PiNppikuvakilpailu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Älä viitsi imarrella itseäsi....
Jos kyseessä on sarkasmivertaus, se ei ole todellinen..
Te olette ihania kummatkin, kuin kaksi jakkihärkää kolistelemassa sarviaan. Tämä on ainakin yhtä viihdyttävää kuin Korkeasaaressa käynti.
Harmi, etten opiskele kulttuuriantropologiaa, evoluutiopsykologiaa tms., koska teistä saisi oivat kohteet ihmisurosten reviiritaistelu -tutkimukseen.
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti: Tunnetko itsesi nyt hyväksikäytetyksi, kun kerron totuuden?
Itseasiassa kyllä. Kuten sanottu, sun ironiasi ei todellakaan osu muhun. Mä en vaan tajua. Tästä lähtien koitan tavata ne tarkemmin tai pyydän jonkun kääntämään ne huumorintajulle.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

MGandhi kirjoitti:Itseasiassa kyllä. Kuten sanottu, sun ironiasi ei todellakaan osu muhun. Mä en vaan tajua. Tästä lähtien koitan tavata ne tarkemmin tai pyydän jonkun kääntämään ne huumorintajulle.
Minkäs mä voin sille, että sun huumorintaju on melkein yhtä rikki kuin Manalan perskärpäspaperi.
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niin. Tärkeintä on ymmärtää että pehmis on hauska. Ainakin omasta mielestään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Onkohan tuollainen mittelö geenien levittämisen kannalta hyvä strategia? Kun te pojat mittelette, kivat ja rauhalliset pojat iskee tyttöjä. Toisaalta, ehkä tuon mittelön jälkeen teillä riitapukareilla on jono tytsyjä odottamassa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.02.2007 21:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Herra Manala kirjoitti:Niin. Tärkeintä on ymmärtää että pehmis on hauska. Ainakin omasta mielestään.
Ja että Manala on oikeassa. Ainakin omasta mielestään.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kauankohan tätä kolmen jakkihärän keskustelua tänään kestää? Onko tämä niin kuin budjetin teko, jota ei lopeteta yöksi ellei ole ihan pakko?
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Uusiopehmis kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Itseasiassa kyllä. Kuten sanottu, sun ironiasi ei todellakaan osu muhun. Mä en vaan tajua. Tästä lähtien koitan tavata ne tarkemmin tai pyydän jonkun kääntämään ne huumorintajulle.
Minkäs mä voin sille, että sun huumorintaju on melkein yhtä rikki kuin Manalan perskärpäspaperi.
Blaah... Nyt sä alat kuulostamaan vanhalta levyltä, joka itsepintaisesti koittaa toistella itselleen:

"Mulla on hyvä huumorintaju... parempi kuin muilla... on vain tyhmyyttä, jos sitä ei ymmärrä..."

Kuten sanottu (ja väännetään nyt sitten oikein alentavasti rautalangasta), sä et ole hauska. Minun mielestäni (tämä lisäys siksi, että Pehmiksen perskärpästen ei tarvitse tulla kertomaan minulle eriävää mielipidettään). Mutta tulevaisuudessa, jotta sun pointit eivät mene ohi, joko kysyn sulta suoraan tarkennusta niihin tai sitten pyydän jonkun tulkkaamaan asiasisältösi.
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uusiopehmis kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Niin. Tärkeintä on ymmärtää että pehmis on hauska. Ainakin omasta mielestään.
Ja että Manala on oikeassa. Ainakin omasta mielestään.
Tää on taas tätä tyypillistä Tixiä! Otetaan joku lause, otetaan se täysin irralleen asiayhteydestään ja sitten keksitään ihan perättömiä juttuja siihen ympärille! Sano nyt yksikin asia tämän keskustelun suhteen missä kuvittelen olevani oikeassa, ennenkuin teet itsesi ihan totaalisen naurunalaiseksi!

Ja sitten kun rahkeet loppuu, niin kompataan vaan muita, yritetään puhua muut omalle puolelle kuin hiekkalaatikolla, ja aletaan vielä kopioimaan toisten lauseita muka-hauskasti sanoja väännellen!

Sen jälkeen mennään henkilökohtaisuuksiin ja keksitään ihan posketon väite! Itselläs on peniskuvia!

Edit: Vittu unohdin: Mua muuten naurattaa ihan sikana! Haa haaa haaaa haaaaaaaa! Nauran, vittu! En oo tosissani ku nauran!
Viimeksi muokannut Herra Manala, 27.07.2006 21:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Taisitte käydä jääkaapilla tai vessassa välillä, oli pieni erätauko. Te olette kyllä kaikki aika hauskoja!
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:Taisitte käydä jääkaapilla tai vessassa välillä, oli pieni erätauko. Te olette kyllä kaikki aika hauskoja!
Painu sinä typerä lutka vittuun siitä kommentoimasta, jos ei ole mitään kontribuutiota aiheeseen. :h:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Taisitte käydä jääkaapilla tai vessassa välillä, oli pieni erätauko. Te olette kyllä kaikki aika hauskoja!
Painu sinä typerä lutka vittuun siitä kommentoimasta, jos ei ole mitään kontribuutiota aiheeseen. :h:
Haista itse vittu, jos sellaista olet edes nähnytkään sen jälkeen kun äitisi karvakauluksesta putkahdit ulos!

Olen huumorintajuton ja sinä nyansseja ja naisia ja heidän herkkyyttään tajuamaton macho-pökkelö. Tuo typerä lutka oli todella loukkaavasti kirjoitettu. Ja vielä sen jälkeen, kun olen ihaillen nimittänyt teitä jakkihäriksi. Sinä senkin pieni- ja pehmeämunainen, heikko, pienipalkkainen neiti, joka ajat paskalla autolla!
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
Haista itse vittu, jos sellaista olet edes nähnytkään sen jälkeen kun äitisi karvakauluksesta putkahdit ulos!

Olen huumorintajuton ja sinä nyansseja ja naisia ja heidän herkkyyttään tajuamaton macho-pökkelö. Tuo typerä lutka oli todella loukkaavasti kirjoitettu. Ja vielä sen jälkeen, kun olen ihaillen nimittänyt teitä jakkihäriksi. Sinä senkin pieni- ja pehmeämunainen, heikko, pienipalkkainen neiti, joka ajat paskalla autolla!
Muhah! Tix ota oppia tästä!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Haista itse vittu, jos sellaista olet edes nähnytkään sen jälkeen kun äitisi karvakauluksesta putkahdit ulos!

Olen huumorintajuton ja sinä nyansseja ja naisia ja heidän herkkyyttään tajuamaton macho-pökkelö. Tuo typerä lutka oli todella loukkaavasti kirjoitettu. Ja vielä sen jälkeen, kun olen ihaillen nimittänyt teitä jakkihäriksi. Sinä senkin pieni- ja pehmeämunainen, heikko, pienipalkkainen neiti, joka ajat paskalla autolla!
Muhah! Tix ota oppia tästä!
Olin ihan tosissani tuosta loukkaavuudesta, mutta toipunen. Ehkä se oli merkki siitä, että pidät minua yhdenvertaisena kiistelykumppanina. Voitte kuitenkin käyttää kirjoitustani oppimateriaalina.
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:Tuo typerä lutka oli todella loukkaavasti kirjoitettu. Ja vielä sen jälkeen, kun olen ihaillen nimittänyt teitä jakkihäriksi.
Härkähän on kuohittu sonni. Todella imartelevaa.
MGandhi

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Keikaus kirjoitti:
Olin ihan tosissani tuosta loukkaavuudesta, mutta toipunen. Ehkä se oli merkki siitä, että pidät minua yhdenvertaisena kiistelykumppanina. Voitte kuitenkin käyttää kirjoitustani oppimateriaalina.
Siinä tapauksessa haluan esittää mitä syvimmät pahoitteluni. Olen tosissani.
Yhdenvertainen kiistelykumppani toki oletkin, mutta ilmeisesti myöskään meidän kahden välinen huumorikemia ei toimi.

Tämä toistuva kaava herättää päässäni ajatuksia, että ehkä vika on sittenkin minnussa. Ehkä Pehmis on sittenkin huumorintajuinen ja minä en.

Voi saatana. Päivä pilalla!

MANALA!! Ollaanko sittenkin kavereita?!?!?!1
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hei voisko tän paskanjauhannan delliä ja saada niitä pillukuvia vielä kehiin?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuo typerä lutka oli todella loukkaavasti kirjoitettu. Ja vielä sen jälkeen, kun olen ihaillen nimittänyt teitä jakkihäriksi.
Härkähän on kuohittu sonni. Todella imartelevaa.
Anteeksi ajattelemattomuuteni! Teiltä keneltäkään ei ole kyllä kuohittu koskaan yhtään mitään! Kivespussit vain heiluvat ja testosteronin tuoksu leviää, kun tanner tömisee. Te jakkisonnit! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Herra Manala

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Keikaus kirjoitti:Anteeksi ajattelemattomuuteni! Teiltä keneltäkään ei ole kyllä kuohittu koskaan yhtään mitään! Kivespussit vain heiluvat ja testosteronin tuoksu leviää, kun tanner tömisee. Te jakkisonnit! :wink:
Pitäisikö seuraavaksi perustaa kivespussikilpailuketju?
ninnithequeen

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Herra Manala kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Anteeksi ajattelemattomuuteni! Teiltä keneltäkään ei ole kyllä kuohittu koskaan yhtään mitään! Kivespussit vain heiluvat ja testosteronin tuoksu leviää, kun tanner tömisee. Te jakkisonnit! :wink:
Pitäisikö seuraavaksi perustaa kivespussikilpailuketju?
JOO!

Mä mietinkin jo et mikä niinQ puuttuu?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MGandhi kirjoitti:[Siinä tapauksessa haluan esittää mitä syvimmät pahoitteluni. Olen tosissani.
Yhdenvertainen kiistelykumppani toki oletkin, mutta ilmeisesti myöskään meidän kahden välinen huumorikemia ei toimi.

Tämä toistuva kaava herättää päässäni ajatuksia, että ehkä vika on sittenkin minnussa. Ehkä Pehmis on sittenkin huumorintajuinen ja minä en.

Voi saatana. Päivä pilalla!

MANALA!! Ollaanko sittenkin kavereita?!?!?!1
Saat.

Mun huumorintajulla on rajat ja ne ovat välillä hiukan ahtaat. Olen aika herkkä, vaikka esitän karskia.

Olkaa kaikki kavereita! Menkää saunaan ja jakakaa kityn tytöt. Mua ette kuitenkaan saa, koska olette liian miehekkäitä kaikki, mutta yrittäkää tulla toimeen ilman.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Herra Manala kirjoitti:Pitäisikö seuraavaksi perustaa kivespussikilpailuketju?
Miksei muovipussikilpailu? Mulla on aika kivoja ja erikoisia mun kauniiden muovipussien kassissa.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Saz kirjoitti:
Mä olen nyt mustasukkainen. Sinäkin olet siis selkeästi rakastunut Pehmikseen!
Niin oonki, mutta ei se mitään. Olen tottunut olemaan Second Prize.
Pillukuviaan lähettelevät kiilaa Aina mun eelle.
Sanoo, et pitäis päästä estoistaa, mut tiedätteks mä oon pikkukaupungin tyttö. Ei se oo mulle niin helppoo.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näissä kilpailuissa on sellainen vika, että aina tulee joku sivistynyt ja hyvällä maulla varustettu ihminen kertomaan, että nämä kilpailut ovat jotenkin tyhmiä ja sitä ja tätä. Vähän sama kuin joku tulisi joissain orgioissa valittamaan, että onpa eläimellistä. Tai että rannalla joku tulisi kertomaan että hiekkakakuilla leikkiminen on tyhmää.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: PiNppikuvakilpailu

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

MarthaFocker kirjoitti: Pillukuviaan lähettelevät kiilaa Aina mun eelle.
Mä ymmärrän sua. Munkin kilpailuvaltti on se, että en osallistu. Luulen, että pihtaamistani arvostetaan miesten parissa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin