Ääntely aktin aikana

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
silsakenraali™

Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä lueskelin tota orgasmin aikaista ääntelyä ja iski kamee kap...paniikki. Mid vit mun tulee sanoo tai murahtaa seuraavalla kerralla. Edellisestä kerrasta on jo niin kauan, että olen altis ohjeille. Haluaisin mieluummin hyviä esimerkkejä ja valmiita laineja, jotta ottaisin tilan ja ajan huomaani.

Mä olen sitä mieltä, että naisen tulee äänehdellä, hieman feikatakin, jotta kaluni kiihottuu timanttikovuuteen. Siihen olotilaan, ettei edes varrellinen pieru kyseenalaista miehuuteni symbolin herruutta.

Semmonen kinky parahtelu oilaa mun egoani ja saa suunpielet notkumaan pohjoiseen.

Mulla on muuten vähä tylsää, joten jos haluat avautua haisevasta ja paakkuisesta valkovuodostasi, niin herranjestas nyt ei todellakaan ole aikaa sille :D
Patz

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ei ole vielä sattunut kohdalle sellaista panomiestä joka olisi saanut mut ääntelemään erityisen nautinnollisesti. Ehkäpä niitä ääniäkin sitten tulee siinä samalla kun minäkin, ensimmäistä kertaa... No joo, ehkä jotain pientä voihketta saattaa joskus kuulua.

Mutta noin niinQ yleisesti ottaen tunnen jotenkin myötähäpeää sellaisia kovinkin orgasmin tuskissa/nautinnoissaan huutavia miehiä kohtaan. Se nyt vaan on jotenkin... noloa. Sellainen miehekäs urahtelu on vallan sopivaa ja saa hymyilemään ilosta, mutta huutaminen ja siinä sivussa perseelle läiskiminen... Not my cup of tea.
isohaara

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kyl se enemmän jää tuohon hillittyyn ääntelehtimiseen, nuo lainit on kyllä melkoinen taitolaji, varsinkin jos lähtee sijoittamaan predikaatin, subjektin ja objektin samaan hengenvetoon.

Pelkästään edellisen varvin satoa minun suustani:
"Etsä sitä seisoon saa...oho, melkonen ahneorava!"
"Oiskohan tossa läppärissä [kämppiksen] mitään hyvää musiikkia...?"
"Mä voisin jo ruveta nukkuun."

Halusin vain todistella kuinka vähän voin olla avuksi aisassa.
Avatar
maverick
Kitisijä
Viestit: 14
Liittynyt: 28.06.2006 10:20

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja maverick »

[quote="Patz"][/quote]

Laita se tissipantteri takas!
bedlam

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yleensä tapaan lauleskella sängyssä.

"Mullon jano sun kukkasi mettä"
"Sor-sor-sormileikki alkaa"
"Suksi, suksi ei luista mihinkään"
"On pakko painaa pitkää päivää"
"Elämälle kiitos, sain siltä paljon"

ym ym ym.
AarneAnkka

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:Ei ole vielä sattunut kohdalle sellaista palomiestä joka olisi saanut mut ääntelemään erityisen nautinnollisesti.
Olisko aika kokeilla tietokonenörttiä? :wink:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AarneAnkka kirjoitti: Olisko aika kokeilla tietokonenörttiä? :wink:
Ne osaavat painella oikeista nappuloista..? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lainit voi olla vähän tyhmiä hei, mut kyllähän nyt murahdella pitää. Tai no jotain ääntä, edes hampaiden yhteen puremisesta kuuluvaa on kiva kuulla. Sanon minä hiljainen...
silsakenraali™

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kaipaan esimerkkejä. Mikä eläin olisi eroottisimman kuuloinen? Piikkisika?
Patz

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Patz »

AarneAnkka kirjoitti:Olisko aika kokeilla tietokonenörttiä? :wink:
Been there, done that.
1108

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja 1108 »

silsakenraali™ kirjoitti:Kaipaan esimerkkejä. Mikä eläin olisi eroottisimman kuuloinen?
Kaniini, teipattuna ja parru perseessä.
slam

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja slam »

haukun kuin koira
Herra Manala

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geetzu kirjoitti:Sanon minä hiljainen...
Sinä hiljainen. Niin varmaan.
Leila

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Leila »

Miehekäs puhahdus (PUUHHH...) laukeamisen kohdalla riittää. Muuten voi olla ihan hiljaa ja irvistellä samalla työntöjen tahdissa.
Geetzu

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Sanon minä hiljainen...
Sinä hiljainen. Niin varmaan.
Lapsellisena sitä oppii pidättelemään, ääniä nyt ainakin.
On se kyllä jännä miten ne äänet sieltä sitten lapsettomina hetkinä jostain nousevatkin, huuh.
RuNkkuTonttu

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kyllä naisen pitää äännellä aktin aikana. Se kiihottaa kummasti, Varsinkin:

"ei, ei, ei, ai, ai, sattuu, ai, ai..." Kunnon akti päättyy aina naisen itkuun.
Herra Manala

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvinen kirjoitti:Tästä tuli mieleen: voihkiminen aktin aikana aiheuttaa usein rytminkatkeamisen ja huolestuneen kysymyksen: "sattuuko?" johon tekisi mieli vastata: "ei se nyt niin iso ole.." mutta yleensä vastaan: jos sattuu, sanon au. Jos tuntuu hyvältä, sanon vaikka oih.
Vittu mitä kinkyshittiä. Koodisanoja ja kaikkee. Paloauto! Paloautooo!
Sinkkumatti

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Suvinen kirjoitti:Tästä tuli mieleen: voihkiminen aktin aikana aiheuttaa usein rytminkatkeamisen ja huolestuneen kysymyksen: "sattuuko?" johon tekisi mieli vastata: "ei se nyt niin iso ole.." mutta yleensä vastaan: jos sattuu, sanon au. Jos tuntuu hyvältä, sanon vaikka oih.
Sä kuulostat kyllä harvinaisen tylsältä ja mielikuvituksettomalta petikumppanilta. Tulee ihan mieleen kaukainen exäni, jonka mielestä takaapäinpano oli liian nöyryttävää.
AarneAnkka

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Patz kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Olisko aika kokeilla tietokonenörttiä? :wink:
Been there, done that.
Olet siis jo kokeillut kaikkea eikä kunnon panomiestä ole tullut vastaan. Noh, voitko sitten näin pitkän tilastoinnin jälkeen enää olla varma että se vika on ollut niissä miehissä?
Mutta noin niinQ yleisesti ottaen tunnen jotenkin myötähäpeää sellaisia kovinkin orgasmin tuskissa/nautinnoissaan huutavia miehiä kohtaan. Se nyt vaan on jotenkin... noloa.
Hävettääköhän Kunnon Panomiestäkin sun puolesta sitten Q sä lopulta saat?
Sinkkumatti

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Suvinen kirjoitti:Mitähän siinä sitten pitäis huutaa? .
En tarkoittanut huutamista, vaan yleensä kirjoittamiasi tapojasi seksiin liittyvissä asioissa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Suvinen kirjoitti:P.S. takaapäin pano on silti yksi lempiasennoistani.
Takaa päin otettaessa on jotenkin aina niin kovin kaupallinen olo. Näin itsenäisen naisen näkökulmasta.
AarneAnkka

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Takaa päin otettaessa on jotenkin aina niin kovin kaupallinen olo. Näin itsenäisen naisen näkökulmasta.
Ajattelet takaapäin oton aikana kauppatieteitä?
hermine

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja hermine »

AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Takaa päin otettaessa on jotenkin aina niin kovin kaupallinen olo. Näin itsenäisen naisen näkökulmasta.
Ajattelet takaapäin oton aikana kauppatieteitä?
Mä oon lukenut joskus maolin taulukoita. Takaapäinasennoissa on se hyvä puoli, että jos mies ei onnistu oikein nautintoa tuottamaan, niin itseään on helpompi viihdyttää silleen salavihkaa. Vrt. esim. lähetyssaarnaaja, jossa on juntattuna miehen ja patjan väliin pahimmillaan ihan liikuntakyvyttömään asentoon (joissain tapauksissa hengittäminenkin tuottaa vaikeuksia. ja jotkun pällit vielä sekoittaa ne "en saa happea" -vingahdukset tai parahdukset, jotka aiheutuvat tunteesta että kohta murtuu kylkiluut, nautintovoihkeeseen).
slam

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja slam »

krauh... ja muita kurkku--ääniä
slam

Re: Ääntely aktin aikana

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Takaa päin otettaessa on jotenkin aina niin kovin kaupallinen olo. Näin itsenäisen naisen näkökulmasta.
Ajattelet takaapäin oton aikana kauppatieteitä?
Mä oon lukenut joskus maolin taulukoita. Takaapäinasennoissa on se hyvä puoli, että jos mies ei onnistu oikein nautintoa tuottamaan, niin itseään on helpompi viihdyttää silleen salavihkaa. Vrt. esim. lähetyssaarnaaja, jossa on juntattuna miehen ja patjan väliin pahimmillaan ihan liikuntakyvyttömään asentoon (joissain tapauksissa hengittäminenkin tuottaa vaikeuksia. ja jotkun pällit vielä sekoittaa ne "en saa happea" -vingahdukset tai parahdukset, jotka aiheutuvat tunteesta että kohta murtuu kylkiluut, nautintovoihkeeseen).
lue lehdet ihmeessä ja soita grill-frendilles tuhmia samalla... voin tahkoo... sama se mitä teet
Vastaa Viestiin