Kalukuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Patz

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

No eikö pojilla ole munaa laittaa edes niitä kankaan verhoilemia kohoumia?

Mikäs sen kiihottavampaa kun miettiä että mikä sieltä tiukan bokserin sisältä paljastuukaan.... UUUUH!

*jää odottamaan*
AarneAnkka

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Mikäs sen kiihottavampaa kun miettiä että mikä sieltä tiukan bokserin sisältä paljastuukaan.... UUUUH!
HK:n Sininen joka on tuikattu sinne ehosteeksi?
mustanikki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

No tuossa olisi eka. Kuva otettu vuos sitten kun kävin vähän purjehtimassa ja piti tuulettaa, kaveri näppäsi.


Kuva

Elimeni näyttää kuvassa ehkä aika valtavalta, mutta se on optinen harha. Ihan normikokoinen se on, minä vain olen itse tuollainen 145cm pätkä.
mustanikki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

En meinannut osata laittaa...

Kuva
MadameDeMeloni

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

:shock:
Rouva Pupu

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

0h0h :jee:
ninnithequeen

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

We want more!!!

:jee:
mustanikki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

MadameDeMeloni kirjoitti::shock:
Noi paha? :(
MadameDeMeloni

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

mustanikki kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti::shock:
Noi paha? :(

Vallan peljästyin. En sen takia että ois paha. Don't be afraid my friend.
mustakikkeli

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Onko sama onko erektiossa vai ei? Tuossa edellisessä kuvaaja ei ollut jostain syystä laittanut tulitikkulaatikkoa kuvaan mukaan.

Pelkään laittaa kuvan omastani koska siinä on tunnistettavissa oleva tatuointi, jonka otin Amerikan-matkallani. Eli se "Welcome to New York, have a nice day!" (eli "WeNdy!", joka myös oli silloisen tyttöystäväni nimi).
AarneAnkka

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Eli se "Welcome to New York, have a nice day!" (eli "WeNdy!", joka myös oli silloisen tyttöystäväni nimi).
Kai hän kertoi siitä mustasta ex-poikaystävästään jonka tatuoinnissa luki "Welcome to the sunny beaches of the Bahama Islands and have a nice day!"?
swirl

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja swirl »

Vähän heikolta näytti, kun ekan sivun kattoi läpi, mutta onhan täällä sentään jotain. Lisää vaan, pojat!
mustanikki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

No?
mustanikki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

No?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä näin! Siellä on toinen Mustanikin kalu tulossa. On se vaan erikoinen pakkaus, yhdet hyvin riippuneet tissit ja kaksi pippeliä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ooh! Ihana!
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herranen aika, jo kaksi kuvaa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.02.2007 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:Herranen aika, jo kaksi kuvaa. Olin jotenkin aika hiljaa moisten ilmestysten äärellä. Kyllä miehen kalu on aika ihana ja kaunis vitkutin.
Kaksi? Ai toi photoshopattu netistä imutettu kuva? Eihän tommosia edes lasketa. En panis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

No siellä galtsussa on kaksi kuvaa, jostain syystä sitä toista ei ole postattu ketjuun.

(Oikeasti mä alan olla totaalisen kyllästynyt tissi-, pippeli ja pimppaketjuihin. Kyllästyttää)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti: (Oikeasti mä alan olla totaalisen kyllästynyt tissi-, pippeli ja pimppaketjuihin. Kyllästyttää)

Ne kuulemma kuolee, jos niihin ei postaa. Oikeesti.
mustakikkeli

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita kirjoitti:(Oikeasti mä alan olla totaalisen kyllästynyt tissi-, pippeli ja pimppaketjuihin. Kyllästyttää)
Totta. Kun on nähnyt yhden, on nähnyt ne kaikki.

Mielestäni olit muuten väärässä sen suhteen että yllä lähetetty terskakuva olisi mustavalkoinen. Näyttää vaan olevan huonossa valaistuksessa ja ilmeisesti jollain kämyisellä kamerakännykällä otettu kuva, siksi värit ovat niin haaleat?
Patz

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tähänkin ketjuun vähemmän sanoja, enemmän tekoja! Kuvia ja niiden kommentointia, muuta höpö höpöt vaikka yyveellä Pehmikselle!
Herra Manala

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Patz kirjoitti:Tähänkin ketjuun vähemmän sanoja, enemmän tekoja! Kuvia ja niiden kommentointia, muuta höpö höpöt vaikka yyveellä Pehmikselle!
Vittuako nariset! Et ole itsekään mitään kuvia postaillut! Etkä kommentoinut! Ei munkaan tarvii! Lähetä höpöhöpösi vaikka eeveeveekoohon!!!11
Patz

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herra Manala kirjoitti:Vittuako nariset! Et ole itsekään mitään kuvia postaillut! Etkä kommentoinut! Ei munkaan tarvii! Lähetä höpöhöpösi vaikka eeveeveekoohon!!!11
Tarkistas paskanaama faktas! Osallistuin tissiketjuun JA olen kommentoinut kaluja.
Viiltele itteäs!!
Herra Manala

Re: Kalukuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Patz kirjoitti:Tarkistas paskanaama faktas! Osallistuin tissiketjuun JA olen kommentoinut kaluja.
Viiltele itteäs!!
Sun "tissikuvas" oli kuva sun käsistä. Kusetusta. Ja kaluja et ole kommentoinut ainakaan täällä ketjussa, ja tännehän juuri sitä kommentointia vaadit! Nii! Et vaan osaa!
Vastaa Viestiin