Ajomies

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Ajomies

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

..ja taas on aika lähteä sorvin ääreen. Kello näyttää aamuyöllä viittä kun kello pärähtää rivosti ilmoille ja se on sen merkki että kohta lähtee taas dieselit hörisee. Lyön kelloon voimallisesti kuin enteillen tulevia tapahtumia joista minulla ei ole mitään hajuakaan vielä.

Olen raivostunut, kiivastunut kuin härkä keväisellä vehreällä niityllä, jossa vain kukkaset ja perhoset kilvan toisiaan houkuttelee yhtymään. Ja tämä kiivastuneisuus saa minuun kummasti liikettä. Riisun yöpyjaman päältäni hitaasti ja hetken nautin kuinka vartaloni näyttääkin niin hyvältä aamuyön hämäryydessä.

Olen hetken melkein mykistyneenä katsoessani kaarelle jännittynyttä vartaloani. Kosketan hiukan itseäni, vain tuntiakseni kuinka olenkaan kiinteän ja lihaisan tuntuinen nuori uros. Kehrään kuin kissa, olen jo melkein tiikeri.

Siirryn wc-tiloihin ja otan niin kovan kyrpäni käteen, vedän muutaman liikkeen edestakaisin ja voi voi kuinka hyvältä se tuntuukin. Ja kuinka hyvältä se kova elin tuntuu myös kädessäni. Sitten annan kusen ottaa ohjakset käteen ja kohta kusi jo lorisee aamuisessa Ylöjärven yössä.

Ja kuinka paljon tekisikin mieli jatkaa sitä kullin hieromista, mutta en voi, en saa, en halua, sillä kohta jo on aika taas lähteä tienaamaan vkl:n kaljarahoja. Joten otan 2 palaa wc-paperia ja hieraisen kevyesti kulliani, siten että pisarat ja juustot sen kuin vain lentää kaaressa pitkin lattioita, mutta ei sen väliä koska kyllä kesä senkin kuivaa.

Menen keittiöön ja pikaisesti keitän kaffet, otan pullapitkoa pienen palasen ja lähden ovesta ulos kuppi kädessä. Hurautan kuormurini käyntiin ja tunnen kuinka sen voima saa minuunkin ihmeellisiä tuntemuksia aikaiseksi. Kaasutan kuormuria oikein kunnolla jotta naapurin Tainakin taas kerran huomaisi kuinka tuimana olen lähtiessäni tien päälle.

Olen naapurin Tainaa jo pitkään katsellut sillä silmällä, ehkä jo 3 vuotta mutta en ole vielä päässyt kovinkaan pitkälle hänen suhteensa. Toissa-kesänä hän tuli yöllä samaa matkaa kotiin baarista ja hiukan ehkä mielestäni katsoi minua sillä silmällä, mutta minua rupesi niin ujostuttamaa. Pyysi hän vielä kotiportillaan nauttimaan lasillisen viiniä mutta ei minulle viini maistu, koska olen kaljaveikkoja mielummin, joten menin kotiini ja avasin kuten Eräs ystäväni Poitsukin niin monesti sen Karhu-putelin. Ja voi että kuinka se maistui paremmalle kuin mikään muu.

No mutta se siitä ja siksikin koska sen jälkeen ei Taina ole juurikaan minua enää huomioinut ja se on ollut hiukan ikävää. Ja ehkä tuona yönä olisin voinut päästä häntä jopa suuteloimaan, mutta voi voi se meni ohitse, joten eiköhän nyt jätetä nämä muistelot ja lähdetään tien päälle.

Joten otan rekan isosta vaihdekepistä kunnolla kiinni ja rykäsen voimalla 1:sen silmään ja mietin mielessäni että perkele että tekisi pillua oikein kunnolla mieli maistaa, vaikka kyllähän se Karhukin putoaisi. Mutta nyt on puoteltava vauhdilla kohti Jyväskylää ja sieltä sitten Ouluun ja ehkä illalla takaisin ellei se mulkku pomo taas järkkää minulle jonkun lisäkeikan. Ja en millään jaksaisi tehdä niitä 16:sta tunnin vuoroja en.

Mutta ei auta kuin isompaa silmään ja kohti Jyväskylää. Alkumatka menee ihan leppoisasti ja puolessa välin Jyväskylää menen tuttuun huoltsikkaan ryystämään aamukaffet. Ja kyllä oli mukava juoda aamukaffet sämpylän kera, koska se sama tyttö jota olen monesti katsellut oli kassaneitinä. Ja voi kuinka ihana hymy häneltä taas tuli.

Minulta meni ihan pasmat sekaisin siinä vaiheessa kun hän kysyi minulta että saisiko olla vielä jotain muuta ja samalla hän katsoi minua todella kiusotellen. No vastasin naama punaisena että e e e eii iii kii kiitos ja käännyin kannoillani ja kiiruhdin nurkkapöytään. Join kaffet, söin sämpylän ja katselin alta kulmien tuon ihanan tytön takamusta joka oli niin houkuttelevan näköinen. Ja hän pyörähti kaksi kertaa vielä ohitseni ja katsoi minua pitkään silmiin, tai siis yritti koska minä käänsin katseeni heti pois kohti hienoja rekka-autoja.

No loput kaffet joinkin sitten vapisevin sormin ja sitten lähdin kiireen vilkkaan kohti omaa upeeta yhdistelmärekkaani. Ja taas rekka vauhtiin ja kohti seuraavaa huoltsikkaa heh.

Saan rekan vauhtiin ja kaikki tuntuu hyvältä, varsinkin alapäässä, tosin pakotus alkaa olemaan jo melkoista. Mietin vain tuon tytön hymyä ja sitä kuinka hän niin ihanasti sitäö peppuaan pyöritti kävelleessään ohitseni. Huh kuinka se saakin minut kuumaksi. Olen aivan kuumana ja farkuissani alkaa olemaan ahdasta enkä tiedä että pitäisikö sitä vähän helpottaa, koska puristus alkaa olemaan sietämätöntä.

En kestä enää vaan avaan kaksi ylimmäistä farkkujen nappia ja voi että kuinka farkkujen suu pongahtaakin voimalla. Vilkaisen nopeasti alaspäin ja huomaan kuinka bokserit pullottavat upeasti. Vapautan toisen käden ratista ja kuljetan kättäni alaspäin, kohti pinkeitä poksereita. Hieron kivikovaa kulliani aluksi vain housujen päältä ja voi että kun se tuntuu ihanalta ja varsinkin kun kuvittelen että se huoltsikan tyttö kun sen tekisi.

Kyrpäni vavahtelee jo hurjasti ja voin melekin tuntea kuinka sen suonet jo pullottaa kuin räjähtääkseen ja samalla mieleeni tulee Manala joka kehuu isolla kyrvällään ja vitut sanon minä, sillä luulen että jos se iso olisikin niin tuskin se näin komeasti ikinä seisoo. No olo alkaa olemaan aika sietämätön joten laitan pujotan käteni housujen sisään ja aluksi vain hieron kyrvänpäätä joka on niin kuuma ja turvonnut. Ja kaikki tuntuu vielä niin kiimaiselta koska en ole runkannut yli viikkoon. Ja huomaan että orgasmi olisi aika lähellä. Mutta en halua vielä tulla vaan haluan kiusata itseäni oikein kunnolla. Hieron sitä kovaa kullia oikein kunnolla ja välillä otan käteni ja nuuhkailen sitä mieletöntä kiiman tuoksua. Samalla sormetkin eksyvät suuhuni ja niitä nuolen kiusottelevasti aivan kuten varmaan se huoltsikan tyttökin tekisi ja sitten vien taas kostetat sormeni takaisin pöksyihin ja kastan kullini pään syljellä ja hieron sitä hellästi.

Katselen hetken aikaa kuinka munanpää kiiltää kosteudesta, lisäksi huomaan jo kuinka sieltä tulee itsestäänkin kiimatippoja, jotka sitten otan sormiini ja ja hieron ne huulilleni. Ja se tuntuu aika kiihoittavalta kun vielä ajattelen että se huoltsikan tyttö tekisi sen.

Aijaijai kun olen kiimoissani ja ajaminen tuntuu jo vaikealta, joten päätän pysähtyä seuraavalle pysähdyspaikalle. Onneksi se tulee jo tuossa tuokiossa. Vedän rekkani parkkiin ja siirryn takapuolelle jossa on makuutilat. Menen selälleni ja rupean hieromaan itseäni rinnoista ja pikkuhiljaa menen alaspäin ja olen niin kiimoissani että hetkessä on farkkuni poissa ja sitten lentää loputkin vaatteet pois.

Otan eväsrepustani hieromaöljyä ja alan levittämään sitä vartalolleni hitain liikkein. Vartaloni näyttää aika hyvältä öljyn kimalluksessa. Hieron ylävartaloani toisella kädellä ja toisella hieron paisuneita kiveksiäni, ja tunnen kuinka niissä on yli viikon spermat vangittuna. Puristan hiukan lisää öljyä ja varsinkin munan päälle laitan reilusti, siten että sitä valuu aina peppureikään saakka ja jotenkin ihanasti se kutittaa tiukkaa pebaani.

Jatkan toisella kädelläni kullini hieromista ja toisella lähestyn peppureikääni. Olen levittänyt jalkani todella leveään asentoon, siten että voin helposti työntää sormeni perseeseen. Alan runkata kyrpääni toisella kädellä kevyesti ja toisen käden etusormea alan työntämään liukasta peppureikää kohti. Ja helpostihan se sinne pujahtaa koska öljy on tehnyt sen niin ihanan liukkaaksi. Ja koko ajan ajattelen että se huoltsikan tyttö tekisi tämän kaiken minulle ja paljon muutakin.

Alan lähestymään huippua, joten hiukan rauhoitan tilannetta ja otan sormen pois pepusta ja työnnän sen suuhuni ja maistelen limaisia mehujani ja olen melkein seota. En kestä enä kauaa. Olen ihan kliimaksissa.

Laitan sormen takaisin perseeseeni ja samalla runkkaan räjähdyspisteen tuskissa olevaa kyrpääni. Ja alan tuntemaan kuinka kyrpäni vavahtelee ja perseessä sykkii niin ihanasti. Orkku on tulossa ja todella voimakkaana, en pysty enää pidättelemään..aaaaaaahhh kuinka hyvältä se tuntuukin...ihanaa, jatka vaan sanon ja ajattelen samalla sitä huoltsikan tyttöä ja näen melkein kuinka hän imee minua joka paikasta. Uuuuhhhh ihan kohta tulee orkku, ei en voi enää, nyt se tuleeeeeee..ja vartaloni nytkähtelee ja spermaa alkaa tulemaan kyrvästä niin kovalla paineella että se lentää naamalleni saakka..silmissäni tähdet sinkoilee ja välillä vetää ihan pimeäksi, orkkua on uskomaton ja olen siinä selälläni jalat aivan auki ja kokonaan antautuneena huh.

Jatkan runkkaamista myös sormellani ja saan samalla mielettömän anaaliorgasmin, juuri sellaisen joista moni Kityn-tyttönen mm. Keikaus ja Geekin oli maininnut ja aika moni mieskin muistaakseni Elco ja Snapa ainakin. Mutta se tuntuu todella juuri niin ihanalta kuin oli sanottu joten jatkan vielä sormella perseen räpläämistä ja toisella kädellä runkkaan edelleen kyrpääni josta pulppuaa edelleenkin spermaa..olen todella uupunut ja raukea, hieron vielä spermaani pitkin vatsaani ja hiukan maistan sitä ja onhan se aika kivan makuista ajattelen.

Sitten vain hiukan siistiydyn ja jatkan matkaani seuraavalle huoltsikalle jossa on varmaan taas se toinen ihana tyttö töissä..joten pidetään pyörät pyörimässä. Ja mietin että pitäisikö soittaa Poitsulle ja jutella kanssaan että saako hän ikinä tälleen ja ehkä laitan vielä kityn poitsuillekin esim. Slergmalle ja Turbohaltijalle priiveitviestii tästä tapahtumasta.
Ollaan vaan ja nautitaan
Sinkkumatti

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ei saatana. Repesin melko lahjakkaasti palaverissa. Sori kollegat. Ette te kuitenkaan ymmärtäisi..
slam

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja slam »

hoho... Ylöjärvi ei ole minulle tuttu paikka
mustakikkeli

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Okei, tämä kyllä huvitutti. :rofl: Koko yökö tuota oli mietitty ja kirjoitettu? Kuten safi taisi mainita, kaikkea se skorppareihin rakastuminen sitten teettääkin, tulee tällaista proosaa.
bedlam

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Enpäs hetkeen ole hirnunutkaan näin. Kiitos taas tästä.
Geetzu

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:D :D :D
Uusiopehmis

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Kyl se pappa osaa :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä homoerotiikka on Jouskan ominta aluetta, ihan turhaan muodon vuoksi noita naisia mainitsee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja segma »

Hahah. Kaikista eniten koko jutussa nauratti se, että minä olin siinä mukana. KHUUL!
elco

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja elco »

Tämä pistää kyllä ihmettelemään, että näinköhän puulsit-miehen tarinat sittenkin perustuvat todellisuuteen?!1
Herra Manala

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ei naurattanu. Kiihotti.
Leila

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Leila »

Herra Manala kirjoitti:Ei naurattanu. Kiihotti.
Minä koskettelin itseäni samalla kun luin tarinaa.
1108

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minä en lukenut tarinaa.
Geetzu

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Minä luin sen uudelleen.
RuNkkuTonttu

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Itse asiassa tämä oli ensimmäinen ja ainoa Jouskan tarina jonka olen lukenut. Kertooko Jouska aina tarinoita omasta elämästään?
sanctus

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Minä printtasin tämän ja kiinnitin työhuoneen oveen.
ninnithequeen

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minä lähetin tämän tarinan kaikille sukulaisillenikin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12356
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

jouden-za kirjoitti:..ja taas on aika lähteä sorvin ääreen. Kello näyttää...
Tiivistäisit vähän. Ei näitä jaksa lukee. Liian pitkiä...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:Minä en lukenut tarinaa.
luin kertomusta. ja tykkään sontii ja kusta... olen kovis
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Melkein aloin toivoa, että mullakin olis ikioma kyrpä jota hiplata. Perseenreikä toki on, mutta olis kiva samaan aikaan vetää jostain kun työntää sormea pyllyyn.
WanhaPervo

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kreitsu kirjoitti:Melkein aloin toivoa, että mullakin olis ikioma kyrpä jota hiplata. Perseenreikä toki on, mutta olis kiva samaan aikaan vetää jostain kun työntää sormea pyllyyn.
Melkein aloit toivoa, mutta et kuitenkaan aivan toivonut?

Pippeli on kyllä kätevä kapistus. Suosittelen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

WanhaPervo kirjoitti: Melkein aloit toivoa, mutta et kuitenkaan aivan toivonut?

Pippeli on kyllä kätevä kapistus. Suosittelen.
Täytyy nyt kattoo, jos korjailis värkkiä vaikka samalla, kun ens kerral käy Tallinas. Mä en kyl sit mitään pippelii haluu, vaan kunnon halon.
huima

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja huima »

Kreitsu kirjoitti:Mä en kyl sit mitään pippelii haluu, vaan kunnon halon.
Tässä se saatana taas nähtiin.

Ai koolla ei ole muka väliä!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mä en kyl sit mitään pippelii haluu, vaan kunnon halon.
Tässä se saatana taas nähtiin.

Ai koolla ei ole muka väliä!
Tuo koon merkityksen kieltävä lausuma on ihan yhtä aidosti totta kuin myös "mä soittelen" ja "ei sussa ole mitään vikaa, mä vaan tarvitsen nyt aikaa miettiä mun elämäni järjestykseen" -kommentit.
Don't Panic!
Herra Manala

Re: Ajomies

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nexie kirjoitti:Tuo koon merkityksen kieltävä lausuma on ihan yhtä aidosti totta kuin myös "mä soittelen" ja "ei sussa ole mitään vikaa, mä vaan tarvitsen nyt aikaa miettiä mun elämäni järjestykseen" -kommentit.
Ai sullakin on iso?
Vastaa Viestiin