Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Herra Manala

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:Tyhymä.
Ei sillä ole kuin yksi liina.
Niinkö? Missäs vaiheessa se sinne pinppaan sitten lipsahtaa sieltä tekopeukusta? Taitaa olla itselläsi tekopeukalo pyllyssä.
AarneAnkka

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Tyhymä.
Olisit hyvin voinut vittuilla enemmänkin sanoessasi tuon. Lisätä korulauseita siitä miten et voi ymmärtää ja on suorastaan huvittavan säälittävää ja käsittämätöntä että, ja niin edelleen. Taas oltaisiin saatu hienoa keskustelua aikaiseksi.
AarneAnkka

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Niinkö? Missäs vaiheessa se sinne pinppaan sitten lipsahtaa sieltä tekopeukusta? Taitaa olla itselläsi tekopeukalo pyllyssä.
Jos esität tyhmää, tee se vähemmän läpinäkyvästi. Jos taas et esitä tyhmää, niin ... olet tyhmä. Oikeasti.

Piilotavoitteenasi taitaakin olla saada QuarterDot esittämään tämä temppu sinulle livenä. Ja piilotavoitteesi sen takana on nähdä QuarterDot nakuna. Sinustahan paljastuu puolia joista en tiennytkään, mussukka!
Herra Manala

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti: Jos esität tyhmää, tee se vähemmän läpinäkyvästi. Jos taas et esitä tyhmää, niin ... olet tyhmä. Oikeasti.
Ei ole järin älykkäänoloista tulla esittämään muka-nokkelaa pikkutaikuria siinä vaiheessa kun aletaan katsoa sellaisen kaverin kortteja, joka tulee esittämään suurena uutuutena sitä, että Copperfield lentääkin ilmassa narujen avulla.
Piilotavoitteenasi taitaakin olla saada QuarterDot esittämään tämä temppu sinulle livenä. Ja piilotavoitteesi sen takana on nähdä QuarterDot nakuna. Sinustahan paljastuu puolia joista en tiennytkään, mussukka!
Älä viitsi edes yrittää kun et osaa.
AarneAnkka

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:tulee esittämään suurena uutuutena sitä, että Copperfield lentääkin ilmassa narujen avulla.
Ettet vaan mennyt itse lankaan, eiku ihmekuitunaruun, kun luulit että hän esitti sen suurena uutuutena? Ehkä esittikin, ei voi tietää. Itse asiassa sillä ei ole mitään väliä.
Ei ole järin älykkäänoloista tulla esittämään muka-nokkelaa pikkutaikuria
Miksi itse sitten tulit vittuilemaan tyhmemmillesi? Vaikuttaaksesi älykkäänoloiselta?
Älä viitsi edes yrittää kun et osaa.
Osasit taikoa esiin tyhjästä "hahhaa, ei tunnu missään (auts)" -kortin? Bravo! Los satsumas! :jee:

Totta kai minä yritän. Ihan sama onnistunko siinä vai en (sehän riippuu vain siitä mikä kuva halutaan näyttää ulospäin), sillä uuttera yrittäminen on yksi lukuisista tavoista oppia uusia asioita. Tuossa lauseessasi ei siis ole edes käytännön pohjaa, joten vastavittuiluksi se on kerrassaan kelvoton.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 19.08.2006 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Herra Manala

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Miksi itse sitten tulit vittuilemaan tyhmemmillesi?
Tuossa lauseessa ei siis ole edes käytännön pohjaa, joten vastavittuiluksi se on kerrassaan kelvoton.
1) On ihmisiä jotka eivät vain osaa vaikka kuinka yrittäisivät.
2) (Kelvollinen) vastavittuilu vaatii ulosannin, jota edes voisi pitää kelvollisena vittuiluna.
3) Mukavaa että pidät itseäsi hyvänä vittuilijana.
4) Sinä ja Gattaca olette käyttäneet "tyhmä"-korttia. En minä.
AarneAnkka

Re: Varmaan aikamoinen taikuri makuukammarinkin puolella

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:1) On ihmisiä jotka eivät vain osaa vaikka kuinka yrittäisivät.
... ja ihmisiä jotka turvautuvat "et vaan osaa" -korttiin kun muut keinot ovat loppuneet.
2) Kelvollinen vastavittuilu vaatii ulosannin, jota edes voisi pitää kelvollisena vittuiluna.
Katso yllä.
3) Mukavaa että pidät itseäsi hyvänä vittuilijana.
Ensin oli huvittavaa, mutta nyt enää vain säälittävää jne, että olet jostain ihmeen torspoulottuvuudesta jne vetäissyt sellaisen käsityksen että pidän itseäni hyvänä vittuilijana. Mähän vasta harjoittelen matkimalla kömpelösti ja haparoiden suurten mestarien elkeitä.
4) Sinä ja Gattaca olette käyttäneet "tyhmä"-korttia. En minä.
Niinpä - käytit huomattavasti jalostuneempaa ja hienompaa "ei järin älykkäänoloista" -korttia. Sensei! Master! :hail:
Vastaa Viestiin