Kauneus vs seksikkyys

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
RolloTomasi

Re: Kauneus vs seksikkyys

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

tonyjl kirjoitti: Onkohan sille kompleksille oikein nimeä jossa kaunis yksilö toisaalta käyttää satumaista kauneuttaan häikäilemättä hyväkseen ja toisaalta kerjää huomiota ja hyväksyntää vielä lisääkin?
Psykopaatti? Histriooninen persoonallisuus?
tonyjl

Re: Kauneus vs seksikkyys

Viesti Kirjoittaja tonyjl »

RolloTomasi kirjoitti:
tonyjl kirjoitti: Onkohan sille kompleksille oikein nimeä jossa kaunis yksilö toisaalta käyttää satumaista kauneuttaan häikäilemättä hyväkseen ja toisaalta kerjää huomiota ja hyväksyntää vielä lisääkin?
Psykopaatti? Histriooninen persoonallisuus?
Jos psykopaatti niin en uskonut niitä olevan niin uskomattoman monta?
muru-78
Wannabe-kitisijä
Viestit: 3
Liittynyt: 25.10.2005 12:46

Re: Kauneus vs seksikkyys

Viesti Kirjoittaja muru-78 »

mä olen huomannu henk.koht. että mies joka on mukava näyttää paremmalta ja päin vastoin!! mä luulen ja toivon että se toimii myös toisinpäin... kiva luonne ja jännittävä persoona vaikuttaa hirveesti vetovoimaan!! :wink: :wink:
slam

Re: Kauneus vs seksikkyys

Viesti Kirjoittaja slam »

tonyjl kirjoitti:
Jos psykopaatti niin en uskonut niitä olevan niin uskomattoman monta?
Ihminen ulkoistaa itsensä tietylle alustalle eikä ole välitön ja ihmisläheinen, vaan pyrkii tarkkailijan rooliin. Jossa ollessaan ns. "julkkis ja parempi tavis rikkaudellisesti tai muiltaa ominaisuuksiltaan. Luulee olevansa ja hallitsevansa omalla sisäiselle minuudellaan ympäristöä.

Ylimmyyden tunteen jatkuessa pidemmälle, ihminen saattaa näytellä olevansa kiinnostunut tai näytellä muita tunteita, mutta ajattelee minuudessaan olevan "ns. pArempi".

Eikös "hyvännäköiset" ihmiset ole hieman ns. vihaisia toisilleen ja katselevat toisiaan kulmien alta, kun taas toisille ihmisille, jotka eivät ole vaarantamassa ihmisen (psykopaattisen minuus keskeisyyden valtiutta) Tapauksessa he, voivat olla mukavia...

ps. kunnon selkäsauna moisen kaltaiselle ihmiselle, joka on periaatteessa jäänyt nuoruudessa koettavaan tiettyyn kehitysvaiheeseen, jossa ollaan ns. ylempi arvoisia.
Sannu

Re: Kauneus vs seksikkyys

Viesti Kirjoittaja Sannu »

[quote="Bliss"]Ulkoisesti kaunis ihminen saattaa muuttua sekunnin murto-osassa vastenmielisen rumaksi avatessaan suunsa, jos sillä todistaa olevansa sisäpuolelta pelkkää humisevaa tyhjyyttä.
Tuulitunneli ei ole erityisen pantava?
Kaunis pinta on epäseksikästä, pitää olla rosoja.

Täyttä totta! Olen joskus ravintolassa nähnyt miehen, joka suorastaan säteili sellaista sex appealia, etten ole koskaan nähnyt. Hän jotenkin hallitsi paikkaa, eikä kyseessä ole mikään Chippendale hemmo tms. vaan tavallinen aika roteva linnakundimainen 45 v. mies. Kun pääsin juttelukontaktiin tilanne vain parani, sillä hänen käytöksestään kumpusi sellaista herrasmiesmäistä käsittämätöntä charmia..ja käytöstavat niin kohdillaan. Ehkä siinä oli just se vastakohtaísuus, rujo ulkokuori, mutta sisältä niin upea...auts!!!
Vastaa Viestiin