huorissa käynti

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
SingleMalt

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

killkill kirjoitti:Jos nykyinen duunisi kyllästyttää, saat koska tahansa töitä life-management-coachina.

Ai niin, aloittamaasi sukellusharrastukseen liittyen: valashain bongaaminen on todennäköisempää kuin sievän, kivan, sinkun sukeltajatytön yhyttäminen. Jos kursseille sellaisia tulee, viimeistään kouluttaja pokaa sen :D
hah! Vai Sarasvuoksi Sarasvuon paikalle..

Heikolta näyttää sinkkumatin sukellusdaamijahti toisaan, jos valashaita suomen vesistä lähdetään hakemaan..
Kurssilla oli kyllä 5 naista samaan aikaan, mutta kaikki valmiiksi varattuja.
Täytyy ilmeiseti hankkiutua sellaisille kursseille, jossa kouluttaja on nainen. Toisaalta, jos sekin pokaisi naaman edetä mun fanittaman sussun, hyppäisin luultavasti jordaaniaan parinkymmenen painosatsin kanssa..
Viimeksi muokannut SingleMalt, 15.09.2005 12:26. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
killkill

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Se on muuten helvetin helppoa täällä "sosiaalisesti menestyvien" huudella Gattacalle jotta tee jotain äläkä ruikuta. 20 vuotta jos herra on ongelmansa kanssa painiskellut, niin on varmaan toooosi helppoa päättää että nyt mä teen tälle asialle jotain, ihan oikeasti!
Toki olen samaa mieltä, mutta miettikääpä vähän kuitenkin...
Vastalause: tartun tuohon "20 vuotta".
Miksi KUKAAN täysipäinen eläisi mielestään paskaa elämää kaksi vuosikymmentä? Eikö normaali reaktio olisi tehdä jotain muuttaakseen elämänsä kulkua parempaan suuntaan?

JOS ko. herra millään tavalla ilmentäisi, että haluaa elämässään muutosta ja olisi valmis tekemään mitään sen eteen, saisi hän täyden tukeni. Se, että nelikymppinen mies täyttää keskustelupalstaa ruikuttamalla elämästään ja samaan hengenvetoon puhumalla törkeyksiä naisille jotka yrittävät olla hänelle ystäviä, ei herätä allekirjoittaneessa kuin halveksuntaa.

Maailmassa on ihmisiä, jotka ovat kääntäneet suuremmatkin vastoinkäymiset voitokseen. Kyse on taisteluhalusta. Sääli on suurin karhunpalvelus, minkä kukaan nainen voi tuolle ukolle tehdä. Ukon itsensä särpimä Karhu on se toiseksi suurin. Alkoholi ei ole oikeasti ratkaissut yhdenkään ihmisen ensimmäistäkään ongelmaa, ikinä.
Viimeksi muokannut killkill, 15.09.2005 12:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

ninnithequeen kirjoitti:20 vuotta jos herra on ongelmansa kanssa painiskellut, niin on varmaan toooosi helppoa päättää että nyt mä teen tälle asialle jotain, ihan oikeasti!
Toki olen samaa mieltä, mutta miettikääpä vähän kuitenkin...
Ei ole kyse siitä onko se helppoa vai ei. Tietenkään se ei ole helppoa, muutenhan hän olisi ryhtynyt toimeen jo ajat sitten. Mutta se ettei se ole helppoa, ei ole mikään syy levätä laakereillaan ja valittaa.

Helpoksi homma (elämänhallinta) muuttui ainakin omalla kohdallani vasta vuosien erittäin aktiivisen harjoittelun jälkeen, ja kehittämistä toki löytyy edelleen. Kuten moni muukin, komppaan SingleMaltia.

edit: lyhensin lainausta
Viimeksi muokannut EveryWoman, 15.09.2005 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Se on muuten helvetin helppoa täällä "sosiaalisesti menestyvien" huudella Gattacalle jotta tee jotain äläkä ruikuta. 20 vuotta jos herra on ongelmansa kanssa painiskellut, niin on varmaan toooosi helppoa päättää että nyt mä teen tälle asialle jotain, ihan oikeasti!
Toki olen samaa mieltä, mutta miettikääpä vähän kuitenkin...
Jos uikuttamisella ei ole muuta syytä kuin se, että tykkää valittaa, niin se on aika ärsyttävää. Ihminen, joka aidosti tahtoo muutosta johonkin asiaan on valmis myös näkemään vaivaa sen eteen. Tuollainen turhanpäiväinen kitinä on yhtä typerää kuin sipsipussi toisessa ja suklaalevy toisessa kädessä vinkuva läski, joka hokee "mä en laihdu vaikka mitä tekisin!".
killkill

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:Eli jos jossain vaiheessa sinkkuuntuu ja on kiinnostunut sukelluksenopettajista, niin pelkästään kurssille ilmoittautuminen riittää? :ohyeah: *lisää muistikirjaansa*
Jotakuinkin näin. Tosin etelän kohteista löytyy niitä seksikkäitä, syväruskettuneita surf-punk-divemastereita huomattavasti laajemmin joukoin kuin täältä rännän ja roudan keskeltä.
Exsat

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eli jos jossain vaiheessa sinkkuuntuu ja on kiinnostunut sukelluksenopettajista, niin pelkästään kurssille ilmoittautuminen riittää? :ohyeah: *lisää muistikirjaansa*
Jotakuinkin näin. Tosin etelän kohteista löytyy niitä seksikkäitä, syväruskettuneita surf-punk-divemastereita huomattavasti laajemmin joukoin kuin täältä rännän ja roudan keskeltä.
Kunhan on räpylät, ei pidä olla turhan nirso! :wink:
killkill

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja killkill »

SingleMalt kirjoitti:Täytyy ilmeiseti hankkiutua sellaisille kursseille, jossa kouluttaja on nainen.
.. tai vastavuoroisesti syvennät osaamistasi ja hankit itse kouluttan prujut ;)
Exsat kirjoitti:Kunhan on räpylät, ei pidä olla turhan nirso! :wink:
Ai, mä tiedänkin yhden dynaamisen sinkun, joka on yhä vapailla markkinoilla. Pirauta 1-800-555-313 313 ja kysy Akua :D
Viimeksi muokannut killkill, 15.09.2005 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Ei minulle tuollaista tapahdu, koska olen MINÄ! Ei vaikka olisin nuorempi ja peeloilisin trendikuteissa kännissä.
Kesämies-kuvissa olit ainakin ihan ihmisen näköinen, ja sosiaalisia taitoja oppii harjoittelemalla. Osaatko tanssia? Jossain tanssikurssilla (esim. kansanopistoista löytyy edullisia) voisi harjoitella sekä sosiaalisia kontakteja että tutustua ihmisiin. Ja bonuksena voisi hioa tanssitaitoaan sen verran, että uskaltaisi joskus käydä jopa hakemassa kiinnostavan oloista naista tanssimaan ravintolassa.
Tätä mie komppaan ihan täysillä :komp:

Kunhan muistaa ettei ota liikaa pohjia ennen tansseihin lähtöä :lol:
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Jos uikuttamisella ei ole muuta syytä kuin se, että tykkää valittaa, niin se on aika ärsyttävää. Ihminen, joka aidosti tahtoo muutosta johonkin asiaan on valmis myös näkemään vaivaa sen eteen. Tuollainen turhanpäiväinen kitinä on yhtä typerää kuin sipsipussi toisessa ja suklaalevy toisessa kädessä vinkuva läski, joka hokee "mä en laihdu vaikka mitä tekisin!".
heh, heh... mut siis hej... Yli paino on oikeasti joillekin todellinen ongelma, mutta sen tiesitkin varmaan...

Gattaga:

kait minullekin ilmasta huoraa olisi tarjolla, mutta aika vaikee minun on gattaga sinulle niitä delekoida. Vein naapuriin kerran yhden naisen, kun ei olisi vähempää voinut kiinnostaa ja onhan noita joutunut joskus pois ajaan xD
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

No saatana!
Olenhan minä yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt!
Teidän maailman konstit vaan ei mulle toimi.
En esim. osaa esittää viihtyväni baareissa enkä haluakaan keksiä vilunkiläppää baaripillua saadakseni. Sori jos se on "yrittämisen puutetta". Pointti, että muilta se käy enemmän luonniostaan ja viihtyvät siinä, minä en.

Ja sitten olen ruma ja arka aloitteenteossa.
Vasta 33-vuotiaana tapasin naisen, johon jopa rakastuin, ja arkuuttani mokasin homman. Kaksi vuotta olin kanttuvei itsemurhan partaalla. Sitten Sinkut.netin kirjeenvaihtoa jotain 30-40 naisen kanssa. Yhtätoista tapasin, aina kohteliaaat pakit, paitsi yhden piNpan nuolasin.

Älkää sanoko, etten yrittäisi!!
Exsat

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

killkill kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Kunhan on räpylät, ei pidä olla turhan nirso! :wink:
Ai, mä tiedänkin yhden dynaamisen sinkun, joka on yhä vapailla markkinoilla. Pirauta 1-800-555-313 313 ja kysy Akua :D
Tällä hetkellä ei ole tarvetta räpyläjalkaiselle sinkkumiehelle, mutta palaillaan asiaan mikäli muutoksia olosuhteissa tapahtuu. (ei tosin ajankohtaista juuri nyt eikä toivottavasti tulevaisuudessakaan, mutta aina pitää pitää "entä jos.." kortti takataskussa.)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:Killkill:
Pointti siinä, että veikkaan, että sinun arvaan ei noissa tapauksissa tarvinnut edes YRITTÄÄ, ilmentää "sosiaalisuuttasi", käyttää harjoittelemiasi taitoja ym.

Ei minulle tuollaista tapahdu, koska olen MINÄ! Ei vaikka olisin nuorempi ja peeloilisin trendikuteissa kännissä.
Joo, jonkun joskus jossain ei tarvinnut yrittää. MITÄ SITTEN? Ei se tarkoita ettei sen jonkun olisi tarvinnut koko elämänsä aikana tehdä mitään tyytyväisyytensä tai onnellisuutensa eteen. Ei se merkitse, että hän olisi vain istunut kotona ja valittanut kurjaa kohtaloaan, kunnes pissis tuli repimään telttaan panolle - vai merkitseekö?

Sinulle ei tapahdu sellaista, koska olet vastuuton sinä. Jos ryhdyt vastuulliseksi sinäksi, tilanne muuttuu. Kaikki on sinusta itsestäsi kiinni.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AARRGGHH!!
Ei minulta "sosiaalisia taitoja" puutu! Hyvin puhun naisillekin asiallisesti, en Kitytyylillä. Meileissä suorastaan hurmaan naiset. Mutta en uskalla KÄYDÄ KÄSIKSI, minkä muut uskaltaa, siinä se!

Edit: EW: johan sanoin, että olen yrittänyt aika paljon tulokseen nähden!
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:No saatana!
Olenhan minä yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt!
Teidän maailman konstit vaan ei mulle toimi.
En esim. osaa esittää viihtyväni baareissa enkä haluakaan keksiä vilunkiläppää baaripillua saadakseni. Sori jos se on "yrittämisen puutetta". Pointti, että muilta se käy enemmän luonniostaan ja viihtyvät siinä, minä en.

Ja sitten olen ruma ja arka aloitteenteossa.
Vasta 33-vuotiaana tapasin naisen, johon jopa rakastuin, ja arkuuttani mokasin homman. Kaksi vuotta olin kanttuvei itsemurhan partaalla. Sitten Sinkut.netin kirjeenvaihtoa jotain 30-40 naisen kanssa. Yhtätoista tapasin, aina kohteliaaat pakit, paitsi yhden piNpan nuolasin.

Älkää sanoko, etten yrittäisi!!
Ihastus on tietysti aika vaikee juttu. Aika maissahan sitä on ja kipeenä. Ymmärrän tietysti sinua.

Kyl, voisin auttaa asiassa. Sanoinhan mä tuossa kuukausia aiemminkin, että tule tampereelle... Mennään nukkuun rekan hyttiin, joka seisoo tallilla viikon loput ;) Voisin yrittää saada sinne naista...

tottakai ihminen tarvitsee apua naisen kanssa. Voin ostaa jopa mäyrän sulle...

heh, heh toivottavasti ilta ei mene itkemiseksi, että kukaan ei välitä :P
Patz

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Patz »

:off:
Gattaca kirjoitti:Eikö mene jakeluun, että muutamat meistä surkimuksista kyllä haluavat sen tunnesiteen, mutta emme kelpaa kenellekään naiselle.
Nyt oli pakko puuttua tähän. Olen sata varma että jopa sinä kelpaat jollekin, eri asia on sitten kelpaatko juuri sille kenet sinä haluat, eli sille pystytisuiselle teinitytölle. Monessa keskustelussa on puhuttu ns. omasta tasosta, pitäisikö sinunkin siis laskea rimaa? Harvassa lienee isähahmoa etsivät teinitytöt, enkä jaksa uskoa että sellaista oikeaan suhteeseen kaipaatkaan...

Lueppa joskus oikein ajatuksella omia postauksiasi, ja mieti sitten onko asiat oikeasti niin ehdottomia kun annat ymmärtää. Ketjussa on jo aikaisemminkin tullut ilmi että Suomi on pullollaan yksinäisiä naisia, jotka toivoisivat kunnollista miestä elämäänsä. Tee siis jotain asian eteen. Aloita vaikka muuttamalla vanhempiesi hoteista hieman suuremmalle paikkakunnalle ja hankkiudu harrastusten pariin. Töitä löytyy varmasti kun etsii ja kelpuuttaa muutakin työtä kuin sitä omaa koulutusta/ydinosaamista vastaavaa. Käy tanssipaikoilla ja jos et osaa tanssia, opettele. Siinä ei tarvitse alkuun jutella ollenkaan, voit hurmata naisen tanssitaidoillasi. Minä ainakin jaksan uskoa että jokaiselle meistä on se joku jossain, myös sinulle. Usko siis siihen.

Vuodatukseni lienee turha, eikä ehkä sisällä mitään mitä sinulle ei olisi jo kerrottu. Toimi siis, hyvä mies!

Kaikella ystävyydellä,

Nti Säleikkö
Exsat

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Gattaca kirjoitti:AARRGGHH!!
Ei minulta "sosiaalisia taitoja" puutu! Hyvin puhun naisillekin asiallisesti, en Kitytyylillä. Meileissä suorastaan hurmaan naiset. Mutta en uskalla KÄYDÄ KÄSIKSI, minkä muut uskaltaa, siinä se!
Käsiksi käyminen kuulostaa hirvittävän väkivaltaiselta ja vastenmieliseltä. Aika harva nainen toivoo saavansa sellaista kohtelua ventovieraalta.

Fyysiseen kontaktiin hivuttaudutaan vähitellen. Ravintolassa helpointa lienee on pyytää toista tanssimaan, laittaa naisen korvantakaa karannut hiuskiehkura takaisin aloilleen, johdattaa neiti baaritiskille kevyesti selästä tukien jne. Sopivan tilaisuuden tullen voi koittaa suudellakin, jos nainen ei väistä, niin sen voi tulkita hyväksymisen merkiksi.

Naiset toki ovat keskenään erilaisia, mutta kyllä minä ainakin itse olen melko aktiivinen, jos haluan itseäni koskettavan. Samoin, jos en halua. Kokemattomampikin kyllä varmasti tajuaa eron.
SnapaHead

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Tiedoksi kaikille että kaikki ksenomorfiset ksenofobit näyttävät päällisin puolin ihmisiltä.
Ei Gattacalla kuitenkaan ole minkäänlaisia ongelmia verrattuna toiseen lajikumppaniinsa Yönmustaanritariin.
Jälkimmäistähän naiset lähestyvät (ihan samasta syystä kuin muitakin vajaaälyisiä popeda-faneja), mutta tämä kaveri aloittaakin solvaamisen. Siis antaa asian mennä eteenpäin ja sitten mitä kiltimpi ja mukavampi ihminen niin johan putoo haukkumasanoja. Ja sitten todetaan emmä osaa.
Yönmustaritari on mielisairas luuseriversio ksenomorfisesta ksenofobista.
Tuli vaan mieleen että nämä kaksi täydentävät toisiaan. Kaikki hyvä Gattacassa ja kaikki roska Yönmustassaritarissa. Jälkimmäisessä on vaan se yksi piirre, jonka ensimmäisen pitäisi saada. Joten siirry Gattaca ksenofobeille tyypilliseen tapaan ritarin aivoihin.
Viimeksi muokannut SnapaHead, 15.09.2005 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:Mutta en uskalla KÄYDÄ KÄSIKSI, minkä muut uskaltaa,
En miekään uskalla. siksi en ole saanu koskaan oikein mitään... selvinpäin olen aika hiljainen tonttu... :oops:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:No saatana!
Olenhan minä yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt!
Teidän maailman konstit vaan ei mulle toimi.
En esim. osaa esittää viihtyväni baareissa enkä haluakaan keksiä vilunkiläppää baaripillua saadakseni. Sori jos se on "yrittämisen puutetta". Pointti, että muilta se käy enemmän luonniostaan ja viihtyvät siinä, minä en.
Ei yrittäminen tarkoita, että toimii omaa persoonallisuuttaan vastaan. En minäkään viihdy baareissa enkä esitä viihtyväni. Aloita yrittäminen näistä jo mainituista: Karhu pois, muutto omaan asuntoon paikkakunnalle josta saat töitä, asenne kuntoon (ei riitä, että IRL vain jätät katkerat ajatuksesi verbalisoimatta - asenteen pitää muuttua ajattelua myöten).
Gattaca kirjoitti:Ja sitten olen ruma ja arka aloitteenteossa.
Vasta 33-vuotiaana tapasin naisen, johon jopa rakastuin, ja arkuuttani mokasin homman. Kaksi vuotta olin kanttuvei itsemurhan partaalla. Sitten Sinkut.netin kirjeenvaihtoa jotain 30-40 naisen kanssa. Yhtätoista tapasin, aina kohteliaaat pakit, paitsi yhden piNpan nuolasin.

Älkää sanoko, etten yrittäisi!!
Rumuus ei ole ennenkään estänyt ihmisiä elämästä, eikä sinua ainakaan minun mielestäni voi edes rumaksi sanoa. Arkuudesta ei kannata huolehtia - osa siitä haihtuu heti kun saat elämäsi sille tolalle että itsekin oikeasti pidät siitä, ja siitä jäljelle jäävästä osasta ei ole mitään haittaa kun tapaat oikeanlaisen ihmisen.

Yrität väärää asiaa, Gattaca. Yrität saada pillua, kun tärkeämpää olisi yrittää saada elämänsä jonkinlaiseen hallintaan.
killkill

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja killkill »

Exsat kirjoitti:mutta aina pitää pitää "entä jos.." kortti takataskussa.)
Minä jo ajattelin, että kovinpa nopeasti teitin juttuni nyypähti. Hyvä ettei ole tarvetta... ja mainittu kortti kulkee kyllä omassakin lompakossa.
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
Naiset toki ovat keskenään erilaisia, mutta kyllä minä ainakin itse olen melko aktiivinen, jos haluan itseäni koskettavan. Samoin, jos en halua. Kokemattomampikin kyllä varmasti tajuaa eron.
Noh, yksi muija kouri mun persettä joskus, kun äijä ja muuta vastaavaa... hommat jotenkin keskeyty :o :roll: Sain siitä traumoja tietysti...

Ajattelin, että minäpäs testaan naista, kun en ole ennen kokeillu, että tuleeko siitä mitään... ja hommasin naisen, mutta se oli niin karsee... ei yhtään sweet ja hommat jokseenkin jännityksen ja muiden vaikeuksien vallitessa jäi kesken...

tää tapahtu joskus viime kesänä... :oops:
Viimeksi muokannut slam, 15.09.2005 12:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:EW: johan sanoin, että olen yrittänyt aika paljon tulokseen nähden!
Jankutetaan nyt sitten vielä.

Miksi vedät Karhua? Miksi asut vanhempiesi luona, paikkakunnalla josta on vaikea saada töitä? Miksi solvaat naisia netissä, jos asenteesi on oikeasti jotain ihan muuta? Se, mitä sanot ja kirjoitat, vaikka "vain" netissä, vaikuttaa ajatteluusi. Jokaisella kerralla. Mitä useammin solvaat naisia, vaikka vain leikin päiten, sitä kauemmas naisten ymmärtämisestä ajaudut. Kaikki mitä teet ja ajattelet näkyy sinusta jollakin tavalla ulospäin ja vaikuttaa siihen, millaiset ihmiset tuntevat olonsa kotoisaksi seurassasi.

Lakkaa kiinnittämästä huomiota siihen, mitä muut tekevät tai saavat. Sinä et ole ne muut, etkä haluaisikaan olla. Ole se kuka sinä olet, ja ole sitä suorin selin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kiitos SNAPA!!

"Käsiksi käymisellä" tarkoitin ihan mitä vaan kilttiä kosketusta tai elettä, jolla osoittaisi olevansa kiinnostunut naisesta miehenä.

Paritanssit.. eihän niitä baareissa ja yökerhoissa juuri näe. 70-luvun kasvattina en ole "museotansseja" harrastanut, nuorena osasin valssin ja tangon (äiti opetti).

"Tasoiseni" etsiminen?
No sillä ei ole mitään tekoa sen kanssa, että tykkään katsella teinix-pystytisumisujen kuvia!! Himot me on hiirelläkin.

Henkisesti sopiva nainen, joka ei ole kovin lihava, ikä alle menopaussin on "tasovaatimukseni". Ei-lihava siksi, että itse olen laiha ja pulskat tytöt useimmiten henkisestikin vierasta yltiöekstroverttityyppiä.

SLAM:
Hieman vituttaa, kun sulla oli estona "Uskonto" (Lue: sinä tai sukusi ovat ääliöitä) Ja kun uskonnon karistit, tytöt noin vain istuksii kauniin pojan syliin.

Harkitaan reissuja joo, kyllä!
SingleMalt

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti:No saatana!
Olenhan minä yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt!
Yrittänyt mitä? Kuin 13 vuotias kiimainen pikkupoika pillua. Oletko yrittänyt kuin herrasmies. Rauhallisesti, itsevarmasti ja hätäilemättä?
Teidän maailman konstit vaan ei mulle toimi.
En esim. osaa esittää viihtyväni baareissa enkä haluakaan keksiä vilunkiläppää baaripillua saadakseni.
Miksi sitten yrität käyttää meidän konsteja? Miksi käyt baareissa, jos et niissä viihdy ja tunnet olosi epävarmaksi? Oletkos edes käynyt ikästesi tanssiravintoloissa? Osaatko tanssia? Tanssi on paras esileikki aikuiselle naiselle. Kun osaat tanssia hyvin, olet kohtelias ja herrasmies, saat pyörittää koko kapakana naisia koko illlan niin paljon kuin jaksat. (tämän takia minunkin pitäisi opetella tanssimaan.)
Toisekseen, jos viiihdyt muissa kuvioissa, miksi et yritä löytää kumppania sieltä. Takuuvarmasti vaikkapa agility-porukoissa liikkuu yksinäisiä sinkkunaisia. Osta koira ja hanki uusi harrastus.
Älkää sanoko, etten yrittäisi!!
Et yritä. Sähläät ja tumpeloit. Tuolla nyhväämisellä ei ole mitään teklemistä oikean yrittämisen kanssa.

Ja herranen aika. Muuta nyt helvettiin sieltä vanhempiesi luota. Nelikymppinen kotona asuva vanhapoika on yhtä houkutteleva, kuin puliukko puhjenneen pumpattavan barbaran päällä. Säälittävyden huippu, kuka sellaisessa näkee tulevaisuutta.
Viimeksi muokannut SingleMalt, 15.09.2005 12:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

EW:
Kiitos kannustuksesta.
Uusi periaatteeni todellakin on lakata väkisin yrittämästä ja rakentaa itseäni omana itsenäni. Tämä ruikutus on vain satunnaisprovosoituminen nyt.

Karhua vedän psyykenlääkkeenä, en kovin paljoa nykyään.
Asun täällä, koska ei ole töitä, eikä pätkätöihin lähtö etelään houkuta. Mistä seuraavan kuun vuokra 2 kk pätkätyön jälkeen?

Naisia solvaan Kityssä, koska nykyLutkameno on säikyttänyt minut ja vienyt viimeisetkin toiveet romanttisesta rakastumisesta nykynaisten kanssa.
Vastaa Viestiin