Ajomies

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja nexie »

Herra Manala kirjoitti:
nexie kirjoitti:Tuo koon merkityksen kieltävä lausuma on ihan yhtä aidosti totta kuin myös "mä soittelen" ja "ei sussa ole mitään vikaa, mä vaan tarvitsen nyt aikaa miettiä mun elämäni järjestykseen" -kommentit.
Ai sullakin on iso?
Kyrpä otsassa? Tokkiinsa.
Don't Panic!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

jouden-za kirjoitti:Alan runkata kyrpääni toisella kädellä kevyesti ja toisen käden etusormea alan työntämään liukasta peppureikää kohti. Ja helpostihan se sinne pujahtaa koska öljy on tehnyt sen niin ihanan liukkaaksi.

Alan lähestymään huippua, joten hiukan rauhoitan tilannetta ja otan sormen pois pepusta ja työnnän sen suuhuni ja maistelen limaisia mehujani a olen melkein seota. En kestä enä kauaa. Olen ihan kliimaksissa.

Laitan sormen takaisin perseeseeni ja samalla runkkaan räjähdyspisteen tuskissa olevaa kyrpääni. Ja alan tuntemaan kuinka kyrpäni vavahtelee ja perseessä sykkii niin ihanasti. Orkku on tulossa ja todella voimakkaana, en pysty enää pidättelemään..aaaaaaahhh
Yih.. Ekammainen kerta vissiin kun luin jouzka-sedän tarinan alusta loppuun ja suurimman osan aikaa, nimien lainauksineen jne., tarina herätti minussa hienosta hilpeyttä mutta tässä kohtaa (=tummennettu) meinasi kyllä tulla jo pieni pahoinvointi. Ihan ok hei, työntää sen sormen perseeseen jos se hyvältä tuntuu mutta sen suuhun laittaminen sen jälkeen , ei ihan heti tipahtas.. :laatta:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Herra Manala

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KisSandra kirjoitti:Yih.. Ekammainen kerta vissiin kun luin jouzka-sedän tarinan alusta loppuun ja suurimman osan aikaa, nimien lainauksineen jne., tarina herätti minussa hienosta hilpeyttä mutta tässä kohtaa (=tummennettu) meinasi kyllä tulla jo pieni pahoinvointi. Ihan ok hei, työntää sen sormen perseeseen jos se hyvältä tuntuu mutta sen suuhun laittaminen sen jälkeen , ei ihan heti tipahtas.. :laatta:
Ootsä jotenki rajoittunut? Katoin just taide-elokuvan nimeltään Ass Angels #84, siinä ne kaikki laitto pippelin pyllyyn, kirnus sen suoliosaston kunnolla puhtaaksi, ja työnsi sen jälkeen lopuksi vielä melan suuhun. Ihan normaalia. Mikä sua vaivaa?
Geetzu

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Ihan normaalia. Mikä sua vaivaa?
Ei ees mitään suurta pöpöhäikkää tossa. Kunhan ei jouska pimppiin niitä kakkasia sormia tunge nii!
Kyllä muakin vähän rupes ällöttää et mitä limasia mehuja sieltä pepusta oikein irtoaa. Jospa se vaan sylkeä sitten.
WanhaPervo

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Geetzu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ihan normaalia. Mikä sua vaivaa?
Ei ees mitään suurta pöpöhäikkää tossa. Kunhan ei jouska pimppiin niitä kakkasia sormia tunge nii!
Kyllä muakin vähän rupes ällöttää et mitä limasia mehuja sieltä pepusta oikein irtoaa. Jospa se vaan sylkeä sitten.
Kysykää jouskalta!
Geetzu

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

WanhaPervo kirjoitti:Kysykää jouskalta!
Yritin soittaa sille ja joku siel vastaskin. Karkeita voihkasuja ja semmosta liukkarin litinää. Mahdollisesti. Onneks soitin tuntemattomana ja painoin punaista vauhdilla.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sinkkumatti kirjoitti:Ei saatana. Repesin melko lahjakkaasti palaverissa. Sori kollegat. Ette te kuitenkaan ymmärtäisi..
Ai niinqu luet tällasii judansseja palaverissa..aika intresantteja miitinkejä siellä jossainKO Kluuvinpuiston nurkilla, taas ehkä siis kerrankin jos toisenkin siis tulossa orkspoks ehhehe.

Ja olisit ny väbä näyttänyt kollegioillekin, siis jos naisia antavaisia, ei siis mulle koska olenhan receweeeeid män still änd horni ah.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

slam kirjoitti:hoho... Ylöjärvi ei ole minulle tuttu paikka
No kerro ny oma versio.3,11 takahyttisessiosta..esim et paljonko palaa in kuukaudessa Serla-rules peippörii klonks?
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustakikkeli kirjoitti:Okei, tämä kyllä huvitutti. :rofl: Koko yökö tuota oli mietitty ja kirjoitettu? Kuten safi taisi mainita, kaikkea se skorppareihin rakastuminen sitten teettääkin, tulee tällaista proosaa.
Ei kyllä mä olen ihan aikastalailla 100%!!! Niinku sellanen intuitiooitio-mikä vitun lie sana sekään sitten muka on mut kuiteskin et kun tuntuu siltä niin ei muuta ku kyrpä porton perseeseen ja mällit tyynyliinalle tai jodn tollasta uo knöy.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

bedlam kirjoitti:Enpäs hetkeen ole hirnunutkaan näin. Kiitos taas tästä.
Ouluun paljon haleja, vähän niinku silloin eräässä Joulumiitissä..halasinhan sua, taisin myös Manaakin zillai väbä.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti::D :D :D

Saitko edes sainko edes, vähän huulia törrölleen johki suuntaa muzzukka? Ja mielellään vähän silleen ku kosteista huuulista tykkäilen.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Uusiopehmis kirjoitti:Kyl se pappa osaa :D
..ainakin puhua ja kirjoittaa, tai tosin kuak näistä mitään tajuu..Elcos ja pikkuegokin (nykyään siis taitaa olla9 vain hiffaa jutuistani aina ja vain ja ainostaan että kiklaus mennä muljahti pyplikseen nams..koska niin diggailevat ilm. sellasista meininkeistä uuuh..ja tää jutska jos mikä meni MM. NIITTEN tob-kybälistalle oujee..fak mii haardli in DID, did in did..än gou daun bits (siis mies puolinen hlö).
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Lolita kirjoitti:Kyllä homoerotiikka on Jouskan ominta aluetta, ihan turhaan muodon vuoksi noita naisia mainitsee.
Aijaa, no jos Kity oikein VAATII niin "onhan se varmaa" että Teille homppelihuttua lisääkin voin keittää ja kityn pojilta orkut näillä stooreilla ilmoillekin heittää.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

segma kirjoitti:Hahah. Kaikista eniten koko jutussa nauratti se, että minä olin siinä mukana. KHUUL!
Olen toudella pahoillani että et päässyt ihan sinne takahyttiin saakka:( mut josba sit ens kerralla sit säkin saisit jodn?????????????!!!!
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Luetin Jouskan jutun äiteelläni ja äitee ei vapaamielisenä pahastunut tai siweelllis-närkästynyt, mutta kummeksui ja säälitteli Jouskaa ja sanoi ettei tuolllainen olis saanut häneltä edes 50-60 luvuilla jolloin oli äärimmäisen timmi hoikka pystytisumisu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Luetin Jouskan jutun äiteelläni

Dude. You are sick.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

elco kirjoitti:Tämä pistää kyllä ihmettelemään, että näinköhän puulsit-miehen tarinat sittenkin perustuvat todellisuuteen?!1

kas täällähän tämä hottentotti taas huutaa kvoaan ääneen, ei helvetti ja samat sävelet kuin ennenkin::DD

Mut tosiaan, ni mene ja tiedä, mut pääasia että sperma lentää kaaressa..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:Ei naurattanu. Kiihotti.
Ei saatanan repz, jaahas.

No niin rupeehan se ovi jo pikkuhiljaa heiluu..nöy hätä me tuetaan sua..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Leila kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ei naurattanu. Kiihotti.
Minä koskettelin itseäni samalla kun luin tarinaa.
Ai vaan koskettelit..höh olisit laittanut ne sor sor sormi-leikki alkaa, elikästä useampi parempi yhtaikaa sinne pipariin vaan ja toisella kätösellä vielä hierot sitä klittaa niin johan pomppaa taivaisiin..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:Minä en lukenut tarinaa.

Älä puhu paskaa, runkkasit!!
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: You are sick.
Ei oo se on ihq piristys tän muuten idiootteja täynnä olevan palstan systeemeihin. :h:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Itse asiassa tämä oli ensimmäinen ja ainoa Jouskan tarina jonka olen lukenut. Kertooko Jouska aina tarinoita omasta elämästään?
No vaix aina ja iankaikkisesti eimen.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

sanctus kirjoitti:Minä printtasin tämän ja kiinnitin työhuoneen oveen.
:D okke
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

KisSandra kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Alan runkata kyrpääni toisella kädellä kevyesti ja toisen käden etusormea alan työntämään liukasta peppureikää kohti. Ja helpostihan se sinne pujahtaa koska öljy on tehnyt sen niin ihanan liukkaaksi.

Alan lähestymään huippua, joten hiukan rauhoitan tilannetta ja otan sormen pois pepusta ja työnnän sen suuhuni ja maistelen limaisia mehujani a olen melkein seota. En kestä enä kauaa. Olen ihan kliimaksissa.

Laitan sormen takaisin perseeseeni ja samalla runkkaan räjähdyspisteen tuskissa olevaa kyrpääni. Ja alan tuntemaan kuinka kyrpäni vavahtelee ja perseessä sykkii niin ihanasti. Orkku on tulossa ja todella voimakkaana, en pysty enää pidättelemään..aaaaaaahhh
Yih.. Ekammainen kerta vissiin kun luin jouzka-sedän tarinan alusta loppuun ja suurimman osan aikaa, nimien lainauksineen jne., tarina herätti minussa hienosta hilpeyttä mutta tässä kohtaa (=tummennettu) meinasi kyllä tulla jo pieni pahoinvointi. Ihan ok hei, työntää sen sormen perseeseen jos se hyvältä tuntuu mutta sen suuhun laittaminen sen jälkeen , ei ihan heti tipahtas.. :laatta:
Täh mitä häh, siis giimanesteet tulee ulos ja zilleen.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ihan normaalia. Mikä sua vaivaa?
Ei ees mitään suurta pöpöhäikkää tossa. Kunhan ei jouska pimppiin niitä kakkasia sormia tunge nii!
Kyllä muakin vähän rupes ällöttää et mitä limasia mehuja sieltä pepusta oikein irtoaa. Jospa se vaan sylkeä sitten.
Olkoon vaix sitten huoran rasvasia vittunesteitä tms tai löysää ihmispaskaa mut ei niitä rasvattuja sormia sinne pilluun vaan nartun suuhun jou.
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin