät kaksoset yleensäkään eihän.

Muuten vielä semmosen heitän tähän kun Wappuna sanoi että on ollut 25:n eri miehen kanssa (Gee tosin sanoi että sen voi kertoa 3:lla), niin oli niin lähellä että olisin sanonut että mä olen ollut hiukan yli 50:n eri naisen kanssa bunkassa, siis vuonna 2005 mutta en viittinyt vielä sitä kertoo ja kuten Gee sanoi että jätä seKin kortti myöhäisemmäksi. Okke. Taidan vielä sen kokonaissaldonkin jättää hiukan myöhäisempään ajankohtaan..hmm..

Ihmettelen vaan että miksi parisuhteessa pitää vielä pelata jotain lapsekkaita pelejä. Miksi sitä ei voi käyttäytyä heti alkuun ihan reilusti ja unohtaa kaikki pelit..ei tajuu ei. Liekö syynä vaan huono itsetunto loppupeleissä?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

alja kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Ja ajattelin siinä vaiheessa että saatanhan tätä tytsii ehkä nussiakin tai jotain mut en vielä vaan ehkä myöhemmin, sitten kun mulle sopisi.
:evil:

miesten ylivaltaa! vttu! ei tollasta! :laatta:

Eikö ne naiset sitten muka osaa:)
Ollaan vaan ja nautitaan
Herra Manala

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

jouden-za kirjoitti:Ihmettelen vaan että miksi parisuhteessa pitää vielä pelata jotain lapsekkaita pelejä. Miksi sitä ei voi käyttäytyä heti alkuun ihan reilusti ja unohtaa kaikki pelit..ei tajuu ei.
Sun suustasi kuultuna tää ihan herkistää! :h:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Joudenska-kulta! Voi sinua tossukkaa, on sulla pelit tosiaan. Kuulostaa aika nuorelta tytsysi juttujen perusteella, mutta ei siinä mitään, jos on laillista ja teillä menee mukavasti.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:Joudenska-kulta! Voi sinua tossukkaa, on sulla pelit tosiaan. Kuulostaa aika nuorelta tytsysi juttujen perusteella, mutta ei siinä mitään, jos on laillista ja teillä menee mukavasti.
Tosukkaapa hyvinnii. No mulle ihan sama mitä nimikkeitä käytetään, mutta kyllä "kunnon pano on aina pano".

Kerronpa ihan muistinvirkistyksenä vielä kerran tarinan josta sai alkun sitten hiukan jalostetumpi muoto, elikä siitä kultamitalista.

Eli tapasin stadin varmasti yksi "pahimpia" pleiereitä, siis todellinen miestennielijä. Erittäin hyvännäköinen ja todella tyylikäs kissa, ja ikää hänellä oli tuolloin noin 35v.

No me tavattiin työn merkeissä ja kerran sitten ns vahingossa oli kanssani puhelimessa ja sovittiin että mennään kaffelle. Mentiin kaffelle ja kerroin että vaimoni otti toisen miehen draiviin, tosin vain hetkeksi ja sen jälkeen exäni kysyi mua takas, arvaa otinko..no juttu menee niin että kaveriani lainaten et "ostin kaupasta uuden auton ja nyt mulle tarjotaan käytettyä tilalle joten ei käy".

No siis sanoin tälle tytsille että eihän siin mitään vaikka saisikin VAIN sen hopeamitalin, nimittäin jos on tarpeeksi kova skaba kuten esim jos Markus Pöyhänen pääsisi 100m:n finaalin ja ois vaix siel 6:s niin varmasti jopa se pistesija lämmitääis kummasti, eikö vaan

No juotiin kaffet ja parin tunnin päästä tuli kyssäri et kävisikö mulle se hopeamitali jos en sitä kultaa tarjottais mulle. Kiusin tietysti häntä muutamalla viestillä kunnes hän sitten kysyi päättävästi että siis kyylä vai ei.

Vastasin kyllä ja mitä tässä tarkoitti siis se hopeamitali. No pelkkää sexiä..ja toki otin kun oli niin namun näköinen, ehkä 9+:n daami.

No sitten ruvettiin jonkun ajan kuluttua toteuttamaan tätä somusta yms ja jonkunkin kerran sextailtiin. Ja kun aika sai ja Jouskakin aikasta monta orkkuakin, tosin otin siinä välissä kyllä aika montaa mutakin herkkua, niin tämä asia olikin kääntynyt sellaisexi että hän halusikin ruveta ostaa mun kanssa asuntoo yms kivaa, johon sanoin että meillä on sopimus jota joko noudatetaan tai sitten sopimus raukeaa.

En siis ollut muuten kiinnostunut hänestä ja hän sai hiukan niinku maistaa omaa lääkettään..joten onhan se varmaa että REHELLISELLÄ nussimisella pääsee aina pitkälle tai ainakin vaix sit orkulle..huu nous.

Piiäs tytsi on muuten 29v, joten aika hyvä ikä mulle..eli ei vielä ihan ehtooliiton edusta eli +30v!!! Ja henkinen puoli synkkaa aika lailla ja entäs se sexuaalien tapahtumaketjutus..
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jouskalle :h: !
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Geetzulle, irtosexin ihanuuttaKO?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hei jouska, vaihda nuorempaan! http://www.city.fi/deitti/view.php?id=313317
Vastaa Viestiin