Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Te skorpparit olette aina just tuollaisia, teette just päinvastoin mitä käsketään. Teitä pitäisi muistaa aina käskeä käänteisesti että hommat toimisivat.
No luuletkos, ettei me sitä huomattaisi? Jollain sellaisella alistuvalla kauniisti puhumisella hommat saattaisivat toimia. Tai sitten ihan sellaisella rehellisellä, avoimella ja järkevällä keskustelulla, johon ei sisälly imperatiivi-muotoja.
Kikkelis kokkelis.
mustakikkeli

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Menee liikaa aikaa. Taistelutilanteessa ei ole aikaa eikä puhtia ryhtyä neuvottelemaan ja maanittelemaan jokaista skorpionisotilasta erikseen, että voisitkos nyt hellanduudelis juosta sieltä poteron pohjalta tuonne vihulaista kohti varmaan kuolemaasi? Kyllä tähän pitää nyt löytyä jokin aivan muu ratkaisu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

mustakikkeli kirjoitti:Menee liikaa aikaa. Taistelutilanteessa ei ole aikaa eikä puhtia ryhtyä neuvottelemaan ja maanittelemaan jokaista skorpionisotilasta erikseen, että voisitkos nyt hellanduudelis juosta sieltä poteron pohjalta tuonne vihulaista kohti varmaan kuolemaasi? Kyllä tähän pitää nyt löytyä jokin aivan muu ratkaisu.
No johan sulla on ihmeelliset sotafantasiat. Annat vain ohjat skorpionin käsiin, niin se on sillä selvä. Voit taas keskittyä kauniina ja hiljaa olemiseen. Tässä piilee sellainen totuuden siemen, että en voi ollenkaan olla parisuhteessa se osa, joka vain toteuttaisi toisen käskyjä ja ideoita. Haluan mieluusti vähän johtaa, öh, siis tasavertaisesti toisen kanssa.
Kikkelis kokkelis.
isohaara

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja isohaara »

mustakikkeli kirjoitti:Nuo Keskoset eiku Kaksoset ovat kaksinaamaisia jopa toisia miehiä kohtaan näissä naisjutuissa, yrittävät omia kaiken vain itselleen.
Tunnustan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Kaksoset, siis ihan KAIKKI kaksoset, on just tommosii ällöi mielistelijöitä! Mun leijona ainakin sanoo suoraan "nyt huora kintut auki, tartten pillua ennen ku piäksen sut verbaalisella voimallani!" :uhkupuhku:

Näinpä. Kuulostaa vähän siltä että leijonalla ei ole skorpparille kiimaa riittävästi?
Missä on taas miesten välinen solidaarisuus? Siinä vasta myyttien myytti. Aina yritetään mainostaa itseään ja yrittää saada mimmi vaihtamaan parempaan (?). Musta kuule kuulostaa, että Geetsun leijonalla on sille kiimaa enemmän kuin riittävästi.
Vielä kuin kertauksena: Tapasin tän nykyisen tytsin muuten ihan sokkoreffizydeemissä. Menimme syömään ja kun puoli h oli mennyt, sanoin että olet varmaan skordari. Jeps kuului ja totesin että teillähän on se yksi puoli aika vahva ilmeisesti. Sanoi että joo mutta ei sitä joka-päivä todellakaan tarvi ja heitti zoken että suhteesta 90% on seksiä ja 10 jotain muuta. Sanoin että aijaa.

No kun oli 2 kk (ja joka-päivä nussittu) mennyt ja kerran häntä taas rupesin lämmittää ( ja huom Gee en repinyt Taaskaan housujaan vittuun ja kyrpää perseeseen tms), niin hän laittoikin kätensä mun käden päälle, jolloin kysyin että onko pula-aika tullut ja onko pipari kortilla. Ja jos on niin menen ottamaan muualle välisettiä:)

Mikä on tarinan opetus: Se että älä ikinä koskaan milloinkaan lupaile liikoja yms.

Ja mitä pettämiseen tulee, niin kun olin noin 28v ja himot hiukan vielä eri luokkaa ja varsinkin siitä syystä että kotona ei tullut pillua 1,5:een vuoteen, niin silti en mennyt pettämään..runkasin kyllä ja paljon..joten älkää tulko sanomaan mulle että olen pettäjäkaksonen, nimittäin se on kunniakysymys että pystyy hallitsemaan mielensä ja ruumiinsa.

Ja mitä vaihtamiseen tulee, niin en kovin helposti ottaisi varattua parisuhteeseen kanssani, koska sellainenhan tekee sen helposti myös kanssani joten junou.

Ja mitä kateuteen tulee, niin olen järkännyt frendeille useita reffejä, puhunut paarissa puolestaan, ottanut kimppakivaankin ja antanut vielä panoni jälkeen muun miehen käyttöön nartun, joten onko sitä solidaarisuutta.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Te skorpparit olette aina just tuollaisia, teette just päinvastoin mitä käsketään. Teitä pitäisi muistaa aina käskeä käänteisesti että hommat toimisivat.
No luuletkos, ettei me sitä huomattaisi? Jollain sellaisella alistuvalla kauniisti puhumisella hommat saattaisivat toimia. Tai sitten ihan sellaisella rehellisellä, avoimella ja järkevällä keskustelulla, johon ei sisälly imperatiivi-muotoja.

Kyllähän skorppari kuten Keikauskin tykkää siitä että sille sanoo, kuten mäkin vähän ajattelin sanoo sille kun oltiin skruudaamassa että nyt skorppari-narttu vessaan kuin ois jo, niin sitten nussin sua siellä jos siltä siis tuntuu..ala jo mennä bits.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Pikkuisen feminiinisesti oikukas rapu voisi olla ihana tai järkevä, diplomaattinen ja miellyttämisenhaluinen neitsyt.
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Täällä on joku mun peniksen vastainen salaliitto. Ensin sanottiin että se on rikki koska olen lempinyt mokanväristä neitiä ja nyt sanotaan ettei se kelpaa, koska se on kiinni kaksosessa. Onk tää joku karman laki, kun penis nirsoilee, sille aletaan nirsoilla?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:Täällä on joku mun peniksen vastainen salaliitto. Ensin sanottiin että se on rikki koska olen lempinyt mokanväristä neitiä ja nyt sanotaan ettei se kelpaa, koska se on kiinni kaksosessa. Onk tää joku karman laki, kun penis nirsoilee, sille aletaan nirsoilla?
Joo, mut hyvää kannattaa odottaa. Voi nimittäin tulla kaksin kappalein. Ainakin jos on vähän ottanut. Mut suosittelen sulle jotain sellaista merkkiä, jolle kelpaa sun sovinistiset jutut ja se, että sä määräät ja tiedät kaiken parhaiten eikä asiasta tarvitse keskustella, ainakaan jos kyseessä on jokin niinkin tyhmä asia kuin naisen tunteet. Yrittäisin ehkä vaakaa tai jouskaria.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Keikaus kirjoitti:Joo, mut hyvää kannattaa odottaa. Voi nimittäin tulla kaksin kappalein. Ainakin jos on vähän ottanut. Mut suosittelen sulle jotain sellaista merkkiä, jolle kelpaa sun sovinistiset jutut ja se, että sä määräät ja tiedät kaiken parhaiten eikä asiasta tarvitse keskustella, ainakaan jos kyseessä on jokin niinkin tyhmä asia kuin naisen tunteet. Yrittäisin ehkä vaakaa tai jouskaria.
Onks mulla sovinistiset jutut? En mä tota jouskaa viitti yrittää, se on liian hetero.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Joo, mut hyvää kannattaa odottaa. Voi nimittäin tulla kaksin kappalein. Ainakin jos on vähän ottanut. Mut suosittelen sulle jotain sellaista merkkiä, jolle kelpaa sun sovinistiset jutut ja se, että sä määräät ja tiedät kaiken parhaiten eikä asiasta tarvitse keskustella, ainakaan jos kyseessä on jokin niinkin tyhmä asia kuin naisen tunteet. Yrittäisin ehkä vaakaa tai jouskaria.
Onks mulla sovinistiset jutut?
No sen verran, että en mä sinuna ainakaan Naisasialiitto Unioniin pyrkisi. Tai ehkä kyseessä on vain luonteesi, ei niinkään sovinistisuutesi.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Mut suosittelen sulle jotain sellaista merkkiä, jolle kelpaa sun sovinistiset jutut ja se, että sä määräät ja tiedät kaiken parhaiten eikä asiasta tarvitse keskustella, ainakaan jos kyseessä on jokin niinkin tyhmä asia kuin naisen tunteet. Yrittäisin ehkä vaakaa tai jouskaria.
Nää horojutut on kyllä niin parhaita. xD Iski Storia-ikäväkin.
Mulla tuli hei tämmönen hassu juttu mieleen, et ne miehet, joiden kans seksi on ehkä parhaiten niinq skulannu on syntyny kesäkuumalla. Onks tää jotain skorppisten kuumuuden kaipuuta vai mitä hä? Ei sillä et me kovin viileitä narttuja aina oltais mut talvi-kesä... Hmmh.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Ann »

jouden-za kirjoitti:se on kunniakysymys että pystyy hallitsemaan mielensä ja ruumiinsa.
Mut onks pakko jos ei haluu? Antaa hyvän kiertää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hmm. Nyt on kyllä sellainen aihe käsillä, että pois alta. No, mun miehet on syntynyt siellä, missä on aina kuuma, ahhahaaah!
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Uusiopehmis

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Keikaus kirjoitti:No sen verran, että en mä sinuna ainakaan Naisasialiitto Unioniin pyrkisi. Tai ehkä kyseessä on vain luonteesi, ei niinkään sovinistisuutesi.
Kerro toki lisää, mä haluan ehdottomasti maailmani keikauttavan luonneanalyysin. Tää onkin eka kerta kun mua on sovinistiseksi tituleerattu, mainio kokemus! Tällä menolla tunnen itseni kohta jo Äijäksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sama juttu vain kolme kertaa...
Viimeksi muokannut Keikaus, 15.08.2006 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sama juttu...
Viimeksi muokannut Keikaus, 15.08.2006 17:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja nexie »

Keikaus kirjoitti: Mut suosittelen sulle jotain sellaista merkkiä, jolle kelpaa sun sovinistiset jutut ja se, että sä määräät ja tiedät kaiken parhaiten eikä asiasta tarvitse keskustella, ainakaan jos kyseessä on jokin niinkin tyhmä asia kuin naisen tunteet. Yrittäisin ehkä vaakaa tai jouskaria.
Vaakaosasto esittää kriittisen vastineensa. Mun tähän mennessä ehdottomasti epätasapainoisin ja tulikivenkatkuisin ihmissuhteeni on paiskottu menemään kaksosen kanssa (ammatinvalinnaltaan muuten juristi).

Ai niin. Seksi siinä suhteessa kyllä oli guumaa. Ehkä ainoa asia, mikä pelitti...
Don't Panic!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:No sen verran, että en mä sinuna ainakaan Naisasialiitto Unioniin pyrkisi. Tai ehkä kyseessä on vain luonteesi, ei niinkään sovinistisuutesi.
Kerro toki lisää, mä haluan ehdottomasti maailmani keikauttavan luonneanalyysin. Tää onkin eka kerta kun mua on sovinistiseksi tituleerattu, mainio kokemus! Tällä menolla tunnen itseni kohta jo Äijäksi.
Sä et ole ainakaan kovin keskusteleva ja myötäilevä, siis sillä tavalla, että yrittäisit aina ymmärtää keskustelukumppaniasi. Voisin kuvitella, että mulla menisi hermot sun kaltaisen miehen kanssa, etenkin kun sun jotkut näkemykset esim. naisten hormonaalisesta ehkäisystä olivat niin ajattelemattomia, että tunsin veren kohisevan korvissani, kun luin niitä. (No, onneksi ne miestenpillerit on kohta markkinoilla, niin pääset sinäkin nautiskelemaan hormonihäiriöistä. Ai niin, mutta kun niitä ei ole testattu niin kauan vielä. Älä huoli, ei niitä naistenkaan pillereitä silloin alussa oltu ja jokunen niistä syöjistä on varmaan vielä elossa.)

Joo, sitten sä olet ehkä noissa keskusteluissa aika kärsimätön ja helposti kiivastuva ja sitten sä sorrut äijämäiseen "näin se on" -ajatteluun ja -ilmaisuun, joka ei salli mitään sävyeroja ja muita totuuksia. Ehkä kaikkia näitä piirteitä löytyy myös minusta, joten sen takia ärsytät minua silloin tällöin. Haluaisin myös tietää, osaatko lohduttaa toista ihmistä hädän hetkellä sen sijaan että tarjoaisit jonkun rationaalisen miehisen ratkaisun (joka ei aina ole tervetullut). Haluaisin myös tietää, uskallatko olla joskus pieni ja herkkä. Oli miten oli, kyllä sussa varmaan testosteronia on paljon enemmän kuin estrogeeniä.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nexie kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Mut suosittelen sulle jotain sellaista merkkiä, jolle kelpaa sun sovinistiset jutut ja se, että sä määräät ja tiedät kaiken parhaiten eikä asiasta tarvitse keskustella, ainakaan jos kyseessä on jokin niinkin tyhmä asia kuin naisen tunteet. Yrittäisin ehkä vaakaa tai jouskaria.
Vaakaosasto esittää kriittisen vastineensa. Mun tähän mennessä ehdottomasti epätasapainoisin ja tulikivenkatkuisin ihmissuhteeni on paiskottu menemään kaksosen kanssa (ammatinvalinnaltaan muuten juristi).

Ai niin. Seksi siinä suhteessa kyllä oli guumaa. Ehkä ainoa asia, mikä pelitti...
Onko Lilo kaksonen?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja nexie »

Keikaus kirjoitti:
Onko Lilo kaksonen?
Se on rapu.

Mutta mikä mun oikea henkinen horoskooppimerkkini mahtaisi olla, kun en ole tasapainoinen enkä erityisen sovitteleva, mikä ilmeisesti kuuluisi vaa'an repertuaariin? Olenko syntynyt kierolla huumorilla varustettujen tähtien alla vai missä mättää?
Don't Panic!
Uusiopehmis

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Keikaus kirjoitti:Sä et ole ainakaan kovin keskusteleva ja myötäilevä, siis sillä tavalla, että yrittäisit aina ymmärtää keskustelukumppaniasi.
En olekaan, koska ajanvietteenä mielummin väittelen kuin myötäilen ja komppailen. Ymmärtäminen on kyllä eri asia kuin myötäily, vaikka tajuaisin mainiosti mitä toinen sanoo, voin olla eri mieltä, joko huvikseni tai siksi, että olen oikeasti eri mieltä asian substanssista.
Keikaus kirjoitti:Voisin kuvitella, että mulla menisi hermot sun kaltaisen miehen kanssa, etenkin kun sun jotkut näkemykset esim. naisten hormonaalisesta ehkäisystä olivat niin ajattelemattomia, että tunsin veren kohisevan korvissani, kun luin niitä.
Eli miehen oikeus orgasmiin on sovinismia? Sovitaan sitten että naisen oikeus orgamismiin on feminismiä. Mihin tällä luokittelulla päästään keskustelussa ja ymmärtämisessä?
Keikaus kirjoitti:Joo, sitten sä olet ehkä noissa keskusteluissa aika kärsimätön ja helposti kiivastuva ja sitten sä sorrut äijämäiseen "näin se on" -ajatteluun ja -ilmaisuun, joka ei salli mitään sävyeroja ja muita totuuksia.
Höpö höpö! Ei se ole lainkaan noin! Seko mamma! Nyt kyllä flippaan! Oikeasti olen äärimmäisen kärsivällinen, enkä kiivastu kovin helposti mistään muusta kuin epärehellisyydestä.
Keikaus kirjoitti:Haluaisin myös tietää, osaatko lohduttaa toista ihmistä hädän hetkellä sen sijaan että tarjoaisit jonkun rationaalisen miehisen ratkaisun (joka ei aina ole tervetullut). Haluaisin myös tietää, uskallatko olla joskus pieni ja herkkä. Oli miten oli, kyllä sussa varmaan testosteronia on paljon enemmän kuin estrogeeniä.
Lohduntarjoamiskyvyistäni en osaa esittää arviota, mutta aika usein puoleeni siinä tarkoituksessa käännytään, joten kuvittelisin etten ole ainakaan mahdottoman huono. Varmaankin uskaltaisin olla myös pieni ja herkkä, jos se joskus tuntuisi oikealta ratkaisulta jossain tilanteessa - ei vain ihan heti tule mieleen tilannetta jossa olis.

Olisin kovin huolissani sukupuoli-indentiteetistä jos minussa olisi estrogeeniä poikkeavat määrät.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

nexie kirjoitti: Mutta mikä mun oikea henkinen horoskooppimerkkini mahtaisi olla, kun en ole tasapainoinen enkä erityisen sovitteleva, mikä ilmeisesti kuuluisi vaa'an repertuaariin? Olenko syntynyt kierolla huumorilla varustettujen tähtien alla vai missä mättää?
En ossoo sannoo. Ovat nämä horot niin arvaamattomia.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:Höpö höpö! ja muuta
Näenkin sut nyt hieman uudessa valossa. :wink: Etenkin kun olet niin halukas syömään niitä miesten e-pillereitä. No ei vaineskaan, minä en taitaisi antaa miehenkään syödä niitä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja nexie »

Keikaus kirjoitti:
En ossoo sannoo. Ovat nämä horot niin arvaamattomia.
Mä taidan kallistua siihen lopputulemaan, että mut on yksinkertaisesti manattu oikukkaaksi jo kohdussa ja luonto on epäonnistunut tasausyrityksessään. Äitinikin on nimittäin saman ammatin harjoittaja kuin minä, joten ehkä tämä kulkee veressä. Vähän niin kuin noituus.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin