Venäläinen nainen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mitä tulee "eniten" mieleen tämän kuvan venäläisestä naisesta?

Kaunis, kuten muutkin venäläiset naiset
6
14%
Edistää naisen seksuaalisuutta
1
2%
Chic ja tyylikäs - kuten venäläiset ovat
4
10%
Venäläinen halpa huora - ei edistä venäläisten mainetta
6
14%
Ruma kuin mikä
4
10%
Tuulenpuiska/evvk
21
50%
 
Ääniä yhteensä: 42

Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja ak »

Noriyumi kirjoitti: No just. Katsopa vielä Gattacan ja muutaman muun pojan naisihanteita, ja kirjoituksia muunlaisista kuin laihoista naisista. Tosi halveksuvaa tekstiä. On muillakin kuin laihoilla naisilla ihmisarvo, ja olisi kiva jos tässä sivistysvaltiossa (eikös tämän pitäisi olla sivistysvaltio) tajuttaisiin se kans.
Ei tuo silti selitä edellä olleiden sairauksien yhteyttä tähän keskusteluun. Se että hoikka nainen näyttää monen ihmisen silmään useimmiten paremmalta kuin selvästi ylipainoinen ei silti vie ihmisarvoa siltä pulleammalta. Niin joo, käsittääkseni myös esimerkiksi kohtuullisen lihaksikas mies näyttää useimmista paremmalta (pelkkä hoikkuus ei siis useimmiten riitä) kuin reippaan kokoisella kaljakeissillä varustettu.
Noriyumi kirjoitti: Jos Gattaca ja muut naisten herjaajat näkisivät hieman elämää ja oikeita ongelmia eivätkä vain joisi Karhua ja haukkuisi yli 45-kg naisia, he tajuisivat mikä oikeasti on tärkeää (ei selluliitti maailmaa kaada!) olisi meillä naisillakin helpompaa. Tajuatko miten hankalaa naisten on elää näiden kauneusihanteiden mukaan? Eikä asiaa auta se että miehet haukkuvat koko ajan.

Kitikitikiti...
En nyt rupea väittämään tajuavani. En myöskään tajua sitä miten jonkun naisen itsetunnolle voi ottaa jonkun kaljapäissään kirjoittelevan peräkammarinpojan jutut. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä. Tai no, siinä on suurinpiirtein yhtä paljon järkeä kuin siinä ettei yli nelikymppinen mies pysty ostamaan sellaista paitaa josta tykkää, koska pelkää "paskasakin" nauravan vääränlaisille vaatteille.
Noriyumi

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

no hitto..
Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Gattaca ja muut naisten herjaajat näkisivät hieman elämää ja oikeita ongelmia eivätkä vain joisi Karhua ja haukkuisi yli 45-kg naisia, he tajuisivat mikä oikeasti on tärkeää (ei selluliitti maailmaa kaada!)
Ei, mutta kyllä se veli siittimen pitää visusti ala-asennossa siinä vaiheessa kun se selluliitti muodostaa yli puolet kehon massasta.
No se on kyllä paljon, myönnetään...
Herra Manala kirjoitti:Ja niinku mitä? Että oikeen oikeita ongelmia pitäisi kokea? Mitäs vitun oikeita ongelmia sinä olet elämässäsi kokenut? Sanos yksikin oikea ongelma. Niinkuin tämä syöpä? Mä olen menettänyt tyttöystävän aivosyövälle. Se on sellanen tietsä oikea ongelma, joka hetken verran vitutti. Se on tietsä sellanen asia, joka ei ehkä kuulostakaan niin kivalta kun se on oikeesti siinä käsillä ja sen kanssa on diilattava.
Osanottoni tyttöystävästäsi. Itse asiassa en viitannut juuri suhun kun puhuin ongelmista. Tuntuu vain että eräät täällä kokevat muut kuin laihat naiset ällöinä ja kamalina, ja haukkuvat sellaiset naiset lyttyyn. Ei tunnu kivalta. Syöpäjuttu vakavana esimerkkinä oli ehkä hieman liian vakava... Mutta tuntuu siltä että sellaiset joilla elämä on ollut helppoa voi keskittyä sellaisiin asioihin kuin miten kamalia laihaa lihavammat naiset ovat. Ei tunnu naisesta kivalta.
Herra Manala kirjoitti:Ja sinä vitun isin paapoma vätys

Älä viitsi haukkua mua. Minä en juo "karhua isin kustantamana" kuten joku toinen. Omat juomani ostan omalla rahallani.
olisi meillä naisillakin helpompaa. Tajuatko miten hankalaa naisten on elää näiden kauneusihanteiden mukaan? Eikä asiaa auta se että miehet haukkuvat koko ajan.
Sinulla nyt ei mitään muuta olekaan kuin helppoa. Ainoa asia mitä sinun täytyisi elämässäsi tehdä, olisi ottaa hieman vastuuta itsestäsi ja omasta henkisestä viehättävyydestäsi. Mutta ei onnistu, ei perkele millään.
Sä et tiedä mitä olen kokenut!! Paitsi nyt sen privaviestin jälkeen jonka toivotit hanuriini. Ei mulla todellakaan ole niin helppoa kuin luulet.

Ja henkisestä viehättävyydestä; pata kattilaa soimaa. Jos tahdot sanoa vastaan jotain, sano. Mutta älä viitsi haukkua.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 04.07.2006 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ak kirjoitti:En myöskään tajua sitä miten jonkun naisen itsetunnolle voi ottaa jonkun kaljapäissään kirjoittelevan peräkammarinpojan jutut. Eihän siinä nyt ole mitään järkeä. Tai no, siinä on suurinpiirtein yhtä paljon järkeä kuin siinä ettei yli nelikymppinen mies pysty ostamaan sellaista paitaa josta tykkää, koska pelkää "paskasakin" nauravan vääränlaisille vaatteille.
No ei siinä ole järkeä, oikeassa olet. Tääkin keskustelu oli siis aivan turha.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Noriyumi kirjoitti:Tajuatko miten hankalaa naisten on elää näiden kauneusihanteiden mukaan? Eikä asiaa auta se että miehet haukkuvat koko ajan.
Promilleosa väestön naisista kykenee täyttämään vallitsevat kauneusihanteet. Itse asiassa, kauneusihanteiden ydin ja ylläpitävä moottori on aina ollut juuri siinä, että harvempi yksilö todella kykenee vastaamaan niihin. Kyseessä on kulttuurinen ilmiö, joka on alunperinkin syntynyt lähinnä halusta erottaa rahvas hyväosaisista. Se, että kuvittelee ulkonäköön perustuvien ideaalien täyttämisen merkitsevän mitään muuta kuin tietyn sosiaalisen statusarvon saavuttamista, on hieman huolestuttavaa.

Todellinen ongelma lieneekin yksinkertaisesti siinä, ettei esipuberteettisen itsetunnolla varustettu aikuinen välttämättä vain ole kovin vakavasti otettava kumppani.
Bliss

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti:Todellinen ongelma lieneekin yksinkertaisesti siinä, ettei esipuberteettisen itsetunnolla varustettu aikuinen välttämättä vain ole kovin vakavasti otettava kumppani.
Hyvin sanottu siellä takana!
Sinkkumatti

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

On tääl kyl vallan hassua. Joku postaa palstalle hoikan nuoren naisen kuvan josta joku tykkää, joku ei, ja joku ottaa siitä itsetuntonsa päälle niin kovin, että itkupotkuraivarein häipyy palstalta.

Älkää vaan kukaan postatko tänne kuvaa Markus Pöyhösen kropasta tai Jussi Salonojan tilin balanssista. Mulle tulis niistä niin kauhean kestämättömät paineet ja morkkis. Voisin jopa viillellä itseni siitä hyvästä.

Jos mä heittäytyisin kaupassa lattialle, hakkasin nyrkein lattiaa, itkisin ja huutaisin, niin ostaiskos joku kiltti ihminen mullle karkkipatukan?
Ebola

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Sinkkumatti kirjoitti:Markus Pöyhösen kropasta
Markuksesta saa sokerin yliannostuksen, yök!

Koin kovin tärkeäksi tulla tämänkin sanomaan tänne, nih!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä voisin kyllä ottaa Salonojan miehekseni, se on jotenkin symppis. Ja tekisin avioehdon, niin tosissani mä olisin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jos joku postaa tänne Tohtori Sykerön kuvan niin juoksen järveen.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Lolita kirjoitti:Ja tekisin avioehdon, niin tosissani mä olisin.
Hullu!
tonttu

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ihanan henkilökohtaista, muka.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oho, täällähän on kuohahtanut.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ElanorRaven

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Viime kerrasta olikin jo aikaa...
Elukka

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

[quote="1108"][/quote]
Kuva








:piru:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ElanorRaven Hirvittävä rimppakinttuinen luuviulu.
Elukka Täti on pluurankeli.
SikaMika Hyvin sanottu. Tuosta tulee mieleen lähinnä jokin keskitysleirivanki, liekö tyttö liftaamassa karkuun Siperiasta...
slam Sänky, lihotuskuuri, sauna, ja suomiviina.
Georgina Kovin on laiha ja muodoton, venäläisyys nyt näkyy lähinnä kasvoista. Outo kuva.

Kovasti ihmetyttää miten joku ymmärsi nämä tukevia kohtaan kielteiseksi, mutta mä olen taas myöhässä. Kaikki kiva on ohi kun ehditte jo riitannekin sopia. Alkua lukiessani tuli kumminkin mieleen vastata, että toi nainen on mun unelma, no vähän tummenpi voisi olla kun itse olen niin vaalea. :)

Eli vastasin äänestykseen: Chic ja tyylikäs - kuten venäläiset ovat

Olenko perverssi vai täys puunuija (tyhmä)?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sitä voisin täältä takaa huudella että tuo nainen nyt tuskin on terveyttään uhkaavan laiha, mutta aivan liian laiha mun makuun. Lantiossa ja rinnoissa pitää olla pyöreyttä IMO.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Georgina kirjoitti:Sitä voisin täältä takaa huudella että tuo nainen nyt tuskin on terveyttään uhkaavan laiha, mutta aivan liian laiha mun makuun. Lantiossa ja rinnoissa pitää olla pyöreyttä IMO.
Komppaan tätä.
Kaunis tyttö, mutta vähän kaipaisin pehmeyttä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Pehmis

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Georgina kirjoitti:Sitä voisin täältä takaa huudella että tuo nainen nyt tuskin on terveyttään uhkaavan laiha, mutta aivan liian laiha mun makuun. Lantiossa ja rinnoissa pitää olla pyöreyttä IMO.
Tota siis ooksä biseksuaali vai mitä sä tarkoitat tolla sun maulla? Panisitko jos olis pyöreempi? Sillee lempeästi lesboillen vai sträppärimeiningillä?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pehmis kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Sitä voisin täältä takaa huudella että tuo nainen nyt tuskin on terveyttään uhkaavan laiha, mutta aivan liian laiha mun makuun. Lantiossa ja rinnoissa pitää olla pyöreyttä IMO.
Tota siis ooksä biseksuaali vai mitä sä tarkoitat tolla sun maulla? Panisitko jos olis pyöreempi? Sillee lempeästi lesboillen vai sträppärimeiningillä?

En voi sanoa olevani bi vaikka lempeästä lesboilusta oon kauan haaveillutkin, haaveet eivät ole vielä käyneet toteen. Ehkä joku päivä...

Tuota en panis, en tykkää ulkonäöstä muutenkaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Bliss

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bliss kirjoitti:Antakee ruokaa sille tyttöselle :shock:
Varaan oikeuden hiukan vaihtaa mielipidettäni.
Tämä nuori nainen on varmaan oikein hyvän näköinen vaatteet päällä, mutta ilman vaatteita lantion luut vähän liikaa näkyy nahasta läpi, taitaa kyllä olla luonnostaan hoikkaa sorttia, kun ei kumminkaan näytä nälkiintyneeltä. Ja venäläisyys tässä mun mielestä ei kyllä näy... [/päätöntä pohdiskelua]
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin tuon kokoisen naisen pari päivää sitten ja hän, kumma kyllä, näytti venäläiseltä. Mutta tuon kokoisia naisia näkyy kyllä paljon muutenkin, jotkut ovat luonnostaan pikkuruisia.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Antakee ruokaa sille tyttöselle :shock:
Varaan oikeuden hiukan vaihtaa mielipidettäni.
Tämä nuori nainen on varmaan oikein hyvän näköinen vaatteet päällä, mutta ilman vaatteita lantion luut vähän liikaa näkyy nahasta läpi
Joo mutta eihän sitä ruokaa vaatteille syötetä. Totuus paistaa sieltä paljaalta pinnalta, vaikka vaatteet päällä näyttäisikin ihan elinvoimaiselta.

Kyllä tuo saisi ne 5 kiloa lisää ottaa. En oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä pari lisäkiloa tekisi tuolle naiselle ennemmin pahaa kuin hyvää.
Sinkkumatti

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Kyllä tuo saisi ne 5 kiloa lisää ottaa. En oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä pari lisäkiloa tekisi tuolle naiselle ennemmin pahaa kuin hyvää.
No ei todellakaan tarttisi. En oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä pari lisäkiloa tekisi tuosta naisesta paremman näköisen.
Pehmis

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Herra Manala kirjoitti:Kyllä tuo saisi ne 5 kiloa lisää ottaa. En oikein ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä pari lisäkiloa tekisi tuolle naiselle ennemmin pahaa kuin hyvää.
Eikös se vähän riipu siitä mihin ne kilot kertyisi? Jos tulisi siiderimasu, niin sanosin että ei kiitos, terveydenkään puolesta. Tasaisesti koko kehoon ihon alle kerroksena luita peittämään riittäisi varmaan vähempikin kuin 5 kiloa. Jos joku sit haluaa isompaa tissiä ja pyllyä niin sillä ei taas ei ole mitään tekemistä terveyden kanssa. Aliravitulla ihmisellä ei olisi esim. tuon näköiset hiukset. Ihan terveeltä ihmiseltä näyttää, rasvaprosentti kyllä alhaalla mutta se ei ole mikään synti. Makukysymykset sitten makukysymyksinä.
Elukka

Re: Venäläinen nainen

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jyrki73 kirjoitti:Olenko perverssi vai täys puunuija (tyhmä)?
:tymä: :P
Vastaa Viestiin