Kondomi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Zeb

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Georgina kirjoitti:No tais siinä olla papa, mutta en uskoakseni paljoa valehtele jos sanon että se oli 30 e.
No höh, mä oon sitten käynyt näemmä vain kelagynekologeilla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Zeb kirjoitti: No höh, mä oon sitten käynyt näemmä vain kelagynekologeilla.
No tietty :) Niillä oli joku sekaannus silloin sen suorakorvauksen kanssa, hain sitä sitten itse. Tais sieltä jossain vaiheessa parikymppiä tulla. Tottahan sä puhut, ilman papaa hinnaksi jää siis noin 80-90 egeä ja jos tuosta sen kympin tai kaks saa pois niin eihän se enää kauas siitä viidestäkympistä heitä. Jospa nyt senkin rahan tähän hätään kuitenkin säästäis ja yrittäisi tuota arvauskeskusta. Saa sen renkaankin sitten kokeilla ilmaiseksi jos siihen päätyy. Eihän se yksityinen poissuljettu vaihtoehto ole senkään jälkeen jos asiaan ei tule selvyyttä. Siksihän mä veroja maksan että mulla on kunnallinen terveydenhuolto ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Uusiopehmis

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

hermine kirjoitti:Ei sillä, ettei minustakin olisi kivempi olla ilman kondomia, ärsyttää joidenkin miesten asenne että luulevat naisen pelkkää vittumaisuuttaan vaativan kumin käyttöä.

Mä oon kuullut monien saaneen juuri minipillereistä kaikista pahimpia sivuoireita. Ymmärtääkseni jostain syystä ne myös rasittavat maksaa eniten?
Niin. Mä kyllä olen ilmoittanut että jos neiti on varma siitä ettei halua lapsia, niin minä voin kyllä mennä häälahjaksi pistämään piuhat solmuun. En minäkään ihan vittuimaisuuttani vaadi sen kondomin välttelyä, vaan ihan siksi että koko touhu ylipäätänsä kiinnostaisi. Ei kauheasti huvita multiorgasmoida toista kun omalla kohdalla homma on fiftisixti sitä että saako "dodiih"-orgasmin vai ei. Jostain kumman syystä partneritkaan ei useimmiten arvosta sitä jyystön määrää mikä siihen "saavutukseen" vaaditaan, joten kyllä se palvelee kummankin etua. Teen kyllä selväksi jos siinä vaiheessa kun sukupuolielämään siirrytään, että mun kanssa kondomit ei ole mikään vaihtoehto pysyväksi ehkäisymuodoksi.

En ymmärrä miten minipillerit voisi olla maksalle rasittavampia kuin yhdistelmät, koska niistä käytännössä puuttuu flippaushormoni kokonaan, muuten niissä on samankaltaista tavaraa? Estrogeenin puuttuminen johtaa siihen, ettei pään sisällä pitäisi tapahtua juuri mitään, muutokset kohdistuvat kohtuun - edes syklin ei pitäisi muuttua mitenkään. Tietty se on kovasti yksilöllistä, mutta aika harva mineistä saa mitään yläpääoireita.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No hei haloo, tietenkin käytän. Luovun vasta siinä vaiheesssa, kun ollaan oltu yksiavioisesti kumppanin kanssa 3 kk/6 kk ja kumpikin käynyt kaikissa mahdollisissa sukupuoli- ja muissa tautitesteissä. E-pillereitä tai muuta hormoonaalista ehkäisyä en suostu käyttämään.

En tajua näitä ihmisiä, jotka eivät käytä kortsua.. Tyyliin "ei mulla mitään oo, ei tarvi käyttää". Harvoin sellaiset ihmiset ovat olleet viimeiset 3 kk/6 kk selibaatissa ja käyneet sen jälkeen testauttamassa itsestään kaikki taudit. No, onhan nuo klamydia-tartunnat esim. ihan komeasti nousussa kai koko ajan. Ja sitten ihmetellään isona, miksi ei saada lapsia, kun on putket tukossa tautien takia.

Tässä iässä lapset ovat ihan tervetulleita, joten tuskinpa sitä mitään ehkäisyä tarvitsee vähään aikaan miettiä, jos jonkun mukavan miehen löytää ja oikein suhteessa on ja sillai. Jos tarvitsisi, käyttäisin varmaan kortsun ja varmojen päivien yhdistelmää tms. Ehkä joskus vanhempana voisi steriloida itsensä.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja slam »

kondoomi polveen
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Tiedä sitten mistä johtuu, mutta minulle noita kumirikkoja sattuu lähes aina. Viimeksi viikko takaperin, kun huoneen vaihdon ajaksi irtauduimme toisistamme ja katuvalo valaisi repaleiden roikkuvan juuressa.. Noh, onneksi tällä kertaa näin. Ei olisi ollut kiva juosta hakemaan katumuspillereitä. Taas.
Ei se vaadi muuta kuin sen, että sinne jää vähänki ilmaa väliin paikalleenlaiton aikana, niin repeämistodennäköisyys on jo aika iso jos vähänkin kauemmin puksuttelee. Pimeässä ja kännissä enemmän kuin todennäköistä.
Okei, koputan puuta varulta, mutta en oikein ymmärrä tuota kondomin rikkoutumista. Mulla on koko sen 14 vuoden ajan, kun olen kortsua käyttänyt, hajonnut kortsu (taisivat olla Black Jack ja Euro-kondomi) vissiin kaksi kertaa. Mutta mä olen kyllä aika hyvä pukemaan sen päälle. Voisin antaa pojat teille oppitunnin.

Kannattaa kyllä katsoa, mitä merkkiä käyttää, toiset kai hajoaa helpommin kuin toiset. Sultan on hyvä, mutta kauhean paksu. Nyt käytän Magicia.. Durexit taitaa olla hyviä myös.
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Voisin antaa pojat teille oppitunnin.
Kulta. Mä voin vakuuttaa sulle, että osaan kumit päälle pukea. Vikkelällä pepulla vaan saa kumin riki hyvinkin helposti. Sitäpaitsi, kun tunnin puolitoista samaa kumia hinkkaa, niiin ei tuo nyt mikään ihmekkään ole että hajoaa. :wink:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
Sitäpaitsi, kun tunnin puolitoista samaa kumia hinkkaa, niiin ei tuo nyt mikään ihmekkään ole että hajoaa. :wink:
:shock:
Auts. Tää tais todistaa Pehmiksen puheet siitä loputtomasta jyystämisestä, joka saa palaneen lihan ja kumin käryn nousemaan.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Onko tällaisia naisia oikeasti olemassa?
Tommoset jutut riippuu hei miehestä, ei naisesta.
:p:
Geetzu

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

hermine kirjoitti:Mä oon kuullut monien saaneen juuri minipillereistä kaikista pahimpia sivuoireita. Ymmärtääkseni jostain syystä ne myös rasittavat maksaa eniten? (en ole ihan satavarma muistanko nyt oikein) Vaikka henkilökohtaisia nuo kai on, voi olla että jollekin ei tule mitään ongelmia mistään hormoniehkäisimestä.
Tosiaan, henkilökohtaisia... Mulla minit aiheutti pelkkää vuotoa ja kai siitä johtuvaa migreeniä, yhdistelmillä (joita haluaisin pään vuoksi vältellä) taas ei mitään skeida-oireita. Jotenkin ei jaksais kokeilla joka hemmetin vaihtoehtoa, renkaat ja vaahdot sun muut on mulle kyllä ihan sama mitä kumikin, eli tilanteen pakollisia rauhoittajia.

Hei oikee ketju mainostaa kondomimerkkiä: Sukisuki! Todettu hyväksi, tosin pimppini ei päässyt kokeilemaan mutta mies lähti etsimään sukeja kaupasta lisää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Voisin antaa pojat teille oppitunnin.
Kulta. Mä voin vakuuttaa sulle, että osaan kumit päälle pukea. Vikkelällä pepulla vaan saa kumin riki hyvinkin helposti. Sitäpaitsi, kun tunnin puolitoista samaa kumia hinkkaa, niiin ei tuo nyt mikään ihmekkään ole että hajoaa. :wink:
No eihän sitä nyt ole tarkoitus tuntia, puoltatoista hinkata, voi sen vaihtaa välillä. Eikä sitä saa päästää kuivumaan. Ja ei, en silti ole saanut kumeja rikki kuin ne kaksi 14 vuoden aikana... Muistatkohan painaa sormilla sitä spermasäiliötä niin ettei sinne pääse missään vaiheessa ilmaa eli melkein koko kondomin rullaamisen ajan... Et ehkä. Tai sitten käytät jotain tosi heikkolaatuisia kumipusseja.
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: No eihän sitä nyt ole tarkoitus tuntia, puoltatoista hinkata, voi sen vaihtaa välillä.
Pakko hinkata, kun ei kumin kanssa nalli muuten pala. JA mitä sitä nyt kesken vaihtaan. Kunnon räkäklimppi antaa luistoa mukavasti :P
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: No eihän sitä nyt ole tarkoitus tuntia, puoltatoista hinkata, voi sen vaihtaa välillä.
Pakko hinkata, kun ei kumin kanssa nalli muuten pala. JA mitä sitä nyt kesken vaihtaan. Kunnon räkäklimppi antaa luistoa mukavasti :P
Joo, en enää ihmettele, miksi hajoaa... Ei räkää, vaan liukkaria, poika! Sylkihän vaan kuivattaa kortsua ja paikkoja.
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Joo, en enää ihmettele, miksi hajoaa... Ei räkää, vaan liukkaria, poika! Sylkihän vaan kuivattaa kortsua ja paikkoja.
..kaivetaas taas se sarkasmivimpain esiin..
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:
..kaivetaas taas se sarkasmivimpain esiin..
Ai sillä nimelläkö se nykyään tunnetaan...? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:Ai sillä nimelläkö se nykyään tunnetaan...? :?
´
Okei. Nyt lopetat sen Kallen - Näin lukijamme rakastelevat - palstan lukemisen, kun muuta ei mielessä pyöri kuin seksi. Susta jää pian lattiaan samanlainen märkä vana kuin etanastakin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti: ´
Susta jää pian lattiaan samanlainen märkä vana kuin etanastakin.
Uuh, mä niin tykkään kun sä puhut mulle tuhmia...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Joo, en enää ihmettele, miksi hajoaa... Ei räkää, vaan liukkaria, poika! Sylkihän vaan kuivattaa kortsua ja paikkoja.
..kaivetaas taas se sarkasmivimpain esiin..
Sun taas pitäisi kaivaa joku Väestöliiton kondominkäyttöopas esiin..
Kikkelis kokkelis.
Sinkkumatti

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti:Sun taas pitäisi kaivaa joku Väestöliiton kondominkäyttöopas esiin..
Emmä tartte. Mä ajan vanteella.
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

hermine

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Uusiopehmis kirjoitti: Niin. Mä kyllä olen ilmoittanut että jos neiti on varma siitä ettei halua lapsia, niin minä voin kyllä mennä häälahjaksi pistämään piuhat solmuun.
Ihan uteliaisuudesta, muistan sun jossain toisessa ketjussa sanoneen ettet haluaisi lapsia ollenkaan. Mikä sua estää hakemasta sterilisaatiota jo nyt?

Mua vaan kiinnostaisi, miksi edelleen valtaosa sterilisoiduista on naisia, kun operaatio olisi sekä halvempaa, helpompaa että riskittömämpää suorittaa miehelle. Mitä ajattelumalleja tuossa on oikein taustalla? Yllätyin tosi kovasti, kun luin jostain että kolmaosa Suomen naisista olisi sterilisoituja, koska aikanaan kyseessä oli yleisin ehkäisymenetelmä vakiintuneessa parisuhteessa olevilla joiden suunniteltu lapsiluku on täynnä.
ninnithequeen

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hermine kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti: Niin. Mä kyllä olen ilmoittanut että jos neiti on varma siitä ettei halua lapsia, niin minä voin kyllä mennä häälahjaksi pistämään piuhat solmuun.
Ihan uteliaisuudesta, muistan sun jossain toisessa ketjussa sanoneen ettet haluaisi lapsia ollenkaan. Mikä sua estää hakemasta sterilisaatiota jo nyt?
Katsos jos vaikka Se Oikea sattuukin kohdalle ja onkin sellainen håttis, ettei tosikaan, mutta haluaakin lapsia tai lapsen. Muuten mies jääköön yksin. Siinä vaiheessa saattaa pikkasen kaduttaa ketä tahansa rakastunutta roomeota piuhojen solmiminen.

Ja tämä siis kaikella ystävyydellä herra Tixiä kohtaan, ja vähän noin niinkuin yleisestikin puhuen tarkoitettuna.
segma

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja segma »

ninnithequeen kirjoitti:Katsos jos vaikka Se Oikea sattuukin kohdalle ja onkin sellainen håttis, ettei tosikaan, mutta haluaakin lapsia tai lapsen. Muuten mies jääköön yksin. Siinä vaiheessa saattaa pikkasen kaduttaa ketä tahansa rakastunutta roomeota piuhojen solmiminen.

Ja tämä siis kaikella ystävyydellä herra Tixiä kohtaan, ja vähän noin niinkuin yleisestikin puhuen tarkoitettuna.
MustaTuntuu -attack! Miehillä sterilisaatio ei ole peruuttamaton toimenpide.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kylläpä on kuminen ystävämme herättänyt paljon keskustelua pienessä yhteisössämme.. *ei jaksanut lukea puoliakaan*

Juu, vaan mielipidettäköhän sitä alunpitäen kysyttiin. Sanoisin välttämätön paha. Ihan ehdoton irtonumeroiden kanssa ja parisuhteessakin sen alkutaipaleella. Suosisin ehdottomasti paremmasta ehkäisymuodosta keskustelua heti siinä vaiheessa kun päätetään olla bylsimättä ketä sattuu ja keskittyä vain siihen vieressä olevaan kumppaniin.. Harkinnan mukaan voisi olla ehkä viisaampaa käydä tässä vaiheessa vaikka molempien myös testeissä notta vältetään myöhemmässä vaiheessa arvailut siitä, että olikos se puhdas alunpitäenkään se jo exäksi muuttunut mussupussu.

Mutta onhan se niin, että kun kortsu päällä toimitetaan niin onhan se vähän niinku Marianne-karkkia söisi paperikuorineen kaikkineen.. Pitää korvata sit vaikka muuten niitä menetyksiä mitä tuntemuspuolella menetetään jos ollaan siinä vaiheessa suhdetta tai suhteettomuutta, että kumi kuuluu vielä kuvioon välttämättömänä pahana.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
WanhaPervo

Re: Kondomi

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

hermine kirjoitti: Yllätyin tosi kovasti, kun luin jostain että kolmaosa Suomen naisista olisi sterilisoituja, koska aikanaan kyseessä oli yleisin ehkäisymenetelmä vakiintuneessa parisuhteessa olevilla joiden suunniteltu lapsiluku on täynnä.
Ei kaikista naisista, vaan jostain määrätystä ikäryhmästä, jota en nyt muista tarkasti, mutta olikohan jotain 35-45 vuotiaista tjsp
Vastaa Viestiin