Sterilisaatio

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leila

Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja Leila »

Oletko koskaan harkinnut sterilisaatiota? Miksi ei/kyllä?

Minä olen harkinnut sitä ihan vakavasti. Ehdotin joskus miehelleni vasektomiaa, ja hän vastusti jo pelkkää ajatusta kovin säikähtäneen oloisesti. Katoaako siinä pala miehuutta? Mitä väliä sillä on, jos ei joko halua lapsia tai perhe on riittävän iso? Monet vapaaehtoisesti lapsettomatkaan eivät tunnu haluavan sterilisaatiota, vaikka missään nimessä ehdottomasti ikinä eivät lapsia haluakaan. Halutaanko kuitenkin säilyttää mahdollisuus lisääntymiseen? Niin, omalla kohdallani asia tulee hoitumaan sairauden takia ihan ilman enempää harkintaa. Ajatus tuntuu minusta hyvältä, ei huolta ja murhetta enää sairastumisesta sen enempää kuin raskauksistakaan.
ninnithequeen

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ajatellut joskus, juu, mutta siis todella hamassa tulevaisuudessa, kiitos. Kyllä tässä nyt vielä lapsia halutaan. Eli ei kosketa minua tämä aihe sen suuremmin ainakaan vielä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kyllä olen harkinnut. Raskaaksi tulon pitäisi olla kohdallani hyvin epätodennäköistä, mutta mielellään tekisin siitä mahdotonta, yksinkertaistaisi asioita ja elämää reilusti.

Se on taas pillerireseptin uusimisaika lähellä ja tulee mietittyä tämän homman järjettömyyttä. Syön e-pillereitä, vaikken voi tulla raskaaksi pitkittääkseni kierron kahteen tai kolmeen kuukauteen. En halua lapsia, mutta silti joudun tuota keinotekoista kiertoa elämässäni pyörittämään. Sterilisaatio ei kyllä ratkaisisi tätä perusongelmaa. Tyhymää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja slam »

penis tuppaa seisomaan, kun ei ole omaa aikaa oikein ollut, että olisi kehdannut vempata... kait elämä olisi helpompaa ilman vermettä. Sattuuhan se, kun siihen jalkapallokin mätkähtää.

mut eiköhän tuolle käyttöä joskus keksi.
SnapaHead

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Slam. Kyllä se jatkaa seisomista ja ruinaa vemputtamista ihan sen sterilisaation jälkeenkin. Ja yhtälailla se jalkapallo tuntuu edelleen suht ikävältä. Varsinkin jos ei ole sitä oma aikaa ollut.
Tiikeriankka

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

slam kirjoitti:penis tuppaa seisomaan, kun ei ole omaa aikaa oikein ollut, että olisi kehdannut vempata... kait elämä olisi helpompaa ilman vermettä. Sattuuhan se, kun siihen jalkapallokin mätkähtää.

mut eiköhän tuolle käyttöä joskus keksi.
Nyt puhuttiin sterilisaatiosta, ei amputaatiosta, ei edes kastraatiosta.

Kysymykseen: En ole harkinnut asiaa. Ei ole lapsia eikä varmaan tulekaan mutta jos sitten kuitenkin joskus sellainen elämäntilanne tulisi, että olisi mahdollista ja haluaisi..
Viimeksi muokannut Tiikeriankka, 09.08.2006 11:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leila kirjoitti:Oletko koskaan harkinnut sterilisaatiota? Miksi ei/kyllä?
Kyllä, alle parikymppisenä ja nyt uudelleen hieman enempi tosissani. Nyt siihen mahdollisuus jo lain puolesta olisikin, mutta joku sisällä pistää vastaan. Mikähän kumma... Viimeks eilen uutisissa tais ollakin aiheesta, vähentynyt steriloinnit Suomessa huomattavasti. Yksi perustelukin pläjäyksessä annettiin: juurikin se optio lapsen saamiseen myöhemmällä iällä. Tilanteet parisuhdepuolella muuttuu jne jne, vaikka nainen tietäisi ettei juuri sen oman mussukkansa kanssa lasta koskaan yritä, saattaa mahdollisen seuraavan kumppanin kanssa tilanne ollakin eri.

Itse en uskalla enää yrittää lasta, mutta tämä on tän hetkinen fiilis. Miehen ehdoton ei vasektomialle hillitsee sekin omia sterilointi-mietteitä... Mutta siis, lisääntymisiän jälkeen vaihdevuosien vaiheilla tuntuis kivemmalta luopua koko pirun kohdusta ku sörkkiä hormonikierukkaa kehoon. Tiedä sitten noista, en ole perehtynyt. Narttukoirat meillä steriloidaan aina, terveyssyistä. :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja annepa »

Miksi helekatisa sterilisaatio on erotiikasa?

Me ollaan puhuttu hellun kans tästä ja molemmilla on samat aatteet. Vaikka nyt ollaan sitä mieltä että ei koskaan lapsia niin ei voi olla varma siitä etteikö joskus mielenhärö iskis ja yhtäkkiä haluiski lapsia. Varaamme siis oikeuden mielenmuutokseen emmekä katko piuhoja. Ehkäsy hoijetaan muila keinoin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Sterilisaatio

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Olen harkinnut. Mutta en pidä ajankohtaisena, vielä, varaan oikeuden saada mielenhäiriön ja tehdä sinappikoneen jos yhtäkkiä satun tarpeeksi vinksahtamaan.. Jonkun vuoden päästä tulee sit ajankohtaiseksi uudemman kerran jos ei ole sinappikoneita ilmaantunut, mikään 40vee ensisynnyttäjä en tod halua olla!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin