Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vihernikki kirjoitti:No tiedätkö, se mitä olen jorinoitasi jaksanut lukea...
Hih hih, joku munaton/vituton kaksoisnikin käyttäjä taas avautuu puskasta huudellen, kun niin pelkää itseensä kohdistuvaa vastakritiikkiä. Vaikka aika hyvä arvaus henkilöllisyydestä on (halutessani voisin tietenkin kysäistä admineilta ip-osoitevertailua, mutta en taida jaksaa yrittää paljastaa yhtä pelkuria). Eikös tää Vihernikki ollut se sama pelkuri joka hihkui innoissaan kun viimeksi "lähdin" palstalta, silloinkin vihernikin takana piilotellen? Ihan hänen kiusakseen tulinkin samantien takaisin. (no okei olisin tullut muutenkin)

Oikeasti lämmittää mieltä että pystyy noinkin koskettamaan joidenkin munattomien pikkusielujen syvimpiä tuntoja. Pitääkin varmaan kiihdyttää taas kirjoitusten määrää, ehkä jossain päin verisuoni napsahtaa päässä, pop.

Ai niin snapalle (tai no saa vihernikkikin halutessaan vastata) vielä tuosta rasismijutusta, mulle ei ainakaan tulisi mieleeni verrata erirotuisia vammaisiin. Ovatko ne sun mielestäsi värivammaisia tai jotain?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 09.08.2006 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Miten sä jaksat tota rasismia huutaa jokaisen nurkan takaa.
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kelle toi yksi pupu puhuu? Tarkoittaako "joka nurkan takaa" tätä keskustelua sekä erästä "Hihhei vihdoinkin kaikki somalit vittuun Suomesta!"-keskustelua johon kirjoitin muutaman viestin verran? Vähän suhteellisuudentajua, vaikka vähän tyhmä pizziz ehkä oletkin.
SnapaHead

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

mustakikkeli kirjoitti: Ai niin snapalle (tai no saa vihernikkikin halutessaan vastata) vielä tuosta rasismijutusta, mulla ei ainakaan tulisi mieleeni verrata erirotuisia vammaisiin. Ovatko ne sun mielestäsi värivammaisia tai jotain?
Kyllä se vertauksena on osuva. Sun lätinässäs koetaan ylpeyttä, koska omataan ennakkoluuloja toisten ajatuksista. Samoin tuossa downin syndrooma-vertauksessa. Molemmissa tapauksissa on myös kyse totaalisen säälittävästä chickenistä, joka haluaa oikein alleviivata ja korostaa kumppaninsa poikkeavuutta valtavirrasta nostaakseen omia pojojaan jossain käsittämättömässä ulledulleasteikossa.
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

SnapaHead kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti: Ai niin snapalle (tai no saa vihernikkikin halutessaan vastata) vielä tuosta rasismijutusta, mulla ei ainakaan tulisi mieleeni verrata erirotuisia vammaisiin. Ovatko ne sun mielestäsi värivammaisia tai jotain?
Kyllä se vertauksena on osuva. Sun lätinässäs koetaan ylpeyttä, koska omataan ennakkoluuloja toisten ajatuksista.
Okei, väännetään tyhmälle rautalangasta:

Puheeni "erirotuisella ylpeilystä" oli lähinnä provoamista liittyen keskustelun pariin avausviestiin, joissa pohdittiin ettei "kehtaisi" kulkea kadulla tummaihoisen naisen kanssa. Kas kummaa kun et niihin puuttunut? Mutta et tietenkään, Junttilasta kun kerran olet kotoisin.

(jätän alle vähän tilaa Vihernikin avautumiselle, kuinka hän inhoaa kirjoituksiani niin paljon vaikka ei muka edes lue niitä)
SnapaHead

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Jaa. Aika heikko suoritus sitten. WanhanPervon säilykepurkkitason meininkiin ei ole mieltä puuttua. Se on niin dille flipperi, että pelkästään sen juttujen siteeraaminen aiheuttaa samanlaisia oireita kuin kuseminen käsillään seisten. Niin tyhmä että se ei vituta. Sä olet vaan perustyhmä, juuri sellaista vittumaisinta laatua.

Oikeastihan tuossa mitään vitun provoa ollut. Kyllä sinä kokisit ylpeyttä Erilaisen Pillun kävelyttämisestä (paitsi päällekäyvän).

Mistä Junttilasta? Ethän sinä paska-aivo voi tietää mistä minä olen kotoisin.
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

SnapaHead kirjoitti:Oikeastihan tuossa mitään vitun provoa ollut. Kyllä sinä kokisit ylpeyttä Erilaisen Pillun kävelyttämisestä (paitsi päällekäyvän).
Huono kasvojenpelastamisyritys. :P Sori jos vein puhdin hyvältä vittuilulta. Oliks muuta?
SnapaHead

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Joo, toi Peppi-Pitkätossuilu on homoa.

Mutta siis ensin tyhjänpäiväistä, sitten hyvää ja nyt ei puhtia...?
Vähän sama kuin toi sun "myönnän osittain provonneeni" ja haettiin reaktioita ja sitten vasta onnistutaan määrittelemään myöhemmin että provottiinkin aloitusviesteihin. Lähinnä. Eli kerta "osittain" provottiin ja "lähinnä" pompittiin niin tarkoitatko nyt siis, että kokisit osittain ylpeyttä? Meinaan että avaa tyhmälle mikä oli provoa jutussasi. Se turpaan vetäminen vai se "kattokaa mulla on neekeri!"?
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Hih hih vielä se viäntää... :P Luet minua kuin piru avointa Raamattua.
SnapaHead

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Voi vitun Peppi. Pyllistä.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

mustakikkeli kirjoitti:Hih hih, joku munaton/vituton kaksoisnikin käyttäjä taas avautuu puskasta huudellen, kun niin pelkää itseensä kohdistuvaa vastakritiikkiä. Vaikka aika hyvä arvaus henkilöllisyydestä on (halutessani voisin tietenkin kysäistä admineilta ip-osoitevertailua, mutta en taida jaksaa yrittää paljastaa yhtä pelkuria).
Huh huh, lähde ihmeessä tonkimaan ip-osoitteita ja alleviivaa jo ajat sitten sinusta muodostunut käsitykseni, että olet kyylä pahinta laatua, jonka mielestä keskustelupalsta on myös ihan oikeasti joku tosielämän leikkikenttä, jossa valideja ovat ainoastaan ne mielipiteet ja sanat, jotka esittää joku, josta SINÄ henkilökohtaisesti muka tiedät tarpeeksi voidaksesi esittää sitä vastakritiikkiä...

Muuten mulla ei ole tähän mitään lisättävää. Olet vain niin tyhmä.
Se ekologinen vaihtoehto!
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

No okei, pyllistetään toisen iloksi kun hän niin kauniisti pyytää.

"Osittain provottiin" sen takia, koska provon luonteesta huolimatta en pidä yhtään mahdottomana ajatuksena erirotuisen tai -maalaisen kanssa seurustelua, jos kemiat menisivät yksiin. Takerrut ja väärinymmärrät yksittäisiä sanoja, mutta aina ei voi voittaa. Edelleen myös muistutuksena: valitettavasti en kirjoita ihan kaikkea kuolemanvakavasti, joten hernettä nenään tunkiessaan kaikkea kirjoittamaani ei kannata välttämättä ottaa ehdottomana ja järkähtämättömänä mielipiteenäni, semminkin kun ei olla Asiakeskustelujen puolella.

Niin mites itse, snapa? Huomasin ettet ollut vastannut ollenkaan. Voisitko kuvitella seurustelevasi esim. mukavan somali- tai intialaisnaisen kanssa? Kehtaisitko kulkea hänen kanssaan Junttilan kaduilla ja kiihkeässä yöelämässä, moikata kavereita ja silleen?

Ps. Missä Vihernikki on? Ei kai se lähtenyt puis?
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

mustakikkeli kirjoitti: Ps. Missä Vihernikki on? Ei kai se lähtenyt puis?
Tulin juuri sopivasti näemmä paikalle.
Se ekologinen vaihtoehto!
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vihernikki kirjoitti:Huh huh, lähde ihmeessä tonkimaan ip-osoitteita ja alleviivaa jo ajat sitten sinusta muodostunut käsitykseni, että olet kyylä pahinta laatua, jonka mielestä keskustelupalsta on myös ihan oikeasti joku tosielämän leikkikenttä, jossa valideja ovat ainoastaan ne mielipiteet ja sanat, jotka esittää joku, josta SINÄ henkilökohtaisesti muka tiedät tarpeeksi voidaksesi esittää sitä vastakritiikkiä...
Kerropas "vihernikki" ihan omana mielipiteenäsi, eikö arvosteltavalla ole mielestäsi oikeutta tietää kuka (palstapersoona) häntä arvostelee? Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mikään mafia-oikeudenkäynti.

Ai niin, sehän sanoi jo lähtevänsä peloissaan pakoon, vaikka käyttikin kaksoisnikkiään. Surullinen tapaus. Miten pelkkä palstapersoona voi pelätä noinkin paljon toisen arvostelua, kun kuitenkin itse on niin kärkäs arvostelemaan? Taisi pelästyä kun kerroin ettei pelkkä nikin vaihtaminen yksinään takaakaan täyttä nimettömyyttä. Hmm, pitäisköhän kysäistä, mitä mieltä muut olette? En tiedä suostuuko kukaan admin, mutta jos kauniisti pyytäisin ja perustelisin hyvin, ja lupaisin olla paljastamatta Vihernikin yleisemmin käyttämää tunnusta kenellekään muulle?

(nyt tarkkailemaan mikä nikki katoaa yllättäen palstalta pelätessään paljastumista kuin kuolemaa)
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

mustakikkeli kirjoitti:Kerropas "vihernikki" ihan omana mielipiteenäsi, eikö arvosteltavalla ole mielestäsi oikeutta tietää kuka (palstapersoona) häntä arvostelee? Kyseessä kun ei kuitenkaan ole mikään mafia-oikeudenkäynti.

Ai niin, sehän sanoi jo lähtevänsä peloissaan pakoon, vaikka käyttikin kaksoisnikkiään. Surullinen tapaus. Miten pelkkä palstapersoona voi pelätä noinkin paljon toisen arvostelua, kun kuitenkin itse on niin kärkäs arvostelemaan? Taisi pelästyä kun kerroin ettei pelkkä nikin vaihtaminen yksinään takaakaan täyttä nimettömyyttä. Hmm, pitäisköhän kysäistä, mitä mieltä muut olette? En tiedä suostuuko kukaan admin, mutta jos kauniisti pyytäisin ja perustelisin hyvin, ja lupaisin olla paljastamatta Vihernikin yleisemmin käyttämänsä tunnuksen muille?

(nyt tarkkailemaan mikä nikki katoaa yllättäen palstalta pelätessään paljastumista kuin kuolemaa)
Jeps, oma mielipiteeni on, että missään tapauksessa kenelläkään ei ole OIKEUTTA tietää, kuka toista arvostelee, koska hei, tää on sitä internettiä.
Ja kuka sanoi lähtevänsä pakoon? Missä?
Ja niin kuin sanoin, mun puolesta admin voi ihan rauhassa koittaa selvitellä henkilöllisyyttäni, sinä olet niin tyhmä, että et sitä saisi kuitenkaan selville.
Jos joku admin taasen päättäisi sinulle paljastaa (tosin en usko, että hekään sitä pystyvät selvittämään), niin siinä vaiheessa alkaa kiinnostamaan lakipykälät kyllä jo meikäläistäkin.
Se ekologinen vaihtoehto!
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Vihernikki kirjoitti:Ja kuka sanoi lähtevänsä pakoon? Missä?
Tossa:
Vihernikki kirjoitti:Muuten mulla ei ole tähän mitään lisättävää. Olet vain niin tyhmä.
Vihernikki kirjoitti:Ja niin kuin sanoin, mun puolesta admin voi ihan rauhassa koittaa selvitellä henkilöllisyyttäni, sinä olet niin tyhmä, että et sitä saisi kuitenkaan selville. Jos joku admin taasen päättäisi sinulle paljastaa (tosin en usko, että hekään sitä pystyvät selvittämään), niin siinä vaiheessa alkaa kiinnostamaan lakipykälät kyllä jo meikäläistäkin.
:rofl: Niin mites se nyt olikaan, oliko sulle ihan sama jos (minulle) paljastetaan kuka palstapersoona käyttää toisena tunnuksenaan "Vihernikkiä" lähinnä muiden tyhjäpäiseen arvosteluun, vai otatko siinä vaiheessa yhteyttä lakimieheesi? Kysehän kun olisi kuitenkin vain palstapersoonan paljastamisesta, ei oikean henkilön.

Joo olet ihan oikeassa että ilman jonkun adminin apua en pysty asiaa varmuudella selvittämään, minä kun en pääse näkemään mistä IP-osoitteista on kirjoittauduttu sisään milläkin tunnuksilla. Adminit käsittääkseni pystyvät. Tyhmyydellä ei asian kanssa sinänsä ole mitään tekemistä, luulisi sinunkin sen tyhmänä tajuavan.

Taitaa taas olla gallupin paikka.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 09.08.2006 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tää keskustelu on niin so not håt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Se, että sanoin, ettei mulla ole tähän mitään lisättävää ei pitäisi olla luettavissa niin, etteikö olisi johonkin muuhun aiheeseen tai jollekin mulle sanottavaa? Häh?

Tyhmä olet mm. siksi, että pidät tapanasi OLETTAA aivan liikaa asioita. Esim. niin, että käytän jotain muutakin nimimerkkiä.
Se ekologinen vaihtoehto!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

http://www.isteve.com/blondes.htm

Meikäläiselle kelpaa mies, joka tuoksuu hyvältä eli yleensä tumma, kuiva tumma iho, ruskeat silmät, hoikka tai laiha (no saa olla lihaksia), vähäkarvainen eli itseni täysi vastakohta. Niitähän onneksi löytyy monestakin maasta, ei kuitenkaan kauheasti täältä..
Kikkelis kokkelis.
SnapaHead

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

mustakikkeli kirjoitti:No okei, pyllistetään toisen iloksi kun hän niin kauniisti pyytää.

"Osittain provottiin" sen takia, koska provon luonteesta huolimatta en pidä yhtään mahdottomana ajatuksena erirotuisen tai -maalaisen kanssa seurustelua, jos kemiat menisivät yksiin. Takerrut ja väärinymmärrät yksittäisiä sanoja, mutta aina ei voi voittaa. Edelleen myös muistutuksena: valitettavasti en kirjoita ihan kaikkea kuolemanvakavasti, joten hernettä nenään tunkiessaan kaikkea kirjoittamaani ei kannata välttämättä ottaa ehdottomana ja järkähtämättömänä mielipiteenäni, semminkin kun ei olla Asiakeskustelujen puolella.

Niin mites itse, snapa? Huomasin ettet ollut vastannut ollenkaan. Voisitko kuvitella seurustelevasi esim. mukavan somali- tai intialaisnaisen kanssa? Kehtaisitko kulkea hänen kanssaan Junttilan kaduilla ja kiihkeässä yöelämässä, moikata kavereita ja silleen?
Ensinnänkin mikään kirjoittamassasi tekstissä ei ollut sellaista että sitä kirjoittaisi leikillään. Siinä olisi jonkin verran suunnitelmallisuutta. Pointtina tässä se, että kamasi juuri sellaisen vitukeaivon tekstiä, joka vain kulkee päästä näppikselle ilman pienintäkään järjen hiventä. Toisin sanoen tajunnanvirtaa kaukana taiteesta. Toisin sanoen tauoton ja kontrolloimaton ripulipaska. Kielii ihmisestä joka on itseasiassa kykenemätön ajattelemaan; vain ja ainoastaan ulostamaan.

Ja kysymykseen: totta vitussa voisin. Ikinä ole käynyt pienessä mielessäkään, että etnisyys olisi jokin status tai mikään suuntaan tai toiseen hetkauttava tekijä. Paitsi kullin reagoinnin kohdalla.

Ja kerro nyt mikä vitun Junttila? Mitään hajua mistä sä löpiset.
Kavereista sen verran, että kun laatuporukassa viettää aikaa niin tarvitse tuollaisia miettiä. Ja vaikka ei viettäisikään laatuporukassa aikaan on tasan yhtä vitun skeidapää jos tuumii ketä voi "viedä näytille". Vitun mielisairaista ja pinnallista menoa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Ann »

Snapa=Mr. Pupu

Kai meistä jokainen on kumppanistaan jollain tasolla ylpeä. Onhan se kaljamahakin saavutus.
Rotan aivot valtasivat pääni.
SnapaHead

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Jaahas, Slämi on taas vauhdissa.

Ann = XD kko.Ak. Husqvarna

kaip sitä jokanen aluminii harrastaa. onhan pisang amonki torni.
Rouva Pupu

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ann kirjoitti:Snapa=Mr. Pupu
Kysy Elpalta. Pirulainen kuolaa Herra Pupuni kiinteetä peppua.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustakikkeli kirjoitti:Kerropas "vihernikki" ihan omana mielipiteenäsi, eikö arvosteltavalla ole mielestäsi oikeutta tietää kuka (palstapersoona) häntä arvostelee?
Eikös jokainen ole vastuussa itsestään? Täytyy kertoa, että niin itse asiassa on. Siten myös kritiikkiin vastataan yleensä omien sanojensa perusteella, ei sen perusteella kuka niitä jaksaa kuunnella.
mustakikkeli

Re: Kansallisuus ja rotu (håt or not)

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

-Superior- kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Kerropas "vihernikki" ihan omana mielipiteenäsi, eikö arvosteltavalla ole mielestäsi oikeutta tietää kuka (palstapersoona) häntä arvostelee?
Eikös jokainen ole vastuussa itsestään? Täytyy kertoa, että niin itse asiassa on. Siten myös kritiikkiin vastataan yleensä omien sanojensa perusteella, ei sen perusteella kuka niitä jaksaa kuunnella.
Ehkä jossain tapauksissa näin jos kritiikki on asiallista, eikä järjetöntä huuhaata "Sun jutut ovat huonompia kuin slamin konsanaan, sä oot tymä, olet masentava, vittu mä vihaan sua, mutta älä vaan luule että oikeasti lukisin sun viestejäsi, blaablaablaa...".

Suppari, turha sun on esittää että edes pyrkisit kirjoittamaan täysin vapaana siitä tietoisuudesta kenelle vastaat. Malliesimerkki tuplastandardeista, liittyen esim. vastaukseesi elcolle?
Vastaa Viestiin