Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Olisitko valmis?

Kyllä
21
58%
En
15
42%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

McJanne kirjoitti:Itse suosin termiä 'laji'.
Parempi vaihtoehto huomattavasti. I stand corrected.
Paras päivä ikinä.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Tuota noin. Keskustelu on suorastaan säkenöivää viihdyttävyydessään. Teen teoreettisen kysymyksen:

Riemumieli, tuo perusxenofobi, ottaa ja tapaa uuden neidin. Neiti on oikein fiksu, mukava, miellyttävä ja kaunis. Sitä treffaillaan, ja Riemumieli hiukan ihastuu. Ja treffaillaan lisää, ja aletaan puhua intiimejä. Neiti tunnustaa, että on vain kerran seurustellut, kyseessä oli Nokialainen insinööri, ja ainoat seksikokemukset ovat tämän kanssa. Riemukas mieli sitten toteaa, että no vot vot harashoo, tämäpä mainiota, siweäkin vielä. Parisuhde etenee ja menneisyydestä ei sen kummemmin jauheta, kun keskitytään tulevaan. Mutta ans kattoa, voi risubushka, ennen hääpäivää sattuukin tulemaan puheeksi eriväriset. Riemumieli lausuu varauksellisen kommenttinsa väärän väristen kanssa sekstailusta, ja morsian ensin kalpenee, sitten tummenee kiukusta.

Aivan oikein. Nokialainen insinööri olikin Trinindad&Tobagosta geneettisesti peräisin oleva britti. Mutta kah perskele, sekin teenjuoja oli mikä lie mustakikkeli. Ei siinä muuta kuin sormus seinään, parisuhde pakettiin ja jatketaan matkaa lähtöruudun kautta?

En usko, että ikinä solmisin parisuhdetta ihmisen kanssa, jonka menneisyyteen kuuluu hengailujakso assan joujou-somalien ja highfive-mustalaisten kanssa, saati sitten syvällisempi parisuhde ja sekstailu. Ko. kansanryhmät ovat sen verran hyvin edustettuja Helsingin käräjäoikeudessa, että ymmärrän mainiosti antipatiat ja eivät ne tuulesta temmattuja ole. Kuitenkin kyse on em. ihmisryhmien asenteesta ja käytöksestä, ei "lajista" joka heistä vastenmielisiä tekee.

Täytynee olettaa että nuoruudeniässä eletty melko harmoneninen ja mukava useamman vuoden parisuhde aasialaista geneettistä perää olevan kulttuurisesti täysin suomalaisen tytön kanssa tekee minusta sitten parisuhdemielessä vähemmän haluttavan ksenofobiselle kansanosalle. Kyllä, raamatullisestikin oltiin sillai, luultavasti nelinumeroinen kerta määrissä. Markkina-arvoni täytyy lähennellä varmaankin nollaa. Voi itku :roll:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

[quote="Pehmis]
En usko, että ikinä solmisin parisuhdetta ihmisen kanssa, jonka menneisyyteen kuuluu hengailujakso assan joujou-somalien ja highfive-mustalaisten kanssa, saati sitten syvällisempi parisuhde ja sekstailu. Ko. kansanryhmät ovat sen verran hyvin edustettuja Helsingin käräjäoikeudessa, että ymmärrän mainiosti antipatiat ja eivät ne tuulesta temmattuja ole. Kuitenkin kyse on em. ihmisryhmien asenteesta ja käytöksestä, ei "lajista" joka heistä vastenmielisiä tekee.

[/quote]

Onpa outoa. Mun mielestä taas tuollainen hengailujakso jonkun henkilön elämässä voisi olla sangenkin pikantti pikkulisä. Siis ihan oikeasti, kunhan ei olisi enää niin kuin jotkut niistä kriminaaleista (kannattaa muistaa, että siellä hengailee myös muunkinlaisia nuoria) hengailijoista.

Nyt mä mietin, että kun sä näet kadulla jonkun tummemman ihmisen, niin sä varmaan heti ajattelet "vahingonteko, pahoinpitely, vastaajana..."
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Keikaus kirjoitti:Nyt mä mietin, että kun sä näet kadulla jonkun tummemman ihmisen, niin sä varmaan heti ajattelet "vahingonteko, pahoinpitely, vastaajana..."
Älä mieti, se ei oikein sovi sulle. Kun mä näen kadulla tumman ihmisen, en ajattele mitään. Paitsi jos se on joku hottis tsiksi. Älä pliiskiitos ala leipomaan musta väkisin rasistia sen vuoksi, että olen snadisti paskasakkiallerginen väristä ja lajista riippumatta.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:Älä mieti, se ei oikein sovi sulle.
Hei, yritä itse olla kaunis ja hiljaa!
Kikkelis kokkelis.
Pehmis

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Keikaus kirjoitti:Hei, yritä itse olla kaunis ja hiljaa!
Se on mulle tosi vaikeeta ku oon laattaruma tikku-ukko.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Hei, yritä itse olla kaunis ja hiljaa!
Se on mulle tosi vaikeeta ku oon laattaruma tikku-ukko.
Kulta! :h: Sinä olet tämän palstan ylipaviaani ja vielä komea sellainen. Elä käy vähättelemään.
Kikkelis kokkelis.
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Saz kirjoitti:... naisen joka on yhtä rasistinen kuin sinä itsekin?

Mä en itse rodun perusteella ketään pane tai ole panematta. Mulle ne merkitsevät asiat ovat koulutus ja sivistys. Mä en henk. koht. tekisi lasta miehen kanssa jolla ei ole akateemista loppututkintoa.
Ja tuo koulutusvaatimus 'siittäjälle' ei ole rasismia? Ymmärtääkseni rasismi liittyy vähän muihinkin juttuihin kuin ihonväriin... :roll:

Itse ehkä valitsisin mieluummin kumppanikseni fiksun merkonomin kuin valtiotieteet 12 vuodessa läpipäässeen juopon toimittajan. :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ymmärtääkseni rasismi liittyy vähän muihinkin juttuihin kuin ihonväriin... :roll:
Rass=race=rotu, eli etymologisesti rasismi on juuri rotuun perustuva käsite.
Ikärasismi yms ovat lähinnä huonoja trendimuunnoksia, suomenkielinen termi muihin henkilön arvoa vähentäviin "ansioihin" viitatessa on syrjintä.
Prepare for the worstest.
Yönmustaritari

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:Aika pieni katkarapu sulla täytyy olla, jos meinasit sitä tosiaan siihenpissareikään lykkiä.
Se, että käytän penikslintuni siipien väliä joissain perusteluissani ei oikeuta käydä tonkimaan sukupuolielimieni syvempää olemusta millään tavalla. Homo!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti:Ovatko Assan somalit jotain, joihin sekaantuneet voi unohtaa olematta dille?
Tunnen joitain ihan fiksuja naisia jotka nuorempina ovat saattaneet haluta
kokeilla eriväristä miestä ihan vaan just because, ja tarkoitukseen on kelvannut musta mies, vaikkakin ilman kahta korkeakoulututkintoa. Itse en kyseistä thrill seeking -muotoa arvosta, mutta tuskin jättäisin seurustelua moisen neitosen kanssa jos ajatusmaailma olisi tuosta selkeästi järkiintynyt vuosikymmenten saatossa.
Riemumieli kirjoitti: Mille ajatukselle perustat ominaisuuden dille? Eikö ksenofobia ole aina ollut osa yhteiskuntaa ellei peräti ehto yhteisöjen menestymiselle?
Ksenofobia ja rasismi ovat kaksi eri asiaa. Ksenofobia johtuu yleensä tiedon puutteesta ja yleistämisestä, rasismi taas uppiniskaisesta jääräpäisyydestä ja kyvyttömyydestä muuttaa uskomuksiaan, oppia.
Väittäisin, että ksenofobia on ihmiselle luontainen ominaisuus, mutta rasismi ei. Esimerkiksi ihminen(kuten kaikki muutkin eläimet)luonnollisesti vieroksuu outoa, mutta voi oppia ettei siinä loppujen lopuksi ole mitään pelättävää. Rasistinen ihminen taas on jämähtänyt ajatukseen, ettei erilainen voi olla yhtä hyvä kuin samanlainen. Toisaalta, lika barn leker bäst.
Riemumieli kirjoitti: Olen asunut myös Hgissä, tekeekö se minusta kosmopoliitimman? Teen myös töitä ulkomaalaisten kanssa, auttaako se yhtään?
Ei näköjään, jos käsityksesi "etnisistä" ihmisistä ei ulotu Helsingin rautatieasemaa pidemmälle. Matkailu avartaa, eskoseni.
Prepare for the worstest.
PerttiMakimaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

nowaysis kirjoitti:Rass=race=rotu, eli etymologisesti rasismi on juuri rotuun perustuva käsite.
Ikärasismi yms ovat lähinnä huonoja trendimuunnoksia, suomenkielinen termi muihin henkilön arvoa vähentäviin "ansioihin" viitatessa on syrjintä.
Mutta jos jätetään semantiikka vähemmälle niin voiko tuollaisilla syrjivillä kriteereillä parittelukumppania etsivä syyttää täällä olevia miehiä rasisteiksi?

MoleNpi huonoNpi.
ninnithequeen

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Tunnen joitain ihan fiksuja naisia jotka nuorempina ovat saattaneet haluta
kokeilla eriväristä miestä ihan vaan just because, ja tarkoitukseen on kelvannut musta mies, vaikkakin ilman kahta korkeakoulututkintoa.
Minä tunnen kanssa erään naisen, joka seurustelee vain ns. mokkakikkeleitten kanssa. Lapsensa isäkin on jostain Pakistanista. Suomalaiseen mieheen päinkään hän ei ole katsonut vuosikausiin. Ja nämä hänen miehensä käsittääkseni vaihtuvat suht usein. Samoin hänen paras ystävänsä: vain mokkikset käy.
Miksi, miettii hän :think:

Riemumieli: laskeeko mun pisteet nyt kun kerron, että olen seurustellut joskus tovin portugalilaisen kanssa?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PerttiMakimaa kirjoitti: Mutta jos jätetään semantiikka vähemmälle niin voiko tuollaisilla syrjivillä kriteereillä parittelukumppania etsivä syyttää täällä olevia miehiä rasisteiksi?

MoleNpi huonoNpi.
Noh, tässä ylikoulutettujen kultamaassahan vaatimus akateemisesta tutkinnosta ei ole suurikaan kynnyskysymys; paperinpalalla varustettu tuulitunneli on takuulla helpompi löytää kuin omilla aivoillaan ajatteleva yksilö.

IMO, saahan sitä vaatia ihan mitä vaan mutta turha sitten kitistä jos kukaan ei koskaan täytä niitä vaatimuksia. Tai niin, jos tällä "täydellisellä kumppanilla" sitten onkin ne omat vaatimukset joihin ei sovikaan...

Eivät muiden ennakkoluulot ole minulta pois.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Tunnen joitain ihan fiksuja naisia jotka nuorempina ovat saattaneet haluta kokeilla eriväristä miestä ihan vaan just because, ja tarkoitukseen on kelvannut musta mies, vaikkakin ilman kahta korkeakoulututkintoa.
Ja itse en tunne kuin fiksuja miehiä, jotka eivät koskisi näihin naisiin pitkällä tikullakaan. Tiesitkö muuten, että Afrikassakaan ei juuri arvosteta somalialaista kulttuuria? Olen peräti ymmärtänyt, että Euroopan ulkopuolella asuvat vasta rasisteja ovatkin (kiinalaiset, japanilaiset, afrikkalaiset jne.) Mikä heitä vaivaa vai eikö mikään? Onko meillä taakkanamme kristinusko, joka yleensä kieltää kaiken ja pakottaa tuntemaan syyllisyyttä mistä tahansa, jopa terveestä epäluulosta?
nowaysis kirjoitti:Matkailu avartaa, eskoseni.
Avartaa juu. Muistuupa mieleeni taannoinen dokumentti mustasta britistä, joka matkusti Afrikkaan tutustumaan sikäläisen arjen kuvioihin (maata en nyt muista). Ihmetteli kovin, kun miehet istuivat nuotiolla, naiset tekivät kaikki työt ja kaikki odottivat YK:n ruoka-apua haavi auki. Valkoisen miehen vika varmasti tuokin. Mehän veimme parhaimman aineksen orjiksi ja jätimme jäljelle vain laiskurit.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 12.07.2006 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

ninnithequeen kirjoitti:Riemumieli: laskeeko mun pisteet nyt kun kerron, että olen seurustellut joskus tovin portugalilaisen kanssa?
En pidä ihmisistä pistelistoja, joten pisteesi eivät laske. Ja mikäs Portugalissa vikana?

Sinänsä muuten hassua, että pääsääntöisesti naiset vastaavat tähän ketjuun. Miesten kontribuutio on ollut lähinnä muotoa once you go black, you never go back. Vai olisiko se the door is closed no matter what.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Riemumieli kirjoitti:
Sinänsä muuten hassua, että naiset pääsääntöisesti vastaavat tähän ketjuun. Miesten kontribuutio on ollut lähinnä muotoa once you go black, you never go back.
Voisko johtua siitä että sun tapasi luokitella nimenomaan naiset näin absurdeilla kriteereillä tulkitaan niin hämmentäväksi että se herättää tarpeen vastata?

Itse en todellakaan kehtaisi pitää kahta maailmansotaa aikaan saanutta "kulttuuria" sivistyksen ylimpänä kukkana. Kohteliain koskaan tapaamani herrasmieskin sattui muuten olemaan kotoisin Burkina Fasosta. Mutta hei, whatever suits you, saathan sinä valita morsiosi ihan millä kriteereillä haluat. Jos muut pitävät sinua sen takia kummallisena, niin eihän sinun tarvitse siitä välittää?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Avartaa juu. Muistuupa mieleeni taannoin dokumentti mustasta britistä, joka matkusti Afrikkaan tutustumaan arjen elämään (maata en nyt muista). Ihmetteli kovin, kun miehet istuivat nuotiolla, naiset tekivät kaikki työt ja kaikki odottivat YK:n ruoka-apua haavi auki. Valkoisen miehen vika varmasti tuokin. Mehän veimme parhaimman aineksen orjiksi ja jätimme jäljelle vain laiskan aineksen.
Tässähän juuri toteat ettei ihonväri tee ihmisestä yhdenlaista jos toisenlaistakaan, vaan se kulttuuri missä eletään. Ihmisten ennakkoluulot ja rakenteellinen rasismi kuitenkin valitettavasti heikentävät muiden kuin valkoisten mahdollisuuksia missä päin maailmaa hyvänsä. Kyllä, valitettavasti Afrikan monessa kolkassa asiat ovat paskasti. En nyt pitäisi kolonialismia ihan syyttömänäkään siihen. Päinvastoin.

Dokumentista. Koitapas itse syödä pelkkää ruohoa viikkotolkulla niin katsotaan jaksatko käydä kuntosalilla ja keskustella henkevästi. Ja oikeasti, niin sanotuissa kolmannen maailman maissa ihmisillä on usein jonkin sortin parasiitteja jotka tekevät heistä hitaan oloisia. Myös paikallisilla päihteillä lienee osuutta asiaan.

Tuota mainitsemaasi työnjakoa ihastellakseen ei tarvitse mennä merta edemmäksi kalaan. Kauniissa Karjalassa(mme) miehet makaavat katuojissa kännissä ja naiset yrittävät pitää yhteisöä/yhteiskuntaa pystyssä miten kuten taitavat. Usein sillä maailman vanhimmalla tavalla. Kiitos suomalaisille!
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lilo kirjoitti:Voisko johtua siitä että sun tapasi luokitella nimenomaan naiset näin absurdeilla kriteereillä tulkitaan niin hämmentäväksi että se herättää tarpeen vastata?
Johtuisiko se sitten siitä, että etelässä suomalaisia naisia pidetään helppoina ja taitaapa mielipide koskea koko maailmaa? Johtuisiko se siitä, että akseli Turkki-Tunisia-Marokko-Algeria on tarjonnut monella suomalaiskotkalle kumppanin, joka a-luvat saatuaan ei enää tykkääkään? Johtuisiko se siitä, että naiset miehiä useammin toimivat päättömästi täysin tunteidensa vallassa ja ovat helposti johdateltavia?

En väitä, että miehet olisivat sen fiksumpia tai kykeneviä järkevään toimintaan, mutta kun koko ketjun ajatuksena oli kysyä miehiltä, miten se suhtautuvat naisiin, jotka ovat tutustuneet raamatullisessa mielessä etnisiin ryhmiin, niin oudolta kuulostaa se, että naiset vastaavat tähän miesten puolesta. Ehkäpä tässäkin pätee se, että miehet eivät saa ajatella, jollei lopputulos ole sama kuin mitä naiset olisivat asiasta mieltä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Riemumieli kirjoitti: ...jopa terveestä epäluulosta?
Määritteleekö "terve epäluulo" mielestäsi alkuperäisen aiheen mukaista käyttäytymistä vai oletko jo julistuksissasi siirtynyt muihin sfääreihin? Ja miten olet onnistunut siirtymään kysymyksenasetteluun sisältyneestä "etnisen ryhmän" yleiskäsitteestä steissin somaleihin? Onko sinut poppamies manannut tai yrteillä huumannut? Propagoimasi epäkelpoistamislogiikan soveltaminen edustaa nimittäin jotain niin ylettömän vainoharhaista rasismia, että en voi uskoa kenenkään täyspäisen ihmisen sellaista päässään kehittelevän :roll:
Don't Panic!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Dokumentista. Koitapas itse syödä pelkkää ruohoa viikkotolkulla niin katsotaan jaksatko käydä kuntosalilla ja keskustella henkevästi. Ja oikeasti, niin sanotuissa kolmannen maailman maissa ihmisillä on usein jonkin sortin parasiitteja jotka tekevät heistä hitaan oloisia. Myös paikallisilla päihteillä lienee osuutta asiaan.
Mutta eikö avun idea ole opettaa ihmisiä omavaraisiksi, ei istumaan suu auki valmista odottaen? Esimerkiksi Etiopiaa yritettiin saada nousemaan monta vuotta, mutta uusi nälänhätä vain tuli ja taas istuttiin suu auki ja näytettiin turvonneita vatsoja ja huudettiin nälkää. Monin paikoin eletään edelleen samoissa paskamajoissa kuin silloin, kun ihmiskunta alkoi leviämään Arfikasta ympäri Tellusta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Riemumieli kirjoitti: Johtuisiko se sitten siitä, että etelässä suomalaisia naisia pidetään helppoina ja taitaapa mielipide koskea koko maailmaa?
Edelleen, jos annettaisiin kunkin ihmisen omalla käytöksellään edustaa itseään eikä etnistä ryhmäänsä/sukupuoltaan/kotimaataan?

Jos et käyttäydy kuin helppo nakki, sinua ei sellaisena kohdellakaan. Turistirysistä en tiedä, mutta suomalaisilla naisilla on kyllä ihan hyvä maine maailmalla. Ja myös suomalaisilla miehillä. Minun kokemuksiini perustuen.
Prepare for the worstest.
Herra Manala

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mitäs tuo nyt vaikuttaisi, millasesta pippelistä kiksinsä on saanut. Ainoa vaan, että kyllähän se vähän vastenmielisen sävyn saa, jos potentiaalinen naiskumppani on kerännyt ns. ison liudan muiden roturyhmien edustajia, TAI jos nämä edustajat ovat olleet niitä steissin pikkunilkkirikollisia. Iso liuta muunrotuisia tökkii siksi, että prosentuaalisesti heitä on Suomen väestöstä kuitenkin hyvin vähän. Eli puhutaan joko jostain rotufiksaatiosta tai sitten vain älyttömistä määristä kaadettuja partnereita, kummankin vaihtoehdon suhteen olisin hieman epäluuloinen. Tietysti jos tämä nainen olisi asunut vaikkapa Japanissa koko nuoruutensa, tilanne olisi toinen.

Sen verran olen itse roturajoitteinen, etten koe mustaihoisia seksuaalisesti viehättävinä. Enkä hirveästi mongolidejakaan. Minulle siis mielellään europidejä. Kummallisesti kuitenkin koen tummat, välimeren seudun ihmiset ja latinot paljon enemmän omaksi "alalajikseni" kuin vaaleakutriset suomalaiset. Olen henkinen latino! Mutta eipä tuo taidakaan olla mikään ihme, sillä isäni on espanjalainen hotellin vastaanottotyöntekijä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nexie kirjoitti:Määritteleekö "terve epäluulo" mielestäsi alkuperäisen aiheen mukaista käyttäytymistä vai oletko jo julistuksissasi siirtynyt muihin sfääreihin? Ja miten olet onnistunut siirtymään kysymyksenasetteluun sisältyneestä "etnisen ryhmän" yleiskäsitteestä steissin somaleihin? Onko sinut poppamies manannut tai yrteillä huumannut? Propagoimasi epäkelpoistamislogiikan soveltaminen edustaa nimittäin jotain niin ylettömän vainoharhaista rasismia, että en voi uskoa kenenkään täyspäisen ihmisen sellaista päässään kehittelevän :roll:
Halusin vain mielipiteitä sille, mitä tulisi ajatella siitä, että afrikkalainen pitää somalialaisia Afrikan mustalaisina. Oikein vain ei? Jalon villin korskeutta vaiko tympeää rasismia. Steissin hengailijat otti esiin toinen keskustelija kuin minä. Poppamies ei ole manannut, eikä yrttejä ole nautittu. Tyhjäpäisiä ihmisiä taitaa olla suurin osa ihmiskunnasta, jos määrittelet täysipäisyyden noin. Mutta ehkä kyse on samasta asiasta kuin länsimaiden suhtautumisesta Venäjän federaatioon. Kohta kaikki ovat riippuvaisia itäisestä maakaasusta ja mitenkähän suu sitten pannaan, kun yhtenä kauniina päivänä hanat sulkeutuvat ja telaketjut vyöryvät länteen.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 12.07.2006 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mies: kelpaako etniseen ryhmään tutustunut nainen?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Edelleen, jos annettaisiin kunkin ihmisen omalla käytöksellään edustaa itseään eikä etnistä ryhmäänsä/sukupuoltaan/kotimaataan?
Mutta eihän se näin mene. Aina muistutetaan, miten suomalainen(kin) edustaa ulkomailla paitsi itseään, myös Suomea, Eurooppaa yms.
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin