Miesten nännit

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Leila

Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mitä niille pitäisi tehdä? Pitääkö nännit huomioida rakastellessa vai jättää ihan rauhaan?

Minusta miehen nänneillä olisi kiva leikitellä, vähän puraista, imeä ja nuolaista, mutta se kuulemma kutittaa ja tuntuu ikävälle. Haluaisin jotenkin rohkaista miestäni nauttimaan nänneihin kohdistuvasta stimulaatiosta, mutta se ei kerrassaan tunnu sopivan. Pitäisi ehkä asettaa kaksi vaihtoehtoa, esim. joko dildo hanuriin tai nännien nipistelyä, valitse itse.
Geetzu

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Leila kirjoitti:Pitäisi ehkä asettaa kaksi vaihtoehtoa, esim. joko dildo hanuriin tai nännien nipistelyä, valitse itse.
:D

Mulle on sattunut niin ihku mies, että se tosiaan tykkää nännien hiplailusta. Onhan se monen muunkin asian suhteen monen muun mielestä vähän hintsukka, herranjumala sillä on nännissä lävistyskin. Mut tosiaan, purenta, nuoleminen, imeminen, vähän rajumpikin nippailu toimii kyllä... Ja jos ei toimi niin sekin on vaan kivaa. Hmmh.

Yleensä kuulee miehiltä, että mimmit vois jättää ne miehen tisut rauhaan ja keskittyä vaikkapa omiinsa. Tai miehen selkään. Siellä taitaa olla enemmän niitä erogeenisia pisteitä ja -alueita kuin kropan etupuolella (navasta ylöspäin aateltuna).

Lisäys: mun on tosi vaikee kuvitella, että nännin kevyt nuolaisu voisi miehestä tuntua kovin ikävälle. Siis ehkä "turhalle" mutta ikävälle? Hullua. Ja mitä turhuuteen tulee niin onhan niitä muitakin ehkä vähän turhia haluja meillä naisilla, mies kestäköön jos vaikka naista haluttaa hiplata miehensä niskaa (vaikka mies tuskin sitä juuri tuntisikaan ja pitäisi siis turhana).
Viimeksi muokannut Geetzu, 25.08.2006 9:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ehkä miehenkin rinnat ovat kipeät, ei niitä heti sovi rouhia. Lämmittäminen tulisi aloittaa mahdollisesti muualta ja vähän kerrassaan siirtyä nännien alueelle tai aina välillä muistaa sitäkin kohtaa. Ja jos stimulaation muoto on uusi, siihen tulee totutella vähän kerrassaan niin että alue tottuu kiihotukseen. Eihän auton ajamistakaan aloiteta F1-radalta, vaan opettelemalla ihan perusjuttuja auton käsittelystä.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Leila kirjoitti:Pitäisi ehkä asettaa kaksi vaihtoehtoa, esim. joko dildo hanuriin tai nännien nipistelyä, valitse itse.
Mulla on niin herkät nännit, että noi vaihtoehdot on vähän 50/50. :?
Älä löi! En ole hurrit!
Sutenööri

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Mut tosiaan, purenta, nuoleminen, imeminen, vähän rajumpikin nippailu toimii kyllä...
Kyllä. Minäkin olen tämän puolen huomannut itsestäni vasta viimeisen parin vuoden sisään..

Hassua.. sitä kuvittelee tuntevansa kroppanasa, mutta ei sittenkään. Mitähän seuraavaksi.. strap on? :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toiset miehet tykkää, toiset ei. Minä tykkään, kun mies tykkää. Mun tissit ei paljoa välitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Geetzu

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Hassua.. sitä kuvittelee tuntevansa kroppanasa, mutta ei sittenkään. Mitähän seuraavaksi.. strap on? :shock:
Meiltäkin se löytyi vasta parin vuoden sisään, no vähän kai tuo jälkimmäinenkin... Nännijutska huomattavasti ihkumpi ja toimivampi. Kokeile silti toistakin ja muistahan raportoida Geetzulle. :p Siinä jossain seksiexperttisarjassa (joskus hyviäkin juttuja muutes) höpistiin hirmusesti "miehen kolmiosta"; pippeli - nänni - nänni ... Tekee varmaan kelle tahansa ukolle ihan hyvää joutua makaamaan hetki aloillaan. Silmät jollain rätillä umpeen, vaikka kädet kiinni (kun ei ne muuten malta), narttu piinaamaan suulla tuota kolmiota. [julistus]TosiHetskut tykkää.[/julistus]
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Minä otan miehen nännitkin huomioon. Miehen pystytisuja on mukava imeä, nuolla ja hiplailla. Joskus kiusaan paidankin päältä. Ja napaan tungen sormeani aina eli penetroin mieheen.

Luulen, että nännien erogeenisuutta voi lisätä koskettelemalla niitä. Samalla tavallahan sitä löytää uusia erogeenisiä alueita ympäri vartaloa eli sielun temppeliä. No jaa, koko roppahan se on yhtä erokeenistä aluetta.
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja slam »

pyhät ovat... en muista naisen niihin koskeneen? :roll: koskaan. ever, never... eikä koskaan myöskään tule tapahtumaan.
bedlam

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kyllä ovat erittäin erogeenistä aluetta. Ja ilmeisesti sen näkee sitten naamasta, kun naiset heti suoraan niihin kiinni käyvät. Tai sitten nännini ovat vain niin vastustamattoman kauniit.
CandyMan

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Ammun nänneistäni lasersäteitä, eivätkä nännini vaikuta olevan kovinkaan herkät koskettelulle, puoleen tai toiseen. En muutenkaan kutia juuri ollenkaan, ja kipukynnyksenikin tuntuu olevan aika korkealla, ainakin mitä tuo yksi nainen yritti joku ilta kovasti nipistää minua kyljestä mutta joutui pettymään kun ei saanut aikaiseksi mitään reaktiota. Tästä kaikesta huolimatta pystyn kuitenkin laukeamaan kortsunkin kanssa.
AarneAnkka

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mitä yhteistä on naisen orgasmilla ja miehen nänneillä? Molemmat ovat tarpeettomia, mutta ovat olemassa silti sen vuoksi että vastakkainen sukupuoli tarvitsee niitä jostain eloonjäämissyystä, ja kehittyvät sellaisessa vaiheessa sikiönkehitystä että ne on oltava molemmilla. Nauttikaamme niistä siis niiq bonuksena.

Tämän ajatuksen tarjosi Tiede -lehti.
Herra Manala

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mut tosiaan, purenta, nuoleminen, imeminen, vähän rajumpikin nippailu toimii kyllä...
Kyllä. Minäkin olen tämän puolen huomannut itsestäni vasta viimeisen parin vuoden sisään..

Hassua.. sitä kuvittelee tuntevansa kroppanasa, mutta ei sittenkään. Mitähän seuraavaksi.. strap on? :shock:
Jouden-za.
Herra Manala

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mun nännit on tosi herkät. Semmoset ihan ei-saa-koskee -herkät. Mutta oon kyllä yrittänyt siedättää niitä pikkuhiljaa osaksi eroottista ruokavaliotani. Minkäännäköinen pureminen tai näykkiminen ei kyllä tule kysymykseen ainakaan vielä tässä vaiheessa koulutusta.

Luulen että paras tapa päästä tunnustelemaan tämän maailman antimia tapahtuisi naisen kanssa, jolla olisi halua sitoa minut ensin kiinni. Ei kuitenkaan keikaus.

AarneAnkka kirjoitti:Mitä yhteistä on naisen orgasmilla ja miehen nänneillä? Molemmat ovat tarpeettomia, mutta ovat olemassa silti sen vuoksi että vastakkainen sukupuoli tarvitsee niitä jostain eloonjäämissyystä, ja kehittyvät sellaisessa vaiheessa sikiönkehitystä että ne on oltava molemmilla. Nauttikaamme niistä siis niiq bonuksena.

Tämän ajatuksen tarjosi Tiede -lehti.
Naisen orgasmi ei kyllä ole fysiologisesti tarkasteltuna mikään turha ilmiö, vaan orgasmissa naisen kohdunkaula hieman taittuu otollisempaan asentoon, saattaa jopa avautuakin lihassupistuksien vuoksi, ja orkun aiheuttamat supistukset pumppaavat sperman paremmin kohti kohdunkaulaa ja siitä sisään. Ja ainakin omalla kohdallani molempien yhtäaikainen laukeaminen ei ole ollut mikään myytti, vaan enemmänkin sääntö parisuhdeseksissä, kun toisen fiiliksiä on alkanut tuntemaan paremmin.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 25.08.2006 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Naisen orgasmi ei kyllä ole fysiologisesti tarkasteltuna mikään turha ilmiö, vaan orgasmin naisen kohdunkaula hieman taittuu otollisempaan asentoon, saattaa jopa avautuakin lihassupistuksien vuoksi, ja orkun aiheuttamat supistukset pumppaavat sperman paremmin kohti kohdunkaulaa ja siitä sisään.
Se Tiede -lehden artikkeli otti sellaisen kannan että tämäkään ei pidä paikkaansa. No, asiasta kiistellään varmaan vielä ensi vuosituhannellakin...
CandyMan

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Herra Manala kirjoitti:Naisen orgasmi ei kyllä ole fysiologisesti tarkasteltuna mikään turha ilmiö, vaan orgasmissa naisen kohdunkaula hieman taittuu otollisempaan asentoon, saattaa jopa avautuakin lihassupistuksien vuoksi, ja orkun aiheuttamat supistukset pumppaavat sperman paremmin kohti kohdunkaulaa ja siitä sisään.
No voi perskeles. Monet naiset valittavat julkisesti että vaginaorgasmi on heille pelkkä myytti, ja saavat orgasmin vain suuseksillä. Joutuuko lapsentekopuuhissa sitten post-coitus suuseksihommiinkin jotta siemennesteen kulkeutuminen kohdun sopukoihin saadaan varmistettua naisen orgasmilla? Ei ihmekään että ihmiset ovat kuolemassa sukupuuttoon.
AarneAnkka

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:No voi perskeles. Monet naiset valittavat julkisesti että vaginaorgasmi on heille pelkkä myytti
... samaisen artikkelin mukaan kolmelle naiselle neljästä. Eli siinä ei ole edes mitään poikkeavaa.
hermine

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja hermine »

Voihan mieskin ejakuloida ilman orgasmia (ainakin niin ovat mulle väittäneet, useat miehet siis), että eiköhän se ole yhtä turha molemmille sukupuolille?

Kaikki sikiöthän ovat tietääkseni aluksi naispuolisia, joihin sitten miesominaisuudet erilaistuvat myöhemmässä kehitysvaiheessa. Näinollen ilman naisen orgasmia ei olisi myöskään miehen orgasmia (ja siksi miehilläkin on nännit).

Asiaan, jos lusikka-asennossa nukkuessa mies on etulusikassa, käsi hakeutuu ihan automaattisesti hiplaamaan sen tissejä (no joo, rintalihaksia ja nännejä), eka silleen laajemmalta alueelta ihan hellästi, sit enemmän nänneihin keskittyen, hieroen, pureskellen, pussaillen, nuollen ja imien. Ton imemisen seurauksena oon kyllä aika monta kertaa saanut avarista, koska sen mielestä moinen vauvamainen käytös on oksettavan perverssiä (vaikkei tunnukaan epämiellyttävältä), viime aikoina kuitenkin entistä harvemmin. En silti oikein osaa sitäkään olla tekemättä (sama kun pippeliä jään mielellään imeskelemään tavalla, joka valitettavasti vaan hermostuttaa miehen - mun mielestä taas perinteinen pidä suu auki niin nussin sinne -tapa on tylsää enkä saa siitä irti muuta kuin kipeät posket).
AarneAnkka

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

hermine kirjoitti:Ton imemisen seurauksena oon kyllä aika monta kertaa saanut avarista, koska sen mielestä moinen vauvamainen käytös on oksettavan perverssiä
Omituisten tyyppien kanssa sinäkin aikaasi vietät. :?
CandyMan

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

hermine kirjoitti:Voihan mieskin ejakuloida ilman orgasmia
Omituisten tyyppien kanssa sinäkin aikaasi vietät. :?
AarneAnkka kirjoitti:
CandyMan kirjoitti:No voi perskeles. Monet naiset valittavat julkisesti että vaginaorgasmi on heille pelkkä myytti
... samaisen artikkelin mukaan kolmelle naiselle neljästä. Eli siinä ei ole edes mitään poikkeavaa.
Päh, miesten vika kuitenkin. Vääränmallisia alakäyriä siittimiä jotka eivät hiero ylänurkan G-pistettä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

CandyMan kirjoitti:Päh, miesten vika kuitenkin. Vääränmallisia alakäyriä siittimiä jotka eivät hiero ylänurkan G-pistettä.
Koittakaa nyt ymmärtää, että kaikki tässä maailmassa on miesten vika, oli kyse sitten hyvästä tai pahasta. Ja totta kai vaginaorgasmin saamattomuus johtuu kypärästä, eri asia olisi, jos olisi kolminkertaisella umpparilla varustettu mustan miehen herkkumakkara, joka laukoisi kuusi kertaa minuutissa kymmenen tuntia kerrallaan. -tana ja -kele.
Paras päivä ikinä.
AarneAnkka

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Riemumieli kirjoitti:Koittakaa nyt ymmärtää, että kaikki tässä maailmassa on miesten vika
Mukaanlukien planeettamme tuhoutuminen. Luontoakin miehet raiskaavat vain saadakseen pillua.
silsakenraali™

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mä hieman vaivaannun, kun nännejäni räplätään kiihoitustarkoituksessa. Mä en räpläilystä kiihotu, vaan hieman hämmennyn, herkkien tuttieni ansiosta myös hieman kärsin.

Kännissä ja kiimassa tälläkään asialla ei ole mitään merkitystä.
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Tykkään.. hyvältähän se tuntuu.
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Miesten nännit

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

AarneAnkka kirjoitti:.
Erityisesti tämä tekstinpätkä kiihotti: "Some current work emphasizes that the capitalist and patriarchal system is based on triple domination of the "southern people", women, and nature."

Mitähän tytöt tekivät luonnolle, kun kuseksivat keskellä katua Lordin taannoisen Kauppatorin keikan jälkeen? Siinä oltiin kyykyssä fiddu levällään ja katsottiin ohikulkevia niin kärsivä ilme naamalla.

Luonnon tuhoamisesta puheen ollen uskoisin, että naisten johdossa maailma olisi jo aikaa sitten muuttunut tomuksi. Ainakin naisjohtajista saamani kuva hakee vertaistaan ja ajatellaanpa irrationaalista suuttumista yhdistettynä nappiin, jolla mannertenvälinen ydinase lähetetään liikkeelle. "Voi vittu kun vituttaa, pms on ja kaikkee. Vittu pistänpä ton murkulan liikkeelle, niin naapurikin saa osansa mun vitutuksesta. Voi vittu miten helpotti, nyt voin taas hengittää."
Paras päivä ikinä.
Vastaa Viestiin