B/D D/S S/M

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No miten on?

Ei. Olen mies ja seksi on Helinä-keijun ja Peter Panin välinen herkkä asia.
12
26%
Ei. Olen nainen ja parasta on romanttinen seksi kynttilänvalossa. Ei steariinissa.
9
19%
Kyllä. Olen mies ja kulutushyödykkeiden vaaliminen on itselleni kunnia-asia.
8
17%
Kyllä. Olen nainen ja kivussa on jotain oudolla tavalla kiihottavaa ja seksuaalista.
15
32%
Ei. Olen mies, ja naisen alistajasaappaat synnyttävät mittatikkumatemaattisen miehuuteni.
2
4%
Ei. Olen nainen ja puen miehet vaippoihin.
1
2%
 
Ääniä yhteensä: 47

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Lolita »

AarneAnkka kirjoitti:... tarkoitat varmaan alistujalla? Alistetuksi voi tulla vasten tahtoaankin, mutta alistua vain omasta tahdostaan.
Juuri näin, enpä tullut kiinnittäneeksi huomiota sanavalintaan, kun innoissani kirjoitin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Krooh pyyh. Niin paljon sanoja.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Flipperix kirjoitti:Nyt mä en voi kuvitella kuin mielipuolisesti virnistelevän Peter Panin sitomassa Helinää vinkulelukseen. Toivottavasti et keijut ovat kestävää sorttia.
Vastaus löytyy sarjakuvasta:
Kuva
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti:Sain muutaman vuoden takaiselta mieheltäni seitsemän-kahdeksan sivun listan kartoittamaan yleisesti sitä, millaisiin "juttuihin" olen valmis ja minkätyyppisiä asioita pidin kiihottavina ja haluttavina.
Kai tuota listaa sitten luetaan coituksen aikana? Ihanan spontaania. Lisää analyysia, esileikittää niin kovin!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Lolita »

-Superior- kirjoitti:Sain muutaman vuoden takaiselta mieheltäni seitsemän-kahdeksan sivun listan kartoittamaan yleisesti sitä, millaisiin "juttuihin" olen valmis ja minkätyyppisiä asioita pidin kiihottavina ja haluttavina.
Mäkin olen "joutunut" vastaamaan tuollaiseen listaan :shock:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti: kumpikin tietää piinallisenkin hyvin, mistä toinen tykkää. :)
Piinallistapa hyvinkin..

Tänään syön mansikoita, huomenna vetelen mustikoita. Kun ei aina tiedä itsekään. Ei toimi. Paitsi EW:llä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
1108

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olen mies ja en tiedä mitä seksi on. Lisäksi minulla on ylipainoa ja lyhyt virtsaputki. Johtuuko se että en tiedä mitä seksi on näistä seikoista?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti: Se, mitä pitää ajatuksen tasolla kiehtovana ja kiinnostavana, ei välttämättä ole sama asia kuin varsinainen halu kokea asia.
Eli siis tää mitästykkäätjostuunsunsuuhun-kysely oli ihan vaan joku tilastollinen veto?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Ann »

-Superior- kirjoitti: Se oli sinua varten.
En mä tätä meinannutkaan. Se toinen kysely. Se "sama" mihin Lolitakin oli vastannut. Lutkat.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ann kirjoitti:En mä tätä meinannutkaan. Se toinen kysely. Se "sama" mihin Lolitakin oli vastannut. Lutkat.
Mä saan kieroutuneita väristyksiä, kun ajattelen, että ehkä se oli yhden miehen perversio.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

-Superior- kirjoitti:
Ann kirjoitti:Kai tuota listaa sitten luetaan coituksen aikana? Ihanan spontaania. Lisää analyysia, esileikittää niin kovin!
Seksi on spontaaneinta mahdollista silloin, kun kumpikin tietää piinallisenkin hyvin, mistä toinen tykkää. :)
Nyt olet kyllä pihalla kuin hirvi viidakossa.

Seksi on nimenomaan spontaaneinta silloin, kun ei tiedä itsekään mistä juuri sillä hetkellä sattuu tykkäämään.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Ann kirjoitti:Ei toimi. Paitsi EW:llä.
Not quite.

Itsetuntemuksen lisääminen elämässä yleensä - erilaisten vaikutusten ja toiveiden käsitteellistäminen ja jakaminen kumppanin kanssa - takaa minulle yleisesti ottaen enemmän onnea kuin epäanalyyttinen aistien ja impulssien varassa eteneminen (aistit ja impulssit tarkoittavat tässä siis eri asiaa kuin itsetuntemuksesta kumpuava tunne siitä, miten on hyvä toimia). Mutta seksin harrastaminen poikkeaa normaalielämästä niin monella tavalla, että siihen ei sama ainakaan omalla kohdallani päde.

Seksin idea - ainakin minulle - on nimenomaisesti aistiensa ja impulsiivisuutensa varaan heittäytymisessä. Ei etukäteen listattujen "juttujen" toteuttamisessa vaan tutkimusmatkailutyyppisessä seikkailussa, hetkeen tarttumisessa. En usko, että listojen täyttäminen tai asioiden puhki puhuminen toimisi kohdallani: saatan eri tilanteissa olla virittynyt haluamaan aivan erilaisia asioita, enkä mitenkään voi listan täyttämishetkellä (joka on vain yksi, yhdenlainen tilanne) tavoittaa kaikkia mahdollisia mielentilojani ja sitä, mihin minkäkin niistä seuraaminen johtaisi. Ja vaikka voisinkin, en haluaisi, sillä asian pohtiminen etukäteen loisi toisaalta turhia odotuksia ja toisaalta turhia rajoituksia, eli pilaisi osan tutkimusmatkailun riemusta.

Elämässä yleensä on minusta mukava mahdollisimman hyvin tietää mitä ja miksi on tekemässä. Seksi taas on erityisen hieno vastapaino elämälle yleensä. Tila, jossa voi ihmisyytensä toteuttamisen sijaan taantua eläimeksi. Rinnakkaisulottuvuus, jossa olennaisten halujen, toiveiden ja tavoitteiden aikajänne (joka yleensä voi olla vuosia tai kymmeniä vuosia) on kutistunut muutamiin sekunteihin.
eps

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja eps »

-Superior- kirjoitti:
eps kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Stop the press: harva asia on yksiulotteinen. Jos aikoo perustaa minkäänlaisia kyselyitä mekanismeiltaan yhtään monimutkaisemmista aiheista kuin siitä, "onko t-paitasi tänään keltainen", on mutkia väkisinkin runnottava suoriksi. Sekä kysymyksenasettelussa että vastausvaihtoehdoissa.
Ehkä, mutta ei tässä tapauksessa.
Olen eri mieltä, syystä ettei seksuaalisuus useimpienkaan kohdalla ole situationaalisesti staattinen ja vakioinen kysymys.
Tämäkin on täyttä roskaa. Tällä perusteella ei voisi koskaan tehdä yhtään gallupia, sillä ihmiset voivat aina vaihtaa mielipiteensä myöhemmin (tai valehdella gallup-vastauksensa).

e.
Rouva Pupu

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kaikkiruokainen, riippuu sen hetkisestä olotilasta. Joskus ihanan hellää rakkautta, joskus alistettua rakkautta, joskus alistajan rakkautta.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

-Superior- kirjoitti:Tarkoitin, että kun tietää millä kentällä kumppani suunnilleen on valmis ja halukas toteuttamaan seksuaalisuuttaan, voi huomattavasti vapaammin ja spontaanimmin toteuttaa impulsioitaan, kun ei kumppanin estojen pohtiminen ole rajoittamassa.
Jos molemmilla on herkkyyttä lukea tilannetta ja motivaatiota edetä tilanteen ehdoilla, seksiä voi huoletta harrastaa oletuksella Kumppanillani ei ole estoja. Jos taas näitä ei ole, edes satakohtaisen monivalintakyselyn täytättäminen tuskin auttaa asiaa.
Flipperix

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

EveryWoman kirjoitti:Jos molemmilla on herkkyyttä lukea tilannetta ja motivaatiota edetä tilanteen ehdoilla, seksiä voi huoletta harrastaa oletuksella Kumppanillani ei ole estoja. Jos taas näitä ei ole, edes satakohtaisen monivalintakyselyn täytättäminen tuskin auttaa asiaa.
Kuullostaa hiukan varovaiselta spontaaniudelta. Ja kaikilla on estoja. Ne voivat olla myös melko yllättäviä eivätkä käydä mitenkään ilmi jostain ennakkovaroituksesta.
Sutenööri

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Flipperix kirjoitti:kaikilla on estoja. Ne voivat olla myös melko yllättäviä eivätkä käydä mitenkään ilmi jostain ennakkovaroituksesta.
Paitsi silloin, kun tunnet itsesi.

sori. oli pakko.
Flipperix

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Sutenööri kirjoitti:Paitsi silloin, kun tunnet itsesi.
Sitä dildoll pyllyyn joka itsensä tuntee.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Flipperix kirjoitti:Kuullostaa hiukan varovaiselta spontaaniudelta. Ja kaikilla on estoja. Ne voivat olla myös melko yllättäviä eivätkä käydä mitenkään ilmi jostain ennakkovaroituksesta.
Sutenööri kirjoitti:Paitsi silloin, kun tunnet itsesi.
Flipperix kirjoitti:Sitä dildoll' pyllyyn joka itsensä tuntee.
Hullut! (Tuo Flipperin lanseeraama kansanviisaus tosin vain alleviivaa sitä muutenkin kristallinkirkasta tosiasiaa, että itsetuntemukseni on moitteetonta.)

Mutta juu: seksi ei ole täydellistä jokaisella kerralla, ei ennakkosuunnittelun kera eikä ilman. Väitän silti, että suunnitellun etenemisen mallissa tulee pitäneeksi estoina sellaisiakin asioita, jotka spontaanilla (kuitenkin tilannetta kunnioittavalla) metodilla osoittautuisivat toimiviksi. Toisaalta, kuten yritin tiivistää: vaikka partnerin kanssa huolellisesti listattaisiin kaikki ne asiat, joihin voisi joissakin tilanteissa tuntea halua tai kiinnostusta, on edelleen aivan helppoa aiheuttaa seksuaalinen katastrofi, jos mainitsemani taito lukea tilannetta ja/tai halu edetä sen mukaan puuttuu.

Oman rajallisen kokemuskertymäni valossa suunnitelmallisuudella siis päätyy joko suurempaan varovaisuuteen tai karkeampiin virheisiin - pahimmassa tapauksessa molempiin. Se lienee kuin pitäisi suunnistaa tuntemattomassa maastossa joko omin avuin tai huonon kartan avulla. Kartan varassa etenevä menettää luottamuksen omiin kykyihinsä ja intuitioonsa, eikä kuitenkaan onnistu virheittä, koska kartta on huono - ilman karttaa taas yrityksen ja kohdalle osuvien erehdysten kautta tulee samalla kehittäneeksi taitojaan.

Vielä seksimieltymysteni erittelyäkin vähemmän minua kuitenkin kiinnostaa puuttua muiden tapaan harrastaa seksiä. Itselleni, kuten sanoin, nautinnollisinta on heittäytyä mahdollisimman kauas analyyttisesta arkiminästäni ja hakeutua mahdollisimman tiiviiseen ja hallitsevaan kosketukseen eläimellisyyteni kanssa. Luulen, että arkiminänäni olemisen nautinnollisuuskin riippuu jollakin tasolla tästä vastakkainasettelusta: kokonaisvaltainen pyrkimys ymmärtää sekä omaa että muiden elämää ja kasvaa yhä henkisemmäksi olennoksi tuskin olisi niin hauskaa, ellen sen vastapainoksi voisi silloin tällöin degeneroitua lihakimpaleeksi, jolla on kissan älykkyysosamäärä. Eivätkä hetket impulsiivisena narttuna takuulla olisi yhtä nautinnollisia, jos käyttäytyisin niin jatkuvasti.

Varmaan sallitte minulle tapani nauttia seksistä, kuten minäkin teille?
Sutenööri

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

EveryWoman kirjoitti:Varmaan sallitte minulle tapani nauttia seksistä, kuten minäkin teille?
Kyllä, kunhan jätät mun koirani rauhaan :wink:
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21330
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

EveryWoman kirjoitti:Oman rajallisen kokemuskertymäni valossa suunnitelmallisuudella siis päätyy joko suurempaan varovaisuuteen tai karkeampiin virheisiin - pahimmassa tapauksessa molempiin.
Noinhan siinä helposti käy. Jos esimerkiksi suunnittelee romanttisen vimpan päälle toteutetun kynttiläillallisen ja siihen vähän lähetyssaarnaajaa takan loimussa, niin ketuiksihan se menee kun tuli ylipäätään suunniteltua ja kauppahallista haallittua aineksia...

Eli rivien välistä voi lukea minun olevan eri mieltä. Suunnitelman seuraaminen orjallisesti on kaikilla elämänalueilla typerää, koska kukaan meistä ei osaa ennustaa tulevaa. Tästä huolimatta suunnittelu on usein hyödyllistä.

Esimerkkiisi viitaten sanoisin, että tavallisessa suomalaisessa maastossa kartan käyttäminen on lähes aina tarpeetonta. Toisaalta, jos tarkoituksena on edetä riskialttiimmasa ympäristössä, kuten vaikkapa purjehtia väylän ulkopuolella, niin silloin jokainen järkevä purjehtija käyttää merikorttia. Summarum: tutussa ja turvallisessa ympäristössä ei tarvitse karttaa, riskialttiimmassa ja vieraassa ympäristössä kartta on usein hyödyllinen.
Herra Manala

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

-Superior- kirjoitti:Näkökulman puolestaan valitsin omien mielenkiinnonkohteideni perusteella, millä ei sinänsä ole mitään tekemistä minkään kanssa.
Mä vähän niinkuin toivon joka ikinen päivä, että tää jo pari kuukautta kestänyt Mä uskallan, Mä osaan, Oon spontaani, Oon rohkee, Oon estoton, Oon eläin, Oon SM, Oon BD, Oon DS, Oon kinky, Oon akrobaatti, Oon tuplapenetraattori, Oon pasuunasolisti -kausi alkaisi jo pikkuhiljaa loppumaan. Usko itseesi, ei sun tarvitse todistella kenellekään mitään.
Herra Manala

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

[quote="-Superior-"][/quote]
Älä viitsi vetää tähän meidän suhdetta. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa omalta puoleltani.

Edit: Ei jurpi. Vähän säälittää. *hali* Voimia sulle.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

EveryWoman kirjoitti: Itsetuntemuksen lisääminen elämässä yleensä - erilaisten vaikutusten ja toiveiden käsitteellistäminen ja jakaminen kumppanin kanssa - takaa minulle yleisesti ottaen enemmän onnea kuin epäanalyyttinen aistien ja impulssien varassa eteneminen (aistit ja impulssit tarkoittavat tässä siis eri asiaa kuin itsetuntemuksesta kumpuava tunne siitä, miten on hyvä toimia).
[suomi]Tiedä mitä haluat, niin voit nauttia myös siitä, mitä et tiennyt haluavasi, koska tiedät tiedostaneesi sen, että et tiedä kaikkea, mitä haluat.[/suomi]
Näinkö?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: B/D D/S S/M

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

-Superior- kirjoitti:Ei itseään kukaan tunne.
Mä tunnen kaikki. Koska päätän tuntevani. Jos ette ole sellaisia kuin tiedän, olette väärässä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin