Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Naiset haluavat enemmän seksiä

Olen mies, vastaan kyllä ja se on hyvä, koska mälliä riittää
4
9%
Olen mies, vastaan kyllä, mutta enemmän kuin minulta irtoaa
5
11%
Olen mies, vastaan ei ja se on hyvä, koska naiminen puuduttaa
5
11%
Olen mies, vastaan ei, vituttaa kun kassit pullottavat
5
11%
Olen nainen, vastaan kyllä, miehet eivät anna tarpeeksi
24
51%
Olen nainen, vastaan ei, antaminen on EVVK
4
9%
 
Ääniä yhteensä: 47

WanhaPervo

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Geetzu kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Pitkässä suhteessä kerta viikkoon on oikeasti PALJON.
Höpönpöppöö.
Kuinkas pitkästä suhteesta sinulla on kokemusta?

Omasta mielestäni alle kymmenen vuoden suhteet eivät ainakaan ole pitkiä.
silsakenraali™

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

WanhaPervo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Pitkässä suhteessä kerta viikkoon on oikeasti PALJON.
Höpönpöppöö.
Kuinkas pitkästä suhteesta sinulla on kokemusta?

Omasta mielestäni alle kymmenen vuoden suhteet eivät ainakaan ole pitkiä.
Ai mulla? 8,5 vee. Mä laskisin pitkäksi suhteeksi tarkoittamassani kontekstissa tollasen yli viiden vuoden jutun. Ei sitä silloin tartte joka viikonloppu nussia, ei tee mieli. Ja hyvä niin. Kyllä mää mielelläni välillä säästän(kerään) energiaa ja otan kunnon yöunet. Välillä voi sit piiskata apinaa, niin ei käy tylsäksi.
WanhaPervo

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

silsakenraali™ kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Höpönpöppöö.
Kuinkas pitkästä suhteesta sinulla on kokemusta?

Omasta mielestäni alle kymmenen vuoden suhteet eivät ainakaan ole pitkiä.
Ai mulla? 8,5 vee. Mä laskisin pitkäksi suhteeksi tarkoittamassani kontekstissa tollasen yli viiden vuoden jutun. Ei sitä silloin tartte joka viikonloppu nussia, ei tee mieli. Ja hyvä niin. Kyllä mää mielelläni välillä säästän(kerään) energiaa ja otan kunnon yöunet. Välillä voi sit piiskata apinaa, niin ei käy tylsäksi.
Kommenttini oli tarkoitettu avioseksin ylipapitar Geetzulle.
mustakikkeli

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

WanhaPervo kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: Omasta mielestäni alle kymmenen vuoden suhteet eivät ainakaan ole pitkiä.
Ai mulla? 8,5 vee. Mä laskisin pitkäksi suhteeksi tarkoittamassani kontekstissa tollasen yli viiden vuoden jutun.
Kommenttini oli tarkoitettu avioseksin ylipapitar Geetzulle.
Tarkentaisin itse tuota vielä sikäli että toivottavasti puhutaan ajasta jolloin asutaan saman katon alla. Jos joku sanoo että on seurustellut toisen kanssa viisi vuotta, mutta noista vain viimeinen vuosi on asuttu yhdessä, silloin he ovat mielestäni todennäköisesti vain hengailleet yhdessä neljä vuotta, ja seurustelleet vakavasti vuoden.

Erillään seurustelu peittää niin herkästi arjen harmauden, ja helpompihan sitä on toista haluta zeksuaalisesti jopa joka tapaamisella, jos tätä näkee vain silloin tällöin ja vain silloin kun itseäkin sattuu hotsittamaan. Jatkuvan sunnuntain eläminen on eri asia kuin arki.
WanhaPervo

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

mustakikkeli kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Ai mulla? 8,5 vee. Mä laskisin pitkäksi suhteeksi tarkoittamassani kontekstissa tollasen yli viiden vuoden jutun.
Kommenttini oli tarkoitettu avioseksin ylipapitar Geetzulle.
Tarkentaisin itse tuota vielä sikäli että toivottavasti puhutaan ajasta jolloin asutaan saman katon alla. Jos joku sanoo että on seurustellut toisen kanssa viisi vuotta, mutta noista vain viimeinen vuosi on asuttu yhdessä, silloin he ovat mielestäni todennäköisesti vain hengailleet yhdessä neljä vuotta, ja seurustelleet vakavasti vuoden.

Erillään seurustelu peittää niin herkästi arjen harmauden, ja helpompihan sitä on toista haluta zeksuaalisesti jopa joka tapaamisella, jos tätä näkee vain silloin tällöin ja vain silloin kun itseäkin sattuu hotsittamaan. Jatkuvan sunnuntain eläminen on eri asia kuin arki.
Näin ån. Tässä puhutaan yhdessä asumisesta. Jos pari vielä kymmenen vuoden yhdessäasumisen jälkeen nusuttaa monta kertaa viikossa, niin se on uskoakseni ehdottomasti selvästi keskimääräistä enemmän.
Avatar
llumi
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 05.08.2006 0:21
Paikkakunta: Washington

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja llumi »

Laitoin nyt, että miehet ei anna tarpeeksi. Vaikka nykytilanteessa saankin aina kun haluun. Mutta EVVKin on aika kaukana...
Vastaa Viestiin