Kurkkuostoksilla

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pidätkö kotimaista kurkkua fallossymbolina?

Olen nainen. En voi olla ajattelematta kyrpää kun saan kurkun käteeni.
1
3%
Olen nainen. Joskus on saattanut tulla mieleeni tuollainenkin ajatus, mutta harvoin.
14
35%
Olen nainen. Kurkusta ei voisi vähempää tulla mieleen mikään penikseen liittyvä.
8
20%
Olen mies. Kyllä mieleeni tulee aina penikset ja varsinkin naisten vihannesleikit, kun ostelen kurkkuja.
4
10%
Olen mies. Hihi. Olen ehkä joskus ajatellut noinkin.
4
10%
Olen mies. Kullinajattelu kurkkuostoksilla olisi vähintään homoa. Hyi saatana!
9
23%
 
Ääniä yhteensä: 40

Herra Manala

Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nyt seuraa tärkeä galluppi! Tänään kaupassa käydessäni kurkkuhyllyllä seisoi noin 35-vuotias nainen, joka ensin mittaili tarkasti kurkkuja silmämääräisesti. Sen jälkeen hän otti yhden kurkun käteensä, puristi sitä sormiensa välissä testatakseen kurkun kovuutta ja sen jälkeen kokeili yltääkö hänen sormensa kyseisen kurkun ympärille.

Tämä eriskummallinen vihanneshyllyllä vastaan tullut kotimaisen kurkun valintatapa jäi sen verran ihmetyttämään minua, että päätin tässä olevan ainesta gallupiksi. Kysymys siis kuuluukin: Kun hipelöit kaupassa kurkkuja, tuleeko mieleesi peenikselliset ulottuvuudet tahi fallossymbolit?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stand up- koomikot (naiset) käyttää tota kurkku-juttua vähän liiankin usein.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kaupassa en tuollaista ajattele, yleisesti ottaen banaanit tertussa ja muut jutut naurattavat. Kun ostan kurkun, katson silmämääräisesti tarjontaa, poimin valintani ja painun punnitsemaan kohteen, jonka jälkeen asia on loppuunkäsitelty. Ostaisinkohan koskaan kurkkua, jos miettisin sitä, kuinka moni nainen/mies haluaisi työntää tämän itseensä eli vienkö nyt joltain viimeisen mahdollisuuden onneen...

En kyllä voi ymmärtää, miksi joku haluaa työntää vihanneksia fidduunsa tai aunukseensa. Ajatelkaa nyt, kyse on ruoasta ja sitä väärinkäytetään noin häpeällisesti. Siinä afrikkalainen pulleavatsa itkee verta, kun länsimaalainen riistäjä nöyryyttää kasvikunnan tuotetta. :perse:

EDIT: kijroitusvihre.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 14.07.2006 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Herra Manala

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Riemumieli kirjoitti:En kyllä voi ymmärtää, miksi joku haluaa työntää vihanneksia fidduunsa tai aunukseensa. Ajatelkaa nyt, kyse on ruoasta ja sitä väärinkäytetään noin häpeällisesti.
Pah. Ei kukaan kiellä leikkaamasta siitä meheviä siivuja käytön jälkeen ja tarjoamasta sitä vaikkapa siskon miehelle. Kysykää vaikka Geetzulta.
ninnithequeen

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muahah.
Tuli tästä mieleen, kun olin kauan sitten yhden eksäni kanssa kaupassa. Se oli (taas) huppelissa. Pyysi mua hakemaan kurkun vihannesosastolta, ja minä ihan oikeasti viattomasti kysyin että minkä kokonen. Tämä dorka tietysti sanoi kovaan ääneen kaikkien mummojen kuullen, että: "Semmonen mikä mahtuu pyllyyn". Voi saatana että mua hävetti.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti: Tämä dorka tietysti sanoi kovaan ääneen kaikkien mummojen kuullen, että: "Semmonen mikä mahtuu pyllyyn". Voi saatana että mua hävetti.
Olisit vaan kysynyt kovaan ääneen että jaa, sun vai sen toisen... :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
killkill

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja killkill »

Oikeastaan aika epäreilua noin niinkuin sukupuolten-tasa-arvo-vinkkelistä, että miehillä ei ole hedelmä- ja vihannesosastolla mahdollista arvioida tuotteiden sopivuutta autoeroottiseen toimintaan, ainakaan kovin diskreetisti. Jos kairaisi vesimeloniin reiän ja alkaisi sovittelemaan juluaan sinne, saattaisi paikalla olla kymmenen stevaria nippusiteet iskuvalmiina ennen kuin ehtisi sanoa "velipojalle minä tätä vaan.."
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Saz »

Saako niistä vihanneksista sitten joku jotain lisäkicksejä vai miksi joku sellaista käyttäisi? :D Ei tällainen aikuisen ikäinen nainen ainakaan tunne yhtään naista jolla ei jotain hieman pitkäikäisempää lelua olisi yöpöydän laatikossa.
ninnithequeen

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saz kirjoitti:Ei tällainen aikuisen ikäinen nainen ainakaan tunne yhtään naista jolla ei jotain hieman pitkäikäisempää lelua olisi yöpöydän laatikossa.
:yo:

Nyt tunnet.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Saz »

ninnithequeen kirjoitti: :yo:

Nyt tunnet.
Sori, en tunne. :D
Netistähän nyt löytyy vaikka mitä friikkiä :P
ninnithequeen

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Saz kirjoitti: Netistähän nyt löytyy vaikka mitä friikkiä :P
Thats me.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Lilo »

killkill kirjoitti: Oikeastaan aika epäreilua noin niinkuin sukupuolten-tasa-arvo-vinkkelistä, että miehillä ei ole hedelmä- ja vihannesosastolla mahdollista arvioida tuotteiden sopivuutta autoeroottiseen toimintaan, ainakaan kovin diskreetisti. Jos kairaisi vesimeloniin reiän ja alkaisi sovittelemaan juluaan sinne, saattaisi paikalla olla kymmenen stevaria nippusiteet iskuvalmiina ennen kuin ehtisi sanoa "velipojalle minä tätä vaan.."
Sä olet nyt ihan liian penetraatiokeskeinen! Niitä meloneja mittaillaan käsillä samalla kun tuijotellaan merkitsevän näköisenä ohikulkevien daamien ryntäitä. Tai sitten siirryt reippaasti leipomotuoteosastolle hivelemään omenapiirakan rapsakkaa pintaa... 8)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hedelmäthän ovat silkaa autoerotiikkaa: mangot, persikat, taatelit, rypäleet. Harmillista vain, ettei Suomessa olosuhteista johtuen saa juurikaan esim. auringossa kypsyneitä taateleita, joiden sokerisena pirskahteleva sisus on pelkkää analogiaa.

Kurkuista en niin tiedä. Söin eilen puolikkaan homejuustolla. Analogiaapa tosin siinäkin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kurkku vai kulli, siinäpä naisille pohdittavaa. Tämä erityisesti kun ajatellaan kurkun vaginaa kutittelevia nystyjä ja usein kondomiin kätkettyä nystytöntä kullia (kondomi siis peittää nystyjen vaikutuksen. toim.huom.), vaikka kortsu olisikin naisen nautinnoksi tehty. Ja se suomalaisen maan tuoksu, kesäillat, heinäpelto, kylään saapuva ylioppilas ja vaikka mitä romantiikan kukkaa. Taitaa moni nainen taipua kurkun houkutuksille ja jälkeenpäin naamioksi naamalle, jonka jälkeen sisäisesti nautittuna näläntunnetta poistamaan. Oikea monitoimituote.
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sanctus kirjoitti: puolikkaan homejuustolla.
Kurkun raiskausta päivänvalossa!! :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
Elukka

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ei, en ole kurkkupyllyhetero. :oops:
Geetzu

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:En kyllä voi ymmärtää, miksi joku haluaa työntää vihanneksia fidduunsa tai aunukseensa. Ajatelkaa nyt, kyse on ruoasta ja sitä väärinkäytetään noin häpeällisesti.
Pah. Ei kukaan kiellä leikkaamasta siitä meheviä siivuja käytön jälkeen ja tarjoamasta sitä vaikkapa siskon miehelle. Kysykää vaikka Geetzulta.
Oikeestaan se oli mun mies, joka marinoitua sapuskaa vieraillemme tarjoili... Mutta siis niin, pallotin tokan ja hyvin harvoin työntyy pinppaani muuta kuin iholla päällystettyä elintä. Eilen mietin miltä tuntuis tampooni mut en sit kokeillu.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Saz »

Ja onhan se nyt niinkin, että kyllä noi tuorekurkut on liian isoja. Jos samasta tuoteperheestä pitäisi sopivampaa etsiä niin kyllä suolakurkku olis passelimpi. Suola limakalvoilla ei kuitenkaan ole hyvä idea, eli oikeastaan suosittelisin avomaankurkkua.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Saz kirjoitti:Ja onhan se nyt niinkin, että kyllä noi tuorekurkut on liian isoja. Suola limakalvoilla ei kuitenkaan ole hyvä idea, eli oikeastaan suosittelisin avomaankurkkua.
Mutta eivätkös tavalliset kurkut ole suhteellisen kapeita eli luulisi niillä pystyvän paremmin jyystämään kuin avomaankurkulla. Toisaalta taisi olla paksuus joka ratkaisee, joten olen hiljaa. :oops:
Paras päivä ikinä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Saz kirjoitti:Ja onhan se nyt niinkin, että kyllä noi tuorekurkut on liian isoja. Suola limakalvoilla ei kuitenkaan ole hyvä idea, eli oikeastaan suosittelisin avomaankurkkua.
Mutta eivätkös tavalliset kurkut ole suhteellisen kapeita eli luulisi niillä pystyvän paremmin jyystämään kuin avomaankurkulla. Toisaalta taisi olla paksuus joka ratkaisee, joten olen hiljaa. :oops:
Tässä vaiheessa, jos kokoa tavoittelee, kannatta mennä suoraan kesäkurpitsalandiaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
mustanikki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että samanaikainen kielikylpy klitorikselle ja ihan tavallinen kotimainen myrkytön kurkku jota on hieman lämmitetty kuuman kraanaveden alla toimii oikein mainiosti.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustanikki kirjoitti:Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että samanaikainen kielikylpy klitorikselle ja ihan tavallinen kotimainen myrkytön kurkku jota on hieman lämmitetty kuuman kraanaveden alla toimii oikein mainiosti.
Sinkkumatti! Naughty boy!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ketjusta kyllä huomaa, että naiset ovat asiaa tosissaan miettineet. Ehdotuksia tulee kuin apteekin hyllyltä. Se on hyvä se, mielen pitää olla avoin.

Pallotin sen joskus mieleen pullahtamisen. En kuitenkaan erityisesti tunne vetoa vierasesineisiin vaginassani. Ehkä poislukien tarkoitukseen tehdyt vierasesineet. Niinq kaalimato. Panettaa. Ruokana on nakkeja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Litsit on aika härski vihannes.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kurkkuostoksilla

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Litsit on aika härski vihannes.
:pics:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin