Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ann kirjoitti:
Keorkiinahan voi steriloida itsensä, kun ei muistaakseni koskaan halunnut jäkäliä.
no siltähän se nyt tuntuu, vaan hitostako sen tietää miten 10 vuoden päästä. Sitä paitsi ei ne taida tämän ikäisiä alkaa edes steriloimaan ilman painavia syitä.

Eiköhän tässä selvitä, en vaan malttanut olla kissikselle vastaamatta ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Rouva Pupu kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Jättäkää se hormonaalinen ehkäisy, jättäkää!!! Se on itsestään saatanasta!!!
En jätä. Olen kyllä ollut ilman kauankin kokeilun vuoksi, ilman minkäänlaisia muutoksia suuntaan tai toiseen. Ilmeisesti olen niitä harvoja, joille nuo sopivat ilman näkyviä/tuntuvia sivuvaikutuksia.
Juu, minä oon kans näitä "onnekkaita" ollut ainaki tähän saakka. Välillä on syöty ja välillä oltu syömättä. Isompia eroja en ole huomannut itsessäni, en ainakaan sellaisia mitkä olisivat ratkaisevasti vaikeuttaneet elämääni. Ikävää kyllä, että joilla kuilla aiheuttavat vaikka ja mitä oirehdintaa..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Geetzu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulle napit sopii yhä, mutta terveysriskeistä johtuen suunnittelen luopuvani. Hormoniton kierukka kaupungilta, lekuri kehotti pitämään kiirettä niin en sikiä ja vieläpä säästän rahani!

En oo yhtään varma, ettenkö haluis niitä lapsia. Vaikeeta.
Yönmustaritari

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

mustakikkeli kirjoitti:Oletteko käyttäneet liian paksuja neuvostoaikaisia kondomeja?
Minusta oikeasti tuntuu että kyseessä on enemmänkin psykologinen vaikutus.
Niiin ei niin eikö allekirjoittanut olisi jäävi kirjoittelemaan mitään penetraation suorituksista mutta sanottakoon edelleen, että viimeisen myynti/käyttöpäivän yli menneiden ja nykypäivää elettävien suojausmekanismien välillä on kyllä eroja. Lieneekö syy sitten loppujen lopuksi pienemmästä kitkasta, kumppanin suhtautumisesta tahi jostain muusta mutta eroa näillä kieltämättä on.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:Jos hormoneista aletaan puhumaan, niin voin kertoa, että jätin tuossa kuukausi takaperin renkaakin pois eli au naturel mennään. Muutos oli uskomaton, en ala edes kertomaan tässä. Naiset. Jättäkää se hormonaalinen ehkäisy, jättäkää!!! Se on itsestään saatanasta!!!
Sä oot niin mun jengissä! :wink:

Niin, ja muistutan kaikkia naisia sen tärkeydestä, että valitsevat kumppaninsa silloin, kun eivät käytä hormoneja tai ole raskaana tai muuten hormonien vaikutuksen alaisena. Voi tulla meinaan valituksi sellainen mies, joka ei sitten viehätä, kun onkin taas hormonittomassa tilassa.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

Nyt voin usean yrityksen jälkeen todeta, että perseestä ovat mokomat kumilotkut. En tykkää.
safi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja safi »

segma kirjoitti:Nyt voin usean yrityksen jälkeen todeta, että perseestä ovat mokomat kumilotkut. En tykkää.
Etkö ollut just se tyyppi, joka pääsi nusuttelemaan elämänsä ekaa kertaa ihan tässä melkein just. Ihme asioita mulle jääkin välillä mieleen..no joka tapauksessa harjoitus tekee mestarin tuossakin hommassa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:Nyt voin usean yrityksen jälkeen todeta, että perseestä ovat mokomat kumilotkut. En tykkää.
Kultanen, opettele tykkäämään ja huolehdi nuoresta terveydestäsi, jookos?
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Palautetta saatu kuinka miehekkäältä vaikuttaa kun mies ottaa kumit oma-aloitteisesti esiin ja tietää miten niitä käytetään. Siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo, eikä söhellä ja vikise heti vastaan. Tämä muillekin miehille vinkkinä, jos haluatte tehdä positiivisen vaikutuksen ja saada ehkä vielä toisenkin kerran.
Rouva Pupu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

CandyMan kirjoitti:Palautetta saatu kuinka miehekkäältä vaikuttaa kun mies ottaa kumit oma-aloitteisesti esiin ja tietää miten niitä käytetään. Siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo, eikä söhellä ja vikise heti vastaan.
Fakta.
Onneksi on monia tapoja tehdä kondomin käytöstä hauskaa ja miellyttävää. Sen esille tuomisen ei tarvitse silloin olla "häiritsevää" (tätä kuulee usein kondomin vastustajilta).
Mutta njuu, ei mikään voita paljaalla vetelyä, joten ei kyllä pitkän suhteen ehkäisymuotona ole listan kärkipäässä. Kun vuosia vetelee paljaalla (vakisuhteessa pölöt) kondomin käyttö on pläähpluuhrööh (ihan samassa vakisuhteessakin pölöt).
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

CandyMan kirjoitti:Palautetta saatu kuinka miehekkäältä vaikuttaa kun mies ottaa kumit oma-aloitteisesti esiin ja tietää miten niitä käytetään. Siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo, eikä söhellä ja vikise heti vastaan. Tämä muillekin miehille vinkkinä, jos haluatte tehdä positiivisen vaikutuksen ja saada ehkä vielä toisenkin kerran.
ja voipi hyvinkin olla että jää se ensimmäinenkin kerta saamatta jos alkaa heti kärkeen kondomista marmattamaan. joskus irtosuhteiden aikana olen lähtenyt kävelemään kuultuani lauseen "miks mä en muka voi vetää paljaalla?" vaatteet vaan päälle ja ovesta ulos. käteen voit vetää miten tykkäät.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Rouva Pupu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Keikaus kirjoitti: Niin, ja muistutan kaikkia naisia sen tärkeydestä, että valitsevat kumppaninsa silloin, kun eivät käytä hormoneja tai ole raskaana tai muuten hormonien vaikutuksen alaisena. Voi tulla meinaan valituksi sellainen mies, joka ei sitten viehätä, kun onkin taas hormonittomassa tilassa.
Onneksi olen aina ollut pillerittömässä tilassa valittaessa sekä erotessa ;) On silti muutama vikatikki käynnyt ;)

Olen kyllä huomioinut sen, että nuuskin miestäni aika paljon. Tulee rento olo, vaikka tavallaan en mitää haista, kai. Taidan siis uskoa enemmän tuohon hajusydeemiin. Nuuh.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

par-sky kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Palautetta saatu kuinka miehekkäältä vaikuttaa kun mies ottaa kumit oma-aloitteisesti esiin ja tietää miten niitä käytetään. Siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo, eikä söhellä ja vikise heti vastaan. Tämä muillekin miehille vinkkinä, jos haluatte tehdä positiivisen vaikutuksen ja saada ehkä vielä toisenkin kerran.
ja voipi hyvinkin olla että jää se ensimmäinenkin kerta saamatta jos alkaa heti kärkeen kondomista marmattamaan. joskus irtosuhteiden aikana olen lähtenyt kävelemään kuultuani lauseen "miks mä en muka voi vetää paljaalla?" vaatteet vaan päälle ja ovesta ulos. käteen voit vetää miten tykkäät.
Just näin! Urpoille ei anneta.
Kikkelis kokkelis.
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

safi kirjoitti:Etkö ollut just se tyyppi, joka pääsi nusuttelemaan elämänsä ekaa kertaa ihan tässä melkein just. Ihme asioita mulle jääkin välillä mieleen..no joka tapauksessa harjoitus tekee mestarin tuossakin hommassa.
Joo toivotaan. Ärsyttää vaan kun molempien itsekontrolli pettää ja sitten jää monesti käyttämättä. Pitäisi saada aikaiseksi niin, että "ilman" ei olisi vaihtoehto.
Keikaus kirjoitti:Kultanen, opettele tykkäämään ja huolehdi nuoresta terveydestäsi, jookos?
Ok! Opettaisitko vielä, miten paisuvaiskudosta voi kontrolloida esimerkiksi käden lihaksien tavoin? Sitten kyllä tykkäisinkin. (Ongelma kun on klassinen 0513513.) Muutenkin stamina on luokkaa "kunto loppuu ennen kuin varvi lentää".
safi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja safi »

segma kirjoitti: Joo toivotaan. Ärsyttää vaan kun molempien itsekontrolli pettää ja sitten jää monesti käyttämättä. Pitäisi saada aikaiseksi niin, että "ilman" ei olisi vaihtoehto.
No ei kai sitä kortsua pakko ole käyttää, jos nusuttelette vain toistenne kanssa ja ehkäisystä on muulla tapaa huolehdittu.
Toisaalta paljon helpompaa tuo opettelu tutun ihmisen kanssa, kuin vieraamman joka sänkyysi ehkä joskus eksyy. Ei mene sitten turhaksi räpeltämiseksi ; )
Yönmustaritari

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

CandyMan kirjoitti:Palautetta saatu kuinka miehekkäältä vaikuttaa kun mies ottaa kumit oma-aloitteisesti esiin ja tietää miten niitä käytetään. Siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo, eikä söhellä ja vikise heti vastaan. Tämä muillekin miehille vinkkinä, jos haluatte tehdä positiivisen vaikutuksen ja saada ehkä vielä toisenkin kerran.
Miten niitä käytetään?

Aiemmin vakaa käytäntö käyttää penetraatiossa kahta kumia päällekkäin, johon vielä tervattu villasukka saattaa jäädä käyttöohjeiden puuttuessa siihen pelkkään villasukkaan.

Koska jossain vaiheessa kyllästyin sängynlaidan potkimiseen ennen nukkumaan menoa niin aloin puhaltelemaan kumeihin ilmaa kunnes ne halkeaa ja heitän parvekkeelta naapurin pihalle, jotta mielikuva edes jonkinasteista sukupuolisesta kanssakäymisestä aieheutuisi naapurien mieleen eivätkä he painostaisi pariutumaan.
elco

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja elco »

CandyMan kirjoitti:Tämä muillekin miehille vinkkinä, jos haluatte tehdä positiivisen vaikutuksen ja saada ehkä vielä toisenkin kerran.
Toinen vaihtoehto on tietty käydä siinä esileikin päätteeksi housuntaskulla miehekkäästi vähän rapistelemassa sisuaskia.
Yönmustaritari

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

elco kirjoitti:esileikin päätteeksi
??

N44b
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kultanen, opettele tykkäämään ja huolehdi nuoresta terveydestäsi, jookos?
Ok! Opettaisitko vielä, miten paisuvaiskudosta voi kontrolloida esimerkiksi käden lihaksien tavoin? Sitten kyllä tykkäisinkin. (Ongelma kun on klassinen 0513513.) Muutenkin stamina on luokkaa "kunto loppuu ennen kuin varvi lentää".
Kultsu, annan sulle luvan etsiä tietoa aiheesta ja sitten etsiä jonkun ihanaisen ihmisen rinnallesi opettelemaan. :h:
Kikkelis kokkelis.
Rouva Pupu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti: Nih. Ja ajatteleppa, että täällä on vuosia ja taas vuosia paljasta saamaan tottunut immeinen, jonka nyt yhtäkkiä pitäisi taas opetella ostamaan & pitämään kortsuista.. masentavaa. ( Kun nyt ensin löytäisi edes jonkun jonka kanssa testailla, tosin. )
Noh, ei kovin vaikea ajatella. Ottaen huomioon, että takana hiukan alle kolme vuotta ja hieman alle seitsemän vuotiset suhteet. Ja onhan tässä muzzunkin kanssa jo hiukka yli kaksi vuotta paljaalla ajeltu. Oikeastaan koko seksihistoria lähestulkoon paljaalla vedelty.
Dr.Diarrhea

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Niin, meikkis veteli suhteessa yli kahdeksan vuotta paljaalla ja kelillä kun kelillä. Sit akat keksi kondoomipakon. Eihän se tunnu miltään, vitun medikalisaatio!

Aluksi aina pelotti, et pimeessä rullaa väärään suuntaan, repäsee kortsun avatessaan pakkauksen tai sit siinä kortsuvitutuksessa "stanley" pitää tupakkatauon. Sit saa rouhia isoo kovaa ja hitto pinnistellä, jotta sais tunnin päästä ehkä orkkuporkut. Ihan kamalaa, hei!

Sitä paitsi mä oon herkkä ja kaikki tommonen vaikuttaa muhun isosti :cry:

Ryhmähali?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:Palautetta saatu kuinka miehekkäältä vaikuttaa kun mies ottaa kumit oma-aloitteisesti esiin ja tietää miten niitä käytetään. Siinä vasta mies joka tietää mitä tahtoo, eikä söhellä ja vikise heti vastaan. Tämä muillekin miehille vinkkinä, jos haluatte tehdä positiivisen vaikutuksen ja saada ehkä vielä toisenkin kerran.
ja voipi hyvinkin olla että jää se ensimmäinenkin kerta saamatta jos alkaa heti kärkeen kondomista marmattamaan. joskus irtosuhteiden aikana olen lähtenyt kävelemään kuultuani lauseen "miks mä en muka voi vetää paljaalla?" vaatteet vaan päälle ja ovesta ulos. käteen voit vetää miten tykkäät.
Just näin! Urpoille ei anneta.
Vastaan lyhyesti. Tottakai pitää olla vastuuta, tottakai tulisi huolehtia ehkäisystä, tottakai se henkilö on väärässä, joka haluaa ilman toisen suostumusta ottamaan riskin.
MUTTA unohdetaan tässä aikas tärkeä asia: Se on himo. Katsokaas, vaikka te olisittekin niin itsenne kontrolloivia, että ajattelette itseänne vain antajana, niin sentään suurin osa naisista ja miehistä on halun ja kiiman vallassa ilman suurta itsekontrollia ja silloin nainen ei annakaan miehelle kenkää vaan liha on liian heikko. Tästä aivan normaalista ilmiöstä syntyvät sentään suurimmaksi osaksi ei-toivotut-raskaudet!!
Yleensä alkoholi mukana tietysti.

Mutta ihan toinen asia on se, että kontrolli olisi hyvä olla niinkuin teillä on. Minä olen tietenkin sitä mieltä että jos ei ehkäisyä halua ja paljaalla haluisi niin ovea on hyvä näyttää, JOS PYSTYY.
No enhän mä pysty.
..No vastaamaan lyhyesti tietty! Nyt edes teeskentelynaurua, please!
safi

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja safi »

Dr.Diarrhea kirjoitti: pimeessä
EhHeh..

Huoneeseen kannattaa aina jättää pieni valaistus johonkin tuikkuun. Mä olen itse asiassa ihan rakastunut mun makkarin tummanpunaisiin seiniin ja punertavaa valoa antaviin pikku lamppuihin. Niistä saa aina jotenkin sellaisen oikeenlaisen tunnelman pelehtimiseen.
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

Keikaus kirjoitti:
segma kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Kultanen, opettele tykkäämään ja huolehdi nuoresta terveydestäsi, jookos?
Ok! Opettaisitko vielä, miten paisuvaiskudosta voi kontrolloida esimerkiksi käden lihaksien tavoin? Sitten kyllä tykkäisinkin. (Ongelma kun on klassinen 0513513.) Muutenkin stamina on luokkaa "kunto loppuu ennen kuin varvi lentää".
Kultsu, annan sulle luvan etsiä tietoa aiheesta ja sitten etsiä jonkun ihanaisen ihmisen rinnallesi opettelemaan. :h:
Err. Ok. Mulla on kyllä ihanainen ihminen rinnalla, jonka kanssa opetella. Ja tuskin löydän mistään opusta "segman pippelin salat - ole ammattilainen jo tänään!"
Dr.Diarrhea

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

safi kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti: pimeessä
EhHeh..

Huoneeseen kannattaa aina jättää pieni valaistus johonkin tuikkuun.
Ihanan hollywoodia, mut pitää kutinsa. Pieni hämy pitää hankkia vaikka sit jättämällä verhot hieman auki päästäen kuun kajoa tai katuvalon keilaa. Nainenkin näyttää paljon viettelevämmältä, kun ei jokainen tulehtunut ihohuokonen tuijota linssiin, kuten täydessä valaistuksessa. Pitää kuitenkin muistaa, että me miehet sytymme visuaalisista ärsykkeistä.
Vastaa Viestiin