Mittarinaiset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Vuokratoosat

Olen maistanut maksullista nannaa
3
10%
Isi, aivan pian, kunhan ensin rikon säästöpossuni
2
7%
Ehkä, ei voi tietää
6
21%
Kautta pyhän pilluliman, nevö evö!
10
34%
minulla on fetissi juuri tämän pylvään kasvamiseen
3
10%
vain manalan pylväs
1
3%
vain pehmiksen pylväs
1
3%
rakkauden ja pusnussin kantasokkelipylväs
3
10%
 
Ääniä yhteensä: 29

silsakenraali™

Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tsekkasin juuri subilta bordellidokkarin, jossa annettiin miehille mikki ja runkosanoiksi Miksi, käyt ja huorissa.

Ausseissa vain pieni osa miehistä käytti kyseistä palvelua. Kysymys kuuluu: Sinä rakkauden orhi, oletko poikennut Irinalla, oletko aikeissa poiketa?

Taitais tehdä vähä mieles...ai ei vai, homo!
Tiikeriankka

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Käsittääkseni vosuissa käyminen Gattacan kertomuksen perusteella on eroottista kuin kusella käyminen joten ei kiitti. Yhtä hyvin voi piiskata apinaansa itse.
slam

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja slam »

Huumori on pallihiessäsi ja geeneissäsi. :)

On tulluna niin pitkään olltua ilman, että vähän alkaanoo hiukoon naaraan tuotteet.
:lol:
silsakenraali™

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:alkaanoo hiukoon naaraan tuotteet.
KULTA, tiesin, että suhun voi luottaa. Minkäs pallotit?
slam

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:
slam kirjoitti:alkaanoo hiukoon naaraan tuotteet.
KULTA, tiesin, että suhun voi luottaa. Minkäs pallotit?
Älä, kerro äipälle kakkoskohdasta.
silsakenraali™

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:Älä, kerro äipälle kakkoskohdasta.
En kerro, lisään vain salassapitäjien määrää.
bedlam

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei ole kokemusta. Mutta söin äsken kahdeksan tortillaa!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pelkästä pillusta en ole maksanut, enkä maksa tulevaisuudessakaan, mutta jos samalla saisi selkäkarvojen nypinnän ja hartioiden hieronnan niin voisihan sitä harkita juuri ennen hautaan paneutumista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Koskaan en ole käynyt, mutta tulevasta en tiedä. Ajatus vaikuttaa kuitenkin järkevältä: jos ei ole aikaa suhteiluun eikä yhdenyönsuhteet nappaa, mutta seksiä kyllä kiitos, niin miksi ei?

Ja romanttisena haaveenani olisi mennä naimisiin entisen huoran kanssa.
Dumari

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Homma toimii niin että minä tarjoan tiskillä ja nainen sen jälkeen. Lutkia siis kaikki!
slam

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Ja romanttisena haaveenani olisi mennä naimisiin entisen huoran kanssa.
Harvemmin ne näyttävät Julia Robertsilta kuitenkaan. Haluaisitko olla pelastava herra Gere?
Kalja basso ja pari partakarvaa leuassa houkuttamassa suuteluun.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja cardic »

naisiin menee aina rahaa, mut huorissa en oo kayny...tietaakseni
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
AarneAnkka

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Runkkaaminen on halvempaa, ja siitä tulee vähemmän morkkis. En kuitenkaan tuomitse kaupallista toimintaa jos molemmat osapuolet ovat itse omasta tahdostaan valintansa tehneet.
silsakenraali™

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Yritän elää elämääni pitkälti toisten kautta ja pyydänkin mittarinannaa maistaneelta (yksi vastaus), vaikka mustanikin takaa, kerrontaa kokemastaan. Jäikö hyvä pössis, kannattiko?
Herra Manala

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kuka haluaa mun pylvästä?! Tunnusta heti, sinä kieroutunut narttu/sonni!

Se on kuitenkin letku.

Ja mielestäni pillusta maksaminen olisi kovin noloa niin kauan kuin joku haluaa mun pylvästä. Ja sitähän haluaa kaikki.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja ak »

Suvinen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti: Ja romanttisena haaveenani olisi mennä naimisiin entisen huoran kanssa.
Harvemmin ne näyttävät Julia Robertsilta kuitenkaan. Haluaisitko olla pelastava herra Gere?
Suvinen taitaa olla väärässä leffassa. En tosin tiedä näyttääkö ne Kim Basingerilta sen useammin. Oletin, että viittaus liittyy nikkiin kuitenkin.
Sinkkumatti

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Suvinen kirjoitti: Harvemmin ne näyttävät Julia Robertsilta kuitenkaan.
Juu eivät todellakaan. Ne ovat ainakin reberbahnilla järjestäen 100 kertaa paremman näköisiä, kuin tuo katiskasuu.
millivanilli

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sinkkumatti kirjoitti: Juu eivät todellakaan. Ne ovat ainakin reberbahnilla järjestäen 100 kertaa paremman näköisiä, kuin tuo katiskasuu.
Vaikka Roberts ei ole minun naisihanteeni mukainen, niin väittäisin häntä silti paremman näköiseksi kuin reberbahnin misukoita. Mä en tosin uskaltanut mennä sinne "naisilta kielletylle alueelle".
Täytyy tehdä syyskuussa hieman vertailuja.
Sinkkumatti

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

millivanilli kirjoitti:väittäisin häntä silti paremman näköiseksi kuin reberbahnin misukoita.
Sä oletkin nainen, ja tunnetusti naisten maku ei ole sama kuin miesten maku.
millivanilli

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sinkkumatti kirjoitti:Sä oletkin nainen, ja tunnetusti naisten maku ei ole sama kuin miesten maku.
:D Mennäänx leikkiin terassille "panisin" leikkiä? No joo...
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Brocker »

En ole ikinä maksanut seksistä, mutta olen pannut naista, joka on tehnyt "sitä" myös rahasta.. oikein hyvä pano oli.
Normaaliliksa sillä ois (kuulemma) ollu min. 2000 (kaksi tuhatta) euroa per yö, sillä tällä naisella oli huone inter-continentalissa ja se "hoiteli" vain rikkaita liikemiehiä, joilla ei oo pikkurahan puutetta.
Mun kanssa se (jostain kumman syystä) halusi seksiä ihan omaksi ilokseen ja siinä oli mukana myös toinen nainen, joka oli tän naisen kaveri eli sain siinä samalla myös kahta naista kerralla. Kivaa oli ja kokemuksena ikimuistoinen, mutta en mä silti edelleenkään ikinä maksaisi seksistä.
Kyllä hyvä parisuhdeseksi kuitenkin hakkaa tollaiset "yhdenyön-sekoilut".
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
silsakenraali™

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Brocker kirjoitti: ...ja siinä oli mukana myös toinen nainen, joka oli tän naisen kaveri eli sain siinä samalla myös kahta naista kerralla. Kivaa oli ja kokemuksena ikimuistoinen...
Mä olisin kyllä kieltäytynyt, ihan törkeetä!
mustakikkeli

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Sä oletkin nainen, ja tunnetusti naisten maku ei ole sama kuin miesten maku.
:D Mennäänx leikkiin terassille "panisin" leikkiä? No joo...
Mä en ainakaan tykkää tuollaisista konditionaalipelleilyistä. Harrastan mieluummin "pannaan"-leikkiä.

Nuo vastausvaihtoehdot olivat ilmeisen tarkoituksella kovinkin vaikeaselkoisia, joten vastaan erikseen että ei. En halua maksaa jostain jota toistaiseksi olen viekkaasti keplottelemalla onnistunut saamaan ilmaiseksikin. Mitään varsinaista ideologista syytä kokeilemattomuudelleni ei ole, sama kuin vaikka hallusinogeenien tapauksessa. Molemmat kokeilut voivat aiheuttaa harhoja: hallut siitä että osaan lentää tai että olen pikajuna, ja prostituoidut siitä että joku oikeasti muka haluaisi rakastella kanssani.

Jätin laskuista pois harmaan alueen eli tapaukset joissa on saattanut ostaa toiselle päivällisen tai lahjan, ja saanut myöhemmin ehkä seksiä.

Toi Brockerin tarina kuulosti kyllä ihan siltä normaalilta isojen poikien urbaanilegendalta, jossa prostituoitu kieltäytyy lopussa rahasta ja alkaa parhaimmissa tarinoissa jopa tunkea rahaa miehen käteen. Kun oli kerran niin täydellinen rakastelija, jos ymmärrätte?
Geetzu

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Brocker kirjoitti:--
Ah, mun fantasia. Tosin olisin vielä sujauttanut hutsukan laukkuun parikybäsen, ihan kiusallani.
mustanikki

Re: Mittarinaiset

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olen maksanut monestikin, kun vastaan on tullut todellinen kaunotar.

Ja teille jotka ihmettele ostamista kun ilmaiseksikin saa. Tavalliseen autoonkin on kaikilla varaa, mutta joskus on kiva vuokrata vaikkapa Ferrari tai luksusauto. Se ajelu niillä on tottavie silloin tällöin todella mukavaa vaihtelua ainaisen Toyotan sijaan.
Vastaa Viestiin