Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Naiset haluavat enemmän seksiä

Olen mies, vastaan kyllä ja se on hyvä, koska mälliä riittää
4
9%
Olen mies, vastaan kyllä, mutta enemmän kuin minulta irtoaa
5
11%
Olen mies, vastaan ei ja se on hyvä, koska naiminen puuduttaa
5
11%
Olen mies, vastaan ei, vituttaa kun kassit pullottavat
5
11%
Olen nainen, vastaan kyllä, miehet eivät anna tarpeeksi
24
51%
Olen nainen, vastaan ei, antaminen on EVVK
4
9%
 
Ääniä yhteensä: 47

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Iltalehdessä tai jossain asiasta oli puhetta. Pitääkö tämä muka paikkansa? Oliko otos tilastollisesti vääristynyt? En muista kysyttiinkö, riittääkö kerta vkossa, mihin on tietty helppo vastata ei. Olivatko haastateltavat kiimaisia sinkkuja, jotka eivät ole saaneet kunnon melaa mekkoon pitkään aikaan? Kommentteja?
Paras päivä ikinä.
MGandhi

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Riemumieli kirjoitti:En muista kysyttiinkö, riittääkö kerta vkossa, mihin on tietty helppo vastata ei.
Miten niin helppo vastata ei? Kerta viikossahan on jo minun mittapuullani jonkinlaista seksihurjastelua.

Seksi puuduttaa pallotettu.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Satuin vilkaisemaan ko.tutkimusta ja vedin siitä seuraavat johtopäätökset:

a) miehet eivät olekaan niitä kyltymättömiä panokoneita, joiden tekee aina mieli ainakin puheissa ja joiden on lähes pakko hyppiä vieraissa koska vaimo ei ikinä anna

b) aina kun toimittajilta loppuvat jutunaiheet, tehdään yksi turha seksigallup lisää

EDIT: en vastannut mitään, koska kumpikaan naisille suunnatuista vaihtoehdoista ei oikein natsaa. Joskus tekee mieli enemmän, joskus vähemmän. Myös saamisen/saamatomuuden riittävyys/riittämättömyys riippuu edellämainitusta.
Viimeksi muokannut Lilo, 17.07.2006 11:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
MGandhi

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lilo kirjoitti: b) aina kun toimittajilta loppuvat jutunaiheet, tehdään yksi turha seksigallup lisää

Joo mä odottelen sitä 'Suomalaiset haluavat ryhmäseksiä' galluBia loppukesästä.
Viimeksi muokannut MGandhi, 17.07.2006 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä mullekkin useemmin kelpais.

Mutta kun työt ja normaali perhe-elämä ja kotityöt jne. tuppaavat vanhaa jo väsyttämään. Ei sitä aina jaksa :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on kyllä riippunut ihan kumppanista kuinka paljon seksiä haluan. Tällä hetkellä koko ajan.

Mä en tiedä mikä tässä ilmassa on, mutta kesäisin panettaa kokoajan. Mies ei saa yhtäkään iltaa istua sohvalla rauhassa ja selailla tv:tä. Raukka.

8)
The great club outshines the individual, always and forever.
MGandhi

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Elppis kirjoitti:Mulla on kyllä riippunut ihan kumppanista kuinka paljon seksiä haluan. Tällä hetkellä koko ajan.

Mä en tiedä mikä tässä ilmassa on, mutta kesäisin panettaa kokoajan. Mies ei saa yhtäkään iltaa istua sohvalla rauhassa ja selailla tv:tä. Raukka.

8)

Ei kannata salaa ylpistellä ja repeillä miehesi kohtalolle. Sitä saattaa ihan oikeasti vituttaa kun joutuu nussimaan jatkuvasti, mutta miellyttämishaluisena ei kahtaa sanoa eikään.
silsakenraali™

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kysely tai kysely, aina vastataan yläkanttiin...tai sitten mun kaveri- ja tuttuvapiiri on keskimääräistä laiskempaa seksin suhteen. Pitkässä suhteessä kerta viikkoon on oikeasti PALJON.

Kuten jo todettua, seksistä menee maku ihan samalla lailla kuin muistakin asioista, jos sitä harrastaa liikaa. Tulee keskivertopanoja ja huonoja panoja suhteellisesti enemmän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mulla on kyllä riippunut ihan kumppanista kuinka paljon seksiä haluan. Tällä hetkellä koko ajan.

Mä en tiedä mikä tässä ilmassa on, mutta kesäisin panettaa kokoajan. Mies ei saa yhtäkään iltaa istua sohvalla rauhassa ja selailla tv:tä. Raukka.

8)

Ei kannata salaa ylpistellä ja repeillä miehesi kohtalolle. Sitä saattaa ihan oikeasti vituttaa kun joutuu nussimaan jatkuvasti, mutta miellyttämishaluisena ei kahtaa sanoa eikään.
Itse asiassa nussimisesta en puhunut, my bad. Ihan zexuaalisesta kanssakäymisestä yleisesti. Ja liioittelin- ei nyt ehkä 7 päivää viikossa, mutta paljon/usein.
The great club outshines the individual, always and forever.
huima

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja huima »

MGandhi kirjoitti:Ei kannata salaa ylpistellä ja repeillä miehesi kohtalolle. Sitä saattaa ihan oikeasti vituttaa kun joutuu nussimaan jatkuvasti, mutta miellyttämishaluisena ei kahtaa sanoa eikään.
Aivan,

tätä mäkin olen ihmetellyt että mikä oikeus naisilla on ajatella meitä meihiä pelkkinä lihanpaloina[1], jotka haluavat koko ajan[2]. Meilläkin on tunteet ja ajatuksia, ja joskus parempaakin tekemistä kuin nussiminen.


[1] = Vaikka päällä olisi tämä paita http://www.threadless.com/product/245/Piece_of_Meat

[2] = Vaikka se olisikin totta
Patz

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Unohdin jo ne vaihtoehdot mutta pallotin jotain tällaista: Olen nainen enkä saa tarpeeksi.
Tämä lienee johtunee siitä, ettei irtopainokset oikein nappaa ja vakipano tuntuu olevan kiven alla. Lienee syytä naamioitua tahtoa ja taitoja vailla olevaksi bimboksi... niille tuntuu piisaavan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Oli vähän oudot vaihtoehdot, mutta vastasin parhaiten tilannettani vastaavan "miehet eivät anna tarpeeksi". Vähän samoilla linjoilla Patzin kanssa, kertakappaleet eivät kiinnosta ja vakipanoa ei tunnu löytyvän, vaikken edes etsi. Näissä olosuhteissa parisuhde tuntuu kaukaiselta unelmalta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja segma »

Eihän sitä seksiä sinkut saa jos on niin saatanan kranttuja! Suhteessa toki eri juttu. Kysyttiinkö siis ko. gallupissa (siinä Iltalehden) suhteessa olevien vai sinkkujen vai ylipäänsä kaikkien mielipidettä?

Minä koen itseni ehkä vähän heikoksi tuossa mielessä. Minusta tuskin koskaan tulee mitään siitosoria. Paikkaan sitten määrää laadulla. Niin tai eihän sitä tiedä, jos joku vaikka sytyttäis!
silsakenraali™

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Äh, musta sai edellisen kommentin (yllä) perusteella ihan frigidin kuvan, vaikka rehellisesti vastasinkin. Toinen puoli on kuitenkin se, että tulihan sitä joskus yhdeksän kertaa päivän aikana vedettyä :D
tonttu

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

silsakenraali™ kirjoitti:tulihan sitä joskus yhdeksän kertaa päivän aikana vedettyä :D
Ai saatana, tommosen maratoonin jälkeen käveleminen(kin) sattuu. :D
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Patz kirjoitti:Unohdin jo ne vaihtoehdot mutta pallotin jotain tällaista: Olen nainen enkä saa tarpeeksi.
Tämä lienee johtunee siitä, ettei irtopainokset oikein nappaa ja vakipano tuntuu olevan kiven alla. Lienee syytä naamioitua tahtoa ja taitoja vailla olevaksi bimboksi... niille tuntuu piisaavan.
Siis piisaavan näitä vakipanoja? Häh?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21317
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä mullekkin useemmin kelpais.

Mutta kun työt ja normaali perhe-elämä ja kotityöt jne. tuppaavat vanhaa jo väsyttämään. Ei sitä aina jaksa :?
Eihän tuota lasketa!? Haluan minäkin enemmän rahaa, mutten jaksa tehdä asialle mitään. Jotenkin kuvittelin, että gallupissa olisi ollut kyse siitä, että seksi kelpaisi, mutta sitä ei jostain syystä ole tarjolla.
ninnithequeen

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sivustahuutaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä mullekkin useemmin kelpais.

Mutta kun työt ja normaali perhe-elämä ja kotityöt jne. tuppaavat vanhaa jo väsyttämään. Ei sitä aina jaksa :?
Eihän tuota lasketa!? Haluan minäkin enemmän rahaa, mutten jaksa tehdä asialle mitään. Jotenkin kuvittelin, että gallupissa olisi ollut kyse siitä, että seksi kelpaisi, mutta sitä ei jostain syystä ole tarjolla.
Njaa, voihan sen toki noinkin pohtia.

Mutta vaikka olisi tarjolla, ei sitä ihan aina vaan jaksa.

Olenko nyt kylmä frigidi?
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Think »

ninnithequeen kirjoitti:
Olenko nyt kylmä frigidi?
Olet! :perse:
Ovela kuin orgasmi
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

miehekäs oli järkyttynyt kun sanoin seksiin ei. (olin juuri käynyt oksentamassa, kaikkialle särki ja olo oli muutenkin kuumeisen pahan hajuisen pöhnäinen. niin, ja vatsaan sattui)

mitä tämä kertoo?
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:miehekäs oli järkyttynyt kun sanoin seksiin ei. (olin juuri käynyt oksentamassa, kaikkialle särki ja olo oli muutenkin kuumeisen pahan hajuisen pöhnäinen. niin, ja vatsaan sattui)

mitä tämä kertoo?
Soot samanlainen kylmä frigidi ko miekii!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti: Soot samanlainen kylmä frigidi ko miekii!
no tietty, olenhan jääpuikkosesi :mrgreen:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jopa minun tiedetän ainakin kerran kieltäytyneen tarjolla olleesta seksistä äärimmäisen väsymystilan takia. :shock: (Alkoholilla ei ollut osuutta asiaan.)
silsakenraali™

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

par-sky kirjoitti:mitä tämä kertoo?
Äijäs ei ollut juuri sinä päivänä käynyt nussimassa sun parasta kaveria ja tästä syystä hän koki sinut pitkästä aikaa seksuaalisesti innostavana? Totta kai pettymyskin on silloin suuri.

Oho, sanoinko liian pahasti :shock:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naiset haluavat enemmän seksiä -ko, -kö?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

silsakenraali™ kirjoitti:
par-sky kirjoitti:mitä tämä kertoo?
Äijäs ei ollut juuri sinä päivänä käynyt nussimassa sun parasta kaveria ja tästä syystä hän koki sinut pitkästä aikaa seksuaalisesti innostavana? Totta kai pettymyskin on silloin suuri.

Oho, sanoinko liian pahasti :shock:
Kulta!
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin