Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
huima

Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja huima »

Miten voikin Helsingissä aamuisin niin paljon kurttunaamaisia nuoria ihmisiä. Puitteiltaan upean näköinen nuori nainen muuttuu haluttavuudessaan sitruunaksi kävellessään naama rutulla - ja toisaalta iloisen rempseät ja hymyilevät tytöt -- olkoonkin peppu kokoa america UND kanada -- ovat hemaisevan seksikkäitä pörröpäitä, joiden hymy sulattaa kovimmankin jääkuoren.

Mistä johtuu ihmisten lisääntynyt ryppynaamaisuus ja alavireisyys arjen askareissa? Mitä pitäisi lisätä juomaveteen että useammat jääprinsessat muistaisivat hymyillä? Shampanjaa? Cavaa?
slam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja slam »

huima kirjoitti:olkoonkin peppu kokoa america UND kanada --
Minuun iskee leveellä lantiolla varustettu takamus. naamalla väliä... x :lol:

On kait ystävällismielinen hymyily ympäristölleen parempi ja kait varatut tai rakastuneet nauraa ja muut pitää heitä samalla viehättävinä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehkä he ovat lukeneet Kitinästä, että hymyileminen tarkoittaa suostumista seksiin. Saattaapi hyvin olla, että kotonaan he hymyilevät mitä irstaimmin, lutkuttaen samaan aikaan kumppaninsa munaa ja pitäessään kaljakolpakkoa kädessään, jotta rakas saa muunkin janonsa sammutettua.
Paras päivä ikinä.
PerttiMakimaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Riemumieli kirjoitti:Ehkä he ovat lukeneet Kitinästä, että hymyileminen tarkoittaa suostumista seksiin. Saattaapi hyvin olla, että kotonaan he hymyilevät mitä irstaimmin, lutkuttaen samaan aikaan kumppaninsa munaa ja pitäessään kaljakolpakkoa kädessään, jotta rakas saa muunkin janonsa sammutettua.
Lukemat ovat hankalasti tulkittavissa. Onko tämä sarkasmia vai katkeruutta? Vai hieman lokerosta 1 ja ripaus lokerosta 2 mausteeksi?

Rankkaa kuittia, kyllä.

:on: Cipramilia vaan kaikille niin yleinen hehkeys lisääntyy Suomessa.
Mulli75

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

huima kirjoitti:Miten voikin Helsingissä aamuisin niin paljon kurttunaamaisia nuoria ihmisiä. Puitteiltaan upean näköinen nuori nainen muuttuu haluttavuudessaan sitruunaksi kävellessään naama rutulla - ja toisaalta iloisen rempseät ja hymyilevät tytöt -- olkoonkin peppu kokoa america UND kanada -- ovat hemaisevan seksikkäitä pörröpäitä, joiden hymy sulattaa kovimmankin jääkuoren.

Mistä johtuu ihmisten lisääntynyt ryppynaamaisuus ja alavireisyys arjen askareissa? Mitä pitäisi lisätä juomaveteen että useammat jääprinsessat muistaisivat hymyillä? Shampanjaa? Cavaa?
Olen ihmetellyt samoja asioita aika usein.

Aina aamulla tuohon naapuriosastolle tulee töihin ystävällinen, hyväkäytöksinen ja miellyttävä nainen. Se hymyilee vilpittömästi ja osaa käyttää ääntään monella eri tavalla joka todella miellyttää ja saa aikaan värinää. Oikea päivä- ja yöunien kestosuosikki.

Sitten on niitä jotka eivät ilmeisesti osaa nauttia siitä mitä kaikkea hyvää heillä on tai ovat saavuttaneet. Happamia ja neutraaleita ei oiken jaksa katsella/kuunnella. Jotkut tutut joilla on lapsia ovat muuttuneet happamaan suuntaan. Ovatko valinnat omassa elämässä niin epäonnistuneet että happamuudesta on tullut pysyvä ilmiö.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

PerttiMakimaa kirjoitti:Lukemat ovat hankalasti tulkittavissa. Onko tämä sarkasmia vai katkeruutta? Vai hieman lokerosta 1 ja ripaus lokerosta 2 mausteeksi?
Hmm, mitään ihmeempiä salaperäisyyksiä tekstiini ei ainakaan omasta mielestäni liittynyt. Muuten vain huonolla tuulella ja silloin tulee kirjoitettua kärkeviä kommentteja. Toki hymyilevä vastaantulija (myös asiakaspalvelija) on ihastuttava ilmestys, joten hymyilkää naiset ja miehet, sekä ylä- että alapäällänne tänäänkin.
Paras päivä ikinä.
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä olen aina ollut perusilmeeltäni jostain syystä sellainen vihainen ja vittuuntunut. Ehkä se liittynee siihen, että olen melkoisen ujo ja sen äkäisyyden alle on helpompi piiloutua, "älkää vain tulko puhumaan minulle". Joissain tilanteissa siitä on ollut kyllä kovasti hyötyäkin, mutta nyt parin viimeisen viikon aikana olen kyllä huomannut että juu, iloisemmalla asenteella liikkeellä ollessaan saa huomattavasti enemmän positiivista huomiota osakseen.
silsakenraali™

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

huima kirjoitti:Miten voikin Helsingissä aamuisin niin paljon kurttunaamaisia nuoria ihmisiä.
He ovat kaiketi kaltaisiani. Mä olen aamulla töihin mennessä pää jäässä, eikä hymyä pysty edes feikkaamaan. Ehkä ihmiset ovat vielä aamuhorroksessa, väsyneitä ja aamuäreitä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Minä kun en nää omia ilmeitäni ulkoa päin, niin joskus kyllä harmittaa, kun iloisella tuulella ollessani ja hehkuessani joku äijä tulee sönköttämään siihen, että mitäs nätti tyttö täällä murjottaa tai mikäs neitiä vituttaa noin paljon.. WHAT???!! Kai mun perusilme sitten on vihanen prkl what can I do?
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mä olen aamulla kurttunaamainen koska väsyttää niin perkeleesti, olen taas nukkunut pommiin, on kiire, olen myöhässä, on nälkä, eikä minua kiinnosta jos joku pitää minua epäseksikkäänä koska olen naama kurtussa. Kyllä se siitä sitten töissä taas oikenee. Mutta miks helvetissä pitäis aamulla kulkea töihinmeno ryysiksessä tuntemattomille hymyillen??
Not only is life a bitch, it has puppies
Tiikeriankka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

silsakenraali™ kirjoitti:
huima kirjoitti:Miten voikin Helsingissä aamuisin niin paljon kurttunaamaisia nuoria ihmisiä.
He ovat kaiketi kaltaisiani. Mä olen aamulla töihin mennessä pää jäässä, eikä hymyä pysty edes feikkaamaan. Ehkä ihmiset ovat vielä aamuhorroksessa, väsyneitä ja aamuäreitä?
Ei edes aamuisin vaan myös päivisin ja iltaisin. Ihmiset eivät hymyile. Minullekin se on hankalaa tosin. Etenkin tällä hetkellä. Mutta vielä välttelevät katsekontaktia, erittäin tylyn tuntuista.
silsakenraali™

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Canine kirjoitti: Mutta miks helvetissä pitäis aamulla kulkea töihinmeno ryysiksessä tuntemattomille hymyillen??
Täytyy sanoa, että jos kukaan tuntematon hymyilee minulle kadulla mihinkä vuorokaudenaikaan tahansa, niin ensimmäisinä ajatuksina on puristamatta jäänyt finni tai jugurttiviiru poskessa...tai sitten tamppooninnaru roikkuu sortsin lahkeesta.

En mä tiedä hukkasinko jo pointin, mutta hymyilyminen ilman syytä on dorkaa.
silsakenraali™

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tiikeriankka kirjoitti:Mutta vielä välttelevät katsekontaktia, erittäin tylyn tuntuista.
Tämä on jo eri asia kuin hymyileminen ilman syytä. Ehkä jopa isoimpia asioita sosiaalisessa kanssakäymisessä.
CandyMan

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

silsakenraali™ kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Mutta vielä välttelevät katsekontaktia, erittäin tylyn tuntuista.
Tämä on jo eri asia kuin hymyileminen ilman syytä. Ehkä jopa isoimpia asioita sosiaalisessa kanssakäymisessä.
Katsekontaktin välttelemisellä viestitetään toiselle ettei ole haastamassa riitaa. Kysykää vaikka koirilta ja Harlemin tru-gangstoilta.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

huima kirjoitti:. Puitteiltaan upean näköinen nuori nainen muuttuu haluttavuudessaan sitruunaksi kävellessään naama rutulla
No hei. Mites paljon suomalaiselta naiselta yleensäkään saa kadulla hymyä tahi flirttiä? Ai ei yhtään vai, no koetas jotain muuta maata. Suomen kohdalla sana flirtti on ihan tuntematon käsite.
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sutenööri kirjoitti:
huima kirjoitti:. Puitteiltaan upean näköinen nuori nainen muuttuu haluttavuudessaan sitruunaksi kävellessään naama rutulla
No hei. Mites paljon suomalaiselta naiselta yleensäkään saa kadulla hymyä tahi flirttiä? Ai ei yhtään vai, no koetas jotain muuta maata. Suomen kohdalla sana flirtti on ihan tuntematon käsite.
No ei ny sentään ihan noinkaan.
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

bedlam kirjoitti:No ei ny sentään ihan noinkaan.
No kyllä se vaan niin on. Koppavia narttuja vaan jokapuolella.
Mulli75

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sutenööri kirjoitti:
huima kirjoitti:. Puitteiltaan upean näköinen nuori nainen muuttuu haluttavuudessaan sitruunaksi kävellessään naama rutulla
No hei. Mites paljon suomalaiselta naiselta yleensäkään saa kadulla hymyä tahi flirttiä? Ai ei yhtään vai, no koetas jotain muuta maata. Suomen kohdalla sana flirtti on ihan tuntematon käsite.
Pitkältä ulkomaanreissulta palasi kaveri ja sanoi jyrkästi vittu mitä nirppanokkia kotimaassa eivätkä tajua pientä leikkiä.

Suomen katajainen kansa ja kaamos ei ole oikein sopiva yhtälö.
Viimeksi muokannut Mulli75, 23.08.2006 11:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sutenööri kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No ei ny sentään ihan noinkaan.
No kyllä se vaan niin on. Koppavia narttuja vaan jokapuolella.
No ei se kyllä niin ole. Tai no saattaa olla, että täällä pohjoisempana on hieman erilainen meisinki sitten.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Saz »

sutenööri ja mulli
Ehkä te olette vain limaisia ja ällöjä flirttaillessanne? :D
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

bedlam kirjoitti:No ei se kyllä niin ole.
Koskas oot viimeksi käynyt tuolla vanhalla mantereella kääntymässä? Itku tulee, kun vertaa puuhaa suomen flirttikulttuuriin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Käsi ylös, kuinka monella (kysymys ei koske vain eukkoja) on tapana hymyillä aurinkoisesti kävellessään yksin kaupungin kaduilla:?: Itse saatan hymyillä itsekseni - joskus jopa hieman jutella - jos olen tarpeeksi kännissä (mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin nykyään).

Toki jos sattuu vastaan tulemaan herkullisen näköinen uros, saatan lipoa huuliani ja kohotella kulmakarvoja sekä ehkäpä jopa aavistuksen hymyillä. Ei oo take away -munaa silti koskaan irronnut suoraan kadulta. Misköhän on vika? Ei ainakaan mussa, niin. :leuhka:
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sutenööri kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No ei se kyllä niin ole.
Koskas oot viimeksi käynyt tuolla vanhalla mantereella kääntymässä? Itku tulee, kun vertaa puuhaa suomen flirttikulttuuriin.
Ai niin, sä olit sä. Ehkä sinä et vain sitten osaa, tai jotain?
Sutenööri

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

bedlam kirjoitti: Ehkä sinä et vain sitten osaa, tai jotain?
Tai sit mä vaan uskallan sanoa mielipiteeni, peppuja nuolematta.
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sutenööri kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Ehkä sinä et vain sitten osaa, tai jotain?
Tai sit mä vaan uskallan sanoa mielipiteeni, peppuja nuolematta.
Ööh, kenenkähän peppua mä nyt sitten olen nuollut? Kaikkien suomalaisten naisten? En mä välttis ihmettele ettei sulle flirttailla, jos asenne on tuo.
Vastaa Viestiin