Ääntely aktin aikana

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
huima

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja huima »

slam kirjoitti:ja soita grill-frendilles
Grill-friend?

Onko se niinquin Niba?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Takaa päin otettaessa on jotenkin aina niin kovin kaupallinen olo. Näin itsenäisen naisen näkökulmasta.
Ajattelet takaapäin oton aikana kauppatieteitä?
Ajattelen aina vähintäänkin Pareto-optimia, suhteellisen edun periaatetta sekä sitä, missä määrin olen miehelleni komplementaarinen hyödyke. Muissa asennoissa tyydyn alistumaan rajusti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Ajattelen aina vähintäänkin Pareto-optimia, suhteellisen edun periaatetta sekä sitä, missä määrin olen miehelleni komplementaarinen hyödyke.
Ääneen?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
elco

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja elco »

huima kirjoitti: Grill-friend?

Onko se niinquin Niba?
KGrilli. Perusheteromainen tylpällä objektilla työstetty anaalipenetraatio on tosiasia ennenkun ehdit dildoa sanoa.

Mitäköhän siitäkin tulisi, jos Ulkoavaruuden Pirujen Lähettiläs laskeutuisi maapallolle ja tokaisisi vaativaan sävyyn, notta "Take me to your dealer!" Sitten vietäisiinkin se KGrillin luokse. Siinä saattaisi muukalainen aikanopsaan alkaa tapailemaan luuria ja soittelemaan kotiin, että hakekaa mut svidduun täältä und schnell.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

aasi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Ajattelen aina vähintäänkin Pareto-optimia, suhteellisen edun periaatetta sekä sitä, missä määrin olen miehelleni komplementaarinen hyödyke.
Ääneen?
"Kulta, muistathan että tämä harmoninen työnjakomme edellyttää vaihdantaa? Toisin sanoen: kuten tuotantorakenteessa yleensä, ne hyödykkeet joita emme itse tarjoa - joihin tuotannontekijämme eivät armaani oikein siis sovellu - saamme markkinaehtoisesti vaihtamalla. Uuh, kultaseni, en kyllä lainkaan pidä tuosta kyrvästäsi suussani, voisitko mitenkään mennä suorittamaan sen kanssa absoluuttisen edun mukaista avomarkkinaoperaatiota? Oooooh, irstasvitunsetä, sattuuu!!!"

Kerrassaan kaunista. Aion joskus vielä pyrkiä kauppakorkeakouluun.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:"Kulta, muistathan että tämä harmoninen työnjakomme edellyttää vaihdantaa? Toisin sanoen: kuten tuotantorakenteessa yleensä, ne hyödykkeet joita emme itse tarjoa - joihin tuotannontekijämme eivät armaani oikein siis sovellu - saamme markkinaehtoisesti vaihtamalla. Uuh, kultaseni, en kyllä lainkaan pidä tuosta kyrvästäsi suussani, voisitko mitenkään mennä suorittamaan sen kanssa absoluuttisen edun mukaista avomarkkinaoperaatiota? Oooooh, irstasvitunsetä, sattuuu!!!"
Taloustieteen teoriat eivät enää ikinä voi tuntua samalta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Ajattelen aina vähintäänkin Pareto-optimia, suhteellisen edun periaatetta sekä sitä, missä määrin olen miehelleni komplementaarinen hyödyke. Muissa asennoissa tyydyn alistumaan rajusti.
Olet kompressiomainen hyödyke ja omaat alati voimistuvan asloviaatio volvon. Kenties jopa keramaamisen pesän, infraktruktuurista kyllä, ilman impedanssia.
Geetzu

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Suvinen kirjoitti:-- Toiset on Geetzuja ja toiset Suvisia, niin se vaan menee.
Höppänpää, mä oon todnäk hyvin samanlainen kuin sinä. Meillä ei huudella kuin naurusta repeillen "jätekuski pane mua nyt" -laineja, yleensä tuhistaan toisen korvaan edestä tai takaa ja rutistutaan hiljaa iholle.
Nainen_x
Kitinäaddikti
Viestit: 97
Liittynyt: 24.08.2005 16:50
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Nainen_x »

Sinkkumatti kirjoitti:Sä kuulostat kyllä harvinaisen tylsältä ja mielikuvituksettomalta petikumppanilta. Tulee ihan mieleen kaukainen exäni, jonka mielestä takaapäinpano oli liian nöyryttävää.

Pitääkö tällaisella foorumilla lähteä arvostelemaan kenenkään ihmisen seksuaalisuutta? Pah.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Clay »

-Superior- kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:P.S. takaapäin pano on silti yksi lempiasennoistani.
Takaa päin otettaessa on jotenkin aina niin kovin kaupallinen olo. Näin itsenäisen naisen näkökulmasta.
Perse pystyyn kapitalistisika!

Ja joskus vielä kutsun naista sopivan tilaisuuden koittaessa petolahnaksi, se on söpö eläin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Sinkkumatti

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Nainen_x kirjoitti:Pitääkö tällaisella foorumilla lähteä arvostelemaan kenenkään ihmisen seksuaalisuutta? Pah.
No nimenomaan juuri tällaisella foorumillahan se pitääkin arvostella. Sinäkin. Frigidi lutka.
Vastaa Viestiin