B/D D/S S/M

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No miten on?

Ei. Olen mies ja seksi on Helinä-keijun ja Peter Panin välinen herkkä asia.
12
26%
Ei. Olen nainen ja parasta on romanttinen seksi kynttilänvalossa. Ei steariinissa.
9
19%
Kyllä. Olen mies ja kulutushyödykkeiden vaaliminen on itselleni kunnia-asia.
8
17%
Kyllä. Olen nainen ja kivussa on jotain oudolla tavalla kiihottavaa ja seksuaalista.
15
32%
Ei. Olen mies, ja naisen alistajasaappaat synnyttävät mittatikkumatemaattisen miehuuteni.
2
4%
Ei. Olen nainen ja puen miehet vaippoihin.
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 47

sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

EveryWoman kirjoitti:Tämän vuoksi en pidä mielitekojen listausyritystä erityisen suositeltavana.
Jos molemmat ovat suunnilleen samalla kartalla, niin miksi laatia listoja? Toisaalta, jos tilanne on se, että toinen saattaisi tykätä / dissata mitä tahansa, niin silloin listaaminen voi olla fiksumpa kuin riskeerata tilanne keskustelussa. Listahan kannattaa myöhemmin keskustella läpi kun toisella on ollut aikaa pureskella asiaa.

BDSM-hommeleissa pään sisäinen maailma on ehkä vaikeammin lähestyttävissä kuin normaali heterosuhteissa. Esim. häpeän tunteen kohtaaminen / hyödyntäminen on kinkyilyssä ihan tavallista ja silti häpeällisistä asioista voi olla vaikea keskustella kasvokkain. Tähän joku sitten heittää: "parisuhteessa pitäisi pystyä keskustelemaan kaikesta." Mitäs jos ei kiinnosta puhua? Jos kiinnostaakin nussia ja puhua jostain muusta? Aikamme on rajallista.
Vastaa Viestiin