Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Herra Manala

Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Voi että minua sitten ällöttää, kun aina puhutaan että pinppi haisee sillille tai silakalle! Ei! Tämän on loputtava! Nyt voidaankin pitää pieni pinpanhajustuskilpailu, jossa päätetään pinpalle sillin sijaan parempi ominaishaju!

Minun mielestäni pinpan ominaishajuksi sopisi mieluummin vaikkapa Johnson terva-off!
Sinkkumatti

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Linnashamppoo on pop. Tai mäntysuopa.
silsakenraali™

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hitto, ei olis koskaan pitänyt mennä nuolemaan likasta pimpsonia. Sanat eivät riitä kertomaan sitä hajua. Toisaalta mahlaa puNppaava tushoon vie nenän mennessään. Ja sitten on se juuri puunattu ja tuunattu painos. Mitähän sä mana haet, jotain yleistermiä kaiketi?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

silsakenraali™ kirjoitti: Toisaalta mahlaa puNppaava tushoon vie nenän mennessään.
Nyt kyllä pärskähti ja pahasti! Kiitos, markkinoin ehdottomasti tavaraani seuraavan kerran juuri noin. :D
Elämä kantaa, jos sen antaa
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Leila

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Leila »

Tämän pitäisi olla ikäkohtainen juttu. Nuorten naisten piip voisi tuoksua vaniljalle, aikuisten naisten mahlalle tai pihkalle ja 50+ naisten piip tuoksuisi tietysti Poisonille.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

PiNppa on hapan ja kun se liukastuu, on se kuin hapanimeläkästiketta. Piparin ominaistuoksu lienee varsin tuoksutun, bakteerit, virtsa ja muut jutskat sitä hajua aiheuttavat. Ei kannata riemurasiaa muhimassa pitää, olkoon vapaana ilman vaatteiden ahdistavaa olemusta.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Riemumieli kirjoitti: Ei kannata riemurasiaa muhimassa pitää, olkoon vapaana ilman vaatteiden ahdistavaa olemusta.
*Juoksee työpaikan vessaan ottamaan hameen alta pikkuhousut pois*
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mulli75

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Ei kannata riemurasiaa muhimassa pitää, olkoon vapaana ilman vaatteiden ahdistavaa olemusta.
*Juoksee työpaikan vessaan ottamaan hameen alta pikkuhousut pois*
Tulee mieleen elokuva Basic Instinct ja Sharon Stone
PerttiMakimaa

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Lilo kirjoitti:*Juoksee työpaikan vessaan ottamaan hameen alta pikkuhousut pois*
:pics:
Yönmustaritari

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Muistan joka kerta Prisman kylmähyllyn tienoilla huljuttaa sormiani ahti-purkissa ihan vain varmuuden vuoksi. Jos joku vaikka kysyy, että milloinko olet viimeksi pillua saanut niin voi tyrkätät sormet naamalle ja pyytää toista arvioimaan itse.

Kehoituksista huolimatta minä en ole vittua haistanut.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lilo kirjoitti:*Juoksee työpaikan vessaan ottamaan hameen alta pikkuhousut pois*
Ollaan sitten varovaisia siellä ja muistetaan istua oikein eli jalat ristissä tai muuten kiinni niin, että harppu ei ala soitella omin nokkineen. Tulipa mieleeni ajatus siitä, onko naisten pöksyjen poissaaminen näin helppoa: ei tarvitse kuin muistuttaa hygieniasta ja majavan oikeudesta vapaaseen elämään ynnä riittävään määrään raitista ilmaa, niin johan lähtee. Kokeilkoon joku baarissa, jotta lohkeaako.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Riemumieli kirjoitti: Ollaan sitten varovaisia siellä ja muistetaan istua oikein eli jalat ristissä tai muuten kiinni niin, että harppu ei ala soitella omin nokkineen. Tulipa mieleeni ajatus siitä, onko naisten pöksyjen poissaaminen näin helppoa: ei tarvitse kuin muistuttaa hygieniasta ja majavan oikeudesta vapaaseen elämään ynnä riittävään määrään raitista ilmaa, niin johan lähtee. Kokeilkoon joku baarissa, jotta lohkeaako.
Onneks on pitkä hame. Ja tosiasiassa, eiköhän se majava ehdi tuulettua muulloinkin kuin työaikana. Siweettömyyttä töissä, eihän se sopis mun iässä. :shock:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lilo kirjoitti:Ja tosiasiassa, eiköhän se majava ehdi tuulettua muulloinkin kuin työaikana. Siweettömyyttä töissä, eihän se sopis mun iässä. :shock:
Schwierig zu sagen. Siweettömyydestä en mene sanomaan, mutta sen sanon, että miehille hame olisi ehdoton kesällä. Ilman kalsareita pallit pysyisivät viileinä ja mikään ei ole niin kiva tunne kuin se, kun tuuli leyhyttelee lempeästi persekarvoja. Onnellisia ovat skotit kiltteineen ja kalukukkaroineen. Tai sitten sen Amazonin heimon miehet, joilla oli vain tikku munansa suojana.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Riemumieli kirjoitti: Schwierig zu sagen. Siweettömyydestä en mene sanomaan, mutta sen sanon, että miehille hame olisi ehdoton kesällä. Ilman kalsareita pallit pysyisivät viileinä ja mikään ei ole niin kiva tunne kuin se, kun tuuli leyhyttelee lempeästi persekarvoja. Onnellisia ovat skotit kiltteineen ja kalukukkaroineen. Tai sitten sen Amazonin heimon miehet, joilla oli vain tikku munansa suojana.
Kuka estää miehiä vaihtamasta hameeseen? Mun mielestä yksinkertainen, ei kovin lyhyt hame näyttää miehen päällä ihan vakuuttavalta.

Tiedetään, tiedetään, ei kehtaa, kaikki kattoo ja nauraa...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustanikki

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Silakka ja silliodööri on pientä verrattuna bimbaan, joka haisee TUHKAKUPILLE. Yritä siinä lirputella kun koko ajan tekee mieli lähteä baariin tupakille..
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mulli75 kirjoitti: Tulee mieleen elokuva Basic Instinct ja Sharon Stone
Tere, muistutanko mä sit Michael Douglasia? :shock:

Parempi ehdotus: _mä_ oon Sharon Stone ja Lilsku ois se jääpiikki!1 8)
Kultah :h:
Viimeksi muokannut nowaysis, 13.07.2006 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Sinkkumatti

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Kuka estää miehiä vaihtamasta hameeseen? Mun mielestä yksinkertainen, ei kovin lyhyt hame näyttää miehen päällä ihan vakuuttavalta.

Tiedetään, tiedetään, ei kehtaa, kaikki kattoo ja nauraa...
Itseasiassa mä olen etsinyt kaftaania itselleni. Se olisi mukava päällä, kun alla ei tarvitsisi pitää mitään. Saiskohan noita muuten Kabulin suurlähettiläältä tilaamalla..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:
Tere, muistutanko mä sit Michael Douglasia? :shock:

Parempi ehdotus: _mä_ oon Sharon Stone ja Lilsku ois se jääpiikki!1 8)
Kultah :h:
Uuh babe! Nyt mä käyn jo ihan Qmana niinQ!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustanikki

Re: Keksi pimpalle parempi ominaishaju

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sinkkumatti kirjoitti:kaftaania
Kiltti olis muuten hyvä, mutta Akseli Vitun Rose kommersiaalisoi senkin jo 90-luvulla.. Ruisrokissa bongattu muuten viisi kilttiä.
Vastaa Viestiin