Ajomies

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Kysykää jouskalta!
Yritin soittaa sille ja joku siel vastaskin. Karkeita voihkasuja ja semmosta liukkarin litinää. Mahdollisesti. Onneks soitin tuntemattomana ja painoin punaista vauhdilla.
Niin ainahan sä oot painanut punasta aika hätäseen!
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Gattaca kirjoitti:Luetin Jouskan jutun äiteelläni ja äitee ei vapaamielisenä pahastunut tai siweelllis-närkästynyt, mutta kummeksui ja säälitteli Jouskaa ja sanoi ettei tuolllainen olis saanut häneltä edes 50-60 luvuilla jolloin oli äärimmäisen timmi hoikka pystytisumisu.
Sä varmaan luetetkin tai luitte yhessä ja varmaan kädet housuissa..muuten missä kunnossa sun mutsi nyt on? Kiihotutko?
Ollaan vaan ja nautitaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

safi kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: You are sick.
Ei oo se on ihq piristys tän muuten idiootteja täynnä olevan palstan systeemeihin. :h:
Oikein vihjaus etten ole idiootti ja sitten SYDÄN?
Marttahan se kuvittelee kiimoissaan että kun laitoin sydämen yhteen viestiin niin haluan panna Marttaa.

Mutta sä LUTKa et kumminkaan mulle antas, et vaikka antaessasi voihkisit koko yön kuudestilaukeavani tuottamassa nautinnossa. (Jos antasit en kertos mutta Antasin sulle oikeuden rehelliseen Kitinäraporttiin).

Niin joo siis hei, tuo on taas yksi säälittävä Kitinävonkuuyritys joo..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Sinkkumatti

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: You are sick.
Ei oo se on ihq piristys tän muuten idiootteja täynnä olevan palstan systeemeihin
Ei se silti pois lue sitä seikkaa, että tämän luettaminen vanhalla mutsillaan on sairasta.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Sinkkumatti kirjoitti:
safi kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti: You are sick.
Ei oo se on ihq piristys tän muuten idiootteja täynnä olevan palstan systeemeihin
Ei se silti pois lue sitä seikkaa, että tämän luettaminen vanhalla mutsillaan on sairasta.
Mut toivottavasti se mutsi luki edes jonkun seikan, sillä olenhan otettu jos Poitsu oliskin siellä jossain lukaillut mun stoorii.
Ollaan vaan ja nautitaan
Uusiopehmis

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

jouden-za kirjoitti:Mut toivottavasti se mutsi luki edes jonkun seikan, sillä olenhan otettu jos Poitsu oliskin siellä jossain lukaillut mun stoorii.
Mä toivon vaan ettei poitsu kohta avaudu, että se mutsi kosketteli itseänsä. Se olis niinku viimeinen tikki, mutsin pystytisut on kuultu jo niin monta kertaa.
safi

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja safi »

Gattaca kirjoitti: Mutta sä LUTKa et kumminkaan mulle antas
No en TOD, jotain rajaa siinäkin ketä mä nussin!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SAFI: oma tappiosi, LUTKA!!
Uusiopehmis kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Mut toivottavasti se mutsi luki edes jonkun seikan, sillä olenhan otettu jos Poitsu oliskin siellä jossain lukaillut mun stoorii.
Mä toivon vaan ettei poitsu kohta avaudu, että se mutsi kosketteli itseänsä. Se olis niinku viimeinen tikki, mutsin pystytisut on kuultu jo niin monta kertaa.
Mun äitee kuulemma keksi runksimisen joskus 10 wee, toisen TYTÖN kanssa. (muotilesboilun esikuvallinen profeetta?)

Sitten äitee oli sen ajan kirjoista lukenut, että sellainen on ITSESAASTUTUSTA, ja kysyi Isoäidiltäni. Joka kristillisenä oli vain sanonut, että ethän sinä sellaista tee, kauheaa.

Äiti silti jatkoi runksimista kunnes Sai (vasta Isäni) Kyrpää. Teki kuulemma gutaa paitsi takaapäin meidän suvun kyrpä sattuu.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
safi

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Ei se silti pois lue sitä seikkaa, että tämän luettaminen vanhalla mutsillaan on sairasta.
Mä kyllä vähän luulen, että se jauhaa puuta heinää saadakseen vaan keskustelua ja yleistä paheksuntaa aikaseks.
Uusiopehmis

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Gattaca kirjoitti:Avautuu
Luettaisitko tänkin äiteelläsi? Niin tietävät mitä kerrot heistä tälle "sairaalle nykynuorisolle."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Uusiopehmis kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Avautuu
Luettaisitko tänkin äiteelläsi? Niin tietävät mitä kerrot heistä tälle "sairaalle nykynuorisolle."
Kieltämättä olen "hieman" valikoiva sikäli, että luetan pahennusta herättäviä MUIDEN juttuja vanhemmillani, mutten koskaan OMIANI. :D

Ylläolevakin tieto silti totta, ja varmaan repisivät perseensä jos tietäsivät että kerroin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Uusiopehmis

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Gattaca kirjoitti:Ylläolevakin tieto silti totta, ja varmaan repisivät perseensä jos tietäsivät että kerroin.
Sä oot kyllä sen luokan zen-mestari, ettei mitään rajaa. Taitaisivat tajuta että oma terve kultumussukka onkin reippaasti whackompi kuin koko nussiva maailma yhteensä. Nythän sun kannattaa kovasti toivoa etteivät opi intterwebbiä itse selailemaan, voi mennä perintö sivu suun.
Sinkkumatti

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Uusiopehmis kirjoitti:Nythän sun kannattaa kovasti toivoa etteivät opi intterwebbiä itse selailemaan, voi mennä perintö sivu suun.
Eikä mitä! Printataan kaikki parhaat palat, ja lähetetään vennamolla Mamma Gattacalle.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Uusiopehmis kirjoitti:Sä oot kyllä sen luokan zen-mestari, ettei mitään rajaa. .
Joo, zen-mestaruus = pure hävyltä vaan ei kyrvältä pää poikki.
Uusiopehmis kirjoitti:Nythän sun kannattaa kovasti toivoa etteivät opi intterwebbiä itse selailemaan, voi mennä perintö sivu suun.
Ei äitee osaa edes hiirtä käyttää saati kirjoittaa Kitinän osoitetta. Ja mun vanhemmilta "perintö" olis vain vanha matkalaukullinen romua plus homehtunut mökki Joroisissa. Sitä toivon etteivät huomaa että olen jo kymmenen vuotta pöllinyt Karhurahoja kolikkolaatikostaan.
Viimeksi muokannut Gattaca, 11.08.2006 16:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
safi

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Eikä mitä! Printataan kaikki parhaat palat, ja lähetetään vennamolla Mamma Gattacalle.
Oikeesti etkö sä nyt näe. Sehän innostuu vaan kehittelemään kahta kauheempia juttuja, kun porukka alkaa jeesustelemaan.
Uusiopehmis

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

safi kirjoitti:Oikeesti etkö sä nyt näe. Sehän innostuu vaan kehittelemään kahta kauheempia juttuja, kun porukka alkaa jeesustelemaan.
Tottahan tuo on, vaan eipä nuo nyt kauhistutakaan enää, kaikki on jo nähty. Toi jouskan ajomies-stoori oli kyl vuoden kulttuuriteko.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä aloin jo mielessäni kuvitella sitä skenariota, jossa Mamma Gattaca lukee postissa nimettömänä saamiaan papereita, joissa kerrotaan hänen intiimiasioitaan. Ja kolikkojen pöllimisestä Karhun ostoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Lolita kirjoitti:Mä aloin jo mielessäni kuvitella sitä skenariota, jossa Mamma Gattaca lukee postissa nimettömänä saamiaan papereita, joissa kerrotaan hänen intiimiasioitaan. Ja kolikkojen pöllimisestä Karhun ostoon.
ISÄ se raivarin sais, siitä lähtien kun Sikamika oli vihjannut että isä on Zoofiili. Äitee ymmärtäis. Sillä on vieläkin aika hyvät tisut.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Uusiopehmis

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Lolita kirjoitti:Mä aloin jo mielessäni kuvitella sitä skenariota, jossa Mamma Gattaca lukee postissa nimettömänä saamiaan papereita, joissa kerrotaan hänen intiimiasioitaan. Ja kolikkojen pöllimisestä Karhun ostoon.
Ja allekirjoitukseks Mustanikki?

Gattacahan syyllistyy tuossa koko ajan rikoksiin, yksityiselämää koskevien loukkaavien tietojen levittämiseen. Aika karua omia vanhempia kohtaa, jotka on tänne vielä kuvan kanssa lämäyttänyt kaiken kansan ihmeteltäviksi. Ja pitää tätä porukkaa sitten sairaana ja kierotutuneena?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Gattaca kirjoitti:ISÄ se raivarin sais, siitä lähtien kun Sikamika oli vihjannut että isä on Zoofiili. Äitee ymmärtäis. Sillä on vieläkin aika hyvät tisut.
*kirjoittaa pieneen muistikirjaansa, että printit lähetetään Pappa Gattacalle*
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti:Oikeesti etkö sä nyt näe. Sehän innostuu vaan kehittelemään kahta kauheempia juttuja, kun porukka alkaa jeesustelemaan.
Osittain varmaaan joo, mutta esimerkiksi tämä juttu on jo niin vanha että uskon tämän ainakin olevan ihan aamiaspöydässä Gattacoilla kerrotun.
Äiti silti jatkoi runksimista kunnes Sai (vasta Isäni) Kyrpää. Teki kuulemma gutaa paitsi takaapäin meidän suvun kyrpä sattuu.
Herra Manala

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Äiti silti jatkoi runksimista kunnes Sai (vasta Isäni) Kyrpää. Teki kuulemma gutaa paitsi takaapäin meidän suvun kyrpä sattuu.
Tässä on nyt kyllä melkoista perusteetonta kotiinpäin vetämistä. Suvulla ei ole mitään yhteistä kyrpää, joka sattuu. Taitaa faijallasi olla isompi kuin itselläsi. Ei tainnut huoraakaan sattua.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Äiti silti jatkoi runksimista kunnes Sai (vasta Isäni) Kyrpää. Teki kuulemma gutaa paitsi takaapäin meidän suvun kyrpä sattuu.
Tässä on nyt kyllä melkoista perusteetonta kotiinpäin vetämistä. Suvulla ei ole mitään yhteistä kyrpää, joka sattuu. Taitaa faijallasi olla isompi kuin itselläsi. Ei tainnut huoraakaan sattua.
Et huomannut vihjata insestikokemuksista etkä huomioinut isäni miespuolisia sukulaisia :D

Saunassa isälläni ei näyttäisi olevan sen isompi kuin minullakaan, aika nysä siis. Mutta isällä on oman kertomansa mukaan yläkäyrä stondis. Joten mistä olen alakäyräni perinyt? Ehkä äidinisältäni joka oli IKL:n ja AKS:n jäsen, Kosolan seuraaja ja Hitlerin ihailija?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Herra Manala

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Saunassa isälläni ei näyttäisi olevan sen isompi kuin minullakaan, aika nysä siis.
Luulen että isäsi pani mutsiasi takaapäin sängyssä, ei saunassa.
Vastaa Viestiin