huorissa käynti

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:
SLAM:
Hieman vituttaa, kun sulla oli estona "Uskonto" (Lue: sinä tai sukusi ovat ääliöitä) Ja kun uskonnon karistit, tytöt noin vain istuksii kauniin pojan syliin.

Harkitaan reissuja joo, kyllä!
Tuskin uskonnon asioiden tunteminen laskee ainakaan aivollista älykkyyskäyrää... Saarnat tuntuu jotenkin psykologisilta vouhotuksilta, mutta käyn joskus kerran kesässä kuuntelemassa :wink: Siellä ku istuisi tyttönen sylissään vähän aikaa... voisi olla aika kuumaa lähtee sen jälkeen pussaileen... :wink:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:No saatana!
Olenhan minä yrittänyt, yrittänyt ja yrittänyt!
Yrittänyt mitä? Kuin 13 vuotias kiimainen pikkupoika pillua. Oletko yrittänyt kuin herrasmies. Rauhallisesti, itsevarmasti ja hätäilemättä?
Jumalauta mun nettityylillä ei ole mitään tekoa tosielämäni kanssa!
Silloin vikana, että 1) Tuntemattomia naisia en uskalla edes PUHUTELLA 2.) Nettideitattujen kanssa olen LIIAN kohtelias ja platoninen, jolloin nainen käsittää, ettei minua kiinnosta! Kirja- ja levyhyllyjään tuijottelen ja lemmikkejään vaan en emäntää rapsutan!
SingleMalt

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Gattaca kirjoitti: Silloin vikana, että 1) Tuntemattomia naisia en uskalla edes PUHUTELLA 2.) Nettideitattujen kanssa olen LIIAN kohtelias ja platoninen, jolloin nainen käsittää, ettei minua kiinnosta!
1. Mikset et uskalla puhutella? Olet fiksu kaveri, silloin kun näytät sen puolen itsestäsi. Avaa suusi ja puhu. Puhu mistä tahansa, mutta puhu. Pelaa upporikasta ja rutiköyhää. Jos tulee naurua taikka pakit, niin mitä sitten. Tärkeintä on että yritit. Voi myös käydä niin, että puhutkin siltä kimalaiselta jalat alta. Mistä tiedät, ellet ikinä yritä edes?

2. Miksi annat ymmärtää meileissäsi olevasi jotain muuta kuin olet? Kerro suoraan ongelmastasi. Jos vastapuoli ei sitä hyväksy tai ymmärrä, olisi tuleva tapaaminenkin ollut fiasko.
Jos vastapuoli sen sijaan näkee meileistäsi sanavalmiutesi ja älysi, hän varmaan ottaa sen tietoisen riskin, että käy ensin käsiksi sinuun ja odottaa sen verran, että uskallat olla oma itsesi. Ekat tapaamiset ovat yleensä aina tavalla tai toisella fiaskoja, joten siitä ei huolta. Se on yhtä vaikeaa molemmille osapuolille.
PerttiMakimaa

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Hyvä Gattaca,

En puutu muuten tähän dr. Phil tyyliseen "ryhtiä pyttyyn vaikeasti masentunut mies. Kyllä se siitä." keskusteluun.

Mutta mietin seuraavaa. Korjaa jos olen väärässä. Toiveittesi nainen on pystytisuinen teinityttö (tai ainakin siltä näyttävä). Sitten hänen täytyy olla älyllisesti haastava, akateeminen(?) (tässäkin ketjussa toitotat, että tradenomieukot ja tehtaantytöt eivät käy). Ja mieluiten neitsyt, mutta silti seksuaalisesti itsevarma ja kokenut. Sitten hänen pitäisi älytä vielä tällä suurella älykkyydellään nähdä sen läpi, että sinä olet työtön, asut kotona, käytät mielialalääkkeitä ja alkoholisoidut kovaa vauhtia. Puhumattakaan todella vaikean tuntuisista itsetunto-ongelmistasi.

Ennustan sinun löytävän nämä kriteerit täyttävän kumppanin parisuhteeseen, kun seuraavat ehdot tapahtuvat:
- Maapalloon osuu suuri meteoriitti, joka jostakin kumman syystä tappaa vain miespuoliset ihmiset sinua lukuunottamatta. (Sokeitten valtakunnassa silmäpuoli on kuningas)
- Voitat lotossa (se lisäisi toiveita. Rakkauden aitoudesta en tiedä)
- Säädetään poikkeuslaki, joka tekee sinusta pystytisuisten teinityttöjen neitsyydenpoistajan.

Näitä odotellessa voisit ehkä pohtia noita kriteereitäsi elämänkumppanin suhteen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SingleMalt kirjoitti:1. Mikset et uskalla puhutella? Olet fiksu kaveri, silloin kun näytät sen puolen itsestäsi. Avaa suusi ja puhu. Puhu mistä tahansa, mutta puhu. Pelaa upporikasta ja rutiköyhää. Jos tulee naurua taikka pakit, niin mitä sitten. Tärkeintä on että yritit. Voi myös käydä niin, että puhutkin siltä kimalaiselta jalat alta. Mistä tiedät, ellet ikinä yritä edes?
Koska menen lukkoon ja kauhu iskee päälle, jos itse tiedän, että romanttis/seksuaalisesta lähestymisestä kumminkin on taholtani kyse. Vaikka nainen ei sitä huomaisikaan. Vikaa päässä minulla siis, teini-iän ujous jäänyt päälle.
SingleMalt kirjoitti: 2. Miksi annat ymmärtää meileissäsi olevasi jotain muuta kuin olet? Kerro suoraan ongelmastasi. Jos vastapuoli ei sitä hyväksy tai ymmärrä, olisi tuleva tapaaminenkin ollut fiasko.
Jos vastapuoli sen sijaan näkee meileistäsi sanavalmiutesi ja älysi, hän varmaan ottaa sen tietoisen riskin, että käy ensin käsiksi sinuun ja odottaa sen verran, että uskallat olla oma itsesi. Ekat tapaamiset ovat yleensä aina tavalla tai toisella fiaskoja, joten siitä ei huolta. Se on yhtä vaikeaa molemmille osapuolille.
En minä koskaan "väärennä" itseäni niissä meileissä. Kyllä se on aidointa itseäni. Huonompi jos kirjoittaisin jonain muuna kuin itsenäni. Ne ainoatkin "aseet" sitten pois. MUTTA livetapaamisessa se kauhu ja jäykkyys iskee minulla päälle. Voisi ehkä varoittaa etukäteen joo.. Tai kerran varoitinkin, ei auttanut.

Nyt lähden ilmoittautumaan kahdelle kansalaisopiston kurssille, tähtitiede ja kuvankäsittelyn jatkokurssi. Oliskohan siellä vapaita sopivia naisia, jotka minusta kiinostuisivat? Aika pieni todennäköisyys...

Se on moro loppupäiväksi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja martza »

PerttiMakimaa kirjoitti: Ennustan sinun löytävän nämä kriteerit täyttävän kumppanin parisuhteeseen, kun seuraavat ehdot tapahtuvat:
- Maapalloon osuu suuri meteoriitti, joka jostakin kumman syystä tappaa vain miespuoliset ihmiset sinua lukuunottamatta. (Sokeitten valtakunnassa silmäpuoli on kuningas)
- Voitat lotossa (se lisäisi toiveita. Rakkauden aitoudesta en tiedä)
- Säädetään poikkeuslaki, joka tekee sinusta pystytisuisten teinityttöjen neitsyydenpoistajan.
Meinasin katketa nauruun tähän komentiisi. Todella hyvä.
:lol: :lol: :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti:Nyt lähden ilmoittautumaan kahdelle kansalaisopiston kurssille, tähtitiede ja kuvankäsittelyn jatkokurssi. Oliskohan siellä vapaita sopivia naisia, jotka minusta kiinostuisivat? Aika pieni todennäköisyys...
Älä koskaan sano ei koskaan, ja tsemppiä sinulle.
Helpompihan se on lähestyä siellä jotakin naista kun kiinnostuksen kohteet ovat samat, eikö?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gattaca kirjoitti:Uusi periaatteeni todellakin on lakata väkisin yrittämästä ja rakentaa itseäni omana itsenäni.
Hyvä.
Tämä ruikutus on vain satunnaisprovosoituminen nyt.
Ei hyvä. Se vaikuttaa sisäiseen puheeseesi, joka vaikuttaa tekoihisi ja motivaatioosi.

Jos haluat kirjoitella nettiin jotain, kirjoita jotakin uutta asennettasi kuvastavaa. Se taas vaikuttaa niin, että saat helpommin asenteesi vaihdettua myös IRL.
Karhua vedän psyykenlääkkeenä, en kovin paljoa nykyään.
Ole rehellinen itsellesi. Jos neljä päivää ilman on sinusta meriitti, minusta vedät vielä ihan liikaa. Parempi olisi moisen karhuelämän jälkeen olla oikeasti pitkä aika vetämättä ollenkaan. Alkoholi hämärtää kosketusta omaan itseen.
Asun täällä, koska ei ole töitä, eikä pätkätöihin lähtö etelään houkuta. Mistä seuraavan kuun vuokra 2 kk pätkätyön jälkeen?
Vaikka perseestä kun pakko on. Idea on nimenomaan siinä, että kun on pakko tulla omillaan toimeen, jotenkin se aina onnistuu - paitsi niiltä jotka rypevät itsesäälissä mieluummin kuin toimivat elämänsä eteen. Mutta sellainenhan sinä et enää ole, vai mitä?
Naisia solvaan Kityssä, koska nykyLutkameno on säikyttänyt minut ja vienyt viimeisetkin toiveet romanttisesta rakastumisesta nykynaisten kanssa.
Ja se auttaa... mihin? Ei mihinkään. Se pahentaa tilannetta. Lopeta solvaukset ja uppoudu ylistämään naisten ihanuutta (siis jos naiset oikeasti ovat mielestäsi ihania - ja jos eivät ole, miksi vielä vonkaat pillua?).
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

martza kirjoitti:
Meinasin katketa nauruun tähän komentiisi. Todella hyvä.
:lol: :lol: :lol: :lol:
Painavaa sanaa pertiltä, ettei vaan olisi oma kanttura ojassa odottamassa...
Chantal
Kitisijä
Viestit: 7
Liittynyt: 07.09.2005 13:49

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Chantal »

Exsat kirjoitti:Kunhan on räpylät, ei pidä olla turhan nirso! :wink:
Ai, mä tiedänkin yhden dynaamisen sinkun, joka on yhä vapailla markkinoilla. Pirauta 1-800-555-313 313 ja kysy Akua :D[/quote]


Mitä?!? Akuko sinkku? Onko Hannu sittenkin voittanut taiston? Ei ehkä paras uutinen tähän ketjuun :wink:


:off:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja martza »

slam kirjoitti: Painavaa sanaa pertiltä, ettei vaan olisi oma kanttura ojassa odottamassa...
Kaikkeen mahdolliseen on varauduttava jo tässä iässä, jos tämä nykyinen suhde yliseksuaaliseen partneriini jotenkin alkaa rakoilemaan tai jopa purkautuu. Toivoisin silloin nimenomaan tuo viimeisen vaihtoehdon toteutuvan elikkä poikkeuslailla saisi olla pystytisuisten teinityttöjen neitsyydenpoistaja. Saattaisi siinä sydäri tulla, mutta jos on tullakseen niin saisin edes vetäistä viimeisen henkäyksen juuri jonkun teinitytön pystytisujen välissä. Se olisi onnellinen kuolema ja olisin saanut kuolla ns. saappaat jalassa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
PerttiMakimaa

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

slam kirjoitti:Painavaa sanaa pertiltä, ettei vaan olisi oma kanttura ojassa odottamassa...
Tämä meni ohi. Mikä ei yleisestikään ole minulla tässä kohtaa mitenkään epätavallista...

Mietin pääni puhki missä suhteessa tässä voisi olla oma lehmäni ojassa? Himoitsenko salaa Gattacaa? (Tämä siksi, että viimeksi kun olin eri mieltä jonkun kanssa minun tulkittiin olevan ihastunut häneen. Hiphei!).

Ei kyllä. Luulen tämän vakan jo kantensa löytäneen...
slam

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja slam »

PerttiMakimaa kirjoitti:
slam kirjoitti:Painavaa sanaa pertiltä, ettei vaan olisi oma kanttura ojassa odottamassa...
Tämä meni ohi. Mikä ei yleisestikään ole minulla tässä kohtaa mitenkään epätavallista...

Mietin pääni puhki missä suhteessa tässä voisi olla oma lehmäni ojassa? Himoitsenko salaa Gattacaa? (Tämä siksi, että viimeksi kun olin eri mieltä jonkun kanssa minun tulkittiin olevan ihastunut häneen. Hiphei!).

Ei kyllä. Luulen tämän vakan jo kantensa löytäneen...
Ei näissä asioissa vaan realimaailmassa. Ihastus saavuttamatta nääs. poikani
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PerttiMakimaa kirjoitti:Mutta mietin seuraavaa. Korjaa jos olen väärässä. Toiveittesi nainen on pystytisuinen teinityttö (tai ainakin siltä näyttävä). Sitten hänen täytyy olla älyllisesti haastava, akateeminen(?) (tässäkin ketjussa toitotat, että tradenomieukot ja tehtaantytöt eivät käy). Ja mieluiten neitsyt, mutta silti seksuaalisesti itsevarma ja kokenut. Sitten hänen pitäisi älytä vielä tällä suurella älykkyydellään nähdä sen läpi, että sinä olet työtön, asut kotona, käytät mielialalääkkeitä ja alkoholisoidut kovaa vauhtia. Puhumattakaan todella vaikean tuntuisista itsetunto-ongelmistasi.
.
Takas Kansalaisopistosta.
Kommentoin vielä tämän, mutta palatkaa huoriin.

Huomautan, että se ainoa nainen, johon kunnolla pihkaannuin, oli 32 wee kun itse olin 33, kuitenkin parikymppisen näköinen, kaunis, hyvin hoikka, pystytisu, pyöreäpikkupeppu, pitkät tummat hiukset pepun alapuolelle!

Ja henkinen yhteensopivuus.. eläinsuojelija, scifi-nörtti, aseista ja lentokoneista kiinnostunut, paljon samoja kirjoja kuin minulla, samoja levyjä. Ekan yöpymisen aamulla soitti Kate Bushin "Man With the Child In His Eyes"! No HUH!!

Siitä tuli kieltämättä tietty kranttuus.. ja käytännön suru, että jos tuossakaan ei ollut suhteen mahdollisuutta, niin miten sitten vähemmän sopivien kanssa?

Olen täysin tietoinen nykyisen repsahtaneen luuserielämäni tuomista esteistä naismarkkinoilla. Tuo unelmanainenkin oli oikeastaan FANITYTTÖ. Tuli kiittämään pidettyäni esitelmän Tekoälyseuran/Filsan laitoksen isossa maksullisessa symposiumissa Yliopistolla. Eläinälyn filosofiasta jorisin.

Nykyinen rappioni johtuu paljolti tuon jutun pieleenmenoa seuranneesta romahduksesta.

Olenkin laskenut, että ainoa keino olisi ryhdistäytyä ja vahvistua omana itsenäni, ja sitten antaa fanityttöjen tulla tykö! :lol:

Mutta ei ne jutut paikallisbaareissa tepsisi, ei...
Hebuli

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

FatLeilah kirjoitti:Miksi kukaan ei kanna huolta naisten tarpeista ja yksinäisten naisten miehen puutteesta?
Kukas kissan hännän nostaisi ellei kissa itse? Jos olet sitä mieltä että naisille pitäisi perustaa miesbordelleja koska muutoin naiset eivät saa tarpeeksi munaa, pyri kansanedustajaksi ja tee lakialoite, tai ota yhteyttä omaan kansanedustajaasi.

No, ihmettelen jos olet jonkun Linkolan puheita muutenkaan ottanut kovinkaan tosissasi. Onhan hän vuosien saatossa latonut suustaan vaikka mitä.

Mölli valitsi vähän turhan helpon täkyn naiskirjoittelijoiden ärsyttämiseen, tämähän on aina yhtä paljon tunteita nostattava ja kuolemanvakava keskustelunaihe.
Viimeksi muokannut Hebuli, 15.09.2005 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hebuli

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Melnais kirjoitti:Itse asiaan, mene toki huoriin. Miehet jotka maksullisia palveluja tahtovat käyttää saavat kaikin mokomin niihin tyytyä. Tunnesiteestä saatte nähdä vain unta.
Väitän ihan mutuna lonkalta että suurin osa maksullisista kävijöistä on hyvin toimeentulevia ja elävät parisuhteessa. Tällainen kuva tuli ainakin erään suomalaisen prostituoidun päiväkirjamaisesta lehtiartikkelista, jossa valtaosa asiakkaista tuntui olevan menevää ja menestyvää liikemiestyyppiä.

Tämä ei tietenkään ole mikään yhtäläisyysmerkki toiseen suuntaan että suuri(n) osa toimeentulevista liikemiestyypeistä kävisi maksullisissa.
Edith

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Edith »

Gattaca kirjoitti: Nyt lähden ilmoittautumaan kahdelle kansalaisopiston kurssille, tähtitiede ja kuvankäsittelyn jatkokurssi.
Hei, taas mä kirjoitan erotiikkaan, mutta, joo, kun mä pari vuotta sitten kävin kesäyliopistossa tähtitieteen johdantokurssin, pohdiskelin, että olikohan suurikin osa osallistujista tullut paikalle katselemaan kauniita poikia, kun niin suuri oli naisenemmistö. Ja ne kaikki kauniit pojat oli varmaan sitten keskenään ranskan keskustelukurssilla tai jotain....

Vaikka, vaikka, ei tuo kauniiden poikien toivo minullekaan toki _ainoa_ syy ollut kurssille mennä. Ihan kiva myös avartaa mieltään.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja martza »

Hebuli kirjoitti: Väitän ihan mutuna lonkalta että suurin osa maksullisista kävijöistä on hyvin toimeentulevia ja elävät parisuhteessa. Tällainen kuva tuli ainakin erään suomalaisen prostituoidun päiväkirjamaisesta lehtiartikkelista, jossa valtaosa asiakkaista tuntui olevan menevää ja menestyvää liikemiestyyppiä
Väite pitää varmasti paikkansa ja se myös, että ovat ns. parisuhteessa. Luulenpa, että nämä kyseiset henkilöt eivät saa sitä seksuaalista tyydytystä parisuhteesta tai muutakaan tyydytystä, joten menevät maksullisiin tai hakevat niitä muista riennoista. Väitän, että näiden henkilöiden parisuhde on ns. kulissisuhde, josta puuttuvat aidon parisuhteen tärkeimmät osat, toisen kunnioitus, arvostus, rakkaus, avoimmuus jne. Ovat olevinaan parisuhteessa, joka on antavinaan heille jotain. Tälläisten ihmisten ei pitäisi olla parisuhteessa lainkaan. Pettävät itseään sekä partneriaan. Sääli...

Kapitalisimin säännöt toimivat tällakin alueella. Köyhät kyykkyyn ja runkatkoon omissa köyhissä oloissa, kun ei ole varaa mennä maksullisiin, jos huoria haluaisivat :wink:
Kyllä huorien käyttö on yleistä joka yhteiskuntaluokassa, jos yhtään on rahaa käyttää näitä palveluja. Rikkailla vain on varaa käyttää rahaa korkeatasoisimpiin huoriin. Köyhempien on tyydyttyvä sitten niihin b-luokan huoriin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12287
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eikös Aito_Johanna ole ilman miestä? Ja Gattaca ilman naista. Mitä jos löisitte hynttyyt yhteen....

Vai oliko huono ehdotus? :gee:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja mölli »

Melnais kirjoitti:Ihailen sitä kityläistä jonka alias mölli on. Kokeilin samanlaista ulosantia mieltä painavan ongelman kanssa, muttei riitä kyvyt. Ehkä vähän liikaa kärjistystä, mutta mukavaa vääntöähän näistä on syntynyt.

Itse asiaan, mene toki huoriin. Miehet jotka maksullisia palveluja tahtovat käyttää saavat kaikin mokomin niihin tyytyä. Tunnesiteestä saatte nähdä vain unta.
heheh no mitä sinä tunteista tiedät, sun juttuja kun olen lukenut silloin tällöin niin ihan psykopaatilta vaikutat.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja mölli »

martza kirjoitti:
Hebuli kirjoitti: Väitän ihan mutuna lonkalta että suurin osa maksullisista kävijöistä on hyvin toimeentulevia ja elävät parisuhteessa. Tällainen kuva tuli ainakin erään suomalaisen prostituoidun päiväkirjamaisesta lehtiartikkelista, jossa valtaosa asiakkaista tuntui olevan menevää ja menestyvää liikemiestyyppiä
Väite pitää varmasti paikkansa ja se myös, että ovat ns. parisuhteessa. Luulenpa, että nämä kyseiset henkilöt eivät saa sitä seksuaalista tyydytystä parisuhteesta tai muutakaan tyydytystä, joten menevät maksullisiin tai hakevat niitä muista riennoista. Väitän, että näiden henkilöiden parisuhde on ns. kulissisuhde, josta puuttuvat aidon parisuhteen tärkeimmät osat, toisen kunnioitus, arvostus, rakkaus, avoimmuus jne. Ovat olevinaan parisuhteessa, joka on antavinaan heille jotain. Tälläisten ihmisten ei pitäisi olla parisuhteessa lainkaan. Pettävät itseään sekä partneriaan. Sääli...

Kapitalisimin säännöt toimivat tällakin alueella. Köyhät kyykkyyn ja runkatkoon omissa köyhissä oloissa, kun ei ole varaa mennä maksullisiin, jos huoria haluaisivat :wink:
Kyllä huorien käyttö on yleistä joka yhteiskuntaluokassa, jos yhtään on rahaa käyttää näitä palveluja. Rikkailla vain on varaa käyttää rahaa korkeatasoisimpiin huoriin. Köyhempien on tyydyttyvä sitten niihin b-luokan huoriin.
No mitäs ihmeellistä tuossa on? Parisuhde loppujenlopuksi on samanlainen mitä huorissa käynti maksuosuus ja maksuvaluutta on vain eri.
Exsat

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

mölli kirjoitti: heheh no mitä sinä tunteista tiedät, sun juttuja kun olen lukenut silloin tällöin niin ihan psykopaatilta vaikutat.
Psykopaatilta? Mel? :nuts:

Ei kyllä missään määrin. No ystävällinen ja puoleensavetävä kyllä, mutta ilmeisesti täysin luontaisesti ja ilman taka-ajatuksia.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja mölli »

Exsat kirjoitti:
mölli kirjoitti: heheh no mitä sinä tunteista tiedät, sun juttuja kun olen lukenut silloin tällöin niin ihan psykopaatilta vaikutat.
Psykopaatilta? Mel? :nuts:

Ei kyllä missään määrin. No ystävällinen ja puoleensavetävä kyllä, mutta ilmeisesti täysin luontaisesti ja ilman taka-ajatuksia.
Joo teksteistä päätellen melko taidokas sellainen, saattaa olla vielä sillain ettei itesekkään sitä ymmärrä, mutta minä olen erittäin harvoin väärässä.

Lisäksi etpä sinä paljon elämästä tiedä hah psypaatti juurti tekee sen että on ystävällinen ja puoleensavetävä, mutta silloin kun tietää ettei siittä mitään hyötyä ole se loppuu seinää ja tulee toinen suunta asioihin : :twisted:
Exsat

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Exsat »

mölli kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
mölli kirjoitti: heheh no mitä sinä tunteista tiedät, sun juttuja kun olen lukenut silloin tällöin niin ihan psykopaatilta vaikutat.
Psykopaatilta? Mel? :nuts:

Ei kyllä missään määrin. No ystävällinen ja puoleensavetävä kyllä, mutta ilmeisesti täysin luontaisesti ja ilman taka-ajatuksia.
Lisäksi etpä sinä paljon elämästä tiedä hah psypaatti juurti tekee sen että on ystävällinen ja puoleensavetävä, mutta silloin kun tietää ettei siittä mitään hyötyä ole se loppuu seinää ja tulee toinen suunta asioihin : :twisted:
Luepa kommenttini uudestaan.

Ovatko kaikki ystävälliset ihmiset sitten mielestäsi psykopaatteja?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: huorissa käynti

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Homeboy65 kirjoitti:Eikös Aito_Johanna ole ilman miestä? Ja Gattaca ilman naista. Mitä jos löisitte hynttyyt yhteen....

Vai oliko huono ehdotus? :gee:
AJ on muodollisesti pätevä.
Mutta turkistarhausmielipiteensä ikäviä (kurkkasin)
HellBell olis parempi pienellä asennekasvatuksella. Sööttikin. Mut sille en uskalla meilatakaan, koska tykästyin vähän. :oops:

Edit: Onko HellBell sinkku? Jos ei niin järjestelykysymys ja hidaste sitten..

P.S. misut: Minä olen luuseri, mutta kohta sentään PERIN aikas paljon... toi oli virhe sanoo Helykälle ja A.Jlle.. hmmm...
Vastaa Viestiin