Kondomien ehkäisyvarmuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kondomin pidempiaikaisena ehkäisymuotona käyttävänä..

.. olen aina ollut vastuullinen
9
17%
.. on kerran tai kaksi jäänyt käyttämättä
13
25%
.. jäänyt epäsäännöllisen säännöllisesti poies
3
6%
.. luvattoman usein, jälkikäteen hirvittänyt oikein
11
21%
.. käytetty oikein, mutta rikkinähän noita mänee
1
2%
En ole harrastanut kondomiehkäisyä kuin tilapäisesti, joten EVVK.
16
30%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kondomien ehkäisyvarmuus

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Riemumieli kirjoitti:Eikö sitten sinulle? Itselleni kaikkea muuta paitsi noita itkukohtauksia, vittu akan vittuilun tähden ei vittu itketä, vittu.
No ehkä kerran vuosikymmenessä sentään...
Herra Manala

Re: Kondomien ehkäisyvarmuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti: Manala on mustis! :D
Jos olet joskus ollut pihalla, niin nyt olet kyllä savannilla.
MarthaFocker

Re: Kondomien ehkäisyvarmuus

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

AarneAnkka kirjoitti: Manala on mustis! :D
Niin on. Ymmärtäähän sen, että jokainen itseään kunnioittava mies haluaa ownaa mut, mutta minä arvostan vapauttani, enkä sitä paitsi suostu sellaisten ownaamaksi, jotka joutuvat selittämään vitsinsä.
Jos se eka sääntö oli "älä koskaan selitä levyhyllysi sisältöä", on se toinen "älä koskaan selitä vitsejäsi".
Herra Manala

Re: Kondomien ehkäisyvarmuus

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MarthaFocker kirjoitti:Niin on. Ymmärtäähän sen, että jokainen itseään kunnioittava mies haluaa ownaa mut
Kuulehan nyt Miss Mana. Oon vähän aikaa haistellut näitä meininkejä, ja tullut siihen tulokseen, ja tosiaankin siihen tulokseen, että vain mä, ja ainoastaan mä, olen se tervepäinen täällä. Ja koska mä olen se tervepäinen, mulla on myös se huumorintaju. Teille alempiarvoisille, joilla ei ole mun huumorintajua, ei voi olla kovinkaan kateellinen. Itse asiassa te elätte ihan omassa maailmassanne. Olette paskasakkia.

Sille että olen yksin, en voi mitään. Enhän minä teidän päähänne voi järkeä saada, enkä teistä sen fiksumpia tehdä. Jos ootte vaan niinkuin noin pihalla niinkuin ootte, voin edes yrittää silleen kouluttaa. Jos vähän antais välillä armopaloja, ettei jengi ois ihan niin vitun sekaisin. Ja sitten kun yrittää, niin vittuillaan vaan. Onhan se ihan homoa. Mutta tyhmiähän te olette, kun ette ymmärrä. Olette majava.

Ja mitä siihen ownaamiseen tulee, niin muistat kai kun juteltiin niistä kihlajaisista. Että kun aurinko nousee ja linnut visertää, niin kohta on jo talvi. Vituiks meni, sano.
Vastaa Viestiin