Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Herra Manala

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ron Jeremy on opettanut minulle kaiken minkä tiedän.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Herra Manala kirjoitti:Ron Jeremy on opettanut minulle kaiken minkä tiedän.
Rakkauden suurlähettiläs!
sanctus

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Gene Simmons on ehkä eniten käsityksiini sukupuolielämästä vaikuttanut aikuinen. Kiitos jaksamisesta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Perusasiat selvitettiin niin pieninä, ettei niistä tarvinnut koskaan nolostellen kysellä. Neljännellä kaverini pyysivät minua kysymään isältäni mitä on sperma, kun kuulemma mun vanhemmilta saisi varmasti hyvän vastauksen. Hassua, että tuon ikäisille tyttösille s. oli täysin tuntematon käsite. Ehkä parempi näin ;)

16-vuotiaana aloin yöpyä poikakaverin luona, ja äiti kysyi pitäisikö keskustella ehkäisyasioista. Sanoin että homma on hoidossa, eikä aiheesta sen koommin puhuttu. Kunnes kuusi vuotta myöhemmin kerroin äidille että ehkäisy on jätetty pois, ja tuleva mummu oli haltioissaan.

Kolmivuotiaani tietää kyllä, että lapset kasvavat äidin massussa ja isi on laittanut sinne vauvansiemeniä. Mitä kautta nämä siemenet äidin massuun joutuivat, selviää sitten hieman myöhemmin ;) Muistan itse olleeni lievästi järkyttynyt tämän menetelmän selvitessä. Olin pitkään vakuuttunut siitä, että seksin on oltava hirveän kivuliasta, mutta aikuisten hommat nyt vaikuttivat muutenkin usein melko kummilta. (Still do.)
Prepare for the worstest.
Geetzu

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nowaysis kirjoitti:Muistan itse olleeni lievästi järkyttynyt tämän menetelmän selvitessä. Olin pitkään vakuuttunut siitä, että seksin on oltava hirveän kivuliasta, mutta aikuisten hommat nyt vaikuttivat muutenkin usein melko kummilta. (Still do.)
Mulla ei ole mitään muistikuvaa siitä, miten järkytyin / innostuin kun ensi kertaa kuulin yhtymisestä. Tyhmää! :]
Alle 2-vuotiaani paijailee naisten (ei miesten, edes läskien) masuja ja hokee "vauva sisä" --> sisällä, oletan...
PerttiMakimaa

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Anteeksi ihan pakko...

Tuli näet mieleen teekkarivitsi aiheesta.

Äiti opasti poikaansa Tarmoa ihmissuhdeasioissa:
- Älä Tarmo Anusta huoli.
Leila

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Ei meillä kotona mitään sukupuolivalistusta annettu. Kuukautisistakin äiti vain kertoi jotain hyvin ylimalkaista tyyliin verta tulee, se on luonnollista. Minä olin ihan että mistä sitä verta tulee!? Sain kuitenkin elämän perusfaktat tietooni kirjallisuudesta, sillä tykkäsin lukea paljon. Kaveritkin kertoivat hyviä juttuja.
millivanilli

Re: Miten sinua valistettiin kotona seksiasioista?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eipä meillä tarvinnut paljoa valistusta vanhempien antaa. Ala-asteella ekalla luokalla opettaja kertoi mitä mies ja nainen tekevät peiton alla. Joskus sitten viidennellä tehtiin kaverin kanssa esitelmä teini-iästä, seksistä ja ehkäisystä. Törkkäsin esitelmän molemmille sisaruksille, kun ne olivat minun mielestäni tarpeeksi vanhoja.

Joskus isi taisi sanoa mulle, että mun pitää varoa niitä leikkejä, joissa pojat laittaa käden tyttöjen hameen alle.
Vastaa Viestiin