Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka varmistat sukupuolitaudittomuutesi luopuessasi kumista?

Aina tavatessani uuden kumppanin, käymme 6kk varoajan jälkeen käsikädessä tarkastuksissa, ennenkuin luovumme kumista.
4
13%
Käyn itse vähintään kerran vuodessa tarkastuksissa, ja vaadin kumppanilta jonkin kirjallisen todistuksen samasta.
2
6%
Käyn itse säännöllisesti tarkastuksissa, mutta luotan kumppanini sanaan taudittomuudestaan.
9
29%
Saatan joskus käydä itsekseni testeissä ihan vain tarkistamassa oman tilanteeni. Muista en tiedä.
10
32%
En käy testeissä. Sukupuolitaudit eivät tartu minuun, eivät ole ennenkään tarttuneet. Ei mulla mitään ole, honest.
6
19%
En käy testeissä, koska minulla on jo HIV ja/tai hepatiitti, enkä halua paljastua.
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 31

Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elän pumpulilinnassa ja luotan tuuriin. Tosin en ole ilman kumia tavannut yhdenyön juttuja harrastaa. Enkä kyllä enää kuminkaan kanssa. Gynellä oon käyny aika säännöllisesti mutta en ole ollut tietoinen että se olis mitään sukupuolitautitestejä tehnyt? On kai se saattanutkin, mistä minä tiiän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mustakikkeli

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Oletan sinun kyllä huomanneen jos hän on valuttanut vertasi useampia senttilitroja esim. HIV-vasta-ainetestiä varten.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

mustakikkeli kirjoitti:Oletan sinun kyllä huomanneen jos hän on valuttanut vertasi useampia senttilitroja esim. HIV-vasta-ainetestiä varten.
no joo, ei mitään semmoista. Muiden tekstejä lukiessa tuli vaan sellainen olo että se olis gynellä ihan rutiinia. Uskaltaisin silti väittää että sekä minä että kumppanini ollaan puhtaita.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Georgina kirjoitti:Elän pumpulilinnassa ja luotan tuuriin. Tosin en ole ilman kumia tavannut yhdenyön juttuja harrastaa. Enkä kyllä enää kuminkaan kanssa. Gynellä oon käyny aika säännöllisesti mutta en ole ollut tietoinen että se olis mitään sukupuolitautitestejä tehnyt? On kai se saattanutkin, mistä minä tiiän.
Gynekäynnin yhteydessä ei yleensä testata sukupuolitauteja. Jos testattaisiin, kyllähän ne ilmoittaisivat teille ja kysyisivät, minne tulokset saa lähettää. Papa-koe pitäisi ottaa säännöllisesti, mutta sehän ei varsinaisesti ole mikään sukupuolitautikoe. Ei teidän sukupuoliterveydestä kukaan muu huolehdi kuin te itse! Ryhdistäytykää! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Mulli75

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Käyn itse vähintään kerran vuodessa tarkastuksissa, ja vaadin kumppanilta jonkin kirjallisen todistuksen samasta.

Saatan joskus käydä itsekseni testeissä ihan vain tarkistamassa oman tilanteeni. Eipähän tarvitse kiusata itseään ajatuksilla tartunnasta.

Omasta terveyskeskuksesta jäi kuitenkin huono mielikuva joten boikotoin sitä ja käyn muualla.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

no mutta tekin jotka elätte vakituisessa suhteessa niin miksi ihmeessä siellä testeissä pitää ihan vakituisesti rampata? Ei kai ne sukupuolitaudit ihan itsestään ilmaannu, jokin syyhän niihin on oltava. Petättekö kumppaneitanne säännöllisesti? Ja oikein vaaditaan suhteen alussa mustaa valkoisella, eikö se toisen sana nyt riitä? Vaikka siitä että on käynyt testeissä ja homma on nou problemo. Vaaditteko kaikesta muustakin mitä uusi kumppani sanoo kirjallista todistusta? Ehkä olen väärässä, mutta tuntuu että osalla tuo on jo hysterian puolella....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Georgina kirjoitti:no mutta tekin jotka elätte vakituisessa suhteessa niin miksi ihmeessä siellä testeissä pitää ihan vakituisesti rampata? Ei kai ne sukupuolitaudit ihan itsestään ilmaannu, jokin syyhän niihin on oltava. Petättekö kumppaneitanne säännöllisesti? Ja oikein vaaditaan suhteen alussa mustaa valkoisella, eikö se toisen sana nyt riitä? Vaikka siitä että on käynyt testeissä ja homma on nou problemo. Vaaditteko kaikesta muustakin mitä uusi kumppani sanoo kirjallista todistusta? Ehkä olen väärässä, mutta tuntuu että osalla tuo on jo hysterian puolella....
No aikoinaan, vuosia sitten otettiin vuosittain testit HIViä ja herpestä lukuunottamatta, koska olin siihen tutkimusluontoisesti antanut luvan vaikka olinkin silloin vakisuhteessa. Ei siinä tarkoitus mitään löytää ollutkaan.

Ainakin täällä taas nykyään klamydiatesti on automaattinen vuositarkastusten ohella vaikka sille tarvetta ei olisikaan eli on vakisuhteessa. Sama se mulle on mitä näytteitä ottavat, enemmän itseäni epäilyttäisi jos hanakasti kieltäytyisin automaattisista testeistä, koska eihän sieltä oleta edes mitään löytyvän/ajattele edes sen mahdollisuutta.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Oon kerran käynyt, ei ollut mitään. Oon niin huono nussimaan ympäriinsä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Lolita kirjoitti: Aion myös selvittää oman terveyskeskukseni sijainnin.
Ei tarvitse olla oma terveyskeskus. Testinäytteen voi antaa missä tahansa yksityiselläkin lääkäriasemalla, jossa se on tietenkin maksullinen.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Lolita kirjoitti:Mä en ole ikinä saanut mitään paperilappuja tautituloksista. Ihan vaan puhelimessa on aina sanottu, että negatiisista näyttää.
Mulle on aina sanottu että, tulos joko postitetaan kotiin, tai se pitää itse käydä noutamassa. Se on joka tapauksessa kirjekuori, jonka sisällä on tulos.
Uusiopehmis

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Riippuu paikasta nuo käytännöt. Ainakin sukupuolitautien poliklinikalla Meilahdessa annettiin vaan päivä milloin sinne pitää soittaa, ja kertovat sitten puhelimessa että löytyikö jotain vaiko ei.
isohaara

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ei ole vastuuntuntoa. Tänä vuonna oon neljän kumppanin kanssa pelleillyt ilman kortsua.
Herra Manala

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Georgina kirjoitti:Elän pumpulilinnassa ja luotan tuuriin. / en ole ollut tietoinen että se olis mitään sukupuolitautitestejä tehnyt? / Uskaltaisin silti väittää että sekä minä että kumppanini ollaan puhtaita.
Ahhahhah! Aika hapoille vetää.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Ei ole vastuuntuntoa. Tänä vuonna oon neljän kumppanin kanssa pelleillyt ilman kortsua.
TAYS. Iho- ja sukupuolitautien klinikka
Käyntiosoite: Teiskontie 35, 33520 Tampere

Avoinna maanantaista perjantaihin kello 12.00-14.00.

Sairaanhoitajan puhelinaika maanantaista perjantaihin kello 11.00-12.00, puh. (03) 311 67547.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Jojo, oon asunut naapurissa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Jojo, oon asunut naapurissa.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa? Joko kirvelee pissatessa? Kukkakaalin näköisiä näppylöitä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ei vaan että tietän paikan, se on siinä insinöörioppilastalojen naapurissa. Mun vehkeistössä taasen ei ole mitään vikaa, toimaa kuin sveitsiläinen kello. Näin niin kuin ulkoiset oireet on olemattomat.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Mylwin kirjoitti:Oon niin huono nussimaan ympäriinsä.
Ei pelasta. Saastumiseen riittää se, että tunkee värkkinsä johonkin vähän horoisempaan lutkaan. Vaikka tuuppaiskin tunnollisesti vain sitä yhtä, niin ei se meinaa sitä, etteikö se toinen saattaisi olla kuppaisa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
slam

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja slam »

400 orkasmia tavoite
bedlam

Re: Seksuaalinen vastuuntuntosi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

500 rähää möhäääässäkö.
Vastaa Viestiin