Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Ann kirjoitti:Aina katsekontaktin sattuessa pitää vetää suupieliä ylöspäin. Olen ottanut tavaksi.
Juuri näin. Tämä on sitä pientä suloista flirttiä, joka ei tarkoita yhtään mitään, mutta piristää aina mielen. 10 pinnaa ja papukaijamerkki!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:Nyt heti heruttamaan!
No jo oli aikakin! Saatanan tunarit.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaikeaahan tuon hymyn korvaaminen on seksuaalisessa mielessä. Vaaditaan ainakin nahkakorsetti, kaulapanta ja samettihame. Tai strap-on, piiska ja isot tissit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti:Aina katsekontaktin sattuessa pitää vetää suupieliä ylöspäin. Olen ottanut tavaksi.
Harmi, että ne katsekontaktit tapahtuvat useimmiten sinuu paketoimaan tulevan kampin keskuksen vartijan kanssa.
Ne harvemmin hymyilee takaisin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Flipperix kirjoitti:Edit: multa on kyllä vielä näkemättä Geetzu polvipituisessa farkkuhameessa. Ehkä poikkeus vahvistaisi säännön? Postaas posteriöörifoto.
Täytyy ottaa sellanen, missä vieläpä lättäpohjaset kengät. Ne kyllä onkin joka päivä. :shock:

Siis mähän näytänkin mielestäni usein transulta! Hemmetti, farkut vittuun.
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Geetzu kirjoitti:Siis mähän näytänkin mielestäni usein transulta! Hemmetti, farkut vittuun.
Ei farkut, mä oon nähny susta farkkuguvia ja niis on kyl ihan kaikkee muuta ku transuenergyy. Farkkuhameet on näkemättä. Hus kuvaamaan!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Flipperix kirjoitti:Kyse ei ollut yhdistelmästä, farkkuhameita näkee pääsääntöisesti pilaamassa vain kesämaisemaa. Ei myöskään hameen pituudesta, minusta nilkkapituisetkin hameet ovat usein oikein upeita ja naisellisia - kunhan kangas ei ole sitä tylsää tönkköfarkkua joka saa naisen näyttämään takaapäin transulta.
Farkkuhameet voivat olla ihan kivannäköisiä, kunhan eivät ole pitkiä, tönkköjä ja/tai litistäviä. Mulla on sellainen ihana, monesta kaistaleesta ommeltu muotoja hyväilevä polvipituinen farkkuhame, joka vähän kellottuu helmassa. Ainoa miinus on se, että olen laihtunut, joten se ei enää hyväile muotojani, vaan lököttää. Vältän siis sen käyttämistä ja käytän esim. vaaleankeltaista, puuvillaista rimssuhamosta, jossa on käsinvirkattuja pitsejä ja joka on tiukka vyötäröltä ja lantiosta. Uuh!
Kikkelis kokkelis.
huima

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti: Eijjeijjeijjeiiii!!!! Sehän vasta kaamea näky onkin, kun farkut on kiskottu ihan pillulihoilin asti!

(Se homma täytyy jättää hiihtareita varten... :wink: )
:pics:
AarneAnkka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vaola kirjoitti:Sehän vasta kaamea näky onkin, kun farkut on kiskottu ihan pillulihoilin asti!
Eihän kamelinvarvas edes näy farkkukankaan läpi, kun farkkukangas on niin paksua.
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vaola kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Hemmetti, farkut vittuun.
Eijjeijjeijjeiiii!!!! Sehän vasta kaamea näky onkin, kun farkut on kiskottu ihan pillulihoilin asti!

(Se homma täytyy jättää hiihtareita varten... :wink: )
Muah, niitä yhä vaan toisinaan näkee, ihan kilttien kotiäitienkin päällä!

Mun farkkuhame on vieläpä hei kuulkaas vaaleeta denimia, onks se niinq se kaikista pahin mahdollinen onko?? Se on ihku ja varmaan ensimmäinen hame koskaan, jonka mies (tai vetten takainen hutsunsa, who knows) osasi reissuiltaan ostaa. Tunnearvoa! Mä oon oikeesti ollu ihan siinä uskossa, että näytän siistiltä koululaistytsältä kun hippuloin tuolla paljain varpain, piiiitkässä farkkusessa ja teinixvillarissa. Kuka ny ei koululaistytsältä ihkuselta haluis näyttää...

Ja piru, pyllykin näyttää ihkun pallolta siinä. Täytyy suosia kaikkia alaspäin kapenevia.

Homma riistäyty nyt. En voi muuta ku miettiä oonko söpö vai not!!11
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Sehän vasta kaamea näky onkin, kun farkut on kiskottu ihan pillulihoilin asti!
Eihän kamelinvarvas edes näy farkkukankaan läpi, kun farkkukangas on niin paksua.
On farkkuu hei muutakin ku paksua. Ja kun pimppa kostuessaan oikein IMEE sitä kangasta sisuksiinsa niin... Siis näin voisin kuvitella.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Geetzu kirjoitti: Homma riistäyty nyt. En voi muuta ku miettiä oonko söpö vai not!!11
Älä mieti, oo vaan!
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keikaus kirjoitti:Älä mieti, oo vaan!
Okka!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jeah, hymyä peliin vaan. Kosketelkaa toisianne ja muistakaa hymyillä ja ennen kaikkea nauraa orgasmin jälkeen. Siitä tietää, että kyyti oli kivaa.
Paras päivä ikinä.
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Riemumieli kirjoitti:Jeah, hymyä peliin vaan. Kosketelkaa toisianne ja muistakaa hymyillä ja ennen kaikkea nauraa orgasmin jälkeen. Siitä tietää, että kyyti oli kivaa.
Ja jos itkee, niin vielä kivempaa. Ja jos menee taju, liian kivaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Ann »

Komento takas! Sain juuri tiedon, että olen puhunut paskaa. Oikeasti en hymyile ja välttelen katsekontaktia. Hyvä näin, sillä kaikki muu olisikin luettavissa huoraamiseksi.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Joo, kirposipa taas ketjusta ajatus jos toinenkin..
Sutenööri kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No ei ny sentään ihan noinkaan.
No kyllä se vaan niin on. Koppavia narttuja vaan jokapuolella.
Heh. Palaa pohjoiseen poika, olet ehkä unohtanut jotain.. :wink: *grin*
Kreitsu kirjoitti:Käsi ylös, kuinka monella (kysymys ei koske vain eukkoja) on tapana hymyillä aurinkoisesti kävellessään yksin kaupungin kaduilla:?: Itse saatan hymyillä itsekseni - joskus jopa hieman jutella - jos olen tarpeeksi kännissä (mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin nykyään).
:yo: Mä ainakin saaatan hymytä jollen jopa naurellakin vähän.. ja välillä ihan sieltä america UND kanada kokoluokan pepustani saakka :lol: ja välillä juttelen tai laulan pätkän mukavaa laulua ja mun ei tämän tehdäkseni tarvitse olla edes humalassa (mulla vaan on sitten vissiin niin hyvät jutut, siellä omassa pikku päässäni).
irmelianneli kirjoitti:Mut sit kuitenkin täytyy yhtyä myös siihen, että tosiaankin mitä pohjoisemmaksi tullaan sitä avoimemmaksi ja leppoisammaksi käy atmosfääri..
Nimim. eteläntytön kokemuksen syvä tissiääni
Nonni! Mitä mä just ajattelin :P
Canine kirjoitti::off: pitkästi ja paatoksella
Samankaltaista närkästymistä olen ollut havaitsevinani välillä itsessäni.. tosin
Canine kirjoitti:Suomessa ollaan muutenkin paljon pidättyväisempiä kuin esim. etelä-Euroopassa, ei tuntemattomille ihmisille jutella liikennevälineissä tai hymyillä kadulla.
Minä teen näitä molempia.. :shock: (vallan kauheaa, tiedän)
Canine kirjoitti:Ranskassa asuessani minulle oli kovin vaikeaa tottua poskipussailuun tervehdittäessä.
Tämä tuntui minusta hyvin pian täysin luontevalta itse kun ulkomaille asetuin asumaan.. :gee:
Canine kirjoitti:Etelä-eurooppalaiset myös ihmettelivät sitä suomalaisten hiljaisuutta. Tai siis minun näkövinkkelistäni sitä kuinka en puhu koko aikaa. Kaikesta.
Olen siis välillä hiljaa. Portugalilaiset olivat äänessä koko ajan ja puhuivat tunteistaan ym. Jos olin hiljaa he luulivat että olen pahantuulinen.
Olen hyvin suuren osan aikaa hereillä olostani (ja välillä osan unestakin) äänessä itsekin.. :ohyeah:
Canine kirjoitti:Luulin myös ennen olevani krooninen myöhästelijä ja toivoton tapaus.
Suomen mittapuun mukaan ehkä, mutta etelä-Euroopassa olin ärsyttävän säntillinen. Minulla puolestani meni hermot kun mikään sovittu aika ei koskaan pitänyt ja suunnitelmia muuteltiin milloin mitenkin.
Ha hah.. Taisi viimein löytyä syy :bling: jo ainaisille myöhästymisilleni / huonolle ajoissa lähtemiskyvylleni (vaikka samaa avrio poli - meininkiä itsekin Kreikassa asuessa usein päivittelin, liika on liikaa, kaikessa) - Ehkä mä vain olen vahingossa syntynyt Suomeen vaikka oikeasti olisi pitänyt syntyä jonnekin etelä-Eurooppaan (?).

Silti yhdyn (aah) edeltäjän närkästymisiin.. Menkää sinne ulkomaille hakemaan unelma vaimokkeenne jos me emme kelpaa teille! :joikuus:
nexie kirjoitti:Hei, mullahan on kaikki inhokit kaapissa :cheer:
Mulla myös enkä ole edes ymmärtänyt että ovat niin armottomia seksin tappajia. Ilmankos en olekaan saanut *nauraa (taas)*. Tehköönkin villatakki persuksesta, mikä se nyt olikaan, siirtomaamahdin, mahti se on onkin mutta onpahan ainakin oma mahti ;) ja minusta mun noin polvipituinen maastokuosinen farkkuhame on nätti, eikä vie mun seksikkyyttäni minnekään jos sellaista nyt ei erityisesti minuun lisääkään.. Kaikkihan tää on jälleen kerran, katsojan silmässä..
Bluntly kirjoitti:Vaikeaahan tuon hymyn korvaaminen on seksuaalisessa mielessä. Vaaditaan ainakin nahkakorsetti, kaulapanta ja samettihame. Tai strap-on, piiska ja isot tissit.
Hymystä huolimatta.. Kaulapanta, piiska ja isot tissit löytyy 8) Nahkakorsetin ja samettihameenkin vois helposti hankkia. Strap-on jääköön jonkun muun hankintalistalle.

Mulla ei siis oikeasti ole vissiin mtn järkevämpää tekemistä tähän aikaan yöstä kun lukea teidän über pitkiä ketjujanne. Hymyt perseeseen! *kjäh*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
NuoriDaavid

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
Vaola kirjoitti: Eijjeijjeijjeiiii!!!! Sehän vasta kaamea näky onkin, kun farkut on kiskottu ihan pillulihoilin asti!

(Se homma täytyy jättää hiihtareita varten... :wink: )
:pics:
Wikipedia tietää

Kuva
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:Wikipedia tietää
Internet on upea keksintö.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

KisSandra kirjoitti: Heh. Palaa pohjoiseen poika, olet ehkä unohtanut jotain..
Ehkä mä tosiaan olen unohtanut, sillä mä olen asunut Oulussa viimeksi vuonna -80. Kai sitä ala-asteella sitten flirttailtiin enemmän..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pitäisikö otsikkoa laajentaa kattamaan myös tyhmyys ja arvostelukyvyttömyys? Tyhmä voi keskittyä paremmin seksiin muiden virikkeiden puuttuessa ja arvostelukyvytön ei ole niin nuuka kohteiden suhteen. Esimerkkinä tästä naiset, joita tuttavallisesti kutsutaan lehmiksi. Tosin lehmä voi saada itseään parempaa, jos on oikein antavainen. Mutta onko hän silloin tyhmä vai evoluution kannalta ajatellen überviisas?

Mielenkiintoista muuten, että miespuolisella lehmällä asiat eivät ole ollenkaan niin hyvin. Tällä on varmasti jotain tekemistä naisten vuosisataisen sorron kanssa, ennen mieslehmillekin annettiin, koska yksin eläen elo oli lyhyt ja kurja. Nyt mieslehmät saavat mitä ansaitsevat ja voivat tilittää väärään aikaan syntymistään vaikka auvoisella kitinä-sivustolla.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ja turku ei ole pohjoista! :doh: Kyllä mä myös väittäisin että oma perusilme on aika aurinkoinen, enkä ole huomannut siihen useinkaan täällä synkistelyllä vastattavan. Sen mitä Helsingissä olen käynyt niin kyllä se vaan on fakta että siellä useampi liikkuu naama norsunvitulla, vaikka ihania poikkeuksiakin löytyykin. Mutta mähän en ole hottis ja niille itseään täynnä oleville 'vittumäolenniinupee' ukoille en tahallakaan suo sitä riemua että hymyilisin tai katsoisin päin. Ne kun ei osaa flirtata takaisin vaan katselevat vaan nenänvarttaan pitkin. <-------- Vinkvink sinkkumasalle vaan, kannattaa miettiä omalla kohdalle josko sulle kaikkien flirtti kelpaa.

Virossa ja Venäjällä en ole käynyt joten pistetäänpä tähän sellainen raaka ennakkoluulo: Ne flirttailee kovasti jotta ne vietäisiin mukana kotiin paremman elintason pariin. ;)

Välimeren maissa mua lähinnä ärsyttää se päälletunkeva kiinnostus ja saa ajattelemaan että mihinköhän tässä yritetään huijata.

Uudessa-seelannissa :h: flirtti on mielestäni ihan samaa tasoa, mutta kynnys jutella on paljon pienempi. Ihmiset juttelevat toisilleen (vieraille) arkipäiväisissä tilanteissa, ilman seksuaalista virettä. Mikä on aika mukavaa. Haluan sinne äkkiä, haluanhaluanhaluan!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

NuoriDaavid kirjoitti:Wikipedia tietää
Tos on kyllä musta asiavirhe, onhan noi toki housut mutta näyttävät mun silmiin kovasti sammareilta, eivät farkuilta! Mut kyl toi Wikipedia on silti tietyl tapaa paljon parempi olennaisten juttujen selvittämisessä kuin Otavan Suuri tietosanakirja.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Larla »

Jos nyt en satu tuolla ulkona kävelemään omissa maailmoissani jolloin en tiedosta mikä ilme mahdollisesti päällä on niin harrastan hymyilyä mieleni ollessa otollinen suupielien ylösnousuun. Väkisin en hymyile.

Tosin täytyy sanoa, että kyllä eilen tuli hetkellinen hämmennystila kun joku mies otti katsekontaktin ja hymyili minulle ohi kulkiessaan. Vastasin hymyyn toki, mutta täytyy sanoa, että kävi mielessä miksiköhän tuokin hymyili ja kun hymyilin takaisin niin miten sekin tulkitaan :roll:

Ihan piristävää silti oli :wink:
Dumari

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Larla kirjoitti: Tosin täytyy sanoa, että kyllä eilen tuli hetkellinen hämmennystila kun joku mies otti katsekontaktin ja hymyili minulle ohi kulkiessaan. Vastasin hymyyn toki (kun oli ihan sööttikin), mutta täytyy sanoa, että kävi mielessä, että miksiköhän tuokin hymyili ja kun hymyilin takaisin niin miten sekin tulkitaan :roll:

Ihan piristävää silti oli :wink:
Ei sitä hymyilyä tuntemattomien ohikulkijoiden kanssa tarvitse mielestäni analysoida erikseen. Meillä härmässä (yleistys!!!1) vaan ei ole tapana hymyillä kuin seksin ja lottovoiton jälkeen. Toki siitä useimmat hiukan menevät hämilleen, mutta en usko sen hämääntyneisyystilan vahingoittavan hetkellisesti ketään, päinvastoin :wink:
Vastaa Viestiin