Vieraat esineet

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Herra Manala

Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kurkkuketjusta onkin näppärä siirtyä ns. vieraisiin esineisiin! Eli ne jotka uskaltaa voivat kertoa rohkeasti, minkälaisia vierasesineitä sitä on tullut tökittyä piparin limakalvoja hieromaan, tai vastaavasti mihin omituisuuksiin on pippeliä tullut tökittyä.

Minä aloitan rohkeana poikana! Joskus teini-iässä kun himot olivat suurimmillaan, keksin tökätä pippelini virtahepo-pehmoleluun, josta oli sauma ratkennut ja fyllit hirveen kiihottavasti näkyvillä! Valitettavasti pippelin tökkääminen sinne ei ollut lainkaan niin upean tuntuista kuin olin alunperin kuvitellut.

Sittemmin olen siirtynyt ainoastaan eläviin virtahepoihin.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Saz »

Ob Fleur plussan tossa viikko sitten. Hoiti hommat ensiluokkaisesti.
Zeb

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Eräs miespuolinen tuttuni kertoi harrastaneensa intiimiä kanssakäymistä kurkun kanssa. Oli ensin kovertanut sisukset ulos ja sitten hiukan lämmittänyt mikrossa, ja eikun hommiin. Kuulemma muuten ihan mukavaa, mutta kurkku ei ollut oikein tahtonut kestää toimitusta. Sama kaveri oli tunkenut myös mikrossa lämmitettyjä nakkeja kortsuun samassa tarkoituksessa. Kuulosti tosi eroottiselta.
Herra Manala

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Saz kirjoitti:Ob Fleur plussan tossa viikko sitten. Hoiti hommat ensiluokkaisesti.
Oikeen plus-kokoa? Aijai, kuulostaa huolestuttavalta!
Geetzu

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Saz kirjoitti:Ob Fleur plussan tossa viikko sitten. Hoiti hommat ensiluokkaisesti.
Oikeen plus-kokoa? Aijai, kuulostaa huolestuttavalta!
*lol*

Munakoisoo, banaanii, porkkanaa, nakkii... Bissepulloa! Oottehan kokeilleet pullolla, oottehan? Ite en sillon pikkupilluna uskaltanu pokeleffojen samppanjaputeleita testailee, nössö. Anyways, se on ihkua miten kaikki nesteet valuu pullon pohjalle ja näkee miten helvetisti sitä tavaraa tosiaan naiseltakin tulee (/saattaa tulla), kandee koklaa hei. Ja tietty lasista pehmeetä sit!!!11 Jos oikein hotiks menee sessiot ni nesteet kurkkuun vaan.

Oon kai joskus kokeillu kylppärin eri pullojakin, sähköhammasharjaa, pesusientä (!!!)... Kyllä nyt osa ainakin työnnetty sisälle karheilemaan. Ja ja ja, jotain pehmoleluakin, mutta en ehkä kuin klitalle. Ai niin, erään kammottavan ruman opelin paskan paskaista vaihdekeppiä. Ei tuu muuta mieleen.

Nykyään en työntele mitään, oon pöpökammoinen näin aikuisiällä.
Sinkkumatti

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Geetzu kirjoitti:*lol*
:P :h:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Muistakaa nyt hyvät ihmiset, että minkä tahansa pullon työntäminen Sinne voi olla hengenvaarallista, jos pullon suu (ai, mua rupeaa sattumaan jo pelkkä ajatuskin) jää alipaineen ansiosta pimpan seinämään kiinni. Sitä ei sitten saa vetää irti, voi tulla mielettömät verenvuodot. Pullon pohjan rikkominen taas, minkä arvelisin olevan ainoa järkevä vaihtoehto, voi aiheuttaa esim. lasinsiruja ja muita vaaratilanteita aroille paikoille. Ainahan sitä voi tietty mennä lääkärille, jolla on ehkä pora tuollaisia tilanteita varten..

Nimim. Kokemusta ei onneksi ole
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hitsi. Kyl kaikkien naisten pitäis olla kuin Geetzun. Kukaan muu nainen ei ymmärrä mua enkä mä ymmärrä ketään muuta!

PS. Värjäsin mun Wagnerin ettei se sekotu nisäkkään avatarin kanssa niin helposti. Eikös olekin hieno!
Sinkkumatti

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Herra Manala kirjoitti:Hitsi. Kyl kaikkien naisten pitäis olla kuin Geetzun.
Mä olen tästä kyllä harvianaisen paljon samaaa mieltä.
segma

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja segma »

Ollaanpas oikein rohkeita. Mulla oli joskus penskana (4v?) tapana nukkua hoitopaikassa päiväunia pehmolelunalleni häntä perseessä. Peiton alla tietenkin - luulen että hoitotädillä olisi voinut elämä päästä jos olisi todistanut asiaa visuaalisesti.

Muuten ei ole tullut kokeiltua mitään erityisempiä perverssejä input -juttuja. Oon taitava käsistäni.
Sinkkumatti

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

segma kirjoitti: Mulla oli joskus penskana (4v?) tapana nukkua hoitopaikassa päiväunia pehmolelunalleni häntä perseessä.
Ei saatana. Olis siinä ollut ihmettelemistä päiväkodin tädillä :P
RuNkkuTonttu

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
segma kirjoitti: Mulla oli joskus penskana (4v?) tapana nukkua hoitopaikassa päiväunia pehmolelunalleni häntä perseessä.
Ei saatana. Olis siinä ollut ihmettelemistä päiväkodin tädillä :P
Tarkemmin ajatellen aika kiihottavaa. hmm... 4-vuotias poika... hmmm... Pehmolelun häntä takapuolessa.... hmmm.....
ninnithequeen

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Tarkemmin ajatellen aika kiihottavaa. hmm... 4-vuotias poika... hmmm... Pehmolelun häntä takapuolessa.... hmmm.....
Soot ihan kamala perwå!!!!!111
RuNkkuTonttu

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tarkemmin ajatellen aika kiihottavaa. hmm... 4-vuotias poika... hmmm... Pehmolelun häntä takapuolessa.... hmmm.....
Soot ihan kamala perwå!!!!!111
Pidän lapsista *hieroo käsiään*

saisinko tulla hoitamaan joskus sinun lapsiasi? Pääsisitte joskus miehesi kanssa ulos? :twisted:
mustanikki

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mä olin ehkä jotain 11 v ku keksin että tuonne reikäänhän voi laittaa jotain - orkku ensimmäisestä kerrasta! nyt en ihan muista mikä se oli, jotain pientä ja soikeaa. sen ikäisenä ku ei oikein mistään saa dildoa, tuli kokeiltua ties mitä, alkaen niistä pienistä porkkanoista (elmukelmu onneks on hyvä suojelemaan) omatekemään savesta polttamaani pikkudildoon (peitin sen kans elmukelmulla).
en mä vieläkään saa orkkua kuin penetroimalla, ei mikään sormi/kielileikki klitassa tunnu oikealta, parhaimmillansa on kiusaamista, yleensä vaan tylsää.
ninnithequeen

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tarkemmin ajatellen aika kiihottavaa. hmm... 4-vuotias poika... hmmm... Pehmolelun häntä takapuolessa.... hmmm.....
Soot ihan kamala perwå!!!!!111
Pidän lapsista *hieroo käsiään*

saisinko tulla hoitamaan joskus sinun lapsiasi? Pääsisitte joskus miehesi kanssa ulos? :twisted:
:axe:
Herra Manala

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustanikki kirjoitti:en mä vieläkään saa orkkua kuin penetroimalla
Nuuh!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tungen aina yhdeksän voltin paristoja virtsaputkeen, kun on tylsää.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Vieraat esineet

Viesti Kirjoittaja brona »

Herra Manala kirjoitti:...keksin tökätä pippelini virtahepo-pehmoleluun, josta oli sauma ratkennut ja fyllit hirveen kiihottavasti näkyvillä!
Yäääh! Ilmankos mun pehmovirtis on piiloutunut seinän ja futonin väliin.
...
Vastaa Viestiin