PiNppikuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

mustakikkeli kirjoitti:Asiaa kovasti ruokatauolla pähkittyäni ...seliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliseliselise.....

HÅMÅ
Se ekologinen vaihtoehto!
mustakikkeli

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pelkuri geetzunmatkija. Numba se oli kuitenkin. No ei vaiskaan, ei ollut sen tyylinen viesti.
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustakikkeli kirjoitti:Ja kyllä minä tiedän että ainoa oikea tapa varmistaa pipari on julistaa julkisesti Manalan tavoin: "Pidän kaikkia naisia, ja kaikkea kaikissa naisissa, kauniina! Tulkaa minun tyköni.". Se on jotenkin valheellista ja läpinäkyvää, ei minusta ole sellaiseen.
Hyvä fleimiyritys, mutta kovin paljon enempää et voisi metsässä olla. Todellisuudessa en pidä moniakaan naisia kauniina. Sen sijaan hottiksia kyllä näkee varsin usein. On kaksi täysin eri asiaa olla kaunis ja seksuaalisesti vetävä. Eikä kaunis välttämättä sitä edes ole.

Ja pimpsat nyt vain ovat yleensä kauniita minun mielestäni, eikä mitään mitäänsanomattomia lärpyttimiä. Toivon kuitenkin esteettisistä syistä, että ne näkyisivät useammin kaiken sen karvapehkouden takaa. Karvainen pimppa (lue karvat) eivät ole kauniita.

Sitä paitsi hyi helvetti, en ikinä sanoisi niin urpoa sanaa kuin "tyköni".
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: Se että pitää pilluja rumana kuulostaa mun korvaan jotenkin...noh...homolta.
Entäs jos pitää kyrväkkeitä koomisina? Onko sitten lesbiaani? Tai ehkäpä jopa vammainen?

Pelkkä sukuelin eteen levitettynä(ilman torspoa tai naamavärkkiä) on samaa kamaa kuin ne kaavakuvat koulun bilsankirjassa, en mä niistäkään kostunut.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ann kirjoitti:kaavakuvat koulun bilsankirjassa, en mä niistäkään kostunut.
Vähäx noloo, eikö ne kelvannutkaan runkkumatzkuksi? Oppikirjan tekijä nimenomaan halusi sponsoroida ekan orkkusi ja mitä sä teit? Frigidi!
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ann kirjoitti:Entäs jos pitää kyrväkkeitä koomisina? Onko sitten lesbiaani? Tai ehkäpä jopa vammainen?
Tulisiko nyt olla yllättynyt?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Ann »

Herra Manala kirjoitti: Tulisiko nyt olla yllättynyt?
Mistä? Sun sanattomuudestasi. Ei, ei yllätä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin