PiNppikuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uusiopehmis kirjoitti:Alkaa kyllä olla aika lailla kaikki mauttomuudet nyt nähty. Mitäs seuraavaksi, oksennus- ja pökäleketju?
Mulle tulee kans aina mieleen oksennus ja pökäleet, jos näen paljaan pimpan.

Niinku, tosi mautonta hei. Hyi hyi te kaikki, eix teil oo häpyy. Ja niinku komps ja perseennuolenta.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Herra Manala kirjoitti:Mulle tulee kans aina mieleen oksennus ja pökäleet, jos näen paljaan pimpan.
Säästä edes perversiotunnustuksiltasi ja mene toki osallistumaan persreikäkilpailuun, harvalla riittää siellä voitoon pelkkä naama.
Herra Manala kirjoitti:Niinku, tosi mautonta hei. Hyi hyi te kaikki, eix teil oo häpyy. Ja niinku komps ja perseennuolenta.
Hei niinku hurraa vaan ku pimppi näkyy, jesh ja joupokz zäp namz ihquamahtavaa tää on niinku voittajatyyppi! Niinku runks vaan ja paperiinpyyhintä.
Patz

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

No kylläpä on naurettavaa tulla tänne ketjuun kitisemään jonkun kuvista. Ei näitä ole pakko avata jos kerran on niin saamarin mautonta. Käsittääkseni tässäkin ketjussa on selkeä otsikko, joten jos se reva levähtää ruutuun kesken huippukokouksen niin kyllä siitä typeryydestä saa ihan itseänsä vaan syyttää.

Tekopyhää jeesustelua sano.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Patz kirjoitti:No kylläpä on naurettavaa tulla tänne ketjuun kitisemään jonkun kuvista. Ei näitä ole pakko avata jos kerran on niin saamarin mautonta. Käsittääkseni tässäkin ketjussa on selkeä otsikko, joten jos se reva levähtää ruutuun kesken huippukokouksen niin kyllä siitä typeryydestä saa ihan itseänsä vaan syyttää.

Tekopyhää jeesustelua sano.
Enhän minä kenenkään kuvasta ole mitään sanonut. Jos ainoa mitä keskustelupalstalla ketjuun saa sanoa on "hei mahtavaa, lisää" + komps + lääh + runks niin mitäs keskustelua se sellainen on?
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti:
Enhän minä kenenkään kuvasta ole mitään sanonut. Jos ainoa mitä keskustelupalstalla ketjuun saa sanoa on "hei mahtavaa, lisää" + komps + lääh + runks niin mitäs keskustelua se sellainen on?
Tässä ketjussa (kuten ei muissakaan alan ketjuissa) nimenomaan EI ole tarkoitus keskustella vaan taistella verissä päin Kityn parhaiden tissien, penisten ja piNppien parhaimmuudesta.
ninnithequeen

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uusiopehmis kirjoitti:Enhän minä kenenkään kuvasta ole mitään sanonut. Jos ainoa mitä keskustelupalstalla ketjuun saa sanoa on "hei mahtavaa, lisää" + komps + lääh + runks niin mitäs keskustelua se sellainen on?
Ja se sitten on keskustelua, että tullaan haukkumaan kuinka helvetin mautonta ja typerää sakkia täällä on? Joillain on toisenlainen huumori kuin sulla. Ja jos huumori ei riitä, ainahan sitä voi lähteä ovet paukkuen koko Kitystä, vai mitä?
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uusiopehmis kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mulle tulee kans aina mieleen oksennus ja pökäleet, jos näen paljaan pimpan.
Säästä edes perversiotunnustuksiltasi ja mene toki osallistumaan persreikäkilpailuun, harvalla riittää siellä voitoon pelkkä naama.
Herra Manala kirjoitti:Niinku, tosi mautonta hei. Hyi hyi te kaikki, eix teil oo häpyy. Ja niinku komps ja perseennuolenta.
Hei niinku hurraa vaan ku pimppi näkyy, jesh ja joupokz zäp namz ihquamahtavaa tää on niinku voittajatyyppi! Niinku runks vaan ja paperiinpyyhintä.
Hahhah, ei vittu sä olet kyllä surkea. Joka paikassa missä Saz on keulilla ihmettelemässä konservatiiviseen malliin toisten touhuilua, niin etkös sinä persettä nuoleva kusimulkku ole perässä osottelemassa sormella ja viemällä sen itkemisen levelille 24.

Voi kamala. Joku laittoi anonyymisti tissikuvia. Voi kamala. Joku laittoi anonyymisti pimppikuvia. Kaikki näkee julkisesti tissejä ja pimppejä. Voi kamala. Mautonta! Kamalaa! Pökälettä ja oksennusta!

Silti jätkä runkkaa refreshiä kovempaa kuin poikuus.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

ninnithequeen kirjoitti:Ja se sitten on keskustelua, että tullaan haukkumaan kuinka helvetin mautonta ja typerää sakkia täällä on? Joillain on toisenlainen huumori kuin sulla. Ja jos huumori ei riitä, ainahan sitä voi lähteä ovet paukkuen koko Kitystä, vai mitä?
Kummallista, että toinen syyttää perseennuolennasta ja toinen sitten taas kaikkien haukkumisesta, kumpaakaan en ole tehnyt. Jos jollakulla riittää kantti sanomaan oma mielipiteensä jostain ilmiöstä ilman että yrittää miellyttää kaikkia niin se tuskin on perseennuolentaa ja jos taas sanoo että sukuelinkuvien postaaminen julkiseen jakoon on mautonta, niin se tuskin tarkoittaa kenenkään haukkumista ainakaan typeräksi.

En aio pyydellä anteeksi sitä, että kirjoitan jostain ilmiöstä kritiikkiä tai että olen eri mieltä kuin jeshlisäämahtavaa-ihmiset. Sillä ei ole mitään tekemistä huumorin kanssa. Tuskinpa olen edes ainoa joka on samaa mieltä ilmiön mauttomuudesta. Eri mieltä olevat voivat vapaasti tunkea sukuelimiään minne haluavat, vaikka sähköpostissa Tarja Haloselle, mutta jospa kuitenkin sallisitte minulle oman mielipiteeni ja jopa tilaisuuden tuoda sen kerran esille.
Viimeksi muokannut Uusiopehmis, 27.07.2006 17:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Herra Manala kirjoitti:Hahhah, ei vittu sä olet kyllä surkea. Joka paikassa missä Saz on keulilla ihmettelemässä konservatiiviseen malliin toisten touhuilua, niin etkös sinä persettä nuoleva kusimulkku ole perässä osottelemassa sormella ja viemällä sen itkemisen levelille 24.
Just just. Osoitahan se jokapaikka edes yhdellä esimerkillä ennen kuit nolaat itteäs tuon enempää. Voi olla aika hiljaista. Onko mun "konservatiivisuus" sulle jotenkin uutta tai ylläri? Jännä kun on eri mieltä Manalan kanssa, on aina jonkun toisen perseennuolija. Ei mitään uutta auringon alla, keksisit edes uusia adjektiiveja tai määreitä joskus, sen verran yllätyksetöntä älämölöä.
Viimeksi muokannut Uusiopehmis, 27.07.2006 17:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Onko tämä oikea paikka jurputukselle?
ninnithequeen

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MadameDeMeloni kirjoitti:Onko tämä oikea paikka jurputukselle?
On. Tämähän on Kity.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

MadameDeMeloni kirjoitti:Onko tämä oikea paikka jurputukselle?
En tiedä, kysy noilta. Mähän ilmoitin mielipiteeni jo varsin selvästi 14:38, sen jälkeen ei oo muuta tullutkaan kuin jurputusta. Voi sen jurputuksen hoitaa yyveenäkin nii ei tarvitse munkaan vastailla tänne.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

ninnithequeen kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Onko tämä oikea paikka jurputukselle?
On. Tämähän on Kity.
Ja tämäkin meni väärin...

Ei ole, tämä ketju nimenomaan ei ole oikea paikka jurputukselle. Vähemmän jupinaa ja enemmän vittuja ruutuun!
MadameDeMeloni

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

MGandhi kirjoitti: Ei ole, tämä ketju nimenomaan ei ole oikea paikka jurputukselle. Vähemmän jupinaa ja enemmän vittuja ruutuun!
Asiaa! Juuri näin!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Herra Manala kirjoitti:Joka paikassa missä Saz on keulilla ihmettelemässä konservatiiviseen malliin toisten touhuilua, niin etkös sinä persettä nuoleva kusimulkku ole perässä osottelemassa sormella ja viemällä sen itkemisen levelille 24.
Sulla on aika paranoidinen mielikuvitus? Oltiin just silloin parhaillaan puhumassa susta pahaa mesessä, mutta piti pitää pieni tauko siitä tän pimppiepisodin ajaksi, joka minuutiksi nousi kakkosaiheeksi. Kyllä me pääaiheeseen päästään taas.
Patz

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mulla on pojat teille idea:
Kun teillä nyt tuntuu olevan tässä joku nokittelukisa meneillään pilaamassa hyvän piNppiketjun, niin mitäpä jos postaisitte ne pippelikuvat tonne kaluketjuun niin ratkeaa tämänkin kukkulan kuninkuus kerta laakista. Ja otetaan ne kuvat tulitikkuaskin ja tän päiväsen hesarin kanssa, ettei tuu houkutusta postata vaikka naapurin Jorman juhannushalkoa.
mustakikkeli

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bliss kirjoitti:Ei jumaleissön. Tähän kisaan mä en kyllä osallistu :shock:
Samikset! :shock: Mieli kyllä tekisi! :shock: :shock: :shock:
mustakikkeli

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä veikkaa n että löytyy huumorintajua, vaan erilaista.
Kyllä vaan, virkamieshjuumoria.
martza kirjoitti:Tässä näkee todellakin tämän foorumin tason.
Sitten ollaan mun teksteistä niin ärsyyntyneitä. :wink:

Poijat ovat poikia ja tytöt ovat hmmhmmm ... :lol: :lol:
Nimim. Tissifriikki?, vai mitä titteliä siinä tissiketjussa itsestäsi käytitkään?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 27.07.2006 17:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Patz kirjoitti:Kun teillä nyt tuntuu olevan tässä joku nokittelukisa meneillään
Eipä minulla ole mitään halua sen paremmin nokitteluun kuin palstan kuninkuuteenkaan, päinvastoin, mutta ei mulla ole tapana myöskään jättää vittuiluihin vastaamatta. Sopii katsoa kuka sen nokittelun taas aloitti ja millä "perusteilla." Harmittaa vaan ku tää konservatiivien salaliitto nyt meni tällee paljastumaan.

Mulla on parempi ehdotus - Manala vois jatkossa postata paskapuheensa jatkossa yyveenä niin ei tarttis muiden kärsiä.
ninnithequeen

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei mitään yyvee-potaskaa!!11 Mä hain jo popcornitkin!!11
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

ninnithequeen kirjoitti:Ei mitään yyvee-potaskaa!!11 Mä hain jo popcornitkin!!11
Ihan turhaan, mä aattelin lähteä taas ulos. 8)
Patz

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Patz »

Uusiopehmis kirjoitti:Mulla on parempi ehdotus - Manala vois jatkossa postata paskapuheensa jatkossa yyveenä niin ei tarttis muiden kärsiä.
Mulla on vielä astetta parempi ehdotus. Taitas olla taas aika ilmaa puhdistavalle avautumisketjulle, johon on turha sitten tulla postaamaan mitään sydämenkuvia, vaan ihan rehellisiä avautumisia tyyliin: xxx on mielestäni pillutyrkku kana. Tosin, taitaa Tapsamiitistä olla taas liian vähän aikaa, eli ollaan edelleen niin kavereita että ihan oksettaa. Selkääntaputtelun on syytä muuttua selkäänpuukottamiseksi, saadaan tällekin kuivahtaneelle palstalle taas joukkohysteria aikaseks!

Mun mielestä tällä palstalla on useampikin aivoton idiootti, ja lupaan paljastaa kaikki kaunani sitten siinä asiaan vihkiintyneessä ketjussa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Saz »

Uusiopehmis kirjoitti:Harmittaa vaan ku tää konservatiivien salaliitto nyt meni tällee paljastumaan.
Paljastuttiin. Juoksujalkaa kerhotalolle laatimaan lisäjuonia!
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti:
Eipä minulla ole mitään halua sen paremmin nokitteluun kuin palstan kuninkuuteenkaan, päinvastoin, mutta ei mulla ole tapana myöskään jättää vittuiluihin vastaamatta. Sopii katsoa kuka sen nokittelun taas aloitti ja millä "perusteilla." Harmittaa vaan ku tää konservatiivien salaliitto nyt meni tällee paljastumaan.
"No mut toi alotti!!" "en se minä ollut!" "Se oli täällä noin jo kun tulin!"

Voi KYYNEL!

teh verdict: Ei huumorintajua.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

MGandhi kirjoitti:teh verdict: Ei huumorintajua.
Teh verdict: EVVK. Ps. vittu sä oot kyl yks Manalan karvapylpyrää lipsutteleva musikulkku, joka paikassa missä se on vittuilemassa mulle jätkä kulkee perässä ja komppaa ihan kybällä11!11!

Voi kyynel. Aurinkoista kesäpäivää sinne hassunhauskalandiaan.
Vastaa Viestiin