Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mikä on saanut toisen korvat punoittamaan ja mällin menemään väärään kurkkuun?

"Pieraise huora!" (/huoripukki)
0
Ei ääniä
"Ai vittu saatana!"
8
30%
"Uijjui kun tekeekin gutaa!"
6
22%
"..." (= on japania ja tarkoittaa hiljaisuutta)
5
19%
"Inhoan noita tapetteja."
0
Ei ääniä
"Ei nyt, päätä särkee."
0
Ei ääniä
"EVVK"
3
11%
Jotain muuta, mitä ja miksi?
5
19%
 
Ääniä yhteensä: 27

mustakikkeli

Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pitääpä laittaa tällainen kysely pystyyn seksiääntämyskeskustelun rinnalle. No mitäs pahaa on taas tullut sanottua?

Kyllä se mulla saattaa olla se mitä jo mainitsinkin. Ei sen sanominen ollut mikään salainen toiveeni, se vaan tuli vähän epähuomiossa. Muuten sänkypuheeni ovat olleet paljon romanttisempaa settiä, tyyliin

"Saanko koskea sun tukkaa,
lipaista kielelläni sun kaunista kukkaa,
ootko muuten nähnyt jossain mun sukkaa?"
Elukka

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Olen gallup-addikti ja pallotin nelosvaihtoehdon.
Nippon kawaii! ^______________^
ninnithequeen

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

"Ei kai toi enempää tosta kasva?"
Nisäkäs

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Nisäkäs »

"Mun tekis mieli popcornia." (Välittömästi seksin jälkeen.)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vastasin "Ai vittu saatana," koska olen sanonut (muistaakseni) "Nyt saat nainen kovaa munaa." Se ei mielestäni vastaa lausahdusta "Pieraise huora," voin olla väärässäkin.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Painu vittuun, Nukkumatti!" :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Edith

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

En mä sano mitään. Mä luotan siihen, että soivasta radiosta pärähtää ilmoille Popedan Holmesin John. (Toi ei sit oo se kerta, kun sängynpohja putos - sillä kerralla soi nimittäin Wagneria, ja ihan levyltä vielä.)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Luulisin että tuo "ai vittu saatana" vastaisi aika hyvin huudahtelujani. Todennäköisesti huudahdusta on seurannut joko potkimista tai lyömistä. What can I say, seksi tumpeloiden kanssa tekee vihaiseksi.

Edit: Mutta eihän tuo ole mitenkään tuhmaa! Mä en puhu tuhmia sängyssä. Paitsi joskus.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jos ei tule mieleen, niin mikä on Tyhmintä mitä olet sanonut sängyssä?
slam

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Eipä kait sitä ole paljoa kerryynny sanomaan, kun vähän aikkoo vaan on vieres pitäneet. liekö outo lintu olen?
Elukka

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

slam kirjoitti:Eipä kait sitä ole paljoa kerryynny sanomaan, kun vähän aikkoo vaan on vieres pitäneet. liekö outo lintu olen?
Ehkä se johtuu jostain mitä sanoit? :think:
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Hellu »

mustakikkeli kirjoitti:Jos ei tule mieleen, niin mikä on Tyhmintä mitä olet sanonut sängyssä?
Multa pyydettiin suihinottoa kerran sanoilla: "Jaksatsä imuttaa?"
En jaksanu.

Tapasin kerran baarissa tytön jonka poikaystävä pyytää aina kutsumaan itseään seriffiksi sänkypuuhissa.
ninnithequeen

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hellu kirjoitti:Tapasin kerran baarissa tytön jonka poikaystävä pyytää aina kutsumaan itseään seriffiksi sänkypuuhissa.
Ei helevetti :D

Mä en nauramatta pystyis kutsumaan ketään seriffiksi sängyssä.
millivanilli

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:
Hellu kirjoitti:Tapasin kerran baarissa tytön jonka poikaystävä pyytää aina kutsumaan itseään seriffiksi sänkypuuhissa.
Ei helevetti :D

Mä en nauramatta pystyis kutsumaan ketään seriffiksi sängyssä.
Uuh, tätä on pakko kokeilla tänään kotona.. "sheriffi" *repeilee*
ninnithequeen

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Uuh, tätä on pakko kokeilla tänään kotona.. "sheriffi" *repeilee*
Muah, pue sille vielä stetsoni, nahkastringit ja buutsit kannuksineen :lol:
millivanilli

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti:Muah, pue sille vielä stetsoni, nahkastringit ja buutsit kannuksineen :lol:
mega uuh
Turbohaltija

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti: (Toi ei sit oo se kerta, kun sängynpohja putos - sillä kerralla soi nimittäin Wagneria, ja ihan levyltä vielä.)
Valkyyrioiden ratsastus? :wink:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

"Vittuako se teille kuuluu?" Näin mä huudan teitä ajatellen sängyssä kiihkon hetkellä.

Huomaatteko uuden, salaperäisen ja diskreetin skorpioni-minäni?
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti: (Toi ei sit oo se kerta, kun sängynpohja putos - sillä kerralla soi nimittäin Wagneria, ja ihan levyltä vielä.)
Valkyyrioiden ratsastus? :wink:
Käsittääkseni kyllä.
Rouva Pupu

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hmm, kaikki tuhmat puheet on tulleet niin spontaanisti kiihkon aikana, jotta ei niitä jälkikäteen muista.
safi

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja safi »

On tuossa jokunen näköjään valinnut täyden hiljaisuuden paneskellessaan. Mites se on mahdollista? Mä en ole ainakaan koskaan ollut ajatustenlukija, enkä oleta kenenkään muunkaan olevan.. Noh tapansa jokaisella tai sitten tuon kyseisen kohdan ruksanneet ovat olleet yhdessä iät ajat ja toistavat niin tehokkaasti samaa kaavaa, ettei puhetta tarvita. Tylsäää...etten sanoisi.

Mistä päästäänkin sujuvasti aasinsiltana kolmoselta tai neloselta olisko just tänä iltana tulevaan parien seksiongelmia käsittelevään ohjelmaan. Nämä ongelmat aiheutuvat yleenä siitä puhumattomuudesta sängyssä tai sen ulkopuolella. Yhdessäkin jaksossa pari oli ollut vuosia yhdessä ja kummallakaan ei ollut aavistustakaan mistä toinen pitää. Aika surullista ja melkein pelottavaa.

Noh joka tapauksessa olen itse katsonut sen aina, kun mahdollisuuksia on ollut ja suosittelen muillekkin lämpimästi. Melkein harmittaa, etten tunne ketään homoa (sellainen on ohjelmassa antamassa naisille miehen käsittely winksuja) olishan se meinaa aika kätsyä kysäistä uusia jippoja siitä, miten miehen tajun saa räjäytettyä parhaiten aina uudestaan ja uudestaan. Oma mielikuvitus, kun tuppaa kuitenkin olemaan aika rajallinen. Varsinkin, jos on oltu jo iät ajat yhdessä.
segma

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja segma »

"Ei kai sua haittaa tämä hidas tempo?"
Bliss

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jotain muuta, mitä...

Muistaisin joskus sanoneeni jotain siihen suuntaan, että :"Meinasitko vielä kauan jatkaa tota?" *haukotus*
silsakenraali™

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

safi kirjoitti:On tuossa jokunen näköjään valinnut täyden hiljaisuuden paneskellessaan. Mites se on mahdollista? Mä en ole ainakaan koskaan ollut ajatustenlukija, enkä oleta kenenkään muunkaan olevan...
Tämä on kohdallani ollut lähes sääntö, varsinkin alussa. Nainen ei tällöin ole kaiketi sinut vartalonsa ja seksuaalisuutensa kanssa (hyvin vahva mutu), jolloin hän ajattelee, että jos olen hiljaa ja hillitty, niin pahimmilta ohi- ja ylilyönneiltä vältytään.

Tylsää ja tylsää.
Turbohaltija

Re: Tuhminta mitä olet sanonut sängyssä?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti: (Toi ei sit oo se kerta, kun sängynpohja putos - sillä kerralla soi nimittäin Wagneria, ja ihan levyltä vielä.)
Valkyyrioiden ratsastus? :wink:
Käsittääkseni kyllä.
No, voittaa kyllä Ravelin Boleron panomusiikkina. Itse laitan kuitenkin van Beethovenin yhdeksännen sinfonian soimaan lemmentoimituksen ajaksi. Se on sitä paitsi melkein riittävän pituinenkin teos ensimmäistä erää varten.
Vastaa Viestiin