Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Riemumieli kirjoitti:Moni haluaa kaikkea, mutta se edellyttäisi tekoja (tai sitten lottovoittoa, sellaista useamman kymmenen miljoonan euron versiota tai suurta perintöä). Et taida olla halukas suuriin voimanponnistuksiin, ilmeisesti odotat mieluummin joskus puhumaasi perintöä tjsp.
Mööh.. Ultralight-lentokoneet, kakspaikasetkin joihin siis pystytisumisu sopii kyytiin, on halvempia kuin Mersut. Ja vieläkin sen verran harvinaista tuo lentäminen. että mun diggaamat misut heruis pillu kiimaa tippuen kun ilmaan päästäis. (Tosin kevytlentokoneessa ei voi panna). Sitten just maanviljelijöillä on paljon ultralighteja, koska niillä on omaa kiitorataa pellon laidassa.

Ja vitut tässä perintöä odotellaan vielä, kepumafian järkkäämä sukupolvenvaihdos toimii.

Suokaa anteeksi, nyt aion sammua pariksi tunniksi, en vastaa muihin ketjuihin. Ja Pehmotixikin vois harkita tehdä jopa töitäkin "yliverotetun" palkkansa eteen.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Flipperix

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

SnapaHead kirjoitti:No mut mitä jos on saanu enolta korillisen vissyä lasipulloissa ni millä se sit ne juo? Vai eiks sun mielest alkooholisti saa juoda mitään? Kuolkoon janoon vai?
No kyllähän sitä nyt krapulavitutuksissaan pureksii muutaman vissypullon päät poikki.
Herra Manala

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Haluan pahoitella sitä, että viaton kommenttini aiheutti Varkauden 24:sti korkkaavan psykekapellimestarin Pilluvinku Allegro Preston V-mollissa Marttaa kohtaan.

Vaihdetaan kohdetta: Mun mielestäni Geetzulla on kans ihan älden seksikäs hymy.

Ja jouden-za:lla.

Gattacan henki haisee ja sillä on esinahan alla kovettunutta smegmaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

(ennen sammulepoa):
Manala:
Joo, mutta viisaudenhamppaatkin on vielä tallella. Smegmaongelma on paha, yleensä käytän isini selkäharjaa terskani kovettumien hiomiseen. Sattuu mutta tehoaa. Mutta ei hyötyä, aina saunan jälkeen runkkaan taas.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
nokkaelain

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Gattaca kirjoitti:Miten vitussa on mahdollista, että jos joku Kitinässä sanoo huuhaata, että lemppariaiheeni kuulennot olivat lavastettuja (parikin on sanonut niin), niin ketään ei häiritse eikä kiinnosta?
http://goatse.kungfutse.org/dump/BlueMoonScreen.jpg :D
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mitenköhän tässäkin ketjussa taas pari-kolme viimeisintä sivua liittyy hymyyn, iloisuuteen tai seksikkyyteen? *miettis ja hymyilis yksinään*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
AarneAnkka

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vois palata raiteille vaikka kysymällä, onko sukupuolela vaikutusta? Iloinen nainen voi olla söötti ja sexy, mutta pitääkö miehen olla aina salaperäinen ja/tai armoton tylyttäjä ollakseen hottis? Muuttuuko iloinen mies seksiurhosta pelleksi nauraesaan?
Geetzu

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:Iloinen nainen voi olla söötti ja sexy, mutta pitääkö miehen olla aina salaperäinen ja/tai armoton tylyttäjä ollakseen hottis? Muuttuuko iloinen mies seksiurhosta pelleksi nauraesaan?
Ei missään nimessä! Minäminäminä... Minä en oo varmastikaan koskaan kiinnostunut yhdestäkään miehestä ennen kuin olen nähnyt, vähintäänkin kuullut, hänen naurunsa. <3
Bliss

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:Vois palata raiteille vaikka kysymällä, onko sukupuolela vaikutusta? Iloinen nainen voi olla söötti ja sexy, mutta pitääkö miehen olla aina salaperäinen ja/tai armoton tylyttäjä ollakseen hottis? Muuttuuko iloinen mies seksiurhosta pelleksi nauraesaan?
Riippuu niin henkilöstä. Joku on pelle, vaikka kuinka olis armoton tylyttäjä, ja joku toinen taas Hottis, vaikka olis hymyilevämpää sorttia. Mun mielestä hymy sopii kaikille (ellei nyt sit satu olee aivan kammohuonot hampaat). Mä ainakin tuon aviomieheni suhteen lankesin ihan ekaks Hymyyn (joo, niin etä polvet pehmeni) :P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Hymy, joka kumpuaa tyytyväisyydestä ja onnellisuudesta, näyttää hyvältä jokaisella. Hymy, joka nousee itseriittoisuudesta, saa näyttämään vain limaiselta. Miehen flirttihymy taas saa räpyttelemään kuin touretten kramppaamana.

Blissin tapaan lankesin täysin miehen hymyn ja naurun edessä, yhä niiden houkuttelu esiin on päivittäinen tavoite. Ei kiitos tärkeille pukumiehille tai kärsiville taiteilijoille.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Herra Manala

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Asensin tänään webcamin ja huomasin ihan vahingossa että kun mua hymyilyttää ja naurattaa, mitä netissä näköjään tapahtuu aika paljon, niin mulla on hampaita suussa.

Se oli aika pelottavaa se.
bedlam

Re: Hymyn ja iloisuuden vaikutus seksikkyyteen

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:Iloinen nainen voi olla söötti ja sexy, mutta pitääkö miehen olla aina salaperäinen ja/tai armoton tylyttäjä ollakseen hottis?
Ei mun luontainen tyly ilme ole ainakaan kyllä todellakaan ketään houkuttanut. Paitti esiintyminen on vissiin eri asia, siinä se kuulemma toimii. Mutta nyksäkin oikein komentaa hymyilemään, jos se perusvihainen ilme alkaa puskea esiin.
Vastaa Viestiin