Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olisitko valmis?

Kyllä
21
58%
En
15
42%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Mutta eikö avun idea ole opettaa ihmisiä omavaraisiksi, ei istumaan suu auki valmista odottaen?
Totta munassa on! Mutta miksi vaan osa avusta suunnataan tukemaan ns. kestävää kehitystä vaikka tiedetään että kertaluontoisten avustusten vaikutukset pitkällä tähtäimellä ovat paljon heikommat? Paljon hyviä ja tuloksellisia avustusprojekteja onkin käynnissä ympäri maailmaa, mutta pientä pohdintaa avustusresurssien suuntaamisesta ja ennen kaikkea niiden perillemenon varmistamisesta olisi syytä harjoittaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Riemumieli kirjoitti: Halusin vain mielipiteitä sille, mitä tulisi ajatella siitä, että afrikkalainen pitää somalialaisia Afrikan mustalaisina. Oikein vain ei? Jalon villin korskeutta vaiko tympeää rasismia. Steissin hengailijat otti esiin toinen keskustelija kuin minä. Poppamies ei ole manannut, eikä yrttejä ole nautittu. Tyhjäpäisiä ihmisiä taitaa olla suurin osa ihmiskunnasta, jos määrittelet täysipäisyyden noin.
Tarkennapa sitten ihan yleisluontoisesti sitä alkuperäistä kysymyksenasettelua ja omaa kantaasi. Siitä kun saa sen kuvan, että kaikki valkoihoiset naiset, jotka ovat koskaan olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä muuhun etniseen ryhmään* kuuluvan henkilön kanssa, ovat tyhjäpäisiä ja pariutumismielessä epäkelpoja. Jos tarkoituksesi kuitenkin oli tuoda ilmi, että naiset, joilla on pakkomielteinen fiksaatio mustaan makkaraan (vrt. Manalan viesti), eivät omaa nakkiasi lämmitä, kannattaisi ehkä muotoilla avaus sen mukaisesti.


*"muu etninen ryhmä" käsitteenä pitänee sisällään laajemman osan ihmiskunnasta kuin vain afrikkalaislähtöistä geneettistä perimää kantavat ihmiset.
Don't Panic!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nexie kirjoitti:Tarkennapa sitten ihan yleisluontoisesti sitä alkuperäistä kysymyksenasettelua ja omaa kantaasi. Siitä kun saa sen kuvan, että kaikki valkoihoiset naiset, jotka ovat koskaan olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä muuhun etniseen ryhmään* kuuluvan henkilön kanssa, ovat tyhjäpäisiä ja pariutumismielessä epäkelpoja.
Olisipa hauska tietää, mitä kyselyyn vastanneet ovat asialla olettaneet tarkoitetun. Mikä lienee oma kantani? Varmaan lähempänä esittämääsi kuvaa runsailla rajoituksilla varustettuna. Tyhjäpäisyyttä en kuitenkaan halua asiaan liittää, jotkut asiat eivät vain ole minun makuuni.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:Mitäs tuo nyt vaikuttaisi, millasesta pippelistä kiksinsä on saanut. Ainoa vaan, että kyllähän se vähän vastenmielisen sävyn saa, jos potentiaalinen naiskumppani on kerännyt ns. ison liudan muiden roturyhmien edustajia, TAI jos nämä edustajat ovat olleet niitä steissin pikkunilkkirikollisia. Iso liuta muunrotuisia tökkii siksi, että prosentuaalisesti heitä on Suomen väestöstä kuitenkin hyvin vähän. Eli puhutaan joko jostain rotufiksaatiosta tai sitten vain älyttömistä määristä kaadettuja partnereita, kummankin vaihtoehdon suhteen olisin hieman epäluuloinen. Tietysti jos tämä nainen olisi asunut vaikkapa Japanissa koko nuoruutensa, tilanne olisi toinen.

Sen verran olen itse roturajoitteinen, etten koe mustaihoisia seksuaalisesti viehättävinä. Enkä hirveästi mongolidejakaan. Minulle siis mielellään europidejä. Kummallisesti kuitenkin koen tummat, välimeren seudun ihmiset ja latinot paljon enemmän omaksi "alalajikseni" kuin vaaleakutriset suomalaiset. Olen henkinen latino! Mutta eipä tuo taidakaan olla mikään ihme, sillä isäni on espanjalainen hotellin vastaanottotyöntekijä.
Nainen, joka viehättyy erivärisistä miehistä, on evolutionaarinen nero! Hänhän vain valitsee parhaat mahdolliset immuniteettigeenit tulevalle lapselleen, kun valitsee parhaimman tuoksuisen miehen, mikä vastaan tulee. Siis jos ei syö e-pillereitä tai ole raskaana tai muuten hormoonien vaikutuksen alaisena.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/quer ... itation<BR>

http://www.ashi-hla.org/publicationfile ... %20MHC.pdf

En kauheasti ihmettele sitä, ettet viehäty erivärisistä naisista, miehet lienevät konservatiivisempia kuin naiset näissä partnerinvalinta-asioissa. En tiedä miksi, enkä muistaakseni ole löytänyt selitystä sille. Ehkä se on se, että miehille on tärkeää se, että siemenet leviävät, vaikka sitten laadusta tinkimättä. Voin kyllä olla väärässäkin.

Suosittelen kyllä erivärisiin partneriehdokkaisiin tutustumista, jos tekee mieli intohimoista seksiä. Tarpeeksi erilaiset (liian erilaiset eivät ole hyvät myöskään) immuniteettigeenit kun tekevät ainakin naisen aivan hulluksi himosta (siis jos ei syö e-pillereitä tai ole raskaana tai muuten hormonien vaikutuksen alaisena, mikä sotkee parinvalintakyvyn) ja sehän on mukavaa miehellekin, eikös vain? Siis jos seksistä tykkää.

Viime viikonloppuna koin tuon erilaisten geenien viehätyksen, kun näin baarissa kundin ja tajusin nanosekunnissa, että tuo se on. Sillä oli varmaan jotain arabi- tai muuta verta suonissaan, oli sen näköinen eli sillä oli kauniiksi päivettynyt kuiva sametti-iho, ruskeat silmät eikä rinnassa karvan karvaakaan. Eli tarpeeksi erilainen minuun verrattuna. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Taidanva viedä väärän värisessä pimpissä ryvettyneen penikseni pois tästä keskustelusta. Olisi kyllä hauska kuulla miten Thaimaassa seksilomilla käyvät äijät jotka tuovat tuliaisina nättejän nukkevaimoja eroavat niistä haahkoista jotka ottavat a-luvan perässä tulevia Marokkolaisia? Vastenmielistä tehdä tästä aiheesta sukupuolisidonnainen kysymys ja vielä vastenmielisempää on perustella näkemyksiä pelkällä värillä.

Taidan aloittaa kesäloman täältäkin tässä ja nyt. Sii juu leiter, jos ei laiffi ei yllätä.
Herra Manala

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:Suosittelen kyllä erivärisiin partneriehdokkaisiin tutustumista, jos tekee mieli intohimoista seksiä. Tarpeeksi erilaiset (liian erilaiset eivät ole hyvät myöskään) immuniteettigeenit kun tekevät ainakin naisen aivan hulluksi himosta (siis jos ei syö e-pillereitä tai ole raskaana tai muuten hormonien vaikutuksen alaisena, mikä sotkee parinvalintakyvyn) ja sehän on mukavaa miehellekin, eikös vain? Siis jos seksistä tykkää.
Juu kyllä kiitos intohimoista seksiä! Kirjoitan nämä asiat kauppalapulle mitä tässä yläpuolella mainitsit, ja esittelen vähän kysymyksiä potentiaalisille, eksoottisen näköisille naisille kunhan seuraavan kerran eksyn baariin. Siis mahdolliset rotupoikkeamat, e-pilleritilanteet, immuniteetit, raskaudet, lääkitykset ja hormonitilanteet yms. Eiköhän näillä eväillä ala intohimoista seksiä löytymään! Tack!
eikä rinnassa karvan karvaakaan. Eli tarpeeksi erilainen minuun verrattuna. :wink:
Eyyyym...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pehmis kirjoitti:Taidanva viedä väärän värisessä pimpissä ryvettyneen penikseni pois tästä keskustelusta. Olisi kyllä hauska kuulla miten Thaimaassa seksilomilla käyvät äijät jotka tuovat tuliaisina nättejän nukkevaimoja eroavat niistä haahkoista jotka ottavat a-luvan perässä tulevia Marokkolaisia?
Onko joku väittänyt, että asioilla olisi jotain eroa? Jälleen kerran totean, että otsikossa kysytään miesten mielipiteitä naisista, jotka sitä ja tätä. Perustakoon joku ketjun naisten mielipiteille miehistä, jotka jotka sitä tai tätä, jos sellaista haluavat. Monet asiat ovat vastenmielisiä, kuten Michael Jackson, mutta maailma pyörii edelleen. Miksi edes pahoittaa mieltään asiasta, josta on eri mieltä kuin joku toinen? Ei kai toisten mielipiteillä voi olla niin paljon merkitystä tai ei ainakaan saisi olla.
Paras päivä ikinä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:Juu kyllä kiitos intohimoista seksiä! Kirjoitan nämä asiat kauppalapulle mitä tässä yläpuolella mainitsit, ja esittelen vähän kysymyksiä potentiaalisille, eksoottisen näköisille naisille kunhan seuraavan kerran eksyn baariin. Siis mahdolliset rotupoikkeamat, e-pilleritilanteet, immuniteetit, raskaudet, lääkitykset ja hormonitilanteet yms. Eiköhän näillä eväillä ala intohimoista seksiä löytymään! Tack!
No kyllä ainakin minä, jos mies olisin ja nämä asiat tietäisin, saattaisin tiedustella naiselta noista hormooneista. Kuka nyt sellaista naista haluaa, jonka halut katkeavat kuin seinään, kun se lopettaa pillerien syönnin ja huomaa, että perhana, on tainnut tulla valittua kumppaniksi geneettinen velipoika.

No, ehkä se intohimo ei ole niin tärkeää kaikille, sen verran paljon tuolla kaupungillakin näkee sisko-veli -pareja, jotka ovat ihan samanvärisiä ja niillä on samantyyppinen iho jne. ja jotka näyttävät niin seksittömiltä yhdessä. Moni ei myöskään varmaan tajua, että intohimottomuus voi johtua siitä, että on geneettisesti väärän kumppanin kanssa.

Nimim. Intohimon matkasaarnaaja
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Keikaus kirjoitti:
Minusta tämä on ristiriidassa sen kanssa, että etsimme kumppanissa myös samankaltaisia piirteitä tai ominaisuuksia mitä meissä itsessämme on. Mutta toisaalta juu, on se yhtä trapetsitaiteilua kun pitää löytää tarpeeksi samanlainen mutta tarpeeksi erilainen.

Nimim. Geenien viemää
Prepare for the worstest.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

nowaysis kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ymmärtääkseni rasismi liittyy vähän muihinkin juttuihin kuin ihonväriin... :roll:
Rass=race=rotu, eli etymologisesti rasismi on juuri rotuun perustuva käsite.
Ikärasismi yms ovat lähinnä huonoja trendimuunnoksia, suomenkielinen termi muihin henkilön arvoa vähentäviin "ansioihin" viitatessa on syrjintä.
Aivan :) jarkytys oli kovin suuri kun kuulin YLEn uutisissa kaytettavan sanontaa "ikarasismi", sanoja saa toki kayttaa mutta ei niita tuollatavoin voi pahoinpidella ellei sitten ole sita mielta etta henkilon rotu muuttu ian myota :P

Pidan varsin ikavana ja huonomakuisena ikarasismi ja kaikkia muita -rasismi sanojen kayttoa jos ei viitata rotuun. Koskaan niitä ei pitäisi käyttää :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nowaysis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Minusta tämä on ristiriidassa sen kanssa, että etsimme kumppanissa myös samankaltaisia piirteitä tai ominaisuuksia mitä meissä itsessämme on. Mutta toisaalta juu, on se yhtä trapetsitaiteilua kun pitää löytää tarpeeksi samanlainen mutta tarpeeksi erilainen.

Nimim. Geenien viemää
Niinpä, mutta toisaalta eipä sitä viehätystä, siis fyysistä, tarvitse paljon miettiä, kun sellainen viehättävä tulee vastaan. En tiedä, tarkoititko fyysisiä piirteitä ja ominaisuuksia vai henkisiä, mutta ainakin noista fyysistä jotkut kasvojen piirteet ja mittasuhteet esimerkiksi ovat sellaisia, että ihmiset hakevat niissä samanlaisuutta. Mulla yksi tärkeimmistä on ainakin nenän ja suun välinen etäisyys, en tykkää, jos on kauhean pitkä, kun itselläni on enemmän lyhyt kuin pitkä.

Joo, ja sitten vielä ne henkiset jutut..
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Keikaus kirjoitti: En tiedä, tarkoititko fyysisiä piirteitä ja ominaisuuksia vai henkisiä,
Ihan fyysisistä piirteistä. Mä en ole kovin henkinen ihminen, junous. :? Sama muuten mullakin, katselen/tarkkailen paljon ihmisiä ja tietty rankkaan niitä jatkuvasti panisin/so not. Tiettyjä lainalaisuuksia olen huomannut itsekin bongaavani, joillakin on vaan minun makuuni liian jonkunlaiset jotkut, ja sit se on so not.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

JoeB kirjoitti: Koskaan niitä ei pitäisi käyttää :D
Hyvä hyvä, JoeB Good! Liittynet kielipoliittiseen yhteisrintamaamme myös svetisismejä vastaan? Extrimistit vastustavat myös anglisismeja, mutta itse sorrun niihin ihan liian usein! Anja Eerikäinen!1(tyhmemmille väännetään rautalangasta; noin huudetaan jotta Anja tulisi apuun kun on joku hätä) (Aasi voi sitten vastata tähän mitä hänen kuuluu tässä tilanteessa huutaa)

Lapsi on terve kun se leikkii.
Prepare for the worstest.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja aasi »

[quote="nowaysis"][/quote]
Ritva Santavuori!!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tällä hetkellä 70 % on valmis suhteeseen, 30 % ei. Mistä tämä kertoo? Ovatko 70 %:n kuuluvat periaatteettomia jokasuuntaannussijoita vai avarakatseisia maailmanmiehiä, koostuuko loppuosa ihmiskunnan kuonasta vai moraalinvartijoista?
Paras päivä ikinä.
1108

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

nowaysis kirjoitti:Lapsi on terve kun se leikkii.
Sairas jos ei osaa lopettaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Riemumieli kirjoitti:Ovatko 70 %:n kuuluvat periaatteettomia jokasuuntaannussijoita
Tunnustan tämän asian suhteen olevani periaatteeton. Ei ole ollut mitään syytä edes miettiä asiaa, enkä taida nytkään aloittaa.
Viimeksi muokannut aasi, 12.07.2006 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pitäisiköhän tämä kysely tehdä toisinpäin? Eli: Nainen mitä mieltä olet muihin kulttuureihin tutustuneista miehistä?

Oletan, että suvaitsevaisuus voisi hieman kääntyä toiseen suuntaan.

Vai mitä arvon naiskanssarunkkarit (tm) tuumitte? Harkitsisitteko miestä, jolla on ollut kauko-idästä tai itä-euroopasta kotoisin oleva morsmaikku?

Jääkö pää vetävän käteen?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

PerttiMakimaa kirjoitti:.

Vai mitä arvon naiskanssarunkkarit (tm) tuumitte? Harkitsisitteko miestä, jolla on ollut kauko-idästä tai itä-euroopasta kotoisin oleva morsmaikku?
Kunhan ei ole turkulaiseen sekaantunut!!1!

No leikki leikkinä. Potentiaalisen puoliskon kulttuurirajat ylittävä pariutumishistoria ei mielestäni kuulu suhteen perustamista puoltaviin tai estäviin tekijöihin. Sen sijaan tökkisi kyllä reippaasti, jos tietäisin heilan historiasta löytyvän tietoja maksullisten seksipalvelujen käytöstä :laatta:
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

McJanne kirjoitti: Potentiaalisen puoliskon kulttuurirajat ylittävä pariutumishistoria
=
heilan historiasta löytyvä tieto maksullisten seksipalvelujen käytöstä
Sulla on sitten sellainen kuva miehistä että nää asiat on niinQ yksi yhteen? Onneksi mulla ei omien ihmissuhteideni kautta ole päässyt syntymään tuollaista kuvaa... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

McJanne kirjoitti:Potentiaalisen puoliskon kulttuurirajat ylittävä pariutumishistoria
=
heilan historiasta löytyvä tieto maksullisten seksipalvelujen käytöstä
Tämä taitaa olla yleinen tulkinta. Olen kyllä huomannut, että ei se taida ihan näin oikeasti mennä. Ainakaan aina.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

McJanne kirjoitti:
Lyhyesti: kusin muroihisi huorissakäynnin suhteen koska olen eri mieltä.
Psst. Ne tais kyllä olla mun murot. Tai siis, josko perustelisit erimielisyytesi?
Don't Panic!
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Saz kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:[

Tuohon perään sitten jos joku naikkonen sanoo, että se on nussinut noita niin saa viedä sen tiskiharjansa ja muut lumppunsa hittoon minun mailtani.
Eihän tuo liity mitenkään siihen, että sä et usko rotujen sekoittamiseen. Sehän tarkoittaa vain sitä, että sä haluat naisen joka on yhtä rasistinen kuin sinä itsekin?

Mä en itse rodun perusteella ketään pane tai ole panematta. Mulle ne merkitsevät asiat ovat koulutus ja sivistys. Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Sä vahvistat mun sterotypiää "akateemista" vammaisista jotka luulevat olevansa jotain ja todella älykkäitä kun lukevat juutalaisten omistavasta mediasta et rasismi tyhmää joten se sulle on myös tyhmää. Jos suomessa koulutus ei olisi ilmaista sä et olisi edes koulussa siivoojana. Sun mieli on rajallinen ja köyhä, siksi myös jää vammainen.
Kingi I
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Saz »

mölli kirjoitti:
Sä vahvistat mun sterotypiää "akateemista" vammaisista jotka luulevat olevansa jotain ja todella älykkäitä kun lukevat juutalaisten omistavasta mediasta et rasismi tyhmää joten se sulle on myös tyhmää. Jos suomessa koulutus ei olisi ilmaista sä et olisi edes koulussa siivoojana. Sun mieli on rajallinen ja köyhä, siksi myös jää vammainen.
Kuka korvaa mun näppiksen jos se kastui pilalle kun mehut purskahti suusta?

Aasi?

Kyllä tuollaisten kirjoitusten synnyttämistä remahduksista aiheutuneiden vahinkojen on oltava jonkun muun kuin lukijan päävastuulla. :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mietin tuota akateemista loppututkintoa taas. Ei se kyllä mulle ole mikään välttämättömyys jos kumppania mietin, kunhan kuitenkin tajuaa mun jutuista edes suurimman osan. Ja mieluusti saisi olla opiskellut jotain, mikä vaatii edes jonkinlaista lukemista ja analysoimista ja sensellaista, ettei jutut vaan olisi sellaisia omia omassa pikku päässä kehiteltyjä olettamuksia ja teorioita.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin