Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olisitko valmis?

Kyllä
21
58%
En
15
42%
 
Ääniä yhteensä: 36

Yönmustaritari

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Saz kirjoitti:Voi kristus. :D Entäs sitten me joissa on jotain muutakin kuin puhdasta arjalaista verta? Jos se "välillisesti" koettu tumma liha jo voi noin mietityttää.

Et ainoastaan epätodellinen vaan myös kuvottava.
Perhana, lisää Osmosalia.
Vastustan rotujen sekoittamista keskenään. Ei niin, että allekirjoittaneen kumppanin olla vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen, kuin kunnon pohjoismaalisen rodun tuleekin olla mutta en minä neekeriä kelpuuta. En edes tummahiuksista saati ruskeasilmäistä. Saksalainen ei tarvitse kuitenkaan olla eikä tarvitse osata työntää kuulaa.

Mikä tästä muusta, kuin "arjalaisesta" sitten tekee muita paremman? Välttämättä kaikki valkoiset ei käyttäydy hyvin mutta väistämättä suuri osa vastaani tulleista huonosti tai erittäin huonosti käyttäytyvistä henkilöistä ovat olleet muiden rotujen edustajia. Huutavia, astioita heitteleviä, puukkoa heiluttavia ja/tai muuten vain melskaavia tyhjännaurajia. Vähän sama kuin nimen jatkaminen jälkipolville niin sama myös rodussa.

Tuohon perään sitten jos joku naikkonen sanoo, että se on nussinut noita niin saa viedä sen tiskiharjansa ja muut lumppunsa hittoon minun mailtani.

EDIT:Vastaan EI
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pehmis kirjoitti:Joo, mutta se näkemys? Ja perustelut? Kysymyksenasettelun ymmärsin täysin. Uskoisin silti, että kysymyksenasetteluna se on sukupuolineutraali. Vastaukset ehkä eivät ole.
Näkemys on, että vastaan ei. Saattaa olla, että mielipidettäni ovat muokanneet työssä koetut kokemukset, steissin esimerkit tai muut vastaavat, mutta jos musta mies on naista tuupannut, niin nainen ei sovi minulle.

Zidane on mielenkiintoinen tapaus, miten suhtautua ns. valkoiseen mustaan tai arabiin, joka on siis saavuttanut amerikkalaisen unelman. Toisaalta ääritapauksia ei voi ottaa otantaan mukaan, puhutaan vain ns. normitapauksista. En pidä monista naisista, oli seurustelutausta mikä tahansa, mutta tuo yllä esitetty on ehdoton no, no kaikkialla. Voi tosin olla, että mieli joskus muuttuisi, ehdottomuudet ovat ennenkin karisseet.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No voi Vantaa sun kanssas! On niissä mustissa muitakin kuin Assan somaleja, perkele! Esim. joku Noksulla oleva nykkiläinen vois olla ihan eri keissi. Tai Keikun yönmustat ranskalaisjuristit.

Voisit miettiä tota kysymystä, tykkäätkö nussia työttömiä elintasopakolaisia olisi ehkä lähempänä sitä mitä hait?En nyt tunne sua tarpeeks intiimisti, biplikaalisuudesta puhumattakaan, et tietäsin provootko vaan kybällä vai ootko oikeesti dille.

Oon muuten pannu myös meksikaania. En digannu. Kun kerta kiinnostaa kummiski.

Sori. Me ollaan vaan niin vitun kosmopoliitteja ja sä asut Vantaalla. Sori.
Prepare for the worstest.
Sinkkumatti

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti:
Siis mitvit, täällähän yritetään ihan selkeästi nurkanvaltausta KityPimppien yksinoikeudella hallitsemalla toimialalla
Sii tää on just niin tätä. Heti kun silmä välttää.
Siis niinQ tervetuloo kilpailuu hei. Nää kaks mukamaspimpittäjää, ei oo kyl saanu mitään aikaan. Hyvä kun nillle itele on ees herunu jotain.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

Yönmustaritari kirjoitti:[

Tuohon perään sitten jos joku naikkonen sanoo, että se on nussinut noita niin saa viedä sen tiskiharjansa ja muut lumppunsa hittoon minun mailtani.
Eihän tuo liity mitenkään siihen, että sä et usko rotujen sekoittamiseen. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sä haluat naisen joka on yhtä rasistinen kuin sinä itsekin?

Mä en itse rodun perusteella ketään pane tai ole panematta. Mulle ne merkitsevät asiat ovat koulutus ja sivistys. Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:
Nää kaks mukamaspimpittäjää, ei oo kyl saanu mitään aikaan.
No mutta kun niitä sun vaatimuksia on aika vaikea toteuttaa; ei aasialais-ugrilaisia siamilaiskaksosdominoita nyt ihan joka oksalla keiku :roll:
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti: No mutta kun niitä sun vaatimuksia on aika vaikea toteuttaa; ei aasialais-ugrilaisia siamilaiskaksosdominoita nyt ihan joka oksalla keiku :roll:
Uh. Vielä vaikeampaa. Mä luin että slamilaiskaksosdominoita!

:shock:
Yönmustaritari

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Saz kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:[

Tuohon perään sitten jos joku naikkonen sanoo, että se on nussinut noita niin saa viedä sen tiskiharjansa ja muut lumppunsa hittoon minun mailtani.
Eihän tuo liity mitenkään siihen, että sä et usko rotujen sekoittamiseen. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sä haluat naisen joka on yhtä rasistinen kuin sinä itsekin?
Ensin mainittu olikin vain pohjustus lausunnolle, jota alunperin kysyttiin.

nii ja ei kait minun "heikolla varustelullani" ole mitään asiaa, kerran tai pari mustalla makkaralla hoonattuun pissareikään. Siinä varmastikin kävisi niin, että reunoja ei tuntuisi missään ja olo olisi, kuin patonkia heiluttaisi messuhallissa. Tietenkin kaikki taasen voisi johtua vain jäykänpuoleisesta lantiostani.
Elukka

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Yönmustaritari kirjoitti:ei kait minun "heikolla varustelullani" ole mitään asiaa, kerran tai pari mustalla makkaralla hoonattuun pissareikään.
Aika pieni katkarapu sulla täytyy olla, jos meinasit sitä tosiaan siihenpissareikään lykkiä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Pehmis kirjoitti:-- makaronipellet--
tsiksi joka Materazzin aivokapasiteetin omaavalle --
Nyt kyllä putosi syysmarjat puusta.
>:-l
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tästä ketjusta tuli lopulta just niin viihdyttävä kuin oletinkin. Jatkakaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Jos ihmiset ihan oikeasti miettivät tällaisiakin asioita, en yhtään ihmettele että parisuhteilu koetaan tuskaisen hankalaksi ja ikisinkkujen määrä kasvaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sannnu

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Saz kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:[

Tuohon perään sitten jos joku naikkonen sanoo, että se on nussinut noita niin saa viedä sen tiskiharjansa ja muut lumppunsa hittoon minun mailtani.
Eihän tuo liity mitenkään siihen, että sä et usko rotujen sekoittamiseen. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sä haluat naisen joka on yhtä rasistinen kuin sinä itsekin?

Mä en itse rodun perusteella ketään pane tai ole panematta. Mulle ne merkitsevät asiat ovat koulutus ja sivistys. Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Aika tiukka olet tuon koulutuksen kanssa, mutta mitä se akateemisuus tuo sulle sillai lisäarvoa? Oletko itse? Toki itsekin olen aika tarkka tuon koulutusasian kanssa, mutta kiinnostaa mielipiteesi...
RolloTomasi

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

en usko että kitinän ulkopuolella tällaisia asioita miettivät. vähän liian uskomatonta olisi.
Sinkkumatti

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Dough!..

No, onneks mä en lapsista niin piittaakkaan.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Saz kirjoitti:Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Kenenkään sivistys ja älykkyys tuskin lienee kiinni loppututkinnosta. Ennemmin akateeminen koulutus edustanee keskittymistä yhden hyvin kapea-alaisen tieteenalan tutkimiseen ja siten yksissään kovin epäuskottava osoitus kenenkään valistuneisuudesta.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

-Superior- kirjoitti:Ennemmin akateeminen koulutus edustanee keskittymistä yhden hyvin kapea-alaisen tieteenalan tutkimiseen ja siten yksissään kovin epäuskottava osoitus kenenkään valistuneisuudesta.
Tuon terävän huomion jälkeen mun on alettava vaatia useampaa loppututkintoa! Vaikka 1/Tdk? Tai ehkä varmuudeksi 2.

helppoon menette.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Saz kirjoitti:helppoon menette.
Olen parikymppinen, ja siten määritelmällisesti kykenemätön ymmärtämään kenenkään ajatuksia - etenkään aikuisen naisen huumoria! ;)
silsakenraali™

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:
Saz kirjoitti:helppoon menette.
Olen parikymppinen, ja siten määritelmällisesti kykenemätön ymmärtämään kenenkään ajatuksia - etenkään aikuisen naisen huumoria! ;)
Mä kirjoitin jo lähes magma-asteisen viestin neiti sassille. Onneksi en lähettänyt sitä. Päätin, etten alakaan jankkaamaan :D
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

silsakenraali™ kirjoitti:
Mä kirjoitin jo lähes magma-asteisen viestin neiti sassille. Onneksi en lähettänyt sitä. Päätin, etten alakaan jankkaamaan :D
Damn it!!! Tiesin, että olis pitänyt odottaa. :P
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

EDIT:

naah, en sit kuitenkaan... ei ole sen arvosta
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:No voi Vantaa sun kanssas! On niissä mustissa muitakin kuin Assan somaleja, perkele! Esim. joku Noksulla oleva nykkiläinen vois olla ihan eri keissi. Tai Keikun yönmustat ranskalaisjuristit.
Oiskohan noin. Ovatko Assan somalit jotain, joihin sekaantuneet voi unohtaa olematta dille?
nowaysis kirjoitti:Voisit miettiä tota kysymystä, tykkäätkö nussia työttömiä elintasopakolaisia olisi ehkä lähempänä sitä mitä hait? En nyt tunne sua tarpeeks intiimisti, biplikaalisuudesta puhumattakaan, et tietäsin provootko vaan kybällä vai ootko oikeesti dille.
Mille ajatukselle perustat ominaisuuden dille? Eikö ksenofobia ole aina ollut osa yhteiskuntaa ellei peräti ehto yhteisöjen menestymiselle?
nowaysis kirjoitti:Sori. Me ollaan vaan niin vitun kosmopoliitteja ja sä asut Vantaalla. Sori.
Olen asunut myös Hgissä, tekeekö se minusta kosmopoliitimman? Teen myös töitä ulkomaalaisten kanssa, auttaako se yhtään?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saz kirjoitti:Mä en itse rodun perusteella ketään pane tai ole panematta. Mulle ne merkitsevät asiat ovat koulutus ja sivistys. Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Nykykäsityksen mukaan ei ole suotavaa puhua rodusta ihmistä tarkoitettaessa. On vain ihmisrotu, taidat olla rasisti. :wink:
Paras päivä ikinä.
Ebola

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Riemumieli kirjoitti:Olen asunut myös Hgissä, tekeekö se minusta kosmopoliitimman? Teen myös töitä ulkomaalaisten kanssa, auttaako se yhtään?

Tästä tulikin mieleen, että on olemassa yleinen harhaluulo rasismista taikka ennakkoluuloista. Ja mikä se harhaluulo on, noh tietenkin tietämättömyys ja tuntemattomuus erilaisia kulttuureja ym kohtaan. Oman näkemykseni ja kokemukseni mukaan suurin osa tuntemistani ennakkoluuloista kärsivistä (miten se menikään; sivistymättömistä ja sosiaalisesti vajaista) ihmisistä on joutunut normaalia enemmän tekemisiin tiettyjen ryhmittymien kanssa.
Toki vahvat ja oikeamieliset pysyvät kaikesta huolimatta suvaitsevaisina ja joskus jopa puputtavat pullaa (ei se mitään pulla on ihan jeesh).
Vastaa Viestiin