Fysiikan lait

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
silsakenraali™

Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Nokijöpön kirjoituksesta 175cm pitkästä kaadostaan sain kimmokkeen udella mahdollisimman lihavia/laihoja, pitkiä/pätkiä panoja(suhteetkin lasketaan) suhteessa itseensä. Toki voi paljastaa minkä tahansa fysiologisen ääriarvon, jos sen soveliaaksi kokee.

Voin aloittaa. Varsinaisia kummajaisia ei joukkoon mahdu, mutta yksi hieman itseäni(181cm) pitempi nainen on vierestäni herännyt.

Niin ja mites se seksi on sujunut? Onko ilmennyt onkelmia partnerin fysiikan suhteen?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Minulla oli vuosia sitten festareilla sillai pieni pikaIHQuuntuminen, se poika oli kokoparralla varustettu ja 161 senttiä pitkä. Siis hieman minua lyhyempi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
tonttu

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei mitään suurempia kummajaisia mullakaan...
Mutta yksi todella :laatta: tyyppi, siis noin niinkuin koko olemukseltaan.
Mihinhän olin pääni lyönyt, en tajua.
Niin, ja yksi oli todella karvainen. Yök!
Viimeksi muokannut tonttu, 04.07.2006 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oon pannut 172-senttistä ja pisin on varmaan ollut siinä 190 tai jotain, ehkä vähän enemmänkin. Alle kuuskytkiloista ja varmaan siinä jotain reilu kaheskytkiloista enimmillään.

Sen alle kuuskytkiloisen kanssa sen sängystä putos pohja, kun ei ollut ilmeisesti sänky tottunut, öh, sanokaamme, yli kuuskytkiloisiin naisiin. Muita hankaluuksia ei ole tullut vastaan, alle kuuskytkiloinen selvisi hengissä jopa allani olemisestakin, johon hommaan ryhtymistä kyllä arastelin ensin. Luulisin, että esim. kolmemetrisen tai yksmetrisen kanssa vois jo tulla ongelmiakin.

Ite oon 180-senttinen ja nykyään pikkasta päälle seiskytkiloinen, tuon pikkuisen kanssa pannessani taisin olla yli kaheskytkiloinen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Epäilen että olen sortunut alle 170 senttisiinkin, ja olenkin. Ei ongelmia siellä, mutta kovin köykäisten miesten kanssa on vähän oudon tuntuista. Aika jyräävä olo. Noh, nykyisin tähtään sitten itseäni pidempiin ja painavampiin miehiin ja kovin hiljaista on ollut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Jos on kovin pieni tai hento kumppani niin kohtis suurikokoinen kun olen (193/94 nykyisin) sita tulee valilla olo että toihan menee rikki.
mustakikkeli

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:Nokijöpön kirjoituksesta 175cm pitkästä kaadostaan sain kimmokkeen udella mahdollisimman lihavia/laihoja, pitkiä/pätkiä panoja(suhteetkin lasketaan) suhteessa itseensä.
Tuo taitaa todellakin olla pisin nainen jonka kanssa olen koskaan seksiä tullut harrastaneeksi, mutta en voi mitenkään laskea häntä friikiksi kun kerran on aavistuksen verran itseäni lyhyempi. :P Niin ja pieni tarkennus, hän ei ollut "kaatoni", vaan itse asiassa hän iski minut ja pyysi luokseen yöksi. Joskus näinkin päin.

Kerran olen päätynyt sänkyyn varsin (erittäin) lihavan naisen kanssa. Ja tarkoitan todellakin lihavaa, en "pyöreää" tai "rehevää" (joista minulla on ollut vain mukavia kokemuksia). Sellaisen jota en usko kenenkään palstan miehistä haluavan sänkyynsä, oikeasti. Ei ole ketään jonka te tuntisitte. Olin nuori ja tarvitsin ne rahat... Hänen lihavuutensa aiheutti kyllä vaikeuksia itse seksillekin. Kuvitelkaa yrittävänne harrastaa seksiä jättimäisen laardilla täytetyn rantapallon kanssa, niin saatte jonkinlaisen käsityksen.

Toisesta ääripäästä kai sitten on parikin (alle?) 160-senttistä ja todella hoikkaa naista. Eivät anorektisen laihoja, vaan luonnostaan erittäin hoikkia, söivät ihan normaalisti. Sellaista pientä keijukaistyyppiä. Molemmilla oli myös oli (erittäin) pienet teinipystytisut jotka saisivat Gattacan itkemään. Eipä siinä sinänsä mitään erikoista ollut, pientä lisäkiksiä ehkä sain siitä heitä oli niin helppo nostaa ilmaan keveytensä takia.
RuNkkuTonttu

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Ehkä näin jälkikäteen ajateltuna 180+ cm hullu eteläpohjalainen IP-lehden rikostoimittaja. Se nainen pelotti minua jälkikäteen aivan oikeasti. kerran Painobaarissa olessani jouduin maastoutumaan henkilökunnan puolelle tiskin takana, ettei hän olisi huomannut minua.....
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen 171 senttiä pitkä ja lyhin kundi on ollut varmaan 150 cm. Pisin jotain 196. Laihoja on ollut, elämäni suurin rakkaus oli kevyen sarjan mies ja painoi varmaan aikoinaan 55 kg ja minä 72... Nyt olen laihempi ja hän skrodempi, mutta emme olekaan enää yhdessä, heh.

En ole kyllä huomannut mitään haittoja fyysisistä eroista johtuen juuri kenenkään kanssa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ex-mieheni painoi tuplaten sen minkä minä. Tosin raskaus hieman tasoitti, eikä muutenkaan mies koko ajan ollut yhtä painava. Kuljimme nimellä Kippari-Kalle ja Olga :roll:

Minusta pitkät ihmiset ovat hauskoja. Usein pitkistä ihmisistä lyhyet ihmiset ovat hauskoja. Pitkät ihmiset kolauttelevat itsejään ja lyhyet eivät yllä. Tästä muodostuu hauska yhtälö.
Prepare for the worstest.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja JoeB »

nowaysis kirjoitti: Minusta pitkät ihmiset ovat hauskoja. Usein pitkistä ihmisistä lyhyet ihmiset ovat hauskoja. Pitkät ihmiset kolauttelevat itsejään ja lyhyet eivät yllä. Tästä muodostuu hauska yhtälö.
En varsinaisesti ole koskaan mieltänyt itseäni pitkäksi vaikka reilusti päälle 190 olenkin, ok lamppuja ja oven yläkarmeja olen luontaisesti oppinut varomaan.
Kuitenkin minut palautti maanpinnalle kun eräs neito johon olin varsin ihastunut. Hän ilmaisi ettei tästä tule mitään kokoeron vuoksi. Hyväksyttävä argumentti nimittäin sitä eroa oli päälle 40cm mutta minä en sitä havainnut. Jotenkin olen aina pitänyt lyhyitä ihmisiä varsin viehättävinä.
ElanorRaven

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

JoeB kirjoitti:Hän ilmaisi ettei tästä tule mitään kokoeron vuoksi.
Voiko tuo olla oikeasti mahdollista? Että koon - ja nimenomaan pituuden, ei painon - takia sanoo, että joku suhdesäätö on mahdotonta? Tässä on tullut todistettua ihan rakkautta täynnä olevaa parisuhdetta, jossa mies on 167 cm ja nainen 180. Mutta ehkä he ovat sitten jotain suvaitsevaisia friikkejä...
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Dryad »

Koskaan en ole itseäni pienemmän (lyhyemmän tai kevyemmän) miehen kanssa ollut sängyssä. Jotenkin aina viehättänyt nuo pitkät miehet...

Teini-ikäisestä on kyllä painunut yksi suhde mieleen. Sellainen kehonrakentaja-tyyppinen 1,5 kertaa painavampi ja ainakin 35cm pidempi uros. Olihan se omalla tavallaan kiihottavaa kun toinen voi nostella ja käännellä miten tahansa... :)

Onhan tuo nykyinen puolisokin melkein puolet kookkaampi, jotenkin tuntuisi hurjalta jos mies olisi sellainen pieni ja hento, eihän sellaista ottaisi tosissaan.
Be a good animal, true to your animal instincts.
AarneAnkka

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Dryad kirjoitti:Koskaan en ole itseäni pienemmän (lyhyemmän tai kevyemmän) miehen kanssa ollut sängyssä. Jos mies olisi sellainen pieni ja hento, eihän sellaista ottaisi tosissaan.
Koskaan en ole itseäni kevyemmän naisen kanssa ollut sängyssä. Disclaimer: Siis en ainakaan vielä. Mitenkähän mä olen onnistunut?
huima

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja huima »

mustakikkeli kirjoitti: Olin nuori ja tarvitsin ne rahat...
Total reps ja respect.
mustakikkeli kirjoitti:Toisesta ääripäästä kai sitten on parikin (alle?) 160-senttistä ja todella hoikkaa naista. Eivät anorektisen laihoja, vaan luonnostaan erittäin hoikkia, söivät ihan normaalisti. Sellaista pientä keijukaistyyppiä. Molemmilla oli myös oli (erittäin) pienet teinipystytisut jotka saisivat Gattacan itkemään. Eipä siinä sinänsä mitään erikoista ollut, pientä lisäkiksiä ehkä sain siitä heitä oli niin helppo nostaa ilmaan keveytensä takia.
Ja respect. Pakko kysyä miten sait jaettua riittävästi lovea kummallekin tytölle, ilman että toinen tulisi mustasukkaiseksi? Vai siis luinko väärin - ja ne tytöt eivät olleet samaan aikaan?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

[quote="JoeB"][/quote]

Pus!
Prepare for the worstest.
Mulli75

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En koskaan ole mitään pituuskriteerejä asettanut.

Persoona se on joka ratkaisee ja se miten suhtautuu omaan ja toisen pituuteen. Asiaa voi ajtella niinkin että toisen pituus kompensoi toisen lyhyyttä tai toisin päin. Nimim. monesti päänsä lyönyt :oops:
Pehmis

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Vaihteluväli 152 - 175 cm, pienet kuitenkin rokanneet enemmän niinq in general. Seksin suhteen en ole huomannut mitään käytänön eroja, paitsi että mitä kevyempi tyttö, sen useammassa paikassa ja tavalla voi harrastaa :twisted:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voisitteko perustaa tyhmien mininaisten ylistämisketjun? Kiitos etukäteen.
Prepare for the worstest.
Bliss

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Exäni oli noin 168-senttinen, vaikka valehteli olevansa 175. Itse olen 171, ja kaveri oli ihan huomattavasti mua lyhyempi, ja kärsi vielä asiasta näkyvästi ja kuuluvasti. Kiusallanikin käytin kymmenen sentin korkoja sen pöljän kanssa liikkuessa... :D
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ElanorRaven kirjoitti:Voiko tuo olla oikeasti mahdollista? Että koon - ja nimenomaan pituuden, ei painon - takia sanoo, että joku suhdesäätö on mahdotonta?
En sitten tieda mita muuta tahan olisi liittynyt, taman hän sanoi syyksi kun erottiin ja kysyin mika tokkii. Olemme toki vieläkin kavereita enka usko etta han ainakaan valehteli, osatotuudesta en osaa sanoa mitaan.
hermine

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja hermine »

Bliss kirjoitti:Kiusallanikin käytin kymmenen sentin korkoja sen pöljän kanssa liikkuessa... :D
Mäkin tykkäisin käyttää korkoja poikaystävän kanssa, kun mun mielestä olis kivaa jos se olisi lyhyempi tai saman pituinen, paitsi etten kyllä muuten tykkää koroista niin en sit käytä. Mulla on muutenkin sen kanssa usein semmonen olo että tekis mieli kopata se syliinsä ja kantaa johonkin kun se on muka niin hentoinen, vaikka oikeesti se painaa puolet enemmän kuin minä. Tykkään kyllä siitä ettei meillä ole kauhean isoa kokoeroa, niin se mahtuu hyvin etulusikkaankin nukkumaan.

Oon muutaman kerran ollut semmoistenkin kanssa jotka on reilut 2 kertaa mua painavempi, yhdellä näistä oli kyse ihan puhtaasta läskistä. Sen kanssa olis ollut ihan kiva harrastaa seksiä (vähän semmoinen pehmoinen vesisänkyefekti) jossei se olis muuten ollut siinä niin huono (ei johtunut pulskuudesta vaan sosiaalisista syistä).
mustakikkeli

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

huima kirjoitti:Ja respect. Pakko kysyä miten sait jaettua riittävästi lovea kummallekin tytölle, ilman että toinen tulisi mustasukkaiseksi? Vai siis luinko väärin - ja ne tytöt eivät olleet samaan aikaan?
Juu eivät olleet (en ymmärrä miksi tekstistäni olisi muka tullut tuollainen kuva). Tapahtumilla väliä ööh ehkä 2-3 vuotta. Toisen kanssa tapailin vähän aikaa, toisen kanssa "seurustelin" kauemmin. Useimmat kumppanini ovat olleet ns. normaalivartaloisia/hieman pyöreähköjä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ElanorRaven kirjoitti:Voiko tuo olla oikeasti mahdollista? Että koon - ja nimenomaan pituuden, ei painon - takia sanoo, että joku suhdesäätö on mahdotonta?
On ihan oikeasti vaivaannuttavaa, jos joutuu katselemaan miestä ylöspäin radikaalisti enemmän kuin mitä normaalin kunnon nartun kuuluu. Itseä selkeästi pienempi mies puolestaan tuntuu pikkumieheltä, jollainen ei vain olisi kovin uskottava sängyssä. Sitä paitsi, on äärimmäisen nautittavaa tuntea olonsa miehen rinnalla naiselliseksi, fyysisesti avuttomaksi ja puolustuskyvyttömäksi.
Viimeksi muokannut -Superior-, 08.07.2006 2:16. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
1108

Re: Fysiikan lait

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittuako mun muijani teille kuuluu? Ostakaa elämä vittupäät.

EDIT: Nyt alkoi oikein kympillä vituttaan näiden erotiikka_vitun_keskustelujen taso. Mitä seuraavaksi?
Siis ketä helevetin jälkeenjäänyttä persesilmää nämä samat paskat ketjut jaksavat kiinnostaa?

Hei, ihan aikuisten oikeasti: kasvottomat paskatursakkeet jauhavat siitä miten kivalta tuntuu kun katsoo Kauniita & rohkeita 40cm kyllästettyä höyläämätöntä 2"x4" perseessä ja samalla 7 kääpiötä imee varpaita.

HELEVETTI EI KIINNOSTA AINAKAAN MINUA.

Mitä te oikein saatte tästä uskomattomasta paskasta?
No vissiin ainakin tikkuja perseeseen mutta mitä muuta?

Ei se mitään, olkaa tampioita aivan rauhassa, jätän vitun teinixi osaston rauhaan ja jatkakaa rauhassa pissa/kakkaleikkejänne.

Vitun ääliöt.
Vastaa Viestiin