Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olisitko valmis?

Kyllä
21
58%
En
15
42%
 
Ääniä yhteensä: 36

Elukka

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Saz kirjoitti:Kyllä tuollaisten kirjoitusten synnyttämistä remahduksista aiheutuneiden vahinkojen on oltava jonkun muun kuin lukijan päävastuulla. :lol:
Itepähän provosit. :P
Sitäpaitsi muistelen lukeneeni Kitinän käyttöehdoista jotain sentapaista kuin "Ylipito ei ota vastuuta kanssakitisijöiden aiheuttamien tunnereaktioiden seurauksista. :juristi: ".
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Elukka kirjoitti: Itepähän provosit. :P
Sitäpaitsi muistelen lukeneeni Kitinän käyttöehdoista jotain sentapaista kuin "Ylipito ei ota vastuuta kanssakitisijöiden aiheuttamien tunnereaktioiden seurauksista. :juristi: ".
Mutta ei missään etukäteen varoitettu kuinka dillejä keskustelijoita täällä voikaan olla! Mölli pääsi nurkan takaa yllättämään. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Saz kirjoitti: Mutta ei missään etukäteen varoitettu kuinka dillejä keskustelijoita täällä voikaan olla! Mölli pääsi nurkan takaa yllättämään. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Sitä on epäilty provoksi hamasta aikojen alusta saakka.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sannnu

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Saz kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Itepähän provosit. :P
Sitäpaitsi muistelen lukeneeni Kitinän käyttöehdoista jotain sentapaista kuin "Ylipito ei ota vastuuta kanssakitisijöiden aiheuttamien tunnereaktioiden seurauksista. :juristi: ".
Mutta ei missään etukäteen varoitettu kuinka dillejä keskustelijoita täällä voikaan olla! Mölli pääsi nurkan takaa yllättämään. Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Saz et vielä vastannut, että oletko itse akateemisen loppututkinnon suorittanut...minua kiinnostaa, että haluaako hyvin koulutettu nainen myös samanlaisen miehen
slam

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Sannnu kirjoitti:
Saz et vielä vastannut, että oletko itse akateemisen loppututkinnon suorittanut...minua kiinnostaa, että haluaako hyvin koulutettu nainen myös samanlaisen miehen
sehän on ollut vanha vitsi vuodesta 2003 lähtien... Eiköhän nainen kaipaa keskustelua eli samanlaisen loppututkinnon käynyt kait sopivin on ja mies kaipaa vain sekstuuria. 8)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sannnu kirjoitti: Saz et vielä vastannut
Olen kyllä. Mä mieluummin laittaisin tällaiset asiat vaikka yksityisviestitse, mutta taisit juuri ottaa hatkat koko palstalta?

On tuossa siinä mun lausahduksessani osa totuuttakin, mutta se ehdottomuus oli puhdasta provoamista. :P
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

McJanne kirjoitti: Älä pilaa sitä selittämällä ;)
Ei ehkä pitäisi, mutta kyllä se vähän terävimmille paljastui jo paljon aiemmin. Viripäät jaksaa vielä kipinöidä. :D
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Saz kirjoitti:Kyllä maailma on ihmeellinen paikka; löytyy sekä luku- että kirjoitustaidoton henkilö keskustelupalstalta. :shock:
Itse asiassa juuri ne henkevimmät shamaanit tuntevat yleensä kaikkein pakottavinta tarvetta omien ajatusketjujensa tulosten julkituomiseen.

Suorastaan pakahdun.
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.07.2006 3:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:
Sannnu kirjoitti: Saz et vielä vastannut
mutta taisit juuri ottaa hatkat koko palstalta?
Muah. Fawkes, Pehmis ja nyt Sannnu. Taitaa helteet kiristää pipoa? Mäkin voisin taas pian.
mustanikki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sinkkumatti kirjoitti:Muah. Fawkes, Pehmis ja nyt Sannnu. Taitaa helteet kiristää pipoa? Mäkin voisin taas pian.
Ei heltee kiristäny pipoa, päätin jo aikasemmin että eLoma irl-loman ajaks. Junous, laiffii ja arskaa.
silsakenraali™

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustanikki kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Muah. Fawkes, Pehmis ja nyt Sannnu. Taitaa helteet kiristää pipoa? Mäkin voisin taas pian.
Ei heltee kiristäny pipoa, päätin jo aikasemmin että eLoma irl-loman ajaks. Junous, laiffii ja arskaa.
Melkoinen loma sulla. Kuusi pitkää ja raastavaa minuuttia pystyit olemaan vastaamatta. Ethän sä vaan huijaa itseäsi?
Sinkkumatti

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustanikki kirjoitti:Ei heltee kiristäny pipoa, päätin jo aikasemmin että eLoma irl-loman ajaks. Junous, laiffii ja arskaa.
PehmeäJänis? Ai niin joo. Siehän taisit sanoa jo et aioit irtisanoa loman ajaksi liittymänkin.. Juu siulla ei kiristä pipa, mut noilla kahdella kyllä :mrgreen:
segma

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja segma »

PerttiMakimaa kirjoitti:Pitäisiköhän tämä kysely tehdä toisinpäin? Eli: Nainen mitä mieltä olet muihin kulttuureihin tutustuneista miehistä?

Oletan, että suvaitsevaisuus voisi hieman kääntyä toiseen suuntaan.

Vai mitä arvon naiskanssarunkkarit (tm) tuumitte? Harkitsisitteko miestä, jolla on ollut kauko-idästä tai itä-euroopasta kotoisin oleva morsmaikku?

Jääkö pää vetävän käteen?
Luuletko, että tässä vaiheessa, kun kollektiivinen naissukupuolen mielipide on ilmaistu ja se on jopa yleisesti hyväksyttävä mielipide, joku uskaltaisi vastata tähän "En"? Tuollaisiin kysymyksiin ei pidä olla taustapolemiikkia, pilaavat mahdollisuuden seisoa oikeasti sanojensa takana.
RolloTomasi

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ei häiritse jos naisella on takanaan suhteita muiden etnisten ryhmien edustajien kanssa ja jos miehen arvoa alentaa itä-eurooppalainen kumppani jonkun naisen silmissä, ei sellaisella rasistilla mitään mahdollisuuksia minun suhteen olisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eipä menneisyys kiinnosta, tämä hetki ja tulevaisuus ovat paljon mielenkiintoisempia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

No eipä tuolla nyt väliä ole. Jos nyt moinen seikka selviää, niin riippunee mielentilasta jaksaisko kuunnella tarinoita jostain exästä. Muistan kyllä pariin kertaan jonkun täystumman minusta kiinnostuneen, pihtasin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Monet esittävät, että kumppanin menneisyys ei kiinnosta. Eikö kuitenkin tulisi tuntea historia, että voisi ymmärtää nykyisyyttä ja ennustaa tulevaisuutta? Voiko todellakin olla niin, ettei surustelupartnerin aikaisemmalla elämällä ole mitään merkitystä, jostainhan ihmisen persoona muodostuu? Onko miten yleistä, ettei aikaisemmista tapahtumista välitetä puolen pennin vertaa, kuulostaa vähintäänkin eriskummalliselta?
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

segma kirjoitti:Luuletko, että tässä vaiheessa, kun kollektiivinen naissukupuolen mielipide on ilmaistu ja se on jopa yleisesti hyväksyttävä mielipide, joku uskaltaisi vastata tähän "En"? Tuollaisiin kysymyksiin ei pidä olla taustapolemiikkia, pilaavat mahdollisuuden seisoa oikeasti sanojensa takana.
Hys, hys. Koetin saada tämän ketjun vielä uuteen paloon. :)
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Keikaus kirjoitti:Mietin tuota akateemista loppututkintoa taas. Ei se kyllä mulle ole mikään välttämättömyys jos kumppania mietin, kunhan kuitenkin tajuaa mun jutuista edes suurimman osan. Ja mieluusti saisi olla opiskellut jotain, mikä vaatii edes jonkinlaista lukemista ja analysoimista ja sensellaista, ettei jutut vaan olisi sellaisia omia omassa pikku päässä kehiteltyjä olettamuksia ja teorioita.
Oletan, että olennaista kumppaniehdokkaallesi on akateemisuuden sijaan se, että hän jakaa näkemyksesi karvojen kauneudesta naisella. KuperKeikaus hyvä.. :)
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:Monet esittävät, että kumppanin menneisyys ei kiinnosta. Eikö kuitenkin tulisi tuntea historia, että voisi ymmärtää nykyisyyttä ja ennustaa tulevaisuutta? Voiko todellakin olla niin, ettei surustelupartnerin aikaisemmalla elämällä ole mitään merkitystä, jostainhan ihmisen persoona muodostuu? Onko miten yleistä, ettei aikaisemmista tapahtumista välitetä puolen pennin vertaa, kuulostaa vähintäänkin eriskummalliselta?
Vastaan vielä tähänkin sanomalla, että ihminen on elämänsä elämän summa. Totta munassa hänen aikaisemmalla elämällään on väliä, mutta sillä voi olla lähinnä väliä sen ymmärtämisellä miksi hän on sellainen ihminen kuin hän on.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

PerttiMakimaa kirjoitti:Vastaan vielä tähänkin sanomalla, että ihminen on elämänsä elämän summa. Totta munassa hänen aikaisemmalla elämällään on väliä, mutta sillä voi olla lähinnä väliä sen ymmärtämisellä miksi hän on sellainen ihminen kuin hän on.
Näinhän se on. Ja toisaalta niinkin, että joillekin kelpaa kaikki, toisille ei mikään, jotkut haluavat parasta ja saavat sen tai eivät, toiset haluavat ainakin puolitietoisesti paskaa ja myös saavat sen. Vanha sanonta paskan saa pyytämättäkin pätenee myös parisuhdemarkkinoilla. En tosin tiedä, mitä merkitystä näillä latteuksilla on ketjun sisällön suhteen, halusin vain ihailla hienoa avatariani.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mietin tuota akateemista loppututkintoa taas. Ei se kyllä mulle ole mikään välttämättömyys jos kumppania mietin, kunhan kuitenkin tajuaa mun jutuista edes suurimman osan. Ja mieluusti saisi olla opiskellut jotain, mikä vaatii edes jonkinlaista lukemista ja analysoimista ja sensellaista, ettei jutut vaan olisi sellaisia omia omassa pikku päässä kehiteltyjä olettamuksia ja teorioita.
Oletan, että olennaista kumppaniehdokkaallesi on akateemisuuden sijaan se, että hän jakaa näkemyksesi karvojen kauneudesta naisella. KuperKeikaus hyvä.. :)
Voi kuule, jos se jäisikin vain noihin vaatimuksiin.. :wink:
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

En jaksa lukea seitsemää sivua muiden vastauksia, mutta oletan kyllä että kaikki lukevat minun vastaukseni.

Loppupeleissä ei merkitystä, ja useimmilla ex-kumppaneillani tuntuu itse asiassa yleensä olleen joku pakollinen kreikkalainen lomaromanssi tai mustaa makiaa nuoruudessaan. Tosin jos toisella on ollut pääasiassa esim. johonkin tiettyyn etniseen ryhmään kuuluvia (seksi)kumppaneita, alan epäillä että hän kärsii tietynasteisesta fetisistisismismistä kyseisen rotuasian suhteen.

Sinänsä minua kyllä hieman harmittaa että kaikki (seksi)kumppanini ovat olleet valkoihoisia, ja yhtä lukuunottamatta kaikki suomalaisia (eikä mielestäni kyseessä edes ole henkilökohtainen fetismi suomalaisia kohtaan). Olisi sittenkin pitänyt matkustella enemmän nuorena ja intterreilata. Pitääkö minun hankkia thaikku tyttöystävä joksikin aikaa ihan vain jotta en tuntisi itseäni vajaaksi tässä suhteessa?
MGandhi

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

mustakikkeli kirjoitti:
Sinänsä minua kyllä hieman harmittaa että kaikki (seksi)kumppanini ovat olleet valkoihoisia, ja yhtä lukuunottamatta kaikki suomalaisia (eikä mielestäni kyseessä edes ole henkilökohtainen fetismi suomalaisia kohtaan). Olisi sittenkin pitänyt matkustella enemmän nuorena ja intterreilata. Pitääkö minun hankkia thaikku tyttöystävä joksikin aikaa ihan vain jotta en tuntisi itseäni vajaaksi tässä suhteessa?
Tyhmä! Ei mies saa ulkomailla paikallisilta (maksutonta) pillua. Turpaanhan siellä tulee, jos edes koittaa. Korkeintaan siltä jurriselta hurrilta tai britiltä voi jotain lohjeta, jos moinen ylipäätään nappaa. Se on vain naisten etuoikeus käydä (ilmaisen seksin) seksihurjastelulomilla. Ja älkää nyt edes jaksako väittää vastaan. Voin kuvitella, että Jouska ja Globetrotter KillKill tulee pilkkaamaan saamattomaksi homoksi, mutta heidän tarinoitaan en usko ja suosittelen teille muillekkin olla uskomatta.

Ja kyllä. Olen kateellinen naisille tässä asiassa. Saatana!
Vastaa Viestiin