Kalukuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Turbohaltija

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Patz kirjoitti:No eikö pojilla ole munaa laittaa edes niitä kankaan verhoilemia kohoumia?

Mikäs sen kiihottavampaa kun miettiä että mikä sieltä tiukan bokserin sisältä paljastuukaan.... UUUUH!

*jää odottamaan*
Raivola Rysäpöksyt huudettu? Toisaalta en halua saattaa teitä sietämättömän kiihotuksen tilaan... *tuntee vastuunsa* :?
OperaDuudson

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

siinä ihan ehta aito erektioherkkä kaluni

Edit: kuva poistettu ettei pikku-beddis saa traumoja
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 30.07.2006 13:21. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Ohhoh, dude repäs! Hienoa, vihdoinkin joku uskaltaa omalla nikillään! Lisää tätä. :D
Herra Manala

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MadameDeMeloni kirjoitti:Ohhoh, dude repäs! Hienoa, vihdoinkin joku uskaltaa omalla nikillään! Lisää tätä. :D
Näytä mallia?
Avatar
KuumaKissa
Kitinäaddikti
Viestit: 61
Liittynyt: 12.05.2006 21:39

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja KuumaKissa »

OperaDuudson kirjoitti:http://kitina.net/album_page.php?pic_id=3108
siinä ihan ehta aito erektioherkkä kaluni
Eihän tuosta saa kukaan selvää. Opettele pienentämään kuvia, ennenkuin lätkit niitä galleriaan, urpo.
Ilman kovaa ei oo elämää!
slam

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei kait minulle ihmeemmin ole mitään fetissiä kaluni esittelyyn, vaikka kohtalaisen rennosti vaatetuksen pois heitän. Nopeastikin, jos asiaan olen pääsemässä. :roll:
bedlam

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Enthu, sä olet tyhymä. Silleen rassukalla tavalla harvinaisen tyhmä.
SikaMika

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:Enthu, sä olet tyhymä. Silleen rassukalla tavalla harvinaisen tyhmä.
Yhtä tyhmää on haukkua puolivammaisia, sama kuin lasta löisi.

En ole ymmärtänyt miksi joku vapaaehtoisesti postaa ruumiinosiensa kuvia niitä vaativiin ketjuihin. Älkää ymmärtäkö väärin, kyllä mäkin tykkään runkata kaikien hyvärunkoisten (kiitos, Bliss!) naistissien ja -perseiden perään, mutta sitä en siis ymmärrä, miksi olette laittaneet kuvanne näytille (Bliss, Larla, Lolita, joku_muu_mikä_kanada)?? Mikä oli se motiivi? Esiintymisen/pätemisen tarve? Kertokaa...
mustakikkeli

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita jo vastasi muualla että halusi nähdä ihmisten reaktion. Kaikenlaistahan täällä on tullut, aina "Way to go!"-huudahduksista "Voi miksi sen teit?"-reaktioihin.

Myönnän ettei minullakaan ole tarpeeksi exhibbarin vikaa että esittelisin kaluani, enhän minä ole laittanut edes nassuani galleriaan. Silti minulle on jokseenkin sama mitä muut kyseisen asian suhteen tekevät. Ei mua juurikaan ärsytä tai hetkauta. Olenhan minä joskus katsellut stripparinkin keikkuilua, vaikka en itse sellaiseen ryhtyisi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:Lolita jo vastasi muualla että halusi nähdä ihmisten reaktion. Kaikenlaistahan täällä on tullut, aina "Way to go!"-huudahduksista "Voi miksi sen teit?"-reaktioihin.
Lisäksi oli mielenkiintoista katsoa mitä sen jälkeen tapahtuu. Tuli uusia tissejä, mutta myös uusia hurjempia ketjuja ja kuvia. Kaikkeen sitä saakin ihmiset yllytettyä, "kyllä minä kun muutkin, ja pistän vielä paremmaksi" :roll:
Lähikuva jostain yksinäisestä tissistä ei mua nyt paljoa hetkauta, siitä on erotiikka kaukana, mutta esim. Mustanikin kunnon tissikuviin en olisi ryhtynyt. Mut sekin kai johtuu varustelustani.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja slam »

Niin exsoottisen eroottinen kalu on juu, että tekköö joskus levottomaksi...

Lisäksi olen myös ainoa mies maailmassa, jolla on penis. Muilla on vain pippelit. Sanoisin, että aivan lasten pelejä. Karvattomiakin peräti. Häpeisivät. :lol:
bedlam

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No soriiii, en mä tarkottanut. Tai oikeestaan viestin kirjoittamishetkellä varmasti tarkoitin, mutta eihän siitä tarvitsisi välittää. Kaikki ihmiset ovat tietyssä humalan ja apeuden coctaitilassa mielestäni tyhmiä, enkä vähiten minä itse.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SikaMika kirjoitti:En ole ymmärtänyt miksi joku vapaaehtoisesti postaa ruumiinosiensa kuvia niitä vaativiin ketjuihin. Mikä oli se motiivi? Esiintymisen/pätemisen tarve? Kertokaa...
Kaipaat siis motiivia sille, että joku on lähettänyt tissikuvan maailman moninaisuuden lastenkirjaksi typistäneelle keskustelupalstalle? Näin aikuisen naisen näkökulmasta on joka tapauksessa erinomaisen sykähdyttävää havaita, että kypsä mies haluaa argumentoida omaa erinomaisuuttaan itseään huomattavasti nuorempien naisten... tissikuvilla.
SikaMika

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

-Superior- kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:En ole ymmärtänyt miksi joku vapaaehtoisesti postaa ruumiinosiensa kuvia niitä vaativiin ketjuihin. Mikä oli se motiivi? Esiintymisen/pätemisen tarve? Kertokaa...
Kaipaat siis motiivia sille, että joku on lähettänyt tissikuvan maailman moninaisuuden lastenkirjaksi typistäneelle keskustelupalstalle?
Ymmärsit oikein. Tai siis et ymmärtänyt.

Vaikka keskustelun taso millä tahansa maailman keskustelupalstalla pääosin on mitä on, voi kai tuosta järjettömyydestä silti irroittaa osakokonaisuuksia erikseen tarkasteltaviksi huolimatta siitä, kuinka järjettömiä tai järkeviä ne ovat? Vai voiko ainoastaan järkevistä osakokonaisuuksista keskustella? Vai ovatko kaikki osakokonaisuudet järjettömiä, jos yksi tai useampi on?
Näin aikuisen naisen näkökulmasta on joka tapauksessa erinomaisen sykähdyttävää havaita, että kypsä mies haluaa argumentoida omaa erinomaisuuttaan itseään huomattavasti nuorempien naisten... tissikuvilla.
Ainakaan itse en huomannut moralisoivani, halusin vain tietää sen motiivin kyseisenlaiselle toiminnalle. Sinä puolestasi et ottanut millään lailla kantaa alkuperäiseen kysymykseeni. Kumpikohan tässä - taas - pyrkii osoittamaan omaa erinomaisuuttaan?
Vai oliko tämä taas sellainen superiorsarkastinen läppä, johon menee mielenkiinto paljon ennen kuin se aukeaa muille kuin kirjoittajalleen? Epäilen vahvasti kyseen olevan tästä, sillä vaikka yllä oleva kirjoituksesi ei sisälläkään yhtään sivistyssanaa (paitsi tissit), niin se sisältää epäilyttävän paljon asiavirheitä ollakseen vain yhden virkkeen mittainen. Jos sallit, korjaan pahimmat päältä:
1) et ole aikuinen nainen
2) en ole kypsä mies
3) en halunnut argumentoida omaa erinomaisuuttani (tällä, ja vain tällä kertaa)
4) kuvien naiset eivät olleet huomattavasti minua nuorempia.
mustanikki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo. Lupaan laittaa kunnon tissikuvan tänne, kunhan pojat on hoitaneet kalugallerian ensin. Nih!
No mikä ettei! Mustanikit liikkeelle! Tokihan tahdomme nähdä ninnin tissit.
Missäs ne tissit viipyy?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

SikaMika kirjoitti:Vai oliko tämä taas sellainen superiorsarkastinen läppä, johon menee mielenkiinto paljon ennen kuin se aukeaa muille kuin kirjoittajalleen?
--
1) et ole aikuinen nainen
Luulin jättäneeni johtolangan.
ninnithequeen

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustanikki kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Joo. Lupaan laittaa kunnon tissikuvan tänne, kunhan pojat on hoitaneet kalugallerian ensin. Nih!
No mikä ettei! Mustanikit liikkeelle! Tokihan tahdomme nähdä ninnin tissit.
Missäs ne tissit viipyy?
Sovitaanko, että jokainen, joka on täällä kehdannut kikkeliään julkisesti esitellä, saa tulla mun kans saunaan alasti?

Mun tisseistä on jo kaksi kuvaa mun galleriassa, ihan kunnon tissikuvia, vaikka rintsikat päällä onkin.

Uskokaa mua, ette te niitä haluu oikeesti paljaana nähdä.
Herra Manala

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Sovitaanko, että jokainen, joka on täällä kehdannut kikkeliään julkisesti esitellä, saa tulla mun kans saunaan alasti?

Mun tisseistä on jo kaksi kuvaa mun galleriassa, ihan kunnon tissikuvia, vaikka rintsikat päällä onkin.

Uskokaa mua, ette te niitä haluu oikeesti paljaana nähdä.
Ei sovita. Uskomattoman surkeeta selittelyä. Pysyisit nyt kerrankin sanojesi takana.
ninnithequeen

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti: Ei sovita. Uskomattoman surkeeta selittelyä. Pysyisit nyt kerrankin sanojesi takana.
Herra on hyvä ja tulee saunaan katsomaan, jos mun sahajauhopussit noin kiinnostaa. Kaikki muut niistä kiinnostuneet ovat ne jo nähneet.
Nih! :leuhka:
Herra Manala

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Herra on hyvä ja tulee saunaan katsomaan, jos mun sahajauhopussit noin kiinnostaa. Kaikki muut niistä kiinnostuneet ovat ne jo nähneet.
Nih!
Miksi ihmeessä mun tarvitsisi? Sähän kirjoitit ihan selvällä suomen kielellä näin:
ninnithequeen kirjoitti:Lupaan laittaa kunnon tissikuvan tänne, kunhan pojat on hoitaneet kalugallerian ensin. Nih!
Nih!
ninnithequeen

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Herra on hyvä ja tulee saunaan katsomaan, jos mun sahajauhopussit noin kiinnostaa. Kaikki muut niistä kiinnostuneet ovat ne jo nähneet.
Nih!
Miksi ihmeessä mun tarvitsisi? Sähän kirjoitit ihan selvällä suomen kielellä näin:
ninnithequeen kirjoitti:Lupaan laittaa kunnon tissikuvan tänne, kunhan pojat on hoitaneet kalugallerian ensin. Nih!
Nih!
Mutta mulla on jo kuva kunnon tisseistä!!!1

Niissä on vaan tissiliivit päällä!
Vastaa Viestiin