Huudatko orgasmin hetkellä?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Pidätkö ääntä saadessasi orgasmin?

En pidä. Useimmiten olen hipihiljaa.
1
2%
Pieni ynähdys saattaa vahingossa päästä.
11
23%
Huokailen ja ääntelen kohtalaisen estottomasti lauetessani.
17
36%
Muille ei pitäisi jäädä epäselvyyttä siitä koska laukean, ja kovaa.
11
23%
Kiljun ja karjun kuin pistetty sika. Ainakin naapureiden mielestä.
3
6%
Mikä vitun orgasmi? >-(
4
9%
 
Ääniä yhteensä: 47

silsakenraali™

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tiikeriankka kirjoitti:"Telelääketieteen arviointimalli ja suunnitelma mallin testaamiseksi viidellä erikoisalalla" oli aika eroottinen.
Tulin toiseksi viimeisellä tavulla, kiitos!
segma

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja segma »

hermine kirjoitti:Anteeksi että jatkan, mutta olisiko se äännähtely sulle silti plussa, jos tietäisit ettei se tule tytöltäsi sen luontevammin kuin sinulta itseltäsikään? Kyllähän kuitenkin useimpia naisiakin taitaa miellyttää, jos mies osoittaa jonkinlaisia elonmerkkejä sängyssä, vaikkei se yleisesti tapana olekaan ja päinvastoin monille naisille ääntely ei ole millääntapaa sen luontevampaa kuin miehillekään (ja mikäli toinen ihminen ei pysty seksin aikana olemaan oma itsensä, voi olla aika vaikeaa rakentaa yhdessä toimivaa seksielämää).
No tuota. Niin kauan kuin minä en TIEDÄ (tyttö ei kerro tai minä en teatteria huomaa), niin minulle se on plussaa. Mutta jos tyttö kertoo tai minä huomaan, niin ei se nyt luonnollisestikaan ole enää mikään ehdoton plussa. En minä voi nauttia täysin jos en tiedä toisen nauttivan täysin. Mutta toisaalta on positiivista huomata, että toinen on valmis tekemään muutakin (=näkemään vähän vaivaa) kuin mitä tulisi "luonnostaan" tehtyä, minua miellyttääkseen. Sitä en kuitenkaan edellytä (saattaisin jopa pyytää tyttöä lopettamaan, jos se hänen kokemustaan huonontaa) ja luen sen itseisarvona paljon pienemmäksi plussaksi kuin aidon toiminnan. Ja sisältäähän aito toiminta sinällään tuon miellyttämishalun muutenkin.

En kyllä haluaisi lähteä millekään yleistämislinjalle tässä asiassa, kun siitä on loppujen lopuksi täysin nollahyöty (mitä nyt tulee ehkä mietittyä ja jalostettua asenteitaan [ei välttämättä toisten kritiikin, vaan oman pohdiskelun kautta] - ja onhan sekin jotain), jokaista ihmissuhdetta kun joutuu puntaroimaan siinä hetkessä, eikä mitään voi noin vain suunnitella etukäteen ja survoa johonkin yhtenäiseen ajatusmaailmamuottiin.
AarneAnkka

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:en siis provoile vaikka esim. AA varmasti taas niin luuleekin.
Tuo oli provoilua, muu osa viestistä ei. :P
mustakikkeli

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

hermine kirjoitti:Mua jotenkin ihmetyttää se, että miksi pidetään luonnollisena että nainen ääntelehtii paljonkin seksin aikana, melkeinpä siihen mittaan asti että hiljaisen naisen katsotaan olevan kyvytön nauttimaan oikeasti seksistä
Voi ei! Otit sittenkin piirun verran liian tosissasi kieli poskessa kirjoittamani osuuden "hiljaisista ja liikkumattomista naisista". Valtakunta hymiöstä!

En minä ainakaan ole neuvomassa ketään feikkaamaan ääniä, pillupieruja lukuunottamatta, aktin aikana. En myöskään muista koskaan tokaisseeni partnerille kesken hommien: "No sanoisit nyt säkin jotain!". Se vaikuttaisi siinä tilanteessa jotenkin absurdilta ja koomiselta.

Mutta silti hei, jos vastapuoli, oli se kumpaa sukupuolta tahansa, on vain hiljaisena ja flegmaattisena lahnana paikallaan, eikö ole ihan luonnollista jos jossain välissä mieleen saattaa juolahtaa jotta nappaakohan häntä kyseinen toiminta ollenkaan, vai miettiikö hän jo huomista kauppalistaa? Tämä tietenkin vain siinä tapauksessa jos sille aktiivisemmalle osapuolelle on toisen nautinnolla yleensäkään mitään merkitystä. Jos ei, silloin tuotakaan ongelmaa ei tietenkään ole.
hermine

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Joo ei tää johtunut tuosta sun tekstistä, vain eräiden tyttöjen kirjoituksista aikoja sitten eräällä toisella foorumilla, jotka säälivät eräällä videolla näkemäänsä miestä siitä että tämän tyttöystävä oli niin hiljaa seksin aikana (se seikka, että mieskin oli ihan yhtä hiljaa, oli jätetty täysin huomiotta). Näin jälkeenpäin tajuan, että varmastihan kyse oli vain teinipissisten itsekorostuksesta ja halusta saada huomiota kyseisen foorumin miehiltä, mutta mua jäi silti mietityttämään, mihin tämäkin tuplastandardi perustuu.

Ja edelleen, en kiellä sitä etteikö minustakin olisi mukavaa jos seksikumppani osoittaisi edes jollain tapaa milloin nauttii ja milloin ei. Ihan sukupuolesta riippumatta.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja cardic »

vahan voin puhista ja ehka murahtaakin. jalkeen pain sitten kitisen
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Kyllähän sitä tulee mekkalaa pidettyä yleensä hyvinkin kovasti... kohta lakkaa varmaan yläkerran mummo tervehtimästä.
slam

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja slam »

ulvova nainen... hmm. hiljainen parempi... mutta panettava ja kiimainen samalla... kait pientä ääntäkin saa päästää, jos tykkää
Herra Manala

Re: Huudatko orgasmin hetkellä?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

slam kirjoitti:ulvova nainen... hmm. hiljainen parempi... mutta panettava ja kiimainen samalla...
Oisko tää sun mielestä panettava ja kiimainen: (|) Häh?
Vastaa Viestiin