Saako jöpöttää

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitä mieltä olette miehistä jotka liikkuvat julkisella paikalla selvästi kiihottuneina? Pitäisikö miesten hillitä itseään ja teipata vallattomana jöpöttävä veitikkansa reiteen kiinni vai onko iskemistä yrittävä jäyhä jöpöttäjä mielestänne seksy?

Mä en voi uskoa vajonneeni näin alas ja avanneeni tän topikin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mä tykkään susta, vaikka vajositkin noin alas.

Jöpötys on aika söpöä, etenkin jos jöpöttäjä on vähän paineessa ja hämmentynyt sen takia. Harmittavan harvoin sitä tulee huomanneeksi, ehkä pitäisi vähän keskittyä asiaan enemmän.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Pitää luikkia kyykyssä valitellen muka vaikka selkäkipua, pujahtaa vessaan ja antaa veitikalle bideellä kylmää suihkua. Tai sitten vain survoa se väkivalloin koipien väliin ja vetää alkkarit niin kireälle että jos ei lerpahda, niin itkee ja lerpahtaa. Tai ajatella makuuhaavaista vajaahampaista äijänkäppänää pitämässä luentoa maatalouden historiasta.
Leila

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Leila »

AarneAnkka kirjoitti:... luentoa maatalouden historiasta.
Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta.

Saapi jöpöttää. Varsinkin kun omalla puolisolla jöpöttää, niin se on aika kiihottavaa, vaikka puoliio väittäisikin, että ei oikeasti paneta vaan peniksen kosketus reiteeni aiheuttaa tahattoman jöpötyksen.

Mitenkäs siihen pitäisi suhtautua, kun halaa vierasta miestä ja sillä jöpöttää ja sen jöpötyksen sitten tuntee alavatsallaan? Ei pidä olla moksiskaan vai miten?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Clay »

Leila kirjoitti:
Mitenkäs siihen pitäisi suhtautua, kun halaa vierasta miestä ja sillä jöpöttää ja sen jöpötyksen sitten tuntee alavatsallaan? Ei pidä olla moksiskaan vai miten?
Se pitää ottaa suuhun ja auttaa vieras mies nolon tilanteen ylitse.
Nyt penikseni on fantastinen!
silsakenraali™

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Leila kirjoitti:Mitenkäs siihen pitäisi suhtautua, kun halaa vierasta miestä ja sillä jöpöttää ja sen jöpötyksen sitten tuntee alavatsallaan? Ei pidä olla moksiskaan vai miten?
Itse mieltyisin kovasti, jos nainen huomioisi tasapuolisesti myös pikkumiehen. Aluksi, jos tunnelma on vielä kovin jäyhä, voit korrektisti kätellä pikkumiehen ja toivottaa hyvää jatkoa.
WanhaPervo

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Leila kirjoitti: Mitenkäs siihen pitäisi suhtautua, kun halaa vierasta miestä ja sillä jöpöttää ja sen jöpötyksen sitten tuntee alavatsallaan? Ei pidä olla moksiskaan vai miten?
Kannattaa kysyä "Onko sinulla kommunikaattori taskussasi vai oletko vain iloinen nähdessäsi minut?
Turbohaltija

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Julkiset paikat harvemmin aiheuttavat jöpötystä. Kyllä siihen tarvitaan oman kodin turvaa ja tietokoneen ruutua. Nih.
huima

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja huima »

Clay kirjoitti: Se pitää ottaa suuhun ja auttaa vieras mies nolon tilanteen ylitse.
Tämä muuten toimii.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hyi iuh! Meidän riparikanttorilla jöpötti kerran jos toisenkin, joka ilmeni yleensä yhteisissä laulutuokioissa. Joo, mulla on siitä vieläkin tallella joku päävamma. Ah, 15kesäset tytöt on vaan ehkä niin håthåt!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
WanhaPervo

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

syttiK kirjoitti:Hyi iuh! Meidän riparikanttorilla jöpötti kerran jos toisenkin, joka ilmeni yleensä yhteisissä laulutuokioissa. Joo, mulla on siitä vieläkin tallella joku päävamma. Ah, 15kesäset tytöt on vaan ehkä niin håthåt!
Mitäs itse tuijottelet kanttorin genitaaleja, senkin pervå!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja syttiK »

WanhaPervo kirjoitti:
Mitäs itse tuijottelet kanttorin genitaaleja, senkin pervå!

Hei sitä ei vaan voinu niinq olla huomaamatta! Samanen setä karkas meidän kans aina tupakallekin. Salee oli joku muu mielessä ku itse Herra.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Oman ukon jöpötys on söpöä.

Jonkun vieraan jöpötyksen näkeminen saa miut yökkimään tai vähintään tirskumaan.
WanhaPervo

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

syttiK kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Mitäs itse tuijottelet kanttorin genitaaleja, senkin pervå!

Hei sitä ei vaan voinu niinq olla huomaamatta! Samanen setä karkas meidän kans aina tupakallekin. Salee oli joku muu mielessä ku itse Herra.
Koivuniemenherra?
AarneAnkka

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

huima kirjoitti:
Clay kirjoitti:Se pitää ottaa suuhun ja auttaa vieras mies nolon tilanteen ylitse.
Tämä muuten toimii.
Voi vaan vähän kestää, koska joskus yksi kerta ei vielä riitä.
WanhaPervo

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

AarneAnkka kirjoitti:
huima kirjoitti:
Clay kirjoitti:Se pitää ottaa suuhun ja auttaa vieras mies nolon tilanteen ylitse.
Tämä muuten toimii.
Voi vaan vähän kestää, koska joskus yksi kerta ei vielä riitä.
Uskoisin, että huiman suorittamana riittää.
bedlam

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kahvi purskahti.
ninnithequeen

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:rofl:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Totta kai saa! Bussissa spurgu alkoi jopa tumputtaa kikkeliänsä tuijottaen samalla minua. En kuitenkaan ihan heti tajunnut mistä oli kyse - olinhan vasta 18-vuotias! Vasta eroottiset väreet Metro-lehdellä kertoivat totuuden.
slam

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja slam »

en ole pahemmin tullut ajatelleeksi asiaa... huohotustilassa kait sitä joskus itsekkin on...'

saamari entisen naapurin 18-22v tytär oli varustanut aika leppeet housut... hieman lyhkänen ylä-osa oli toi takapää jokseenkin esillä... kiihotti hieman, teki mieli perään juosta, mutta :P tässä istun.
mustakikkeli

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tämä on vähän samanlainen juttu kuin julkisesti kuseminen pisuaariin. Jotkut eivät vaan siihen pysty jos joku muu on lähistöllä (kysykää vaikka Gattaravulta), oli kyse sitten kusemisesta, jöpötyksestä taikka molemmista samanaikaisesti, vaikka se kuulemma onkin fysiologisesti mahdotonta. Mutta ken uskoo sen näkee.

Miksi on niin tärkeää yrittää peitellä tai estellä tätä normaalia fysiologista ilmiötä? Onko liian hävettävää jos ei pysty täysin hallitsemaan Veikkaansa pelkän ajatuksen voimalla kuin Taika-Jim ikään, ja on pakko yrittää todistella muille metromatkustajille "Kyllä mä tän pikkuveitikan vielä kampitan..."? Hei haloo? Missä vaiheessa julkeasta erektiosta tuli hävettävä asia?

Ylväänä kaupungilla pystyssä kävelevä Peenis toimii vain oivana ärsykkeenä ja muistutuksena väärän sukupuolen edustajille liikaa korostuneesta miehisestä itsetunnosta ja ylivallasta.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja syttiK »

WanhaPervo kirjoitti: Koivuniemenherra?
Oh, preis tö looord! Halleluja!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Sannnu

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mun kaveri asuu Mexico Cityssä ja kertoi, että metrossa kun on aina täyttä ja ihmiset liimautuvat toisiinsa, niin saa tottua siihen, että joku tulee aina kulli tanassa hinkkaamaan persettä...pari kertaa oli jonkun Fabion käsikin livahtanut hameen alle...ja siis tämä on hänelle ihan arkipäivää.

Siellä nämä white trashin vastineet eli naco-miehet kokevat voivansa tehdä mitä haluavat..eikä siinä kannatta kauheesti lätäreitä vedellä, sillä seuraavaksi voi olla puukko massussa...
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Edith

Re: Saako jöpöttää

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun mielestä olis ihan oikein, että mäkin saisin joskus nähdä vähän jöpötystä. Kaikki ulos jöpöttämään!
Vastaa Viestiin