Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

mustakikkeli kirjoitti:Te skorpparit olette aina just tuollaisia, teette just päinvastoin mitä käsketään. Teitä pitäisi muistaa aina käskeä käänteisesti että hommat toimisivat.
Juuri näin ja vielä jos meinaa saada vielä jotain aikasex, niin pitäisi sanoa aina skordarille nätisti. Kuten nyt omallenikin eilen sanoin siten kuten sellaisessa tilaneteessa mielestäni pitääkin, eli määrätietoisesti ja sellaisella äänensävyllä että ei pitäisi Todellakaan jäädä mikään epäselväksi..

..eli kun hänellä on siis tämä oman asuntonsa pesuhuoneen kosteusvaurio. Ja juttu meni niin kun hänet tapasin ja tulin asunnolleen, niin huomasin sellaisen kosteuden aihettaman hajun nenässäni.

No skordari ei ekax uskonut, mutta kun sanoin että kandee zekata, niin pyys proidinsa mittailemaan ja mittari sano max-kosteuksia.............kaikkee sattui välillä ja ei saatana, en jaksa kaikkea nyt kertookaan mutta sen verran että kyllä ovat kilttejä nämä skordarit.

Vaikka kuinka tämä entinen omistaja vedättää daamiani ja minä toisaalla kerron että vedättää sua ja suosittelen tekemään näin mm. näin että viet ne mun järkkäämät aineistot tälle lakimiehelle niin hommat tai pikemmin ne rahat on sun tilillä 8 pv:n kuluessa.

Mutta vittu ei, ei sitten millään, koska kyllä ne varmaan tarvii lisää aikaa asioiden selvittelyyn. Ja taas eilen keskusteltiin asiasta koska vastapuoli lupasi soittaa eilen taas kerran ja ei soittanut. Ja taas kerran sanoin määrätietoisesti että mitä kandee tehdä, niin hän loukkaantuu koska puhun niin "vihaisesti"= ei ole vielä nähnytkään mua vihaisena.

Eli mikä oli tarinan opetus: Jos haluat saada tahtosi skorpparille läpi, niin puhu mielummin nätisti ettei vaan hän loukkaannu kuten eilenKin..ok kaksari kuumakalle yrittää hillitä tunteensa, mutta niitä ajotunteita EN aio hillitä, vaan sitä pillua kaikkineen on tultava kiitos ja jatketaan ah.
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Herra Manala kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Skorpparihan ei ilmeisesti voi mitään omalle käyttäytymiselleen, vaikka olen esim. omalle daamilleni tästäKin asiasta luennoinut hyvinkin tyhjentävästi. Tulos ollut se että hän katsoo minua hiukan hölmistyneenä, että mitä tämä kaveri oikein höpöttää.
Tää on kyllä ihan oikea analyysi. Oletko muuten huomannut, että skorpparien lisäksi mm. oinaat, härät, kaksoset, ravut, leijonat, neitsyet, vaa'at, jousimiehet, kauriit, vesimiehet ja kalat ihmettelevät usein että mitä helvettiä sä höpötät?
Olen kyllä huomannut..ehkä olen vain väärinymmärretty, siis siinä mielessä että kun Annan (jos siis mulle vaan sopii) ymmärtää mielestäni hyvin selvästi että mikä mielessä (siis pilluko mielessä, noh eiiiiii), niin silti katellaan ja ihmetellään että mitä helvettiä sä höpötät?

Eli tulee mieleen vaan eräs biisi joka meni näin "turhaan, aivan turhaan.." en nyt muista esittäjää mutta se sanoma on tärkein tai oikeastaan sanomaakin tärkeämpää on että saa kunnon orkun.
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Juuri näin ja vielä jos meinaa saada vielä jotain aikasex, niin pitäisi sanoa aina skordarille nätisti. Kuten nyt omallenikin eilen sanoin siten kuten sellaisessa tilaneteessa mielestäni pitääkin, eli määrätietoisesti ja sellaisella äänensävyllä että ei pitäisi Todellakaan jäädä mikään epäselväksi..
Mitäpä jos vaan antaisit sen pimun hoitaa omat asiansa ihan niinkuin se parhaaksi näkee. Mä olen pikkasen aikasemminkin ollut lukevinani rivienvälistä, että sä niin mielellään olet sitä komentamassa ja neuvomassa miten missäkin asiassa pitää toimia ja miten ei. Pitemmän päälle tuollainen aliarvioiva asenne ja aikuisen ihmisen kohteleminen lapsena ei vaan toimi ja on niin vitun syvältä. Lopputuloksena se antaa sulle pakkasta, ennenkuin ehdit silmiäs räpäyttää. Usko huvikses mä tiedän, muru!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Juuri näin ja vielä jos meinaa saada vielä jotain aikasex, niin pitäisi sanoa aina skordarille nätisti. Kuten nyt omallenikin eilen sanoin siten kuten sellaisessa tilaneteessa mielestäni pitääkin, eli määrätietoisesti ja sellaisella äänensävyllä että ei pitäisi Todellakaan jäädä mikään epäselväksi..
Mitäpä jos vaan antaisit sen pimun hoitaa omat asiansa ihan niinkuin se parhaaksi näkee. Mä olen pikkasen aikasemminkin ollut lukevinani rivienvälistä, että sä niin mielellään olet sitä komentamassa ja neuvomassa miten missäkin asiassa pitää toimia ja miten ei. Pitemmän päälle tuollainen aliarvioiva asenne ja aikuisen ihmisen kohteleminen lapsena ei vaan toimi ja on niin vitun syvältä. Lopputuloksena se antaa sulle pakkasta, ennenkuin ehdit silmiäs räpäyttää. Usko huvikses mä tiedän, muru!
Näin juuri. Nimittäin totesin eilen että kun et tee yhtään asiaa siis liittyen vastapuoleen ja aina tulee snadii loukkaantumista, niin nyt tehdään eiku TEEN niin että en puutu enää koko asiaan, paitsi niiltä osin kun annoin lupaukseni että vaikka mikä tulisi niin sun remontin mä järkkäytän jos vaan niin enää haluat.

Kysyin vielä uudestaan että onko asia ok..oli hiljaista, mutta enää en kysy enkä tarjoa apuani ja jos vaan antaa pakkasta niin siitä vaan ja voi laittaa papan myös vaihtoon jos siltä tuntuu.

Ja mitä aliarviointiin tulee, niin en toki ikinä skordaria aliarvio koska jos sen teen niin oman tyhmyyteni sillä todistan koska skordari kostaa aina tavalla tai toisella (huom muista se "sexi"ase!!), jopa pienemmät judanssit jos niin päättää.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kovasti kortsuvastaisuutta havaittavissa.
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
Ann kirjoitti:Tää kortsuvastaisuus on selvästikin joku kaksos-juttu.
En tiedä, onko merkistä riippuvaa, mutta mietin, että mitkä merkit tykkäävät eniten sukupuolitaudeista, kun niin on kovasti kortsuvastaisuutta havaittavissa. Ja mitkä merkit sanovat eniten "ei mulla mitään oo, ei tarvi käyttää" ja muuta tyhmää. Joo, kyllä se visvasyylä on aina kondomia eroottisempi juttu.
Ette Ikinä arvaa mitä eräs horoskooppi-mikä-lie-judanssi olikaan, niin sanoi siitä millä merkillä on suurempi todennäköisyys olla joku tauti.

Luin tämän vasta tämän vuoden puolella, mutta se oli kuitenkin söprais söprais skorpion.

Ja mietitte varmaan miksi..no pieni tarinan poikanen muistuttamaan tästä: Kerroinhan kun tapasin toissa-keväänä Tahkolla skordarin..ja se meni suurpiirtein däin:

Olimme syömässä, tulimme alakeran baariin, otimme prinksut ja kun käännyin katsastamaan ympärillä olevaa tilannepolitiikkaa, niin minua väijyy oikein kivannäkköinen nuori daami (26v tais olla).

Kattoo mua kuin halloweeni noin 1,5 metrin päästä. Kysyn että onko kaikki hyvin. Sanoo että on. Kysyn että oletko skorppari. Vastaus olen. Seuraavaksi otan hänet otteeseen, suutelen melkokin kiihkeästi, pujotan käteni farkkuihin ja pujotan sormen rinkien välistä osittain pilluun.

tämän jälkeen käsi pois, laitan sormen suuhun siinä kaiken kansan ihmetellessä tätä tapahtumaketjua ja sitten sormi suuhun ja sanon että hyvältä maistuu.

Ja miten sitten..no sanoin hänelle että voit antaa numeron, niin voin ehkä tulla joskus sua panemaan, mutta tänään en kerkeä koska panen jotain muuta..

Ja mikä oli siis se juttu. No se että tokihan näin voi käydä kelle vaan, mutta niin usein skorppionin moraali teettää juuri tällaisia juttuja ja PALJON JA KOKO AJAN!!!!!!!!!!!!

Ja ei, ei älkää mua miettikö mikä minä olen mitään sanomaan kenenkään moraalista, sillä mähän olen mies ja mä saankin tällasia ja PITÄÄKIN tehdä, koska olenhan vähintään skorppareiden jollei nyt merskaaja tahi tyydyttäjä niin ainakin niin ihku giva muzukka kiusija ja ahhh se on aika kivaa kun saa ja joskus voi antaakin.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No voe.
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: sanoin siten kuten sellaisessa tilaneteessa mielestäni pitääkin, eli määrätietoisesti ja sellaisella äänensävyllä että ei pitäisi Todellakaan jäädä mikään epäselväksi..
Pitemmän päälle tuollainen aliarvioiva asenne ja aikuisen ihmisen kohteleminen lapsena ei vaan toimi ja on niin vitun syvältä.
No niin annoinkin ja tiedättekö mikä ns. uusi käänne tähän keissiin tuli..en tiedä itkeäkö vai nauraa..noh kun aiemmin jo keväällä otin conneksönii vakuutusmeklariin joka hoitaa tällasiakin keissejä, niin sanoi että vesivuodot yleensä kuuluu automatikli talonyhtiölle.

No mun Raksu kysyi isännöitsijältä eli maksajan kirstunvartijalta et miten on. Niin isännöitsijä sanoi että siellä on sellanen pykälä että talonythiö ei vastaa tällaista jutuista. Sanoin että epäilen sen äijän juttuja koska sanoi daamillekin heti aluksi puh et ei siellä mitään hometta voi olla..voi saatana mikä kusihousu..pitäiskö nussia sitä perseeseen ja lujaa..

..no eniwei pyysin myös että tytsi kävisi hakemassa talonyhtiön yhtiöjärjestyksen niin sitten voitaisiin todentaa tämä väittämä, koska minä en usko kuin vain itseeni PISTE ja kaikki muut puheet voivat ja yleensä ovatkin pelkkää paskaa eli paskahousujen valepuheita. No ei käynyt siloin noin 3kk sitten mutta nyt sanin hänet sitten vihdoin ja viimein käymään siellä isännöitsijäntoimistossa.

Sai sieltä paprut ja siellä luki että kyllähän se on varmaa että talonyhtiö joutuu sittenkin korvaamaan tällaiset vesivahingot yms.

Ja mitä sitten, no sitä sitten että nyt maksajaosapuoli vaihtuu asunnon myyjästä talonyhtiöön ja se meinaa sitä että remontin aloitus venyy..sen asunnon myynti venyy, meidän yhteisen asunnon ostaminen venyy..

..huh huh sanon minä, noh kaikella on aikansa ja voi olla silläkin että joku muu muuttaa tämän skorpparinartun kanssa kimppaan, vaikka muuten onkin kaikki asiat hoitanut ja hoitaa täsmällisesti niin tällaisissa sitten rupee hapertelee..

..no otin rauhallisesti ja sanoin että nou hätä kulta, kyllä ne asiat siitä järjestyy..pitäiskö sanoo että vitun narttu, kuten lupasin en ota enää mitään kantaa näihin teknisiin judansseihin,,fakin remppa hoituu mut muut saa hoitaa joku muu urpo poks.

Joten siinä on sulle Safi vähän maistiaisia lisää..
Ollaan vaan ja nautitaan
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
En tiedä, onko merkistä riippuvaa, mutta mietin, että mitkä merkit tykkäävät eniten sukupuolitaudeista, kun niin on kovasti kortsuvastaisuutta havaittavissa. Ja mitkä merkit sanovat eniten "ei mulla mitään oo, ei tarvi käyttää" ja muuta tyhmää. Joo, kyllä se visvasyylä on aina kondomia eroottisempi juttu.
Ette Ikinä arvaa mitä eräs horoskooppi-mikä-lie-judanssi olikaan, niin sanoi siitä millä merkillä on suurempi todennäköisyys olla joku tauti.

Luin tämän vasta tämän vuoden puolella, mutta se oli kuitenkin söprais söprais skorpion.
Meitä on ilmeisesti kahdenlaisia skorppareita, koska itse olen ankara turvaseksin lähettiläs.

Aijaa miten mä muistelen että esim. sen yli 60v mustan vanhan mikälie huumehörhön kanssakin panit muutaman kerran ja ilman kortsuu yms!!

Ps. oliko sillä iso ja musta kyrpä?
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olet kuvitellut nyt jotain.
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Aijaa miten mä muistelen että esim. sen yli 60v mustan vanhan mikälie huumehörhön kanssakin panit muutaman kerran ja ilman kortsuu yms!!

Ps. oliko sillä iso ja musta kyrpä?
Olet kuvitellut nyt jotain, .
No en kait:D

Oliko sillä iso laitteisto?
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Gamalia juttuja. :wink:
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Olet kuvitellut nyt jotain, .
No en kait:D

Oliko sillä iso laitteisto?
Ihan kiva ja keskikokoinen, jos puhumme siitä 60-v. papparaisesta. Yönmustalla oli hieman isompi. Haluan kuitenkin huomauttaa, että seksin hyvyydellä ja kalun koolla ei ole minun tapauksessa mitään mainittavaa korrelaatiota. Pillu tiukentuu, kun ihminen kiihottaa.
Yönmustalla, siis meinaat varmaan millä niistä, koska taidan olla ainut valkolainen jonka kanssa olet edes halannut..mikä siinä on että vain mustia, miksi sinä olet rasisti etkä valokoisista piittaa..eikö sinun pillusi syki kuin yönmustassa tunnelmassa?
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Nykyinen ihastukseni on enemmän tai vähemmän inkkari.
Viimeksi muokannut Keikaus, 18.12.2006 2:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Yönmustalla, siis meinaat varmaan millä niistä, koska taidan olla ainut valkolainen jonka kanssa olet edes halannut..mikä siinä on että vain mustia, miksi sinä olet rasisti etkä valokoisista piittaa..eikö sinun pillusi syki kuin yönmustassa tunnelmassa?
Höpö höpö. On mulla muunkin värisiä miehiä ollut. Parhaimman tuoksuiset sattuvat vaan olemaan enemmän tai vähemmän iholtaan tummia. Nykyinen ihastukseni on enemmän tai vähemmän inkkari.

Niin ja lisättäköön skorpparista se että ihastuvat sitten niin helposti ettei mitään rajaa.

Ja mitä tuosuun tulee, niin mikä rotu voi haista pahemmalle, hielle kuselle ja muulle okselle kuin musta murjaani..ja siihen samaan osastoon kuuluu kaikki ählämit yms..nuuuuuhhh..kyllä siinä varmaan pillu kostuu.
Ollaan vaan ja nautitaan
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

jouden-za kirjoitti: Niin ja lisättäköön skorpparista se että ihastuvat sitten niin helposti ettei mitään rajaa.

Ja mitä tuosuun tulee, niin mikä rotu voi haista pahemmalle, hielle kuselle ja muulle okselle kuin musta murjaani..ja siihen samaan osastoon kuuluu kaikki ählämit yms..nuuuuuhhh..kyllä siinä varmaan pillu kostuu.
Googletapa esim. "mhc genes women men smell t-shirt" niin löytyy vastaus kysymyksiisi.
Kikkelis kokkelis.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Keikaus kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Niin ja lisättäköön skorpparista se että ihastuvat sitten niin helposti ettei mitään rajaa.

Ja mitä tuosuun tulee, niin mikä rotu voi haista pahemmalle, hielle kuselle ja muulle okselle kuin musta murjaani..ja siihen samaan osastoon kuuluu kaikki ählämit yms..nuuuuuhhh..kyllä siinä varmaan pillu kostuu.
Googletapa esim. "mhc genes women men smell t-shirt" niin löytyy vastaus kysymyksiisi.
Buulshit..mut onhan meitä moneen junaan joten..nauti..
Ollaan vaan ja nautitaan
Uusiopehmis

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Keikaus kirjoitti:
Ann kirjoitti:Tää kortsuvastaisuus on selvästikin joku kaksos-juttu.
En tiedä, onko merkistä riippuvaa, mutta mietin, että mitkä merkit tykkäävät eniten sukupuolitaudeista, kun niin on kovasti kortsuvastaisuutta havaittavissa. Ja mitkä merkit sanovat eniten "ei mulla mitään oo, ei tarvi käyttää" ja muuta tyhmää. Joo, kyllä se visvasyylä on aina kondomia eroottisempi juttu.
No mä katson aika tarkaan kenen kanssa touhuan ja mitä. Siinä vaiheessa kun ehkäisylle on tarvetta, ei ole useinkaan enää taudeilta suojatumiselle. Voin valehtelematta väittää etten ole koskaan harrastanut suojaamatonta seksiä ihmisen kanssa, josta en voi olla lääketieteellisesti varma, ettei hänellä ole mitään tautia. Kuten sanoin, gondooli on oikein rok juttu jos harrastaa irtosuhteita.
Geetzu

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Niin ja lisättäköön skorpparista se että ihastuvat sitten niin helposti ettei mitään rajaa.
*väittää vastaan hurrrjana*
safi

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Joten siinä on sulle Safi vähän maistiaisia lisää..
Mä en nyt oikeen tajua, miksi ihmeessä haluat antaa pimustasi täällä noin huonon kuvan. Arvostelua ja haukkumista vuoron perään. Ei vastaa ihan mun käsitystä hyvästä ja tasapainoisesta suhteesta. Joo ja nyt on ehkä kuitenkin parempi lopettaa tähän, koska mua alkaa selkeesti nyppiä sun käytös.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Joten siinä on sulle Safi vähän maistiaisia lisää..
Mä en nyt oikeen tajua, miksi ihmeessä haluat antaa pimustasi täällä noin huonon kuvan. Arvostelua ja haukkumista vuoron perään. Ei vastaa ihan mun käsitystä hyvästä ja tasapainoisesta suhteesta. Joo ja nyt on ehkä kuitenkin parempi lopettaa tähän, koska mua alkaa selkeesti nyppiä sun käytös.

Mitä huonoo kuvaa vai, ei ei ei sä et ole vielä nähnytkään kaksosen haukkumista/ arvostelua. Nämähän ovat vain realiteettejä ja asiakeskustelua joita heittelen. Tiedän kyllä sen että ei skorppari kestä arvostelua, varsinkaan jos se on SEXUAALISTA:D

Ja mitä meidän suhteeseen tulee, niin arvasinkin että joku puuttuu tähän ja se on ihan ok. Ja jos tuntuu siltä että suhteemme ei ole tasapainoinen ja että meiltä puuttuu jokin tunne, niin mieleeni tulee kyllä sellainen puuttuva tunne, elikä se sexin puute jota en ole 1vrk:een "saanut"..no olisi aamulla ollut kyllä, haluut varmaan kuulla..

..no aamulla se rupes heti kohta sitä lantiotaaan liikuttaa ja pyörittää..no olihan siinä kiihkoa aika lailla ja kohta kääntyi tytsi mahalleen ja minä päälle.

Noh hänellä oli semmottiset hot pantsit jalassa, sellaiset jotka antoivat aika lailla periksi, joten aloin työntämään munaani niiden pantsien läpi sinne pilluun..ja pillu oli niin märkä..ja housut läpimärät. Aijai kun näytti hyvältä.

Sitten käänsin hänet selälleen ja taas työnsin munaa hiukan sinne pilluun, siin paljon kuin antoivat pökät ja pipari periksi..jonkin aikaa sitä jatkettuani hyppäsin pois päältä ja sanoin että ehkä annan tätä kyrpää sulle sitten illalla..ja lähdin meneen.

Joten toivottavasti illalla taas tasapaino palaa ja maailma pelastuuuuuuuu uuuh.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:Joten toivottavasti illalla taas tasapaino palaa ja maailma pelastuuuuuuuu uuuh.
Kiiruhdit töihin ja pimu jäi kotiin puhelin kourassa, tuumii soittaisko huoltomiehelle vai jollekin panolleen. Pääset ehkä liukkaille illalla, uuh!
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Joten toivottavasti illalla taas tasapaino palaa ja maailma pelastuuuuuuuu uuuh.
Kiiruhdit töihin ja pimu jäi kotiin puhelin kourassa, tuumii soittaisko huoltomiehelle vai jollekin panolleen. Pääset ehkä liukkaille illalla, uuh!
Hah haist nyt vittu.

Ja ei siinä mitään jos tuntuu siltä, niin eiku vaan uutta kaverii draiviin, sillä tiedätkö mitä. No sitä vaan että ainakin toinen meidän suhteessa tuntuu tietävän mitä elämältään/ suhteeltaan haluaa ja sen koko setin lapsineen.

Ja tässä vaiheessa myönnettäköön että mulla se setti on jo ollut/ kunnossa joten kysyjälle tuskin jää epäselväksi mitä kukin haluaa ja mitä on mahdollista saada nyky-markkinatilanteessa,,olkoonkin vaikka kuinka hyvännäköinen mään iidör, nii tarjonta saattaa peräti olla vähintääkin vain välttävää vaikka itse sanonkin että kaupunki on täynnä upeita tyyppejä joten siitä vaan sen kun valitsee!

Muuten Geetsu..käytin sitten sen toisen/yhden kortin viime pe- kun tosiaan hän on halunnut niistä suhteistaan jostain ihmeen kumman syystä mulle kertoa:) Ja kun hänelle sitten avauduin keväällä että kyllähän mä olen ollut hiukan yli 50:n eri naisen kanssa..no jätin lauseen hiukan kesken, mutta viime pe- jatkoin ja sanoin että oli yli 50:n eri naisen kanssa viime-vuonna, tosin vähän rauhoitti se että lapsi oli hoidossa jokatoinen vkl nih:D Meni vähän hiljaseX--ihme jutska!
Ollaan vaan ja nautitaan
safi

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja safi »

jouden-za kirjoitti: Nämähän ovat vain realiteettejä ja asiakeskustelua joita heittelen.
Joo joo ihan mitä vaan. Sä et tajua pointtia, vaikka sen sulle rautalangasta yrittäisin vääntää. Antaa siis olla, ei maksa vaivaa.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Joudenin perinpohjaiset skorpparitutkimukset

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

safi kirjoitti:
jouden-za kirjoitti: Nämähän ovat vain realiteettejä ja asiakeskustelua joita heittelen.
Joo joo ihan mitä vaan. Sä et tajua pointtia, vaikka sen sulle rautalangasta yrittäisin vääntää. Antaa siis olla, ei maksa vaivaa.

Tiedätkö minkä yhden pointin ymmärrän, sen että skorpparit vaistoaa musta tiettyä energyy (siksi syövät mun kädestä, kuten Manakin!!) ja kuten itsekin heistä..heitetään tällanen tähän, en muistaakseni kertonut viel..eli kun oltiin mun rendin kans viimetteisenä keskiviikkona Pihlajasaareessa (eka krt ja tosi upee mesta) ja siel sit sgruudattiin rafalla jossa oli aika namu tytsi.

No totesin kaverille yhtäkkii et toi tarjoilija on muuten skorppari. Frendi (filosofian mestari muuten) kysyi hmm mistä sen näet. Sanoin vain että näenpä vaan.

No sitten lähettiin myöhemmin laivalla takasin. Ja samassa laivassa tämä tarjoilija ja kaveri viereen sittaamaan ja minä hänen viekkuunsa. No kaveri rupesi tytsii sit puhuttaa oikein urakalla niitä näitä, ei siis midn semmosta et nyt isken sut suoraan, vaan semmosta höpöhöpö kiertelyy ja eikä tee tarjousta. Eihän sitä tarvi tehdäkään en sitä meinaa, mutta ei se orkkua ainakaan piparista sillä tavalla tule, eikä mikään muukaan.

Min en sanon midn, kunnes sitten avasin suuni ja sanoin että anteeksi (sanoin siihen lauseiden väliin, pienen tauon aikana, siksi sorry) mutta sä olet ilmeisesti skorppioni. Tytsi sanoo silmät LOISTAEN että kyllä. Kaverini kysyy että mistä sä näit. Tunnen tietyn energian ja varmistus tuli silmistä, samalla katsoin häntä ruskeilla silmilläni, mutta vain ystävällissesti hymyillen!

No kerroin sitten tämän mun skordarille, vain sellaisena hauskana kevennyksenä ja sattumana. Mutta hauskuus oli hänestä tosi kaukana ja suuttu ja mykkistä peliin ja täh?

No siis skordarit on tosi mustiksia. Ja kysynkin nyt teiltä että mitkä kaksi eri seikkaa teille tulee mieleen tästä mustasukkaisuudesta?
Ollaan vaan ja nautitaan
Vastaa Viestiin