Panisitko Pehmistä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Heruisko Pehmikselle guumaa energyy?

Olen nainen, ja kyl niin pirusti heruis jos se vaan antais.
7
28%
Olen heteromies, ja sanon ei heruis, vaikka tuntuuki naisena antasinkin.
2
8%
Olen patologisesti valehteleva nainen, ja sanon ettei heruisi. Oikeesti kyl heruis.
7
28%
Olen homomies ja haluan nähdä gallupin tulokset.
9
36%
 
Ääniä yhteensä: 25

Pehmis

Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Tää on ehdottomasti tärkein gallup tähän mennessä. Mulla tuli niin älyttömät ulkonäköpaineet, että mun henkinen kasettimankka haluaa nyt mitata markkina-arvonsa puolueettomalla tieteellisellä galluBilla. Näiden tulosten pohjalta muodostan minäkuvani ja seksuaalisen idendiGeekkini. Jos mä niinku laittasin sellasen deitti-ilmoituksen, jos olis sillee mun fotorealistisesti valokuvautettu naama ja sit ehkä penislukemakin sillee visiirissä, ja sit jou zäp pokz linnut laulais syysmarjat puusta maahan ja virittäis soittimet soimaan. Huutaisko sun junan pilli vai ootko hiilivaunun miehiä? Tutisisko tuuba vai soisko sun sello syvällä vibraatolla?

Vastausvaihtoehdoista kaikki löytää varmasti sen omansa, kun kuuntelette omaa sisäistä pientä astrologimarkkina-arvuuttelijaa.

Edit: kakkosvaihtoehdon (b-vaihtoehdon) kohdalla puuttuu sana. Jätän sisälukutaidottomille siis arvausleikin, mikä se voisi olla!11! Tuplajättipottiketju!
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Ei tähän kyl voi vastata muuta kuin et hitto et tää gallup sai mut kuumaksi. Mä oon siis kaiken lisäks tosi autoeroottinen. :shock:

<- Tos on se mun omaminukuva, fotorealistic!
Sinkkumatti

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ooks posliini vai kuvottavan majavan haltija?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä valehtelen ja väitän etten antais, ettei mua luultais ihan kitylutkaksi. Sitä paitsi mä säästän itseäni Sille Oikeelle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Lolita kirjoitti:Mä valehtelen ja väitän etten antais, ettei mua luultais ihan kitylutkaksi. Sitä paitsi mä säästän itseäni Sille Oikeelle.
Mut jos mä oonki Se Oikee tai Ainakin Tarpeeks Oikee Et Vois Erehtyy Yheks Yöks Luulee Sillai?
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Sinkkumatti kirjoitti:Ooks posliini vai kuvottavan majavan haltija?
Mä oon harvinainen Kanadankaljumajava.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tämä on hieman ongelmallista ottaen huomioon, että Pehmikseltä puuttuvat takatukka, puvuntakkien käärityt hihat ja viikset. :-p
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

-Superior- kirjoitti:Tämä on hieman ongelmallista ottaen huomioon, että Pehmikseltä puuttuvat takatukka, puvuntakkien käärityt hihat ja viikset. :-p
Eli sä haaveilet mun salaisesta alter egosta, viattomia paahtoleipiä Marmelaadimieheltä pelastavasta Pehmis-Mänistä.

Kuva

Tolle sä ainaki heruttaisit.
Sinkkumatti

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:Tämä on hieman ongelmallista ottaen huomioon, että Pehmikseltä puuttuvat takatukka, puvuntakkien käärityt hihat ja viikset. :-p
Nyt ei vaan Supa muuta kuin faksi föönille laulamaan. Siinä mies juuri sinun makuusi.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Pehmis kirjoitti:Eli sä haaveilet mun salaisesta alter egosta, viattomia paahtoleipiä Marmelaadimieheltä pelastavasta Pehmis-Mänistä. Tolle sä ainaki heruttaisit.
Kuulostaa hurmoksen löytäneeltä sisäiseltä sankarilta! Jari Sarasvuo puhuisi varmasti jo ostosuosituksesta. ;-p
Sinkkumatti kirjoitti:Nyt ei vaan Supa muuta kuin faksi föönille laulamaan. Siinä mies juuri sinun makuusi.
Fotorealistixi muutettuna moni asia on yllättäen harvinaisen epämiellyttävä. :-p
Ebola

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Kauheen söpöö, jotenki.
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Ebola kirjoitti:Kauheen söpöö, jotenki.
ihQuu :on:
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Gallupin tulos on shokeeraava:

100% Kitinän miehistä on homoseksuaaleja.

50% Kitinän naisista haluaa minua avoimesti. Eli ne jotka ovat sinkkuna.

50% Kitinän naisista haluaa minua salaa. Luultavasti se varattu puolisko.

Damn. Olen seksiobjekti. Kukkona tunkiolla homomiesten valtakunnassa.
Elukka

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei heru. :leuhka:
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja ak »

Pehmis kirjoitti:Damn. Olen seksiobjekti. Kukkona tunkiolla homomiesten valtakunnassa.
Kuulostaa siltä, että sun kannattaa lähteä hieromaan kauppoja tuolta, jos kysyntä on noin kovaa. ;)
silsakenraali™

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Koska sä Pehmukainen oot saanut viimeksi? Niin, siis koska rakkauden julma aisasi on soittanut karvakannelta? Päivittäisin vaan omaan logiini, ei sen kummempaa, jos ymmärrät.

Yritän näin taustoittaa minä-gallupien lähtökohtia.
Herra Manala

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

tsihihihihihihihihihiihihihihi!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Missä on vastausvaihtoehto "Olen KityPimp ja tarjoan Pehmikselle periskooppipalveluita ilman lubrikanttia"?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Leila

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Leila »

En panis, mut mä voisin silleen pienesti sua kiusii ja vähän tsekkailla sun efektei. Mä voisin kattoo sua pitkää ja vähän hymyillä ja sitte jutskailla niitä näitä kesäsäitä. Sit kun sä oisit sopivasti kypsä uuh aah poimittavaks, nii mä kiusisin lisää. Sä oisit jo niinku ihan giimois kun sonni keväällä ja mäkin oisin jo vähän virittyny leikkiin mukaan.

Sitten kello soi ja minä heräsin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kiekausta taas vaihteeksi lainaten: "Kultaaahh!11"

p.s. markkina-arvon testaus on sooo last season
Prepare for the worstest.
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:Koska sä Pehmukainen oot saanut viimeksi? Niin, siis koska rakkauden julma aisasi on soittanut karvakannelta? Päivittäisin vaan omaan logiini, ei sen kummempaa, jos ymmärrät.

Yritän näin taustoittaa minä-gallupien lähtökohtia.
Koska sä raksupoksu Silsapippeli jummarrat ettei allekirjoittanut käsittele yksityisasioitaan tai -elämäänsä näissä nettikuvioissa? Jos et kykene taustoittamaan galluppieni lähtökohtia niiden sisällöstä, niin en usko että sinulla on edellytyksiä ymmärtää lähtökohtiani tai tavoitteitani vaikka ne jollakin tapaa auki kirjoittaisinkin.

Kiitos kuitenkin huolenpidostasi seksielämäni suhteen, välitän terveisesi sille.

P.S. Onhan sulla henkilörekisterilain mukainen rekisteriselvitys logistasi ja muistat että kaikilla rekisteriin merkityillä on tarkastus- ja korjausoikeus siellä oleviin tietoin!?11
silsakenraali™

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pehmis kirjoitti:Koska sä raksupoksu Silsapippeli jummarrat ettei allekirjoittanut käsittele yksityisasioitaan tai -elämäänsä näissä nettikuvioissa?
Joo, ihan oli vaan retorinen kyssäri, ja joo, olen kyllä tehnyt tämän huomion.
Pehmis kirjoitti:Kiitos kuitenkin huolenpidostasi seksielämäni suhteen, välitän terveisesi sille.
Totta kai tunnen valinnaiskollektiivista murhetta, jos edes hieman olen aistivani markkinakelpoisen miehen olevan piparin tarpeessa. Sama juttuhan se on itseni kanssa. Enhän minä kaikille huolenpitoani esitä.

Plogijuttu, kuten koko kirjoitukseni oli sitten ihan vain pieni kuitti, sellanen pojat on poikia osastoa. Ehkä olis voinut jonkun hymiön johonkin väliin tunkea, niin ei tarttis taas selitellä.
Pehmis

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

silsakenraali™ kirjoitti:Totta kai tunnen valinnaiskollektiivista murhetta, jos edes hieman olen aistivani markkinakelpoisen miehen olevan piparin tarpeessa. Sama juttuhan se on itseni kanssa. Enhän minä kaikille huolenpitoani esitä.
Olen otettu, onneksi en konkreettisesti, enkä varsinkaan takaapäin ilman lubrikanttia. Puolestani ei kuitenkaan kannata murehtia. Jos joskus löytäisin itseni tilanteesta jossa piparin puuttuminen elämästäni olisi ongelma, oikaisisin tilanteen välittömästä päättäväisillä piparinhaltijoihin kohdistuvilla soidintoimenpiteillä.

Mikäs tässä on ollessa kun edelleenkin 100% Kitinätsubuistakin kaipaa mun viileää tuuttiani sisäänsä. Tilastofakta!
Viimeksi muokannut Pehmis, 05.07.2006 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tottakai antaisin, koska mä luulen et vaik Pehmis on olevinaan pehmis, se onki oikeesti kovis. Eli tosi kova niiQ. Ja kova on kivaa, pehmee ei. Namskis!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Panisitko Pehmistä?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:

Olen otettu, ikäväkseni en konkreettisesti, enkä varsinkaan takaapäin ilman lubrikanttia.
Taitaa Pehmis tietää et ois seinän takana periskooppia tarjolla! 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin