Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Edith

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tämä ketju muistuttaa syistä olla panematta lainkaan.

Lisäys: Lahjoitetaan käyttämättöminä kolme kondomia, joiden "Käytettävä ennen" -päiväys on ensi vuoden elokuussa. Kuka tahtoo?
Herra Manala

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:Tämä ketju muistuttaa syistä olla panematta lainkaan.

Lisäys: Lahjoitetaan käyttämättöminä kolme kondomia, joiden "Käytettävä ennen" -päiväys on ensi vuoden elokuussa. Kuka tahtoo?
Onko ne mitä merkkiä? Kuuluuko kikkelin juuriharjaus kaupan päälle?
Edith

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Herra Manala kirjoitti: Onko ne mitä merkkiä? Kuuluuko kikkelin juuriharjaus kaupan päälle?
Sultaneita. Ei kaupanpäällisiä. Ota tai jätä.
Herra Manala

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Edith kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Onko ne mitä merkkiä?
Sultaneita.
Joo. Ei pysty.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Edith kirjoitti: Lisäys: Lahjoitetaan käyttämättöminä kolme kondomia, joiden "Käytettävä ennen" -päiväys on ensi vuoden elokuussa. Kuka tahtoo?
Mielelläni käyttäsin SUN sisällä (oon nörttikin) , mutta niinkuin yllä sanoin, Sultanit on liian ahtaita.

(Sitäpaitti Sultaneita myydään väh. viiden pakkauksissa, ketkä kaksi sua mukapuuttessa olevaa on sittenkin sutassut, lutka häh?)
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:(Sitäpaitti Sultaneita myydään väh. viiden pakkauksissa, ketkä kaksi sua mukapuuttessa olevaa on sittenkin sutassut, lutka häh?)
Tyhmä, se käytti ne kotimaisten kurkkujen kanssa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joko mä olen muistanut tällä kertaa tähän ketjuun jo kertoa, että haaveilen 100% tehokkaasta ehkäisykeinosta, kohdunpoistosta? Enkö? No se nyt kuitenkin on mun tavoite, jonka ensimmäisen sivuvaikutuksen, menkkojen poisjäännin, toivotan erittäin tervetulleeksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:haaveilen 100% tehokkaasta ehkäisykeinosta, kohdunpoistosta
Kandee olla 100% varma kanssa, koska tota tuskin saa peruttua jos rupee kaduttamaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:Joko mä olen muistanut tällä kertaa tähän ketjuun jo kertoa, että haaveilen 100% tehokkaasta ehkäisykeinosta, kohdunpoistosta? Enkö? No se nyt kuitenkin on mun tavoite, jonka ensimmäisen sivuvaikutuksen, menkkojen poisjäännin, toivotan erittäin tervetulleeksi.
Se on neidiltä unohtunut, mitä varten se nussiminen, kyrpä, vittu, sperma ja menkatkin on?

Mistä tuleekin mieleeni TKK:n kirjaston vessan nerokas graffiti:

Joku oli piirtänyt seisovan kyrvän ja kirjoittanut:

Mikä tämä on?
Mitä sillä tehdään?
Miksi se jököttää pystyssä?

Toinen (?) oli eri käsialalla vastannut, niin että siinä luki:

Mikä tämä on? Se on siitin
Mitä sillä tehdään? Lapsia
Miksi se jököttää pystyssä? Haluat lapsen
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En olisi uskonut miesten ajavan näin kovasti lasten oikeutta syntyä maailmaan. Minä en halua enkä hanki lapsia, ja parit muut syyt päälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:En olisi uskonut miesten ajavan näin kovasti lasten oikeutta syntyä maailmaan. Minä en halua enkä hanki lapsia, ja parit muut syyt päälle.
No sitten sun on turha haluta nussiakaan, henkisty toki senkin tarpeen yli! :lol:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
saika

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja saika »

Leila kirjoitti:Käytätkö sinä kondomia?
Meillä kortsuja tulee silloin tällöin käytettyä, vaikka ihan vakiparisuhteessa ollaankin. Kondomi on kuitenkin helppo ja näppärä keino ehkäistä myös raskautta.
En toivon mukaan tarvitse enää ikinä moisia härpäkkeitä rullailla. Silloin kyllä, kun oli suhde vasta alussa eikä täyttä luottamusta/varmuutta toisen osapuolen ns. puhtaudesta.

Onneksi ei tarvitse ehkäisyasioita ajatella.
Edith

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Edith »

Gattaca kirjoitti:....
(Sitäpaitti Sultaneita myydään väh. viiden pakkauksissa, ketkä kaksi sua mukapuuttessa olevaa on sittenkin sutassut, lutka häh?)
Muistuttaisin sua, että me ollaan joskus sovittu, ettemme keskustele toistemme pantavuudesta.

Ja noi mun hallussani olevat kondomit on ostettu vuonna 2003.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Edith kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:....
(Sitäpaitti Sultaneita myydään väh. viiden pakkauksissa, ketkä kaksi sua mukapuuttessa olevaa on sittenkin sutassut, lutka häh?)
Muistuttaisin sua, että me ollaan joskus sovittu, ettemme keskustele toistemme pantavuudesta.
Häh?
En muista, ja turhaan valitat puutetta kun kerran panisin sinua kovin mieluusti ja monta kertaa. Lakkaa valittamasta jos ei kelpaa!!
Edith kirjoitti:Ja noi mun hallussani olevat kondomit on ostettu vuonna 2003.
Mun 1996, vain soviteltu ja YKSI käytetty. Silti hyperasiantuntemus, luulis kelpaavan puutteessaolevalle naiselle.
Viimeksi muokannut Gattaca, 08.08.2006 19:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

Zeb kirjoitti:
segma kirjoitti: Tai sitten kumppanini ei ollut tarpeeksi GuumaGissa.
Hyihyi ! Eipä syytellä kumppania omista lerpsahduksista, tai täti tulee ja ojentaa ! Jännitykseen liittyvät tekniset ongelmat ovat asiaankuuluviatuossa iässä tai vaikkapa uudessa suhteessakin, mutta kissan lämpötila on arvioitavissa jo ennen änkeämistä sinne pankolle, joten siihen vetoaminen kuulostaa ainoastaan huonolta hätäselitykseltä.
Ja täti pistää sitten kiltisti ne sarkasmitutkat taas päälle, kun setä vetäisee hihasta sarkasmikortin: Se oli sarkasmia. :<

Toisaalta joo, luulisin ja toivottavasti menevät ohitse, ärsyttävää tuollainen.
mustakikkeli kirjoitti:Kun sitä tarpeeksi monta kertaa tekee, pystyy sen laittamaan päälle melkein toisen huomaamatta, edelleen painautuneena toiseen kiinni. Vaatii tosin pientä esityötä, esim. kääreessään olevan kumin sijoittamista jonnekin mistä sen saa ilman suurempaa hakemista. Tyynyn tai patjan reunan alla ovat kaksi hyvää paikkaa.
Tuollaistapa en oikeastaan ole tullut ajatelleeksikaan. Piilottamismeininkiä siis. (Kaikenlaisia tampioita sitä päästetään lajin jatkamista ehkäisemään...) Ainoa ongelma lieneekin tuo "tarpeeksi monta kertaa", joka on aika epämääräinen luku. Olisikohan tuhat tarpeeksi? Palaan astialle tuon luvun saavutettuani.

---

Itse asiassa koko keskustelusta kävi ilmi toinenkin juttu, mitä en ole aiemmin tullut ajatelleeksi (ei ole tosin ollut liiemmälti tarvettakaan), nimittäin nuo hormoniehkäisyt. Kun en tiennyt niillä kuvatunlaisia haittavaikutuksia olevankaan. No, tiedänpä ensi kerralla ärsyyntyä, jos tyttö kertoo nappailevansa essoja.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja nexie »

Gattaca kirjoitti:....
(Sitäpaitti Sultaneita myydään väh. viiden pakkauksissa, ketkä kaksi sua mukapuuttessa olevaa on sittenkin sutassut, lutka häh?)
Edith kirjoitti: Muistuttaisin sua, että me ollaan joskus sovittu, ettemme keskustele toistemme pantavuudesta.
Häh?
En muista, ja turhaan valitat puutetta kun kerran panisin sinua kovin mieluusti ja monta kertaa. Lakkaa valittamasta jos ei kelpaa!!
Edith kirjoitti:Ja noi mun hallussani olevat kondomit on ostettu vuonna 2003.
Mun 1996, vain soviteltu ja YKSI käytetty. Silti hyperasiantuntemus, luulis kelpaavan puutteessaolevalle naiselle.
Jahas ja yökkis. Mitä ilmeisimmin Varkauden suunnalla on jälleen kerran tuettu kotimaista panimoteollisuutta tukkuostojen voimalla :roll:
Don't Panic!
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

N:nnen kuivaharjoittelukerran jälkeen totean ko. vehkeiden olevan vieläkin ihan haitarista kotoisin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ensinnäkin kiitos asiallisista mielipiteistä, eipä voi asiaan liittyen saada liikaa tietoa tai kokemusta.
Suvinen kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Menen toki maanantaina kysymään asiaa ihan lääkäriltä. Noista kolmessa mainitsemassasi avainsana on hormoni ja se ainut missä ei on paljon hyvin epämiellyttäviä sivuvaikutuksia ja on todella vaikea saada synnyttämättömälle naiselle.
Vinkki: vaikka ehkäisyrenkaassa onkin vaikuttavana aineena sama hormoni kuin pillereissä, sitä on siinä huomattavan paljon vähemmön, koska aine menee suoraan limakalvoilta verenkiertoon tarvitsematta käydä vatsan kautta. Ainakin näin lääkäri mulle kertoili. Mulla ainakin mielialanvaihtelut ovat helpottaneet jonkun verran kun vaihdoin pillereistä renkaaseen. Mieluiten toki olisin ilman mitään.
Joo, näinhän se mullekin puhui viimeki kun talvella kävin. Mulla vaan on asenneongelma tuota ehkäisyrengasta kohtaan, hygienia asiat ja limakalvojen toimivuus mietityttää. Siksipä päätimme vielä kerran kokeilla eri pillereitä joiden piti olla erittäin hyvin siedettyjä. Noo, ei ne ihan niin huonoja olleet kuin 3 edellistä merkkiä joita olen syönyt silloin muutama vuosi sitten. Mutta ihan helvetin huonoja silti. (voin toki kuvailla kaikkia mahdollisia sivuoireita oikeinkin tarkasti jos jollakulla kiinnostaa...)
Uusiopehmis kirjoitti: No niissä ei ole lainkaan sitä rankinta yhdistelmien hormonia, eli estrogeeniä. Vain progestiiniä tai sen johdannaisia, mielialavaikutuksia ei pitäisi olla enkä ole kellään kuullut sellaisia olevankaan. Niillä on kaks sivuvaikutusta mitä oon kuullu - toisillä tulee välivuotoja jokskin aikaa, toisilla taas katoaa menkat melkein kokonaan.

Lääkärit ei vaan kauheasti suosittele niitä nuorille naisille koska niiden teho on aikaisemmin ollut aika kyseenalaista, oikea käyttäminen vaatii suhteellisen säännöllistä aikataulua.
Jaah? Hmm. Joo, onhan se mahdollista, pitääpä kysyä tuota. Mä olen vaan aina elänyt siinä käsityksessä että se keltarauhashormoni eli progesteroni on kaiken pahan alku ja juuri, koska juuri sitä on koitettu vaihtaa erilaiseksi noiden pillerimerkkien vaihdon myötä. Ja siksi siis ajatellut että minipillerikään ei sovi. Säännöllisyys tuskin olisi ongelma, mun pää on tosi hatara, miehen onneksi ei ;) Ja kuten sanoit, pari viikkoa kortsua nyt olisi ihan kestettävää.
hermine kirjoitti: Osasyy siihen, että kuparikierukoita määrätään niin nihkeästi (nykyaikana kyllä tunnustetaan ettei ole varsinaista estettä laittaa sellaista synnyttämättömällekin ja tiedän monia nuoria naisia jotka käyttävät sellaista ihan tyytyväisesti) on lääketeollisuuden intressit: tuottaahan jatkuva pillereiden syöminen paljon enemmän kuin yksi parinkympin kierukka kerran viidessä vuodessa.
Joo... Mä olen käsittänyt että nuo kierukat pahentaa kuukautisia melko paljon ja voi aiheuttaa myös voimakkaampia kipuiluja. Tästä pahemmaksi niiden ei kiitos vain tarvitse yhtään muuttua. Mutta olen kyllä tuotakin viimeisenä oljenkortena harkinnut.

Kylläpä tulikin nyt taas kerrottua kaikki omasta elämästä :oops: Olis kyllä mukava jos asiaan tulis ensi viikolla selvyyttä. Pahasti pelottaa vaan että se terveyskeskuksen yleislääkäri ei omaa asiasta parasta mahdollista asiantuntemusta. Jospa se antais lähetteen perhesuunnittelu yksikköön, neuvottelin niiden kanssa puhelimitse ja oli aika asiantuntevan oloinen ihminen. *jännää*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Zeb

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

mustakikkeli kirjoitti: Hänellä meni tietenkin pillerien vaikutuksesta psyyke ja hajuaisti niin sekaisin, ettei enää tunnistanut minua unelmauroksekseen, kuten hetkeä aiemmin.
Juuri näin ! Sen lisäksi, että tuossa saattaa olla jopa totuuden hippunenkin seassa, niin tässä selityksessä on sekin etu, että voi säilyttää illuusionsa omasta absoluuttisesta viehätysvoimastaan, kunhan vain luonnonvalintaa ei olla menty kemiallisesti vinouttamaan.

Vakavasti puhuen, en tiedä olisiko itselläni ehkäpä joskus ollut osasyynä yhden suhteen syöneeseen negatiiviseen tapahtumien summaan nuo e-pillerit. Ainakin omalla kohdallani niillä on vaikutusta seksin kiinnostavuuteen - ja vaikutus on ollut niin hiipivän salakavala, etten ole sitä edes tajunnut ennen kuin olen useamman kerran aloittanut ja lopettanut pillerien popsimisen. Mielummin tästä lähtien siis rullailen kuin lakkaan kiinnostumasta koko seksistä. Tämän on myös suhteen miesosapuoli toiveekseen esittänyt, vaikka molempien mielestä vielä parempi olisi ilman.
Zeb

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Georgina kirjoitti:Olis kyllä mukava jos asiaan tulis ensi viikolla selvyyttä. Pahasti pelottaa vaan että se terveyskeskuksen yleislääkäri ei omaa asiasta parasta mahdollista asiantuntemusta. Jospa se antais lähetteen perhesuunnittelu yksikköön, neuvottelin niiden kanssa puhelimitse ja oli aika asiantuntevan oloinen ihminen. *jännää*
Toivottavasti saat lähetteen, mutta jos et saa, niin muista, että privaatissa hyvän gynekologin vastaanotto maksaa noin 50 euroa sulle. Pieni hinta jos sillä saa ratkaistua asian.
MadameDeMeloni

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Zeb kirjoitti:hyvän gynekologin vastaanotto maksaa noin 50 euroa sulle. Pieni hinta jos sillä saa ratkaistua asian.
Tätä komppaan ja suosittelen lämpimästi. Yksityinen gynekologi on asiansa osaava ja varmasti paljon parempi vaihtoehto arvauskeskuksen yleislääkärille.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

MadameDeMeloni kirjoitti:
Zeb kirjoitti:hyvän gynekologin vastaanotto maksaa noin 50 euroa sulle. Pieni hinta jos sillä saa ratkaistua asian.
Tätä komppaan ja suosittelen lämpimästi. Yksityinen gynekologi on asiansa osaava ja varmasti paljon parempi vaihtoehto arvauskeskuksen yleislääkärille.
Kävin talvella. Oli hyvä, maksoi 120 egee. Ajattelin nyt käydä kokeeksi terveyskeskuksessa neuvottelemassa asiasta, sillä ainakin jos tuohon renkaaseen päätyy niin sitä saa 3 kk kokeilua ilmaiseksi sieltä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Zeb

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Georgina kirjoitti: Oli hyvä, maksoi 120 egee.
Ei uskoakseni pelkkä vastaanotto kuitenkaan ? Jotain testejä mukana ?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Menkää armeijaan, pääsette ilmaiseksi.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Zeb kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Oli hyvä, maksoi 120 egee.
Ei uskoakseni pelkkä vastaanotto kuitenkaan ? Jotain testejä mukana ?
No tais siinä olla papa, mutta en uskoakseni paljoa valehtele jos sanon että se oli 30 e.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin