Kurkkuostoksilla

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pidätkö kotimaista kurkkua fallossymbolina?

Olen nainen. En voi olla ajattelematta kyrpää kun saan kurkun käteeni.
1
3%
Olen nainen. Joskus on saattanut tulla mieleeni tuollainenkin ajatus, mutta harvoin.
14
35%
Olen nainen. Kurkusta ei voisi vähempää tulla mieleen mikään penikseen liittyvä.
8
20%
Olen mies. Kyllä mieleeni tulee aina penikset ja varsinkin naisten vihannesleikit, kun ostelen kurkkuja.
4
10%
Olen mies. Hihi. Olen ehkä joskus ajatellut noinkin.
4
10%
Olen mies. Kullinajattelu kurkkuostoksilla olisi vähintään homoa. Hyi saatana!
9
23%
 
Ääniä yhteensä: 40

Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Saz »

isohaara kirjoitti:Litsit on aika härski vihannes.
Litsit?

Litsi on aika maukas hedelmä.
Sinkkumatti

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Elppis kirjoitti:
mustanikki kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että samanaikainen kielikylpy klitorikselle ja ihan tavallinen kotimainen myrkytön kurkku jota on hieman lämmitetty kuuman kraanaveden alla toimii oikein mainiosti.
Sinkkumatti! Naughty boy!
Muah! Nyt kyllä ammuit ohi. :P
Mutta mikäs siinä. Kyllä mä voin moisiin kurkkuorgioihin suostua.
isohaara

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja isohaara »

ElanorRaven

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Onpas tämä herättänyt paljon keskustelua :D

Manala tuota eilen flirtissäkin kysäisi, ja vastasin, että enpä ole aiemmin tullut ajatelleeksi, mutta tästä lähtien en voi sitten välttää ajattelemasta. Hehheh.

Kukakohan se oli, joka Tapion miitissä sanoi, että persikan syöminen on aika eroottista, kun mussutin iloisena mehukasta persikkaa!
Herra Manala

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Saz kirjoitti:Ja onhan se nyt niinkin, että kyllä noi tuorekurkut on liian isoja. Jos samasta tuoteperheestä pitäisi sopivampaa etsiä niin kyllä suolakurkku olis passelimpi. Suola limakalvoilla ei kuitenkaan ole hyvä idea, eli oikeastaan suosittelisin avomaankurkkua.
Eihän niitä tuorekurkkuja tarvitse ihan tappiin asti survoa sinne? :D Avomaankurkut taas eivät juurikaan ole mielestäni kapoisempia, ainoastaan lyhyempiä, joten missä se käytännön ero muka tulee? Tuorekurkussa on sentään vielä vartta josta ottaa kunnon ote! :-p
mustanikki kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että samanaikainen kielikylpy klitorikselle ja ihan tavallinen kotimainen myrkytön kurkku jota on hieman lämmitetty kuuman kraanaveden alla toimii oikein mainiosti.
Grow up! Tällaiset jutut pitää osata kertoa avoimesti omalla nimimerkillään!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Saz »

Herra Manala kirjoitti:
Saz kirjoitti:Ja onhan se nyt niinkin, että kyllä noi tuorekurkut on liian isoja. Jos samasta tuoteperheestä pitäisi sopivampaa etsiä niin kyllä suolakurkku olis passelimpi. Suola limakalvoilla ei kuitenkaan ole hyvä idea, eli oikeastaan suosittelisin avomaankurkkua.
Eihän niitä tuorekurkkuja tarvitse ihan tappiin asti survoa sinne? :D Avomaankurkut taas eivät juurikaan ole mielestäni kapoisempia, ainoastaan lyhyempiä, joten missä se käytännön ero muka tulee? Tuorekurkussa on sentään vielä vartta josta ottaa kunnon ote! :-p
Mä näemmä valkkailen sitten aina niitä isoja ja paksuja, koska olen niitä tähän asti ostanut ihan vaan syötäväksi. Pitääkin katsoa seuraavalla kerralla Siwan tarjontaa sillä silmällä.
Vastaa Viestiin