Britney Spears

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Panisitko?

Kyllä
19
50%
Sori vaan, mutta eroottisempaa olisi poimia perunoita Belgiassa
17
45%
Ei, olen homo
2
5%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Rouva Pupu

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kylä.
silsakenraali™

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä luulen, että palstan alfaurokset sanovat vuoronperään, tähdentäen ja yhtäläisesti, en panisi. Olisi varmasti paljon karismaattisempaa kieltäytyä näinkin banaalista kunniasta, mutta mielestäni ihan nätti tyttö eli nussisin kevyesti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tottakai, sehän laulaakin vielä että "I'm born to make you happy."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei, en tykkää.
segma

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja segma »

Maailmanlopun kolkuttaessa ovella ja oraakkelin kuiskatessa mystisesti korvaani "HÄN ON VALITTU NEITOSI!" voisin harkita. Sitä ennen ehkä ei.
bedlam

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sellanen panetus on päällänsä, että varmaan laittelisin vaikka Seppo Hovia.
silsakenraali™

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Täytyyks raskaana olevaa naista rouhia dogistaililla, kun on se vauvvakumpu tiellä?
ninnithequeen

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:Täytyyks raskaana olevaa naista rouhia dogistaililla, kun on se vauvvakumpu tiellä?
Ei.

Kyllä se onnistui ihan miten päin vaan. Mitään tolkutonta jippijaijee-menoa en kyllä suosittele siinä tilassa.
silsakenraali™

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

ninnithequeen kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Täytyyks raskaana olevaa naista rouhia dogistaililla, kun on se vauvvakumpu tiellä?
Ei.

Kyllä se onnistui ihan miten päin vaan. Mitään tolkutonta jippijaijee-menoa en kyllä suosittele siinä tilassa.
Joo, kyllähän tuo kullin suuhun ottaa siinä missä saamatonkin.
ninnithequeen

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itse kysymykseen: en panisi.

Miten mulla on semmonen mielikuva, että Homie on aloittanut tän samaisen ketjun aiemminkin :think:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun mielstä Britneyn kasvoissa on jotain, mikä tekee sen hieman jälkeenjääneen tai sisäsiittoisen näköiseksi. No, olettaen kuitenkin kyseessä olevan terveen ihmisen, jonka vanhemmat eivät ole läheistä sukua keskenään, ihan nätti tyttö, voisin panna. Vähän tyhmä ja yksinkertainen tosin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
swirl

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lolita kirjoitti:Mun mielstä Britneyn kasvoissa on jotain, mikä tekee sen hieman jälkeenjääneen tai sisäsiittoisen näköiseksi.
Yhdyn tähän. Pottuja mulle, kiitos. Paitti tietty jos voisin kertoa "toimituksesta" lehdille ja tienata älyttömät kasat rahnua :twisted:
slam

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja slam »

kait se kokemus väliin jäisi, jos britni ei olisi julkkis ja molemmat olisi samassa vantaan baarissa hakemassa seksiä.

loosaisin minulle osoitetut tarjoukset "seksiin antautumisesta" olemalla oma itseni. :roll:
Elukka

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Mun mielstä Britneyn kasvoissa on jotain, mikä tekee sen hieman jälkeenjääneen tai sisäsiittoisen näköiseksi. No, olettaen kuitenkin kyseessä olevan terveen ihmisen, jonka vanhemmat eivät ole läheistä sukua keskenään, ihan nätti tyttö, voisin panna. Vähän tyhmä ja yksinkertainen tosin.
:komp: [Jos olisin sinkku] niin kai sitä kerran tai pari voisi. Ei se huonon näköinen sinänsä ole. :think:
Semmoinen tyypillinen kohtuunätti cheerleader-bimbo from Backwoods, USA.
JakeBlues

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

ninnithequeen kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Täytyyks raskaana olevaa naista rouhia dogistaililla, kun on se vauvvakumpu tiellä?
Ei.

Kyllä se onnistui ihan miten päin vaan. Mitään tolkutonta jippijaijee-menoa en kyllä suosittele siinä tilassa.
Muistanko aivan väärin, mutta eikö neuvolassa jopa rohkaistu rouhimaan lasketun ajan lähestyessä, ellei peräti ylityttyä. Väittivät sen nopeuttavan mörriäisen ulostautumista. Ja jos on kunnon etumaha, niin eihän sitä takaa ottaessa edes huomaa, että parempi puolisko on tiineenä.

On topic. En.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Oli miten oli, Britney on jotenkin fasinoiva.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täytyy yhtyä Silsaan Britneyn puutteessa. "En panis", "kohtuunätti perusbimbo", ym ym... Haistakaa nyt pitkä paska. Suurin osa kitinänkin miehistä runkkaisi kaksi päivää putkeen jo pelkästään siitä, että Britneyn näköinen tyttö iskisi silmää ja sanoisi "moi".
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

bedlam kirjoitti:Täytyy yhtyä Silsaan Britneyn puutteessa. "En panis", "kohtuunätti perusbimbo", ym ym... Haistakaa nyt pitkä paska. Suurin osa kitinänkin miehistä runkkaisi kaksi päivää putkeen jo pelkästään siitä, että Britneyn näköinen tyttö iskisi silmää ja sanoisi "moi".
Komppaan. Ihmeellistä neitimäistä siveän esittämistä.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No on tää nyt perkele, että hetki kun esittää mielipiteen™ niin tulee paskaa niskaan ja ollaan haukkumassa tekosiveäksi neidiksi. Kuva
Up yours. :finger: Kaikki ei vaan ole Britney-faneja.
1108

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka vitun Britney Spears?

EDIT:

Jaa tää vai?
Kuva
No kai tota nyt vois...
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Elukka kirjoitti:No on tää nyt perkele, että hetki kun esittää mielipiteen™ niin tulee paskaa niskaan ja ollaan haukkumassa tekosiveäksi neidiksi. Kuva
Up yours. :finger: Kaikki ei vaan ole Britney-faneja.
Noh noh. Kävisikö Christina Aguilera sitten? Mariah Carey? Kirsti Paakkanen? Ritva Santavuori?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Totta kai Britneytä panisin. On ulkonäköä, vaurautta, mainetta ja kunniaa. Uskoisin, että hän nimenomaan tarvitsisi fiksun, jalat maassa olevan maatiaismiehen, kaikenlaisten hinaajien kuten Kevin Federlinen asemesta. Eipä tarvitsisi vatuloida tuota auton ostamistakaan niin paljon, kauppaan vain ja kalleinta mitä rahalla saa kaikella mahdollisella bling blingillä koristeltuna. Mutta hei, nythän minusta on tulossa entinen katujen kasvatti, joka leveilee mauttomasti omaisuudellaan. Ehkäpä pysyn kurjana virkamiehenä, ihmiset kunnioittavat enemmän ja se on arvokkainta se. *sarkasmia*
Viimeksi muokannut Riemumieli, 20.07.2006 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja aasi »

Keikaus kirjoitti:Ritva Santavuori?
Margaret Thatcher?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Britney Spears

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

aasi kirjoitti:Tottakai, sehän laulaakin vielä että "I'm born to make you happy."
I was born to make you happy. Olikohan tuo sellainen freudilainen lipsahdus, että nuorta pitäisi olla...
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin