seksiä

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
CandyMan

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Sutenööri kirjoitti:Yh. Tuli mieleen erään siivoojan kertomus uimahalleista ja eritoten siitä, mitä kaikkea miesten puolen roskiksista löytyy.. :nuts:
Älä vaan sano... käytettyjä naisia?
CandyMan

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Keikaus kirjoitti:Ihanaa! :wink: Mä taas meen huomenna gynikselle.
Naiset jotka saavat seksuaalisia kiksejä gynekäynneistä... juuri tämän takia en opiskellut aikoinaan misogynekologiksi. Teikäläiset luulevat että siellä tutkitaan paikat dildoilla ja muilla suristimilla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: seksiä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

CandyMan kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Ihanaa! :wink: Mä taas meen huomenna gynikselle.
Naiset jotka saavat seksuaalisia kiksejä gynekäynneistä... juuri tämän takia en opiskellut aikoinaan misogynekologiksi. Teikäläiset luulevat että siellä tutkitaan paikat dildoilla ja muilla suristimilla.
Heh, en kyllä saa mainittavia kiksejä, kunhan vitsailin. Etenkään en saanut tänään mitään kiksejä, kun ottivat polyyppinäytteen kohdun limakalvoilta. Voin kertoa sinulle, joka et sisäisiä lisääntymisvälineitä omista, että se sattui. Noin pahimmat kuukautiskivut kertaa kolme. Meinasin pyörtyä ja oksentaa sen jälkeen, mutta enpä sitten kuitenkaan. Vähän teki mieli itkeäkin, mutta en itkenytkään. Oon aika kova, sanoisin. Ja tuosta tuskasta maksoin Kela-korvauksenkin jälkeen 147 eukkaa. Siinä on teille sitä maksullista seksiä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin